Het topic had wat moois nodig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant voor dit topic?
Maar dan bedoel ik ook provocerend gezien, hoe?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:52 schreef polderturk het volgende:
De PKK Koerden zijn overigens wel ondankbaar. Turkije heeft net 170.000 Koerden uit Kobane opgevangen. Ze krijgen onderdak, voeding en medicijnen. Deze Koerden zijn blij dat hun leven gered is. Toch gaan de PKK Koerden gewelddadig demonstreren en mensen lynchen.
2quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:52 schreef polderturk het volgende:
De PKK Koerden zijn overigens wel ondankbaar. Turkije heeft net 170.000 Koerden uit Kobane opgevangen. Ze krijgen onderdak, voeding en medicijnen. Deze Koerden zijn blij dat hun leven gered is. Toch gaan de PKK Koerden gewelddadig demonstreren en mensen lynchen.
Van de 35 doden zijn er 4 door de politie net na de aanslag in Bingol gedood, die waren de aanslagplegers. 1 demonstrant in Mardin is door de gendarmerie gedood nadat ze een legerpost beschoten en logischerwijs terug zijn beschoten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah, politie die mensen doodslaat is passief
Bron?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:54 schreef polderturk het volgende:
Turkije is trouwens net bedreigt door ISIS. Ze hebben aangegeven dat als Turkije de coalitie helpt dat er dan overal in Turkije aanslagen gepleegd zullen worden.
Goh wat moeten ze dankbaar zijn zeg. Turkije vertraagt hun gewondenzorg, staat niet toe dat er versterkingen naar hun stad komen, kijkt toe met een leger dat die haatbaarden zo jankend laat wegrennen, wil hun autonomie in Syrie afpakken en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:52 schreef polderturk het volgende:
Net zoals dat er overal in het westen aanslagen zouden plaatsvinden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:54 schreef polderturk het volgende:
Turkije is trouwens net bedreigt door ISIS. Ze hebben aangegeven dat als Turkije de coalitie helpt dat er dan overal in Turkije aanslagen gepleegd zullen worden.
En waar heb jij dat vandaan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:54 schreef polderturk het volgende:
Backfire richting de Sultan. USA, Koerden en haatbaarden pissed op hem!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:54 schreef polderturk het volgende:
In Kobane zijn geen burgers meer aanwezig. Die worden allemaal opgevangen in Turkije. In Kobane zijn er nu alleen PKK- en ISIS terroristen aanwezig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
2
Alleen de PKK Koerden zijn begaan met de mensen in Kobani.
De haatbaarden niet hoor, als dit waar is dan lijkt het er meer op dat Erdogan langzaam dingen aan het doen is of wil doen waar de coalitie blij van word.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Backfire richting de Sultan. USA, Koerden en haatbaarden pissed op hem!
Klopt, net zoals in Turkije.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:57 schreef polderturk het volgende:
[..]
In Kobane zijn geen burgers meer aanwezig. Die worden allemaal opgevangen in Turkije. In Kobane zijn er nu alleen PKK- en ISIS terroristen aanwezig.
Onzin. Ten eerste zijn het geen PKK-terroristen, maar helden die hun stad verdedigen. Ten tweede zijn er burgers die weigerden te vertrekken. Maar dat onderscheid kan jij als Koerdenhater niet maken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:57 schreef polderturk het volgende:
[..]
In Kobane zijn geen burgers meer aanwezig. Die worden allemaal opgevangen in Turkije. In Kobane zijn er nu alleen PKK- en ISIS terroristen aanwezig.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Onzin. Ten eerste zijn het geen PKK-terroristen, maar helden die hun stad verdedigen. Ten tweede zijn er burgers die weigerden te vertrekken. Maar dat onderscheid kan jij als Koerdenhater niet maken.
Ik ben geen Koerdenhater. Ik houd van Koerden. Mijn vrouw is een Koerd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Onzin. Ten eerste zijn het geen PKK-terroristen, maar helden die hun stad verdedigen. Ten tweede zijn er burgers die weigerden te vertrekken. Maar dat onderscheid kan jij als Koerdenhater niet maken.
Ze kunnen ook wegblijven hoor...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Goh wat moeten ze dankbaar zijn zeg. Turkije vertraagt hun gewondenzorg, staat niet toe dat er versterkingen naar hun stad komen, kijkt toe met een leger dat die haatbaarden zo jankend laat wegrennen, wil hun autonomie in Syrie afpakken en ga zo maar door.
Ik hou ook van koerdische vrouwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:00 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik ben geen Koerdenhater. Ik houd van Koerden. Mijn vrouw is een Koerd.
Nog geen indicatie. Ik denk dat het meer een waarschuwing is omdat het nog onduidelijk is of Erdogan gaat zwichten voor Amerikaanse druk of er achter de schermen nog een deal weet uit te slepen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De haatbaarden niet hoor, als dit waar is dan lijkt het er meer op dat Erdogan langzaam dingen aan het doen is of wil doen waar de coalitie blij van word.
Ja Geert Wilders zijn vriendin is ook een allochtoon, rot op met deze emo-argumenten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:00 schreef polderturk het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad, ben reuze benieuwd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nog geen indicatie. Ik denk dat het meer een waarschuwing is omdat het nog onduidelijk is of Erdogan gaat zwichten voor Amerikaanse druk of er achter de schermen nog een deal weet uit te slepen.
En wat heeft dat met mijn quote te maken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Degenen die zijn gaan rellen wonen al in Turkije he...
Waarom poneer je dan van die vreemde zwart-wit stellingen over Kobane van het niveau van "elke Turk is een Kebab-bakker"?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:00 schreef polderturk het volgende:
[..]
Laten we samen hopen dat die bestuurder later een autoband om zijn lijf heeft gekregen en in de fik is gestoken.quote:
Grappig joh.quote:
Omdat hij wel degelijk een Koerden-hater is, maar zijn vrouw is de goede.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom poneer je dan van die vreemde zwart-wit stellingen over Kobane van het niveau van "elke Turk is een Kebab-bakker"?
Schandelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat hij wel degelijk een Koerden-hater is, maar zijn vrouw is de goede.
Je moet je niet zo laten provoceren , zie er het leuke van in. De Turkse nationalisten juichen in principe gewoon om de instabiliteit van Turkije, lachen toch?quote:
Op een bepaalde manier wel. Toch vind ik het jammer dat zij in Nederland een land met alle kansen ze ervoor kiezen om zo achterlijk te doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je moet je niet zo laten provoceren , zie er het leuke van in. De Turkse nationalisten juichen in principe gewoon om de instabiliteit van Turkije, lachen toch?
Zit geen onzin te praten. Turkije heeft een slecht bewaakte poreuze grens van 1000 km met Syrie en Irak. Op het moment dat Turkije ISIS de oorlog verklaart, zullen ISIS terroristen overal in Turkije aanslagen plegen. Jij weet net zo goed als ik dat ISIS duizend keer erger is dan de PKK. Turkije loopt dan het risico in volledige chaos gestort te worden. Misschien wil jij dat juist? Waarom denk jij dat Turkije niet ingreep toen ISIS Turkmenen aan het afslachten was in Noord Irak?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Goh wat moeten ze dankbaar zijn zeg. Turkije vertraagt hun gewondenzorg, staat niet toe dat er versterkingen naar hun stad komen, kijkt toe met een leger dat die haatbaarden zo jankend laat wegrennen, wil hun autonomie in Syrie afpakken en ga zo maar door.
AWW gossie, slachtofferrol much?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
Zit geen onzin te praten. Turkije heeft een slecht bewaakte poreuze grens van 1000 km met Syrie en Irak. Op het moment dat Turkije ISIS de oorlog verklaart, zullen ISIS terroristen overal in Turkije aanslagen plegen. Jij weet net zo goed als ik dat ISIS duizend keer erger is dan de PKK. Turkije loopt dan het risico in volledige chaos gestort te worden. Misschien wil jij dat juist? Waarom denk jij dat Turkije niet ingreep toen ISIS Turkmenen aan het afslachten was in Noord Irak?
Zit geen onzin te praten achterlijke debiel. Ik ken heel veel Koerden en kan heel goed met ze opschieten. Ik ken zowel Koerden die pro PKK als anti PKK zijn. Jij weet helemaal geen ene flikker over de situatie daar. Ik ben zelf ook nog eens kwart Koerd. Verreweg de meeste Koerden zijn Kobane ontvlucht en worden nu opgevangen in Turkije.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat hij wel degelijk een Koerden-hater is, maar zijn vrouw is de goede.
Dan sturen ze die 5000 tanks toch naar de Turkse grens? Dan is het heel snel afgelopen met die haatbaardjes hoor. Die zouden trouwens net zo goed aanslagen kunnen plegen in de VAE etc. Is ook nog niet gebeurd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
Zit geen onzin te praten. Turkije heeft een slecht bewaakte poreuze grens van 1000 km met Syrie en Irak. Op het moment dat Turkije ISIS de oorlog verklaart, zullen ISIS terroristen overal in Turkije aanslagen plegen. Jij weet net zo goed als ik dat ISIS duizend keer erger is dan de PKK. Turkije loopt dan het risico in volledige chaos gestort te worden. Misschien wil jij dat juist? Waarom denk jij dat Turkije niet ingreep toen ISIS Turkmenen aan het afslachten was in Noord Irak?
Dat zijn toch maar PKK-terroristen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:18 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/SerioSito/status/520365909769076736
Security forces open fire on Kurdish Protesters.
Oh god, je bent zelf ook nog eens kwart Koerd, ontroerend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:19 schreef polderturk het volgende:
[..]
Zit geen onzin te praten achterlijke debiel. Ik ken heel veel Koerden en kan heel goed met ze opschieten. Ik ken zowel Koerden die pro PKK als anti PKK zijn. Jij weet helemaal geen ene flikker over de situatie daar. Ik ben zelf ook nog eens kwart Koerd. Verreweg de meeste Koerden zijn Kobane ontvlucht en worden nu opgevangen in Turkije.
Waarom verspreid je dan leugens over Kobane? Er zijn daar niet alleen maar PKK-terroristen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:19 schreef polderturk het volgende:
[..]
Zit geen onzin te praten achterlijke debiel. Ik ken heel veel Koerden en kan heel goed met ze opschieten. Ik ken zowel Koerden die pro PKK als anti PKK zijn. Jij weet helemaal geen ene flikker over de situatie daar. Ik ben zelf ook nog eens kwart Koerd. Verreweg de meeste Koerden zijn Kobane ontvlucht en worden nu opgevangen in Turkije.
Niet zulke moeilijke vragen, hij is kwart-Koerd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom verspreid je dan leugens over Kobane? Er zijn daar niet alleen maar PKK-terroristen.
Ik wist niet dat daar nog burgers waren. Iedereen kan fouten maken, toch? Wil jij zeggen dat daar nog veel burgers zijn dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom verspreid je dan leugens over Kobane? Er zijn daar niet alleen maar PKK-terroristen.
Dan zou er ook een kwart aan genuanceerde reacties uit moeten komen. Maar misschien ziet die het kwart-Koerd zijn wel als dat manke been ofzo. Of die kop vol puisten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijke vragen, hij is kwart-Koerd.
Er zitten daar nog behoorlijk veel burgers ja, nog zeker honderden zo niet duizenden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:25 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar nog burgers waren. Iedereen kan fouten maken, toch? Wil jij zeggen dat daar nog veel burgers zijn dan?
Niet veel, maar er zijn zelfs nog bejaarden die weigeren weg te gaan. Ook onder de strijders zitten gewoon huisvaders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:25 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar nog burgers waren. Iedereen kan fouten maken, toch? Wil jij zeggen dat daar nog veel burgers zijn dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |