Zou ik ook niet aan beginnen hoor. En zo te horen pak je het goed op.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
maar als ze terugkomt omdat het toch misliep gaat het feest niet door. Geen zin in tweede keus te zijn en al dat.
Nee inderdaad, hier hetzelfde geval met die match van mij. Na lang doorvragen komt ze er uiteindelijk mee dat ze al aan het daten is. Prima maar waarom een paar weken verspillen met nutteloos gelul en gedraai.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze had een oude vriend ontmoet in het weekend na onze date en dat klikte gewoon erg goed tussen die twee. Ik gun het ze van harte, maar als ze terugkomt omdat het toch misliep gaat het feest niet door. Geen zin in tweede keus te zijn en al dat.
Is dat zo, ik heb haar hier ook veel plezier gewenst, maar tweede viool spelen pass ik toch echt voor. Plus verspil m'n tijd dan niet en zeg het weken eerder. Heeft geen bal met projecteren te maken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit
Het is enorm projecteren en het enige wat je doet is zelf zuur over komen
Het eerste deel niet inderdaad, geen tweede keus willen zijn is super redelijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee inderdaad, hier hetzelfde geval met die match van mij. Na lang doorvragen komt ze er uiteindelijk mee dat ze al aan het daten is. Prima maar waarom een paar weken verspillen met nutteloos gelul en gedraai.
[..]
Is dat zo, ik heb haar hier ook veel plezier gewenst, maar tweede viool spelen pass ik toch echt voor. Plus verspil m'n tijd dan niet en zeg het weken eerder. Heeft geen bal met projecteren te maken.
Gisteravond de kleine teruggebracht, aansluitend daarop die date ergens daar in de buurt. Begon al goed, aangezien we beiden de vooraf afgesproken parkeergarage niet konden vinden en doelloos rondreden terwijl zowel haar als mijn navigatiesysteem in een soort Bermudadriehoek modus zat en dingen aangaf die er niet waren en vice versa. Na allebei zo'n dertig keer hetzelfde rondje te hebben gereden maar even gebeld en afgesproken om dan maar op het station aan te koersen.quote:
Witte paard- syndroom much?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
Geen zin in tweede keus te zijn en al dat.
Goed bezig!quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Witte paard- syndroom much?
Zolang aan het eind van de avond mijn zaad in haar keel verdwijnt vind ik het wel best. Boeit me verder niet of ze getrouwd is met 4 mannen.
Dat ja. Aan je ego werken helpt ook wel.quote:
Welke burchtquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Weer een uur met een chagrijnig harses in de auto zitten om thuis te komen en daar een borrel gepakt. Kutavond. Volgende date is weer gewoon in de burcht.
Ach joh, volgende keer is het gewoon weer neukenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gisteravond de kleine teruggebracht, aansluitend daarop die date ergens daar in de buurt. Begon al goed, aangezien we beiden de vooraf afgesproken parkeergarage niet konden vinden en doelloos rondreden terwijl zowel haar als mijn navigatiesysteem in een soort Bermudadriehoek modus zat en dingen aangaf die er niet waren en vice versa. Na allebei zo'n dertig keer hetzelfde rondje te hebben gereden maar even gebeld en afgesproken om dan maar op het station aan te koersen.
Prima, want daar zat tenminste een vindbaar parkeerterrein vlakbij. Ik was er als eerste, dus de bangbus daar geparkeerd, belt ze me op dat haar koelvloeistof blijkbaar op is en er meer lichtjes op haar dashboard staan te knipperen dan een flipperkast. Maar hey, gelukkig had ze een flesje water bij zich. Enige probleem was nu dat ze de motorkap niet open kreeg. En dan denk je nog van ''Ik ga zelf wel even kijken.'' Dus ik loop daarheen, naar de hoek waar zij stond. Was hooguit twee straten lopen.
Eenmaal daar gekomen constateer ik dat ze A: ook irl een lekker wijf is, en B: niet blond. Motor was weer wat afgekoeld, dus erbij ingesprongen en eerst naar die parkeerplaats gereden. En dan is het mijn eer te na om niet als een of andere hobbybob daar even naar te kijken, dus ik zou dat wel even fixen. Nou, niet dus. Ja, er zit dan wel zo'n hendeltje aan de binnenkant van de auto, maar daarmee ontgrendel je hem gedeeltelijk en kun je bij het palletje onder de motorkap komen. En normaal gesproken ga je er dan aan de voorkant net met je vingers in en moet je het daar voelen zitten. Beetje als met je date op een dronken zaterdagavond, zeg maar.
Maar ik hing er inmiddels als een soort veearts in met mijn onderarm en nergens geen ontgrendeling te bekennen natuurlijk. Zij haar vriendin gebeld, om een of andere reden die me nu nog niet duidelijk is hadden ze van auto gewisseld. Die vriendin had die auto pas net twee weken. Maar er zou toch echt iets moeten zitten pal onder het embleem op de motorkap. Beweert date lief dat ze tijdens haar eerdere poging iets voelde wegschieten/afbreken. Inderdaad erg handig, dan heeft het niet zoveel zin om nog op een inmiddels pikdonker geworden parkeerterrein naar een fokkin' palletje te gaan zoeken wat er niet meer is. Zij grijnzen. Ik met mijn inmiddels gitzwarte hand had zin om te schreeuwen.
Besloten de motor nog wat verder af te laten koelen en dan eindelijk maar eens wat te gaan drinken. Nu zouden we ons in het centrum moeten bevinden, maar er was nergens een kroeg te zien. Of mensen. Echt volledig uitgestorven daar, leek op zo'n spaghettiwestern stadje met van die tumbleweeds. Van pure ellende maar bij een Grieks restaurant naar binnen gegaan en daar even gezeten. Was verder wel gezellig met haar, maar die berggeiten muziek begon na drie kwartier al zenuwslopend te worden, dus even gevraagd aan de serveerster of er ook nog ergens een kroeg zat. Die dan ook nog eens open was.
Zat alleen een soort skihut-achtig iets volgens haar. Echt iets waar je je date mee naartoe wilt nemen. Onderweg naar die Griek wel een hotel gezien, dus dan daar maar aan de bar gaan hangen. Was, ondanks de wat slechtere voortekenen, nog best leuk. Date was niet op haar mondje gevallen en bleek ook nog eens gevoel voor humor te hebben. Na anderhalf uur of iets zijn we weer teruggelopen door de inmiddels stromende regen. Heel romantisch allemaal.
En dan is er zo'n moment dat je denkt dat het nog wel even leuk kan worden, in een zeldzaam moment van stilte, elkaar aanstarend op dat parkeerterrein. Had ik eigenlijk wel verwacht. Ze opende haar mond (jaaaaa) om vervolgens te zeggen dat ze het ondanks dat gedoe écht erg gezellig had gevonden met me, maar de benodigde klik niet echt voelde. Ik lachen als een coole Fonzie natuurlijk en dat dat kan gebeuren en verder toch niks gaf?
Weer een uur met een chagrijnig harses in de auto zitten om thuis te komen en daar een borrel gepakt. Kutavond. Volgende date is weer gewoon in de burcht.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat een hoer. Laat weer eens zien dat vrouwen niet te vertrouwen zijn
Jij hebt een open relatie, las ik een keer ergens. Hoe zit dat? Doe je het met drie, vier vrouwen tegelijk?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Witte paard- syndroom much?
Zolang aan het eind van de avond mijn zaad in haar keel verdwijnt vind ik het wel best. Boeit me verder niet of ze getrouwd is met 4 mannen.
De burcht niet kennenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welke burcht
En had je afgesproken in Hardinxveld ofzo?
Ik heb in de loop van deze week weer wat staan, dus hou je op de hoogte.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach joh, volgende keer is het gewoon weer neuken
Yes. Ze had geen problemen meer op de terugweg.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weet je nou of ze nog veilig is thuisgekomen?
Dat riep ik onlangs al. Krijg je weer oneliners met een hoop wink wink nudge nudge omdat de minst lelijke je bij hun fotobewonderaars hebben zien staan. Date van gisteren was het laatst overgebleven lekkere wijf van paiq. Ze zijn echt op nu.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Die fototoernooien op Paiq zijn verdomme nog gevaarlijk. Ik heb er nu ééntje die ik niet af durf te maken, omdat er werkelijk alleen maar creeps en uggo's tussen zitten, maar je bent verplicht de leukste eruit te kiezen.
Als je oprecht geinteresseerd bent mag je me DM'en met je vragen. Ik ga hier niet compleet off-topic. Daarnaast heb ik geen zin in het commentaar van zwakbegaafden met het empatisch vermogen van een OV-chipkaart.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:13 schreef IGlossy het volgende:
Jij hebt een open relatie, las ik een keer ergens. Hoe zit dat?
Niet tegelijk als in simultaan. Meestal ook niet op dezelfde dag.quote:Doe je het met drie, vier vrouwen tegelijk?
Dan kijk ik eerst of ik ook met jou in zee wil. En ja, ik vertel elke vrouw die ik beter leer kennen vrij snel dat op het moment dat ik niet met haar ben, waarschijnlijk een andere vrouw rond me heen heb.quote:Stel, ik ga met jou in zee, neem je naast mij dan ook nog twee of drie anderen?
Hey. I take offence to that.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat riep ik onlangs al. Krijg je weer oneliners met een hoop wink wink nudge nudge omdat de minst lelijke je bij hun fotobewonderaars hebben zien staan. Date van gisteren was het laatst overgebleven lekkere wijf van paiq. Ze zijn echt op nu.
Tinder is inderdaad leeg gevistquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey. I take offence to that.
Ik heb dat overigens met Tinder. De leuke mannen zijn op en de gesprekken komen niet verder dan "hey hou je van dominante mannen?".
Sloerie!quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je oprecht geinteresseerd bent mag je me DM'en met je vragen. Ik ga hier niet compleet off-topic. Daarnaast heb ik geen zin in het commentaar van zwakbegaafden met het empatisch vermogen van een OV-chipkaart.
[..]
Niet tegelijk als in simultaan. Meestal ook niet op dezelfde dag.
[..]
Dan kijk ik eerst of ik ook met jou in zee wil. En ja, ik vertel elke vrouw die ik beter leer kennen vrij snel dat op het moment dat ik niet met haar ben, waarschijnlijk een andere vrouw rond me heen heb.
Mja, zelfs voor een leuke hookup zit er niet echt iets bij.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tinder is inderdaad leeg gevist
Ik krijg alleen midden in de nacht berichtjes of ik toevallig al iets aan het doen ben en als dat niet zo is of ik dan wil voelen hoe hard iemands piemel is. Of een variant daar op
Ik heb jou in ieder geval nog nooit gespot daar, dus dat lijkt me niet nodig. Ik ben ook een stuk vaker met Tinder bezig. Gisteren nog ruzie gemaakt met iemand die het sarcasme in mijn antwoorden niet zo kon waarderen. Lees mijn profiel dan eerst eens dacht ik. Dat zou moeten filteren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey. I take offence to that.
Ik heb dat overigens met Tinder. De leuke mannen zijn op en de gesprekken komen niet verder dan "hey hou je van dominante mannen?".
Nee en het erge is dat ik best bereid ben om te komen voelen hoe hard iemands piemel is, zolang hij maar niet expliciet meteen gaat vragen of ik dat kom doenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, zelfs voor een leuke hookup zit er niet echt iets bij.
#frustratie
Oh was de verkeerde PI, ik bedoelde het ook niet donders serieus.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb jou in ieder geval nog nooit gespot daar, dus dat lijkt me niet nodig. Ik ben ook een stuk vaker met Tinder bezig. Gisteren nog ruzie gemaakt met iemand die het sarcasme in mijn antwoorden niet zo kon waarderen. Lees mijn profiel dan eerst eens dacht ik. Dat zou moeten filteren.
Ik voel je pijnquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee en het erge is dat ik best bereid ben om te komen voelen hoe hard iemands piemel is, zolang hij maar niet expliciet meteen gaat vragen of ik dat kom doen
Vraag het hem? Wij kunnen niet zien of het sarcastisch bedoeld is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mijn cynische blik op het leven, of doet dit me klinken als een blinde puppy met 3 poten?
Als iemand je op een sarcastische manier 'hartverwarmend' noemt is dat eigenlijk wel een enorme dis dus ik hoop dat hij het niet zo bedoeld. Het maakt het in ieder geval niet beter...quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vraag het hem? Wij kunnen niet zien of het sarcastisch bedoeld is.
Hahah. Ik had laatst een dame die mijn foto zo mooi vond dat ik ook een oneliner van haar kreeg nadat ik haar hoog had gezet in het foto toernooi. Ze wilde weten wie ik was dus dat heb ik uit de doeken gedaan en een vraag aan haar gesteld. Vervolgens doodse stilte dus besloot ik te wachten tot ze online zou komen om te zien of ze gewoon wilde chatten. Er konden twee hele woorden uit haar toetsenbord komen dus de volgende dag heb ik haar geblokt. Ze zal wel de verkeerde persoon aangeschreven hebben ofzo want dit sloeg nergens op.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Die fototoernooien op Paiq zijn verdomme nog gevaarlijk. Ik heb er nu ééntje die ik niet af durf te maken, omdat er werkelijk alleen maar creeps en uggo's tussen zitten, maar je bent verplicht de leukste eruit te kiezen.
Met het gevaar lullig over te komen: Misschien sprak wie je was haar minder aan dan hoe je er uit zag? Dat kan toch?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:12 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Hahah. Ik had laatst een dame die mijn foto zo mooi vond dat ik ook een oneliner van haar kreeg nadat ik haar hoog had gezet in het foto toernooi. Ze wilde weten wie ik was dus dat heb ik uit de doeken gedaan en een vraag aan haar gesteld. Vervolgens doodse stilte dus besloot ik te wachten tot ze online zou komen om te zien of ze gewoon wilde chatten. Er konden twee hele woorden uit haar toetsenbord komen dus de volgende dag heb ik haar geblokt. Ze zal wel de verkeerde persoon aangeschreven hebben ofzo want dit sloeg nergens op.
Wat ik trouwens heb bij het foto`s beoordelen zijn dames die al lang niet meer online zijn geweest. Dan heeft het ook niet veel zin om wat te sturen.
Je krijgt ze niet vaak, is het wel?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:12 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Hahah. Ik had laatst een dame die mijn foto zo mooi vond dat ik ook een oneliner van haar kreeg nadat ik haar hoog had gezet in het foto toernooi. Ze wilde weten wie ik was dus dat heb ik uit de doeken gedaan en een vraag aan haar gesteld. Vervolgens doodse stilte dus besloot ik te wachten tot ze online zou komen om te zien of ze gewoon wilde chatten. Er konden twee hele woorden uit haar toetsenbord komen dus de volgende dag heb ik haar geblokt. Ze zal wel de verkeerde persoon aangeschreven hebben ofzo want dit sloeg nergens op.
Wat ik trouwens heb bij het foto`s beoordelen zijn dames die al lang niet meer online zijn geweest. Dan heeft het ook niet veel zin om wat te sturen.
Inlijsten en aan de muur hangen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:57 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Nope, wrijf het er maar in zou ik zeggen.Wel aardig wat foto bewonderaars maar dit was de eerste keer dat ik een oneliner kreeg.
Zou wel raar zijn want ik heb in het eerste bericht alleen mijn naam, woonplaats en leeftijd uit de doeken gedaan. Dus of ze verwachtte een veel uitgebreider antwoord op de vraag "wie ben ik" of mijn wedervraag wat haar dagelijkse bezigheden zijn heeft haar afgeschrikt. Tsja zelf vind ik het ook niet echt boeiende vragen maar we moeten toch ergens beginnen om een gesprek leuk te maken?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Met het gevaar lullig over te komen: Misschien sprak wie je was haar minder aan dan hoe je er uit zag? Dat kan toch?
Als het nou een hele mooie oneliner was...quote:
Sorry, ik kom niet zo vaak beneden de rivieren (of het is dan meteen ook maar de grens over).quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De burcht niet kennenEn nee, dat was geen uur rijden hiervandaan geweest.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |