It's always me. Alleen met deze heb ik een grotere bek :$quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]In welk opzicht post je dan minder? Als je jezelf al op FOK! moet gaan voorliegen dan gaat het niet best.
beetje vochtig gewordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schaars moment dat ik nederigheid en dienstbaarheid toon naar een ander. Maar bij jou wist ik van het eerste moment dat ik je zag posten dat jij de ware was
Nee ik danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:25 schreef JanCees het volgende:
Mijn postcount is ook schrikbarend gestegen het afgelopen jaar
Oh. Ik heb eigenlijk altijd wel een grote bek en dan is mijn ego ook nog eens gestreeld door het modschap. Gevaarlijke combinatie wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
It's always me. Alleen met deze heb ik een grotere bek :$
Komt mijn alcoholistische aard meer naar boven
quote:
Spijtigquote:
Kijk maar uit, ze pakken jequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik dan
[..]
Oh. Ik heb eigenlijk altijd wel een grote bek en dan is mijn ego ook nog eens gestreeld door het modschap. Gevaarlijke combinatie wel.
Ik verbreed niet voor niks mijn horizon. Met een beetje geluk verkrijg ik ook jouw steun.quote:
Ik post niet zo heel vaak daar hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verbreed niet voor niks mijn horizon. Met een beetje geluk verkrijg ik ook jouw steun.
Uit eigen ervaring weet ik immers dat de lesbeau topicreeks zeer strijdvaardig en adequaat optreedt.
Oh. Waar zat je precies aan te denken? Als ik mijn krullen uittrek reikt het wel tot mijn schouders maar heel vrouwelijk ben ik alsnog nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik post niet zo heel vaak daar hoor
Maar mijn steun heb je gauw, vooral zolang ik er zelf baat bij heb
Ja, dat gaat wel een probleem vormen danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Waar zat je precies aan te denken? Als ik mijn krullen uittrek reikt het wel tot mijn schouders maar heel vrouwelijk ben ik alsnog niet
Ik wacht vol spanning af. Dan ga ik nu maar eens iets anders doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat gaat wel een probleem vormen dan
Hmmm, ik ga hier eens lang over nadenken :$
Succes/veel plezier met iets andersquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning af. Dan ga ik nu maar eens iets anders doen.
Dag Dqod![]()
Jij hebt ook aardig je best gedaan jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik dan
[..]
Oh. Ik heb eigenlijk altijd wel een grote bek en dan is mijn ego ook nog eens gestreeld door het modschap. Gevaarlijke combinatie wel.
[..]
[..]
Spijtig
Ik ben trots op jou en op Littlerabbit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij hebt ook aardig je best gedaan ja
Ga je wiet gebruiken? Wel eerst met Paxcon overleggen of dat wel goed voor je is he.quote:
Hoi, het kan aan mij liggen maar ik heb geen idee wie jij bent.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Succes/veel plezier met iets anders
Dag konijntje
Ik doe niet aan wiet. Was gewoon een woordgrapje waar we (klasgenoot en ik) op kwamen tijdens wiskunde.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je wiet gebruiken? Wel eerst met Paxcon overleggen of dat wel goed voor je is he.
[..]
Hoi, het kan aan mij liggen maar ik heb geen idee wie jij bent.
Ik ben Johannes, aangenaam kennis te maken
Hoi Fylax. Wat vind je van m'n nieuwe stripje?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe niet aan wiet. Was gewoon een woordgrapje waar we (klasgenoot en ik) op kwamen tijdens wiskunde.
Oh, dan is het goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe niet aan wiet. Was gewoon een woordgrapje waar we (klasgenoot en ik) op kwamen tijdens wiskunde.
snap m nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi Fylax. Wat vind je van m'n nieuwe stripje?
[ afbeelding ]
Weet jij wie dat is, die dqod?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef Fera het volgende:
Dqod die LR hosselt. Het weekend is begonnen.
Een frigide non die altijd nat is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet jij wie dat is, die dqod?
Ik zie dat die 75000 posts heeft maar ik heb haar nog nooit gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |