Poll: Wiens kloon is Djessy?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Maakt er iemand nog een poll aan voor Djessy en wiens kloon het is?
Ken je ook niemand die er één over heeft? Mijn fiets was ook naar de klote door een aanrijding, kon hem niet opgeven bij de verzekering (fiets was officieel gestolen, niet door mij maar ik heb hem na 3 maanden in de gaten te hebben gehouden uit de bosjes gehaald). Heb toen voor 20 euro een fiets overgekocht van een huisgenoot zijn tante.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben nog een fiets uit de jaren '70 in de schuur staan, die is vet hip(ster) maar fietst voor geen meterNou ja, moet wel. Geen zin om een nieuwe fiets te kopen.
Jankende kinderen geef ik het liefst een bitch-slap. Zielige diertjes gaan me naar 't hart, maar ik kan er goed tegen wanneer ik weet dat het voor eigen bestwil isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb dat met jankende kinderen, diertjes gaan toch altijd wat meer aan het hart he
In het Westelijk Havengebied zit zo'n opslag daar komen alle illegaal geparkeerde fietsen uit de stad terecht en worden voor een fooitje verkocht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Althans, ik niet. Het tandwiel van de ketting aan het achterwiel draait los mee met de rest van het wiel, maar niet helemaal. Is dus intern ergens afgebroken. Dan moet ik het wiel er uit halen (dat kan ik wel), uitzoeken wat er precies mis is (niet) en nieuwe onderdelen vinden en die monteren (niet). Met het risico dat er ook ín de as iets stuk is gegaan, en dat kan ik sowieso niet repareren.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jankende kinderen geef ik het liefst een bitch-slap.
Terecht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jankende kinderen geef ik het liefst een bitch-slap. Zielige diertjes gaan me naar 't hart, maar ik kan er goed tegen wanneer ik weet dat het voor eigen bestwil is.
Leugens. Als ik een kloon aanmaak dan zorg ik tenminste voor een beetje creativiteit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Poll: Wiens kloon is Djessy?
• Littlerabbit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
JR.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Maakt er iemand nog een poll aan voor Djessy en wiens kloon het is?
dat zeg ik ook altijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:19 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Leugens. Als ik een kloon aanmaak dan zorg ik tenminste voor een beetje creativiteit.
Ik snap ook niet waarom mensen met alle geweld hun baby mee willen nemen naar de dierentuin, het zeeaquarium of op vakantie. Tenzij hun doel is andere reizigers tot last te zijn, dan zeg ik missie geslaagd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Terecht.
Laatst ergens uit eten zat er ook zo'n jankend mormel, je gaat toch niet met je koters uit eten als ze anderhalf zijn.
In mijn hoofd zul je altijd Rokje blijven omdat dat het account is waar ik je het eerste onder zag posten.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn hoofd zul je altijd Rokje blijven omdat dat het account is waar ik je het eerste onder zag posten.
so so warmquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel mij nu al met je verbonden wie je ook mag zijn
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog wel 3 kloons, maar daar post ik nooit meer mee.
Misschien eens gaan doen, mijn postcount loopt te snel op.
Ik wil niet een tong80 zijn met 500k posts.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]In welk opzicht post je dan minder? Als je jezelf al op FOK! moet gaan voorliegen dan gaat het niet best.
Schaars moment dat ik nederigheid en dienstbaarheid toon naar een ander. Maar bij jou wist ik van het eerste moment dat ik je zag posten dat jij de ware wasquote:
It's always me. Alleen met deze heb ik een grotere bek :$quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]In welk opzicht post je dan minder? Als je jezelf al op FOK! moet gaan voorliegen dan gaat het niet best.
beetje vochtig gewordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schaars moment dat ik nederigheid en dienstbaarheid toon naar een ander. Maar bij jou wist ik van het eerste moment dat ik je zag posten dat jij de ware was
Nee ik danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:25 schreef JanCees het volgende:
Mijn postcount is ook schrikbarend gestegen het afgelopen jaar
Oh. Ik heb eigenlijk altijd wel een grote bek en dan is mijn ego ook nog eens gestreeld door het modschap. Gevaarlijke combinatie wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
It's always me. Alleen met deze heb ik een grotere bek :$
Komt mijn alcoholistische aard meer naar boven
quote:
Spijtigquote:
Kijk maar uit, ze pakken jequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik dan
[..]
Oh. Ik heb eigenlijk altijd wel een grote bek en dan is mijn ego ook nog eens gestreeld door het modschap. Gevaarlijke combinatie wel.
Ik verbreed niet voor niks mijn horizon. Met een beetje geluk verkrijg ik ook jouw steun.quote:
Ik post niet zo heel vaak daar hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verbreed niet voor niks mijn horizon. Met een beetje geluk verkrijg ik ook jouw steun.
Uit eigen ervaring weet ik immers dat de lesbeau topicreeks zeer strijdvaardig en adequaat optreedt.
Oh. Waar zat je precies aan te denken? Als ik mijn krullen uittrek reikt het wel tot mijn schouders maar heel vrouwelijk ben ik alsnog nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik post niet zo heel vaak daar hoor
Maar mijn steun heb je gauw, vooral zolang ik er zelf baat bij heb
Ja, dat gaat wel een probleem vormen danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Waar zat je precies aan te denken? Als ik mijn krullen uittrek reikt het wel tot mijn schouders maar heel vrouwelijk ben ik alsnog niet
Ik wacht vol spanning af. Dan ga ik nu maar eens iets anders doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat gaat wel een probleem vormen dan
Hmmm, ik ga hier eens lang over nadenken :$
Succes/veel plezier met iets andersquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning af. Dan ga ik nu maar eens iets anders doen.
Dag Dqod![]()
Jij hebt ook aardig je best gedaan jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik dan
[..]
Oh. Ik heb eigenlijk altijd wel een grote bek en dan is mijn ego ook nog eens gestreeld door het modschap. Gevaarlijke combinatie wel.
[..]
[..]
Spijtig
Ik ben trots op jou en op Littlerabbit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij hebt ook aardig je best gedaan ja
Ga je wiet gebruiken? Wel eerst met Paxcon overleggen of dat wel goed voor je is he.quote:
Hoi, het kan aan mij liggen maar ik heb geen idee wie jij bent.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Succes/veel plezier met iets anders
Dag konijntje
Ik doe niet aan wiet. Was gewoon een woordgrapje waar we (klasgenoot en ik) op kwamen tijdens wiskunde.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je wiet gebruiken? Wel eerst met Paxcon overleggen of dat wel goed voor je is he.
[..]
Hoi, het kan aan mij liggen maar ik heb geen idee wie jij bent.
Ik ben Johannes, aangenaam kennis te maken
Hoi Fylax. Wat vind je van m'n nieuwe stripje?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe niet aan wiet. Was gewoon een woordgrapje waar we (klasgenoot en ik) op kwamen tijdens wiskunde.
Oh, dan is het goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe niet aan wiet. Was gewoon een woordgrapje waar we (klasgenoot en ik) op kwamen tijdens wiskunde.
snap m nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi Fylax. Wat vind je van m'n nieuwe stripje?
[ afbeelding ]
Weet jij wie dat is, die dqod?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef Fera het volgende:
Dqod die LR hosselt. Het weekend is begonnen.
Een frigide non die altijd nat is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet jij wie dat is, die dqod?
Ik zie dat die 75000 posts heeft maar ik heb haar nog nooit gezien
Zat veel in KLB sc, SEX en is tevens een vriendin van me. :$quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou niet de eerste FOK! user zijn die celibatair door het leven gaat, snap persoonlijk wel dat zij nat wordt van Littlerabbit.quote:
wtfquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi Fylax. Wat vind je van m'n nieuwe stripje?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:50 schreef supersof het volgende:
[..]
wtf
Dat laatste plaatje lijkt wel of die een pik vast heeft
Silence of the lambs, de stille lammetjes. Snap je?quote:
Oh, als het een vriendin van jou is is het goed.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Zat veel in KLB sc, SEX en is tevens een vriendin van me. :$
LR is inderdaad erg vrouwelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou niet de eerste FOK! user zijn die celibatair door het leven gaat, snap persoonlijk wel dat zij nat wordt van Littlerabbit.
vind niet echt grappigquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
dat is ook een klein beetje een grapje ja
[..]
Silence of the lambs, de stille lammetjes. Snap je?
Zeg maar tegen hem dat je het nummer 450 echt fantastisch vindt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:50 schreef Fylax het volgende:
is heul niet een woordje van fok?
mijn wiskunde leraar zei het
oh maar heb je deze zelf bedacht of net als die grap van family guy na geaaptquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
dat is ook een klein beetje een grapje ja
[..]
Silence of the lambs, de stille lammetjes. Snap je?
Ik kom er ook nooit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, als het een vriendin van jou is is het goed.
KLB SC kan me weinig boeien altijd.
nee vind die plaatjes van jou meestal niet grappigquote:
ben al in de hutquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg maar tegen hem dat je het nummer 450 echt fantastisch vindt.
hij zal vast eerder gemaakt zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh maar heb je deze zelf bedacht of net als die grap van family guy na geaapt
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij zal vast eerder gemaakt zijnzoals alle grappen ter wereld
Ik word alleen nat van LR als ie een gleuf zou hebben :$quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou niet de eerste FOK! user zijn die celibatair door het leven gaat, snap persoonlijk wel dat zij nat wordt van Littlerabbit.
Mijn vriendin.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik je nou vertel dat hij zo af en toe leren topjes van vrouwen draagtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word alleen nat van LR als ie een gleuf zou hebben :$
Maar nee, ik doe niet aan een celibatair leven. Tried that, vond er geen zak aan :$
Ik vind pot echt een stom woord. Tenzij bloempot.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is zij een pot of hypersensueel, zoals LR zelf?
Kapotquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind pot echt een stom woord. Tenzij bloempot.
wcpotquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind pot echt een stom woord. Tenzij bloempot.
Dat vind ik wel lichtelijk erotiserend, jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik je nou vertel dat hij zo af en toe leren topjes van vrouwen draagt![]()
![]()
Wat ben ik toch een goede wingman.
Dat is geen samenvoeging.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey lieverd.
Ik had net sjans met Paxcon. Hij keek naar me tijdens het college.
we goan naar de hut toequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:55 schreef supersof het volgende:
Gvd fylax noem jij je huis een hut wtf gek
Ik ook wel eens toen ik bij de scouting zatquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:55 schreef supersof het volgende:
Ik bouwde vroeger tenminste nog een hut ergens, dat was pas leuk
doe normaal boerquote:
Ik hoop dat de komkommer aan alle verwachtingen voldoetquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik wel lichtelijk erotiserend, ja
Nu ga ik even wat eten terwijl ik mezelf onzedelijk ga betasten, both at the same time
Nee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:57 schreef supersof het volgende:
Echt die nijmegenaren he allemaal boeren
Jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:57 schreef supersof het volgende:
Echt die nijmegenaren he allemaal boeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |