abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145502623
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:13 schreef IGlossy het volgende:
Jij hebt een open relatie, las ik een keer ergens. Hoe zit dat?
Als je oprecht geinteresseerd bent mag je me DM'en met je vragen. Ik ga hier niet compleet off-topic. Daarnaast heb ik geen zin in het commentaar van zwakbegaafden met het empatisch vermogen van een OV-chipkaart.

quote:
Doe je het met drie, vier vrouwen tegelijk?
Niet tegelijk als in simultaan. Meestal ook niet op dezelfde dag.

quote:
Stel, ik ga met jou in zee, neem je naast mij dan ook nog twee of drie anderen?
Dan kijk ik eerst of ik ook met jou in zee wil. En ja, ik vertel elke vrouw die ik beter leer kennen vrij snel dat op het moment dat ik niet met haar ben, waarschijnlijk een andere vrouw rond me heen heb.
pi_145502661
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat riep ik onlangs al. Krijg je weer oneliners met een hoop wink wink nudge nudge omdat de minst lelijke je bij hun fotobewonderaars hebben zien staan. Date van gisteren was het laatst overgebleven lekkere wijf van paiq. Ze zijn echt op nu.
Hey. I take offence to that.

Ik heb dat overigens met Tinder. De leuke mannen zijn op en de gesprekken komen niet verder dan "hey hou je van dominante mannen?".
pi_145502849
quote:
2s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb dat overigens met Tinder. De leuke mannen zijn op en de gesprekken komen niet verder dan "hey hou je van dominante mannen?".
Tinder is inderdaad leeg gevist ;(

Ik krijg alleen midden in de nacht berichtjes of ik toevallig al iets aan het doen ben en als dat niet zo is of ik dan wil voelen hoe hard iemands piemel is. Of een variant daar op ;(

Owja en:
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je oprecht geinteresseerd bent mag je me DM'en met je vragen. Ik ga hier niet compleet off-topic. Daarnaast heb ik geen zin in het commentaar van zwakbegaafden met het empatisch vermogen van een OV-chipkaart.
[..]
Niet tegelijk als in simultaan. Meestal ook niet op dezelfde dag.
[..]
Dan kijk ik eerst of ik ook met jou in zee wil. En ja, ik vertel elke vrouw die ik beter leer kennen vrij snel dat op het moment dat ik niet met haar ben, waarschijnlijk een andere vrouw rond me heen heb.
Sloerie!

O-) (ja ik vind mezelf grappig)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145502907
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tinder is inderdaad leeg gevist ;(
Ik krijg alleen midden in de nacht berichtjes of ik toevallig al iets aan het doen ben en als dat niet zo is of ik dan wil voelen hoe hard iemands piemel is. Of een variant daar op ;(
Mja, zelfs voor een leuke hookup zit er niet echt iets bij.
#frustratie
pi_145502918
quote:
2s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb jou in ieder geval nog nooit gespot daar, dus dat lijkt me niet nodig. Ik ben ook een stuk vaker met Tinder bezig. Gisteren nog ruzie gemaakt met iemand die het sarcasme in mijn antwoorden niet zo kon waarderen. Lees mijn profiel dan eerst eens dacht ik. Dat zou moeten filteren.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_145502956
quote:
9s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, zelfs voor een leuke hookup zit er niet echt iets bij.
#frustratie
Nee en het erge is dat ik best bereid ben om te komen voelen hoe hard iemands piemel is, zolang hij maar niet expliciet meteen gaat vragen of ik dat kom doen ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145503139
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb jou in ieder geval nog nooit gespot daar, dus dat lijkt me niet nodig. Ik ben ook een stuk vaker met Tinder bezig. Gisteren nog ruzie gemaakt met iemand die het sarcasme in mijn antwoorden niet zo kon waarderen. Lees mijn profiel dan eerst eens dacht ik. Dat zou moeten filteren.
Oh was de verkeerde PI, ik bedoelde het ook niet donders serieus.

Ik had net wel een leuke kerel + leuk gesprek, maar die biechtte al snel op een saaie vriendin thuis te hebben zitten. En het dan raar vinden dat ik niet alsnog wil afspreken op een neutrale locatie.
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee en het erge is dat ik best bereid ben om te komen voelen hoe hard iemands piemel is, zolang hij maar niet expliciet meteen gaat vragen of ik dat kom doen ;(
Ik voel je pijn ;(.
pi_145504637

Ligt het aan mijn cynische blik op het leven, of doet dit me klinken als een blinde puppy met 3 poten?
  maandag 13 oktober 2014 @ 20:36:07 #109
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145505965
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mijn cynische blik op het leven, of doet dit me klinken als een blinde puppy met 3 poten?
Vraag het hem? Wij kunnen niet zien of het sarcastisch bedoeld is.
pi_145506226
quote:
8s.gif Op maandag 13 oktober 2014 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vraag het hem? Wij kunnen niet zien of het sarcastisch bedoeld is.
Als iemand je op een sarcastische manier 'hartverwarmend' noemt is dat eigenlijk wel een enorme dis dus ik hoop dat hij het niet zo bedoeld. Het maakt het in ieder geval niet beter...
(en ik zie ook niet waarom je dat zou zeggen?)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145508045
quote:
11s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Die fototoernooien op Paiq zijn verdomme nog gevaarlijk. Ik heb er nu ééntje die ik niet af durf te maken, omdat er werkelijk alleen maar creeps en uggo's tussen zitten, maar je bent verplicht de leukste eruit te kiezen.
Hahah. Ik had laatst een dame die mijn foto zo mooi vond dat ik ook een oneliner van haar kreeg nadat ik haar hoog had gezet in het foto toernooi. Ze wilde weten wie ik was dus dat heb ik uit de doeken gedaan en een vraag aan haar gesteld. Vervolgens doodse stilte dus besloot ik te wachten tot ze online zou komen om te zien of ze gewoon wilde chatten. Er konden twee hele woorden uit haar toetsenbord komen dus de volgende dag heb ik haar geblokt. Ze zal wel de verkeerde persoon aangeschreven hebben ofzo want dit sloeg nergens op.

Wat ik trouwens heb bij het foto`s beoordelen zijn dames die al lang niet meer online zijn geweest. Dan heeft het ook niet veel zin om wat te sturen.
Tok.
pi_145508287
quote:
15s.gif Op maandag 13 oktober 2014 21:12 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Hahah. Ik had laatst een dame die mijn foto zo mooi vond dat ik ook een oneliner van haar kreeg nadat ik haar hoog had gezet in het foto toernooi. Ze wilde weten wie ik was dus dat heb ik uit de doeken gedaan en een vraag aan haar gesteld. Vervolgens doodse stilte dus besloot ik te wachten tot ze online zou komen om te zien of ze gewoon wilde chatten. Er konden twee hele woorden uit haar toetsenbord komen dus de volgende dag heb ik haar geblokt. Ze zal wel de verkeerde persoon aangeschreven hebben ofzo want dit sloeg nergens op.
Wat ik trouwens heb bij het foto`s beoordelen zijn dames die al lang niet meer online zijn geweest. Dan heeft het ook niet veel zin om wat te sturen.
Met het gevaar lullig over te komen: Misschien sprak wie je was haar minder aan dan hoe je er uit zag? Dat kan toch?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145508539
Nee Rhubarb! Looks are EVERYTHING!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_145509885
quote:
15s.gif Op maandag 13 oktober 2014 21:12 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Je krijgt ze niet vaak, is het wel?
pi_145510967
Nope, wrijf het er maar in zou ik zeggen. :D Wel aardig wat foto bewonderaars maar dit was de eerste keer dat ik een oneliner kreeg.
Tok.
pi_145511238
quote:
16s.gif Op maandag 13 oktober 2014 21:57 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Nope, wrijf het er maar in zou ik zeggen. :D Wel aardig wat foto bewonderaars maar dit was de eerste keer dat ik een oneliner kreeg.
Inlijsten en aan de muur hangen.
pi_145519403
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Met het gevaar lullig over te komen: Misschien sprak wie je was haar minder aan dan hoe je er uit zag? Dat kan toch?
Zou wel raar zijn want ik heb in het eerste bericht alleen mijn naam, woonplaats en leeftijd uit de doeken gedaan. Dus of ze verwachtte een veel uitgebreider antwoord op de vraag "wie ben ik" of mijn wedervraag wat haar dagelijkse bezigheden zijn heeft haar afgeschrikt. Tsja zelf vind ik het ook niet echt boeiende vragen maar we moeten toch ergens beginnen om een gesprek leuk te maken?

quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 22:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inlijsten en aan de muur hangen.
Als het nou een hele mooie oneliner was...
Tok.
pi_145520144
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De burcht niet kennen :') En nee, dat was geen uur rijden hiervandaan geweest.
.
Sorry, ik kom niet zo vaak beneden de rivieren (of het is dan meteen ook maar de grens over).
En daarbij hier in Leiden hebben we ook een burcht: een echte en het gelijknamige bijbehorende café :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145520170
Heb op Paiq een foto bewonderaar 17 jarig meisje ziet er hoe zal ik het zeggen wel redelijk uit.
  † In Memoriam † dinsdag 14 oktober 2014 @ 03:42:05 #120
25682 2cv
Niet subtiel
pi_145520237
Hallo :W

Ben sinds ±2 weken ook aan het chatten op Paiq met een leuke meid. We hebben 3-4 keer serieus gechat. Ik wil haar wel eens in het echt ontmoeten, maar wanneer kan ik dat het beste vragen ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 03:48:47 #121
435476 Oreja_alba
I stand corrected
pi_145520252
Hmmmm, jouw 'redelijk' klinkt totaat niet positief. Vertel ons meer.
pi_145520439
Zou je alsjeblieft voor jezelf willen praten?
pi_145520510
Dat er iemand vroeger a/s/l? vroeg en dat er dan geantwoord werd met 19/m/diemenzuid en daarna:

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_145520587
Er loopt volgens mij een topic in kpd waar dat nog prima kan.
pi_145520607
* DancingPhoebe sprint
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')