Zat veel in KLB sc, SEX en is tevens een vriendin van me. :$quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet jij wie dat is, die dqod?
Ik zie dat die 75000 posts heeft maar ik heb haar nog nooit gezien
Zou niet de eerste FOK! user zijn die celibatair door het leven gaat, snap persoonlijk wel dat zij nat wordt van Littlerabbit.quote:
wtfquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi Fylax. Wat vind je van m'n nieuwe stripje?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:50 schreef supersof het volgende:
[..]
wtf
Dat laatste plaatje lijkt wel of die een pik vast heeft
Silence of the lambs, de stille lammetjes. Snap je?quote:
Oh, als het een vriendin van jou is is het goed.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Zat veel in KLB sc, SEX en is tevens een vriendin van me. :$
LR is inderdaad erg vrouwelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou niet de eerste FOK! user zijn die celibatair door het leven gaat, snap persoonlijk wel dat zij nat wordt van Littlerabbit.
vind niet echt grappigquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
dat is ook een klein beetje een grapje ja
[..]
Silence of the lambs, de stille lammetjes. Snap je?
Zeg maar tegen hem dat je het nummer 450 echt fantastisch vindt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:50 schreef Fylax het volgende:
is heul niet een woordje van fok?
mijn wiskunde leraar zei het
oh maar heb je deze zelf bedacht of net als die grap van family guy na geaaptquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
dat is ook een klein beetje een grapje ja
[..]
Silence of the lambs, de stille lammetjes. Snap je?
Ik kom er ook nooit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, als het een vriendin van jou is is het goed.
KLB SC kan me weinig boeien altijd.
nee vind die plaatjes van jou meestal niet grappigquote:
ben al in de hutquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg maar tegen hem dat je het nummer 450 echt fantastisch vindt.
hij zal vast eerder gemaakt zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh maar heb je deze zelf bedacht of net als die grap van family guy na geaapt
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij zal vast eerder gemaakt zijnzoals alle grappen ter wereld
Ik word alleen nat van LR als ie een gleuf zou hebben :$quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou niet de eerste FOK! user zijn die celibatair door het leven gaat, snap persoonlijk wel dat zij nat wordt van Littlerabbit.
Mijn vriendin.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet jij wie dat is, die dqod?
Ik zie dat die 75000 posts heeft maar ik heb haar nog nooit gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |