abonnement Unibet Coolblue
pi_145375047


Hier verder! Kijken of dit topic nu weer een kleine 3 jaar open blijft :')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_145377665
top show. Ik luister tegenwoordig in de nacht veel naar de Show zonder Naam
pi_145378720
Evers staat op blijft ook een topshow

Lig nog altijd heel vaak krom van het lachen
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_145379485
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:10 schreef wolfrolf het volgende:
Evers staat op blijft ook een topshow
Lig nog altijd heel vaak krom van het lachen
Henk Blok is een koning met zijn droge humor tijdens het krantenoverzicht
pi_145482052
waarom is dit nog geen reeks? nu met Simpley Red op de radio btw
pi_146043026
http://www.538.nl/program(...)-heeft-een-lege-accu

Henk zijn accu was leeg toen hij het nieuws wou voorlezen _O- wat een heerlijke droogkloot die Henk
pi_146093197
Edwin Evers wint de Marconi Oeuvre Award 2014. Lijkt mij wel een terechte prijs voor Edwin Evers al bijna 15 jaar de nummer 1 in de ochtend

pi_146160245
oud medewerker van 538 Niels H. is ontslagen bij radio Veronica zijn opvolger is ook een oud medewerker van 538 Erik de Zwart. Misschien dat Erik de Zwart Edwin Evers wel overhaalt om naar Radio Veronica te gaan
pi_146739788
quote:
Tim Klijn van Radio 538 naar Radio 10
Geplaatst op Mon 17 Nov 2014 om 13:00

Tim Klijn (35) stapt over van Radio 538 naar Radio 10. De vaste vervanger van Edwin Evers, die zelf elke ochtend Greatest Hits presenteert, doet vanaf februari de ochtendshow van Radio 10. Dat heeft de zender vandaag laten weten. Klijn is naar eigen zeggen toe aan een nieuwe uitdaging in zijn carrière. “De afgelopen 15 jaar heb ik met ontzettend veel plezier gewerkt voor Radio 538 en daar alle kansen gehad. Ik heb echter erg veel zin in deze nieuwe uitdaging in de ochtend op Radio 10.”

“Het is een lang gekoesterde wens van mij om een eigen ochtendshow te maken en deze kans grijp ik dus met beide handen aan”, zegt hij.

Programmadirecteur Roland Snoeijer van Radio 10 is even enthousiast. “Wij zijn zeer blij met de komst van Tim naar Radio 10. Tim Klijn en de Grootste Hits Aller Tijden is een perfecte match. Zijn programma zal een vrolijk nieuw geluid worden op de radio in de ochtendspits.”

De huidige presentator van de ochtendshow, René Verkerk, blijft gewoon te horen op Radio 10 en krijgt een andere plek in de programmering.

Het programma van Klijn bij Radio 538 wordt elke werkdag van 10.00 tot 12.00 uur uitgezonden.
Ik vind dit wel een aardige klap voor 538; hij had over een paar jaar de ochtendshow van Evers over kunnen nemen als vertrouwde inval-host. Dat deed hij nu al hartstikke goed en leuk, zelfs zó dat ik hem liever hoorde als host dan Edwin.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_146739932
Jammer -O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 17 november 2014 @ 13:52:34 #11
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_146741040
Jammer! Zoals gezegd inderdaad altijd een goede vervanger geweest binnen het ESO-team, ben benieuwd wie nu als stand-in mag fungeren. Hoop niet Veldhuis (of Kemper?).

Ik snap de ambitie om een ochtendshow te doen, maar Radio 10 heeft voor mij nog steeds een belegen imago. Vind de overstap dan ook apart. Hij lijkt er in elk geval zin in te hebben, dus proficiat!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_146741306
Oh noes! :)

Rob van Someren naar 538 xD
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146741649
-edit
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146749806
Rob Stenders is er al eens bijna aan onder doorgegaan toen hij Edwin Evers moest opvolgen bij Radio 3FM destijds. Misschien dat Tim Klijn daar ook geen zin aan had. Het is nogal een klus om de best beluisterde ochtendshow van Nederland op te volgen. Nu kan hij lekker radio maken in de luwte bij Radio 10
pi_146750124
quote:
2s.gif Op maandag 17 november 2014 18:43 schreef Evertjan het volgende:
Rob Stenders is er al eens bijna aan onder doorgegaan toen hij Edwin Evers moest opvolgen bij Radio 3FM destijds. Misschien dat Tim Klijn daar ook geen zin aan had. Het is nogal een klus om de best beluisterde ochtendshow van Nederland op te volgen. Nu kan hij lekker radio maken in de luwte bij Radio 10
goeie zet hoor van R10

Zijn enorm aan het groeien en tim klijn is echt wel heel goed!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146750183
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 18:52 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

goeie zet hoor van R10

Zijn enorm aan het groeien en tim klijn is echt wel heel goed!
leuke zender idd. Straks in december weer de top4000 luisteren
pi_146832796
wat vinden jullie van Frank Dane?
pi_146901754
Ariana Grande Weekend *O*
(she/her)
pi_147512016
tot en met 2016 nog iedere week lachen gieren brullen met Peter Heerschop

peterheerschop twitterde op vrijdag 12-12-2014 om 12:25:38 Vanmorgen mijn contract bij "Evers Staat Op” verlengd tot en met 2016. #mooi #blij #schitterend reageer retweet
  vrijdag 19 december 2014 @ 11:44:57 #20
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_147736658
Leuk afscheid van Tim, sympathieke vent!

Verschrikkelijk gezongen, dat wel :D
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_147742010
Dat nummer, mijn oren :')

Jammer dat ie weg is _O_
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_147742073
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:38 schreef franklop het volgende:
Dat nummer, mijn oren :')

Jammer dat ie weg is _O_
is er een linkje? :@
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_147742090
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:40 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

is er een linkje? :@
http://www.538.nl/gemist/22562/greatest-hits-5

Uur twee, rond minuut 40
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_147742579
quote:
Geweldig.

Ook het slotwoord van Tim is erg mooi.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_147802018
Is er al bekend wie Tim gaat opvolgen?

edit: Gerucht gaat dat Menno 10 - 12 gaat doen en Martijn Biemans / Edwin Noorlander 19 - 21 dan weer van Menno overneemt.

Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe studio. Schijnt een vierkante tafel te worden.

[ Bericht 75% gewijzigd door weekendalex op 21-12-2014 17:23:14 ]
pi_147924646
Inmiddels lijken de geruchten bevestigd:

http://www.radiofreak.nl/(...)-over-van-Tim-Klijn/
pi_148184940
quote:
Tim Klijn maakte dit jaar na vijftien jaar bekend Radio 538 te verlaten. Hij stapt over naar Radio 10 waar hij vanaf 2 februari de ochtendshow gaat presenteren. In de tijd bij 538 presenteerde Klijn programma's als 'The Morning Jam', 'LunchTim' en 'Greatest Hits'. Voor zijn komst naar 538 maakte hij Pyjama fm op 3FM. Met hem blikken we terug op 2014 en kijken we wat 2015 gaat brengen.
Was 2014 een goed jaar voor de radio in Nederland?
Ja, dat denk ik wel. Er zijn een hoop ontwikkelingen geweest op radiogebied. Een spannende strijd om de luisteraars, met name in de doelgroep 20-34, een aantal positieve wijzigingen in de programmering van de diverse zenders en een campagne vanuit alle radiostations om DAB+ onder de aandacht te brengen. En ondanks alle nieuwe manieren van muziek consumeren die snel aan populariteit winnen, denk aan Spotify, leeft de radio voor mijn gevoel meer dan ooit.

Wat was voor jou het radiomoment van het jaar?
Dat was toch de recordpoging van Giel die ruim een week radio heeft gemaakt. Waanzinnig knap en origineel, bovendien een prima reclame voor het medium radio. Maar ook hebben de uitzendingen van Evers Staat Op vanuit Sochi erg veel indruk gemaakt. Daar kwam 2 weken lang (Olympisch) vuur uit de radio.

Wat was de grootste verrassing op radio gebied in 2014?
De wederopstanding van de Roepie Roepie vogel? haha :-) Nee, lastige vraag. Misschien dat mijn overstap naar Radio 10 voor sommige wel een verrassing was.

Heb je een doel voor jezelf in het nieuwe jaar?
Op 2 februari begint voor mij een nieuw radioavontuur in de ochtend bij Radio 10. Mijn doel is uiteraard daar een succes van te maken. Ik ben er van overtuigd dat er veel potentie zit in de zender en ik heb erg veel zin om daar mijn steentje aan bij te dragen.

Mijn nieuwe programma wordt een frisse, snelle ochtendshow met uiteraard veel aandacht voor het nieuws en daarnaast ook veel muziek. Met het team zijn we nog volop bezig.

Wat verwacht je van 2015 op radiogebied?
Het wordt een spannend en enerverend jaar. De DJ carrousel is nog maar net aan het draaien en de strijd om het marktleiderschap wordt heviger.

Wie is er aan het eind van 2015 marktleider?
Ik denk dat Radio 538 dat zal zijn, maar de verschillen zullen niet meer zo groot zijn als in het verleden.
http://www.radiofreak.nl/(...)eken-door-Tim-Klijn/

Terugblik over 2014 van Tim Klijn
pi_148744295
Vanmorgen deed Frankie Dane de ochtendshow :D

Ik vond het echt heel erg leuk. Ik blijf toch een zwak houden voor een Jensen die radio maakt :@
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_148774249
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:39 schreef wolfrolf het volgende:
Vanmorgen deed Frankie Dane de ochtendshow :D

Ik vond het echt heel erg leuk. Ik blijf toch een zwak houden voor een Jensen die radio maakt :@
ja hopelijk is hij nu de vaste vervanger voor Evers nu Tim Klijn weg is
pi_148860751
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:39 schreef wolfrolf het volgende:
Vanmorgen deed Frankie Dane de ochtendshow :D

Ik vond het echt heel erg leuk. Ik blijf toch een zwak houden voor een Jensen die radio maakt :@
Frank Dane is topradiomaker. Zijn programma's luisteren heerlijk weg
pi_148860779
Damn. Hardwell bij avondploeg. Wat een baggerset. Hoe die man achteruit is gegaan met alle dollars en roem. Gvd
pi_148863111
Ik vind het verschil in kwaliteit altijd zo vreemd bij 538. Evers in de ochtend et ik speciaal de radio voor aan, maar als ik smiddags de radio luister gooi ik m toch maar op Veronica...zo'n Ruud de Wild vindt toch niemand meer leuk?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148865080
Proclaimers-500 Miles kiezen voor Lekker na de wekker! _O_ _O_ _O_
pi_149340126
Coen en Sander gaan de middagshow doen bij 538

quote:
We krijgen er twee nieuwe collega’s bij! Vanaf 1 september zullen Coen Swijnenberg en Sander Lantinga te horen zijn op Radio 538. Hun programma check je dan maandag t/m donderdag tussen 16.00 en 19.00 uur. Coen en Sander nemen de zendtijd over van Ruud de Wild. Zijn contract loopt eind augustus af. Coen Swijnenberg: 'De tijd bij 3FM was geweldig en zal ik nooit meer vergeten. Ik ben BNN en 3FM dan ook enorm dankbaar voor alle kansen die ik heb gehad. Nu is het tijd voor een nieuw avontuur!' Sander Lantinga vult aan: 'En naar dat avontuur zien we met vertrouwen en plezier naar uit. Natuurlijk moet je eerst even nadenken, maar we zijn toe aan een nieuwe uitdaging en weten dat de toekomst ons veel moois gaat brengen.' Dave Minneboo, programmadirecteur: 'Coen en Sander behoren tot de absolute top van de Nederlandse radiomakers. Met hun stijl en kennis van entertainment, muziek en nieuws zijn zij de aangewezen personen om Radio 538 de komende jaren volledig bij de tijd te houden.' Jacqueline Smit, algemeen directeur: 'We hebben een fantastisch jaar achter de rug bij Radio 538 en willen ook de komende jaren verder blijven groeien. De komst van Coen Swijnenberg en Sander Lantinga zal daar zeker aan bij gaan dragen.'
http://www.538.nl/radio/n(...)&utm_intern_content=
pi_149513431
http://www.mediacourant.n(...)38-bitterballen-weg/

quote:
Radio 538 en snackfabrikant Van Dobben slaan de handen ineen. Luisteraars van de Frank en Vrijdag Show maken het komende jaar elke week kans op maar liefst 538 bitterballen op hun favoriete vrijdagmiddagborrel. Dat heeft de zender laten weten. Van Dobben-baas Rogier Snoeks is blij met de samenwerking. “Het is de enige radioshow die mét studiopubliek uitzendt en dat zorgt voor een echt VrijMiBo gevoel. Dat gevoel willen we versterken met onze bitterballen bij de borrel.“
Snoeks vervolgt: “We zien de laatste tijd dat de Horeca aantrekt. Mensen gaan er weer vaker op uit en de VrijdagMiddagBorrel is nog altijd ongekend populair. Of je nu in de kroeg, in de sportkantine of op het werk borrelt, de VrijMiBo is een mooie traditie die verbindt.”

Dj Frank Dane is even enthousiast. “In de Frank en Vrijdag Show trappen we het weekend af op Radio 538. En hoe lekker is het dat we dit vanaf nu samen mogen doen met Van Dobben.”

Als luisteraars op vrijdagmiddag hun ‘Weekendrammer’, een knalplaat om het weekend mee in te luiden, insturen via de Radio 538-website maken ze kans op deze prijs. Als het de luisteraar lukt om in de uitzending te komen, wint hij of zij 538 bitterballen.
538 bitterballen :') daar vul je een holle kies mee
pi_149534206
Dus ik heb afgelopen nacht De Show Zonder Naam weer eens aangezet, via de webcam.

Wat. Een. Slecht. Programma.

Die Eddy Keur zit aan de lopende band alleen maar sex "grappen" te maken, dit tot overduidelijke frustratie bij Edwin Noorlander :')

DaniëlDaniël die laat het allemaal maar over zich heen komen, lijkt het. Was moeilijk te peilen.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149563089
Sinds een aantal weken luister ik 538 ipv 3FM (werd een beetje SR moe,etc.)

De ochtendshow van Evers is echt top! ^O^
pi_149568253
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:31 schreef wolfrolf het volgende:
Dus ik heb afgelopen nacht De Show Zonder Naam weer eens aangezet, via de webcam.

Wat. Een. Slecht. Programma.

Die Eddy Keur zit aan de lopende band alleen maar sex "grappen" te maken, dit tot overduidelijke frustratie bij Edwin Noorlander :')

DaniëlDaniël die laat het allemaal maar over zich heen komen, lijkt het. Was moeilijk te peilen.
Haha bij mij staat ie altijd aan. Dat keur een oversekste relnicht is dat is allang duidelijk. Maar kan er wel om lachen. Alleen ietsjes te weinig muziek.
pi_149585518
Evers kan naar Sky Radio mocht hij 538 zat zijn Zou wel een megastunt zijn als hij dat zou doen
pi_149745962
zag trouwens vanmorgen op de cam geen Evers in de studio. Doet hij wel eens vaker presenteren vanuit zijn thuisstudio in Hardenberg???
pi_149746846
quote:
2s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:56 schreef Evertjan het volgende:
zag trouwens vanmorgen op de cam geen Evers in de studio. Doet hij wel eens vaker presenteren vanuit zijn thuisstudio in Hardenberg???
Ja, zo af en toe
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149747973
Zag er raar uit op TV 538 in ieder geval
pi_149916478
EversStaatOp538 twitterde op zondag 22-02-2015 om 13:40:09 Vanavond zit Edwin in de TV Show met @Ivo_Niehe! Check NPO 1 om 21.20 uur. http://t.co/7PQaAz9riP http://t.co/SxNSyGGBTv reageer retweet
pi_149955531
Toffe aflevering. Dat van die 3e De Boer heb ik echt nooit geweten, die sketch.

Tevens vind ik zijn grap mbt Marco Borsato's toendertijds nieuwe nummer echt geniaal _O-
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_149961179
Win met de zin-tijd!
Only the strong survive
pi_149972339
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 18:26 schreef TheGOAT het volgende:
Win met de zin-tijd!
Ja die antwoorden van mensen soms. Gvd. Toen vorige x wist ik al heel lang dat het moskovic was en maar niet uitgekozen worden ;(. Kutzooi.
pi_151210619
vanmorgen weer keihard gelachen om een droge opmerking van Henk Blok

pi_151210781
en weer een gemaakt relletje met Eddy Keur

http://www.mediacourant.n(...)jtsalaris-radio-538/

quote:
Radio 538-dj Eddy Keur vindt zijn baas, programmadirecteur Dave Minneboo, een ‘pannenkoek’, omdat hij hem een ‘schijtsalaris’ geeft. Dat vertelde hij dit weekend in zijn radioprogramma Show Zonder Naam, dat ‘s nachts op de radio is. Keur ging tot verbazing van zijn co-presentator Edwin Noorlander helemaal los. “Ik heb er al een grap over gemaakt in het begin, maar het is natuurlijk een schijtsalaris wat je krijgt hier. Ik weet niet wat jij krijgt, maar ik kan er niet van rondkomen“, zei hij.
Volgens Keur heeft hij ‘alle reden om te klagen’. “Ik vind het wel schokkend. Wat je hier krijgt, vind ik echt schokkend. Dat is helemaal geen grap. Ik heb moeten onderhandelen als een idioot. Als ik iemand tot pannenkoek moet uitroepen, is hij dat. Mag ik dat zeggen?”

De radio-dj doelt op zijn eigen baas. “Wie ik bedoel? De baas hier, natuurlijk, de directeur. Dave, ja. Hij is toch ook dj geweest vroeger? Dan weet hij wat het is om goed te verdienen.”

Keur maakt geen grapje. “Nee, even serieus. Ik heb het heel erg naar mijn zin hier en ik wil het heel lang blijven doen, maar voor het geld hoef je het hier niet te doen. Dus wat dat betreft, mensen, bel me!”

Als Noorlander vertelt dat hij vier maanden geleden een salarisverhoging heeft gehad, ontploft Keur. “Heb je echt geld erbij gekregen? Ben je serieus? Nee! Jij gaat mij nu vertellen dat wij dit programma nu even lang doen en jij er wel geld bij hebt gekregen en ik niet?”

Noorlander vindt dat Keur te ver gaat. “Dit kun je toch niet maken? Ik vind het niet kunnen. Ik vind het niet chic dat je dat op de radio doet.”

“Het is gekscherend bedoeld, maar feitelijk vind ik het niet oké“, besloot Keur.

Het gerucht gaat dat Radio 538 Eddy Keur nu geschorst heeft. De radiozender heeft daar nog niet op gereageerd.

Show Zonder Naam is van maandag- tot vrijdagnacht te horen tussen 00.00 en 02.00 uur op Radio 538.
pi_151214063
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:43 schreef Evertjan het volgende:
vanmorgen weer keihard gelachen om een droge opmerking van Henk Blok

HAHA en dan die lach van Henk zelf _O-
pi_151479776
http://www.radiofreak.nl/(...)-marathonuitzending/

Evers gaat weer een marathon doen vanwege zijn 15 jarig jubileum bij 538 :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151502059
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)-marathonuitzending/

Evers gaat weer een marathon doen vanwege zijn 15 jarig jubileum bij 538 :)
15 jaar 538 en alweer 17 jaar de nummer 1 on de ochtend wat een femomeen is het ook
pi_151672695
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 april 2015 10:46 schreef Pino112 het volgende:
coen3fm twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:34:38 @ruuddewild Oprecht heel veel succes met alles, Ruud! En hopelijk snel weer terug op de radio. reageer retweet
Jaja
mei, juni, juli en augustus Frank Dane in de middag _O_ _O_ _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151689958
jammer dat ruud stopt had hem wel een plekje gegund bij Veronica. Wat gaat Jelte nu doen? Hij zit de laatste weel al wel veel in de ochtend bij Evers
Zou Rick Romijn stoppen binnenkort?
pi_151693900
Ik vind Ruud de Wild echt verschrikkelijk smiddags, alleen Jelte redt het programma nog enigszins. Laat m aub niet het leuke Veronica verpesten.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151694193
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 10:51 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

mei, juni, juli en augustus Frank Dane in de middag _O_ _O_ _O_
Maar Dane dus 4 maanden in de middag wie gaat zijn lunchprogramma overnemen? Ik hoop op Barry Fap
pi_151694702
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:09 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Maar Dane dus 4 maanden in de middag wie gaat zijn lunchprogramma overnemen? Ik hoop op Barry Fap
eddy keur

Nee garpie
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151718261
Vanavond Evers en Niels bij Humberto Tan aan de tafel om te praten over 15 haar ESO
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_151718672
Cool!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151719842
Niels is vies dik geworden
pi_151755025
morgen 15 uur Evers Staat op dat worden weer een hoop grappen en grollen van Edwin Niels en Rick
pi_151755506
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:24 schreef Evertjan het volgende:
morgen 15 uur Evers Staat op dat worden weer een hoop grappen en grollen van Edwin Niels en Rick
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151755600
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:32 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
haters gonna hate
  donderdag 16 april 2015 @ 21:47:57 #63
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_151756287
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 20:37 schreef Evertjan het volgende:
jammer dat ruud stopt had hem wel een plekje gegund bij Veronica. Wat gaat Jelte nu doen? Hij zit de laatste weel al wel veel in de ochtend bij Evers
Zou Rick Romijn stoppen binnenkort?
Denk dat Jelte gewoon blijft zitten bij Dane, ze doen op vrijdagavond al de Frank en vrijdagshow.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_151757439
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:34 schreef Evertjan het volgende:

[..]

haters gonna hate
Neen ik ben fan van Evers het fenomeen
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:31:18 #65
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_151765739
Evers *O*

En mister Zonnebank! *O*

En deze helden:


N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_151770286
Vermakelijk al hele dag!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_151773710
Primeur! Beau weg bij SBS
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_151774744
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:27 schreef franklop het volgende:
Primeur! Beau weg bij SBS
bar en beaus
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151774792
coen swijnenberg in de studio
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151774871
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151775229
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:12 schreef wolfrolf het volgende:
coen swijnenberg in de studio
Die zou moeten opschieten dan, moet zo nog radio maken :P
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_151776060
Evers _O_
pi_151777160
Topdag dit _O_
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151779174
Nog mensen die vaak naar de show zonder naam luisteren? Helaas mi ik vaak het eerste uur
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:06:32 #75
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_151785118
Wat een top show *O*
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_151791164
Eigenlijk is 3kwart van de 538dj's redelijk overbodig. 8u evers (4 sochtends 4 smiddags) en 8u Frank Dane en Jelte en je bent er. De overige 8 gewoon hits en klaar.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151791338
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 07:27 schreef Evertjan het volgende:
wat vinden jullie van Frank Dane?
Leuke vent!
Eindelijk iemand met een eigen stem.
Die Tim Klein past goed op radio 10 waar ze allemaal een zouteloze stem hebben die je niet herkent.
5 Ferrari's op videoband!
  zaterdag 18 april 2015 @ 01:00:33 #78
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_151793396
Frank Dane heeft de stem van zijn broer en vind ik persoonlijk niet prettig om naar te luisteren. ESO is al jaren een autoriteit onder de ochtendshows, en dan niet vanwege de muziek, maar vanwege het alledaagse, de chemie tussen de heren, de humor en eigenlijk alles wat in het dagelijks leven zo herkenbaar is.
pi_151794689
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 07:27 schreef Evertjan het volgende:
wat vinden jullie van Frank Dane?
een baas

4 maanden Frank Jensen in de middagdrive _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151884402
Weer genoten van een goede ochtendshow.
Dit mag van mij nog zeker 15 jaar doorgaan _O_
pi_151998414
Uhmzz luisteren meer mensen via onlineluisteren.nl?
Sinds kort zit er standaard een live cam bij.

Om de 5 min kapt tie der mee, ik dacht oke.
Dan gewoon via de 538 site zelfde verhaal, adblock staat gewoon uit.

Dit is sinds kort eerder had je nooit die live cam.
EN toen nou dan maar via de telefoon op de wifi en wat blijkt ja hoor zelfde ook die kut cam en naar 5 min stopt tie.
Ik zwaai naar dieren.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 28 april 2015 @ 16:28:57 #83
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_152098316
ruuddewild twitterde op dinsdag 28-04-2015 om 16:24:53 Vandaag niet op de radio. Morgen vertel ik waarom. reageer retweet
Gezellig!
pi_152098533
Radio Veronica.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_152099882
http://www.radiofreak.nl/(...)andje-kwijt-geraakt/

quote:
Ruud de Wild maakt deze week zijn laatste show op Radio 538. Voor de derde keer vertrekt de dj bij de zender. Dit keer is het een verplicht vertrek. In de Volkskrant zegt de dj dat sinds het vertrek van directeur Jan-Willem Brüggenwirth het scherpe randje van de zender af is.
De komst van Jacqueline Smit als directeur van de station heeft het station niet veel goeds gedaan in de ogen van De Wild. "Ik heb al veel te lang geen ruzie meer gemaakt over een plaat, zoals ik deed toen Jan-Willem directeur van het station was. Sinds zijn vertrek in 2013 is 538 niet meer mijn station geweest. Ik snapte het niet meer." Inmiddels is Smit ook vertrokken bij de zender en vervangen door Menno Koningsberger.

"Het 538 in de periode waarin Jan-Willem het station leidde, van 2004 tot 2013. Dat waren de gloriejaren. De acties, de reclames, het was stoer. In 2008 ben ik voor het geld naar Q-music gegaan. Twee jaar later belde Jan-Willem me op. 'We moeten praten', zei hij. We maakten ruzie toen ik vertrok, maar hij wilde me weer op mijn oude plek hebben. Jan-Willem geloofde erg in eigen kweek. Ik ook. 'Jij en Edwin, dat is plus en min', zei hij. 'De vertrouwde boy next door en het scherpe randje. Dat moeten we hebben. Jij bent begonnen bij 538, je bent geen aankoop.' Hij haalde me terug en schreef in het persbericht: 'Klootzakken ga je toch missen.' Zoiets moet je durven. Dat is niet meer. Het station is anders geworden.'"

Na het vertrek Van Brüggenwirth vertrok Niek van der Bruggen uit het team van De Wild en verruilde Radio 538 voor Q-music. "Ik was vanaf dat moment zoekende. Ik ben niet jaloers - jaloezie ken ik niet - maar ik heb Edwin Evers altijd om één ding benijd: zijn sidekicks zijn in vaste dienst. Zij zíjn Edwin. Mijn sidekicks werkten niet uitsluitend voor mij. Toen Niek naar Q-music ging, viel er een gat. Het gouden trio viel uit elkaar. Alleen met Jelte in de studio was het rustiger, maar ook saaier."

Ruud de Wild kreeg net als de rest van Nederland begin februari te horen dat hij vertrekt bij Radio 538. "In de media kreeg ik het bevestigd. Zo is de radiowereld kennelijk." In de krant zegt de dj dat hij gesprekken met de directie miste over de toekomst. "Ik miste een plan. Ik ben erg van het harmoniemodel. Ik kan goed tegen de waarheid, als het maar eerlijk gaat, recht in het gezicht. Niet achter je rug om."

Over zijn vertrek is De Wild gelaten: "Ik ben een van de weinige radiomakers die er op het hoogtepunt uit vliegt." Hiermee doelt De Wild op de luistercijfers. "In elk geval ben ik niet die zielige selfkicker die zo nodig moest."

Bij Radio 538 moet hij plaats maken voor Coen Swijnenberg en Sander Lantinga die met de Coen en Sander Show van 3FM komen. Zelf had De Wild liever gezien dat er eigen talent hem opvolgde. "Mijn grote droom was geweest om Ivo van Breukelen van de show De Avondploeg klaar te stomen voor de middag. Hij is één van de grootste talenten van de radio. Zo wilde Jan-Willem het ook."

Eerder zei De Wild bij Pauw wel de keuze voor het 3FM-duo te begrijpen: "Ik denk dat zij passen bij het profiel van wat Radio 538 wil zijn. Het is heel slim om de grote concurrent binnen te halen."

De Wild gaat zich nu richten op zijn kunst maar sluit een terugkeer niet uit. Op de vraag of er gesprekken zijn zegt hij: "Nee. Nou ja. Gesprekken... Niet van: 'Wil je hier komen werken?' Ik praat met iedereen. Zo gaat dat in de radiowereld."
ruuddewild twitterde op donderdag 23-04-2015 om 08:10:40 Mijn laatste luistercijfers; nr 1 vd middag!!!!!! In ALLE doelgroepen. Coen en Sander hou dit vast! reageer retweet
hij gaat er in ieder geval uit met een knal. Het is natuurlijk ook een gotspe dat je vanuit de media moet vernemen dat je werkgever 2 nieuwe vervangers voor je heeft aangetrokken.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2015 @ 07:56:52 #86
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_152114818
ruuddewild twitterde op woensdag 29-04-2015 om 07:48:27 Vandaag de een na laatste dag bij 538. Bizar idee. #doodpaardaftrekken reageer retweet
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2015 @ 21:43:01 #87
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_152137138
Tiësto terug naar 538. Vrijdagnacht van 2-4.
pi_152139966
538 heeft wel een mooie lineup qua danceprogrammas
pi_152156891
Allerlaatste rdw.nl vandaag
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_152156983
Zonder Jelte trouwens die zal wel op zijn pikkie zijn getrapt door de uitspraken van Ruud
pi_152157323
Wel een lekker sfeertje nu
pi_152157414
Heb je je laatste uur op de radio komt Lange Frans optreden :') :') :') :')
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_152157769
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:57 schreef Evertjan het volgende:
Zonder Jelte trouwens die zal wel op zijn pikkie zijn getrapt door de uitspraken van Ruud
Que?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_152157803
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:39 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Que?
had in een interview geroepen dat het programma saaier was geworden met alleen Jelte als sidekick en dat hij liever net zoals Evers 2 sidekicks had gehouden.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 08:50:10 #95
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_152172637
Dan is Jelte wel een ongelofelijke jankbal. Hij valt Jelte niet af.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_152173313
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:23 schreef themauster het volgende:
Heb je je laatste uur op de radio komt Lange Frans optreden :') :') :') :')
Lange Frans is een eindbaas!
pi_152173324
Rick of Niels, wie doet altijd Beatrix na?
Wat een held haha.
pi_152199607
Ruud, wat een kneus zeg. Kut programma en wat een gezeik op het eind. Opgerot, heerlijk.
pi_152205435
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 00:59 schreef kurk_droog het volgende:
Ruud, wat een kneus zeg. Kut programma en wat een gezeik op het eind. Opgerot, heerlijk.
hij voelt zich in de steek gelaten.

Misschien moet ie zijn banksaldo effe checken
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_152258793
16:00 u de frank & middag show _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_152496918
Ik geniet van Frank Dane als ik het voor het zeggen had bij 538 zou ik koen en sandra lekker terugsturen naar 3fm en Dane houden in de middag
pi_152497882
Twee minuten lang moppen van Albert
pi_152498030
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 18:24 schreef Evertjan het volgende:
Ik geniet van Frank Dane als ik het voor het zeggen had bij 538 zou ik koen en sandra lekker terugsturen naar 3fm en Dane houden in de middag
ja lekker dat contract verscheure
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_152498062
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 18:59 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

ja lekker dat contract verscheure
of ze gewoon lekker in de nacht zetten tussen 0.00-02.00
pi_153080668
Is er iemand al eens naar de Evers Slaat Door theater show geweest? Schijnt echt een geweldig avondje uit te zijn
pi_153080760
nu trouwens K3 te gast bij de Frank en Vrij Show
  vrijdag 12 juni 2015 @ 09:01:44 #107
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_153461706
Eversgod _O_
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zaterdag 13 juni 2015 @ 19:30:43 #108
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_153504047
Evers luister ik altijd en ook Frank Dane vind ik een leuke show maken. Vooral dat gesprek met Chris Zegers van afgelopen week was hilarisch. Maar niks op de radio kan tippen aan de topshow die 538 had van 2005 tot 2008: MiddenindenachtRick.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_153643017
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 18:24 schreef Evertjan het volgende:
Ik geniet van Frank Dane als ik het voor het zeggen had bij 538 zou ik koen en sandra lekker terugsturen naar 3fm en Dane houden in de middag
qft
pi_153659306
Is het al bekend wie Eversgod gaat vervangen in de vakantie??
pi_153659477
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 07:35 schreef Evertjan het volgende:
Is het al bekend wie Eversgod gaat vervangen in de vakantie??
Jij toch?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_153671036
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 08:03 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Jij toch?
nee
pi_153671074
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 17:30 schreef Evertjan het volgende:

[..]

nee
jammer lijkt me wel grappig
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_153793234
Show zonder naam is echt een topshow btw. Zoveel chemie Tussen de drie en Eddie keur is absolute verrijking met zijn gevatte opmerkingen.
  woensdag 24 juni 2015 @ 07:37:47 #115
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_153796203
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 18:24 schreef Evertjan het volgende:
Ik geniet van Frank Dane als ik het voor het zeggen had bij 538 zou ik koen en sandra lekker terugsturen naar 3fm en Dane houden in de middag
Meal or No Meal is echt een topitem :D
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  woensdag 24 juni 2015 @ 08:02:46 #116
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153796338
Gisteren kon je bellen voor een ritje met Max Verstappen.
Kwam ik er eindelijk doorheen *O* maar ik was beller 2 zei Jelte en ze zochten beller nummertje 3 ;(
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_154178027
Morgen alweer de laatste Frank & Middagshow, blijkbaar dus nog meer vervanging voordat Coen & Sander beginnen. Dan zal Evers volgende week wel op vakantie gaan en Frank de ochtendshow gaan doen de komende tijd.
pi_154178198
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:04 schreef HetBrabandertje het volgende:
Morgen alweer de laatste Frank & Middagshow, blijkbaar dus nog meer vervanging voordat Coen & Sander beginnen. Dan zal Evers volgende week wel op vakantie gaan en Frank de ochtendshow gaan doen de komende tijd.
:'( !!
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 8 juli 2015 @ 19:11:39 #119
194695 franklop
Fran knock
pi_154178222
vond het zeker leuk, maar kijk ook wel uit naar Coen en Sander. Benieuwd wat die gaan doen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_154208739
Frankie in de ochtend _O_ _O_ _O_
  vrijdag 10 juli 2015 @ 09:14:15 #121
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_154215277
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:11 schreef franklop het volgende:
vond het zeker leuk, maar kijk ook wel uit naar Coen en Sander. Benieuwd wat die gaan doen.
Ik niet.

Frank & Middagshow vond ik een van de leukste programma's van de afgelopen paar jaar. Moppentrommel en Meal or No Meal waren geweldige items.

Dane heeft bewezen de middagprogrammering prima te kunnen vullen _O_

Nu tijdje in de ochtend dus, hij viel ook wel eens eerder in. Hij paste ook goed in het bestaande team, vond ik. Grappig dat zijn broer ook een tijdje een ochtendshow heeft gedaan.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_154217150
De Frank & Ochtend show O+ _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_154217212
Ik vind Frank inmiddels leuker en frisser op de radio dan grote broer Robert.

Hij verdient gewoon een vast prime time programma.

Het is eerder gezegd, maar jammer dat Coen en Sander zijn gehaald. Frank kan de middag moeiteloos dragen.
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 10 juli 2015 @ 11:49:48 #124
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_154218249
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind Frank inmiddels leuker en frisser op de radio dan grote broer Robert.

Hij verdient gewoon een vast prime time programma.

Het is eerder gezegd, maar jammer dat Coen en Sander zijn gehaald. Frank kan de middag moeiteloos dragen.
Laat 3FM hem tussen 16 en 19 uur zetten. Wel weer met Jelte natuurlijk. En de Alberts moppentrommel.

Alleen Hannelore kan natuurlijk niet mee :'(
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_154232967
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind Frank inmiddels leuker en frisser op de radio dan grote broer Robert.

Hij verdient gewoon een vast prime time programma.

Het is eerder gezegd, maar jammer dat Coen en Sander zijn gehaald. Frank kan de middag moeiteloos dragen.
hij zal nog wel eens achter zijn oren krappen of hij niet te snel is weg gegaan bij 3FM. Ik denk dat BNN hem nu graag in de middag had gezet als opvolger van Coen en Sandra
pi_154233063
en hopelijk nodig hij broer Robert uit om samen een show te doen in de ochtend
pi_154233256
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:40 schreef Evertjan het volgende:
en hopelijk nodig hij broer Robert uit om samen een show te doen in de ochtend
Nee man

Robert Jensen zou dan teveel overheersen denk ik...
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_154233280
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:45 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nee man

Robert Jensen zou dan teveel overheersen denk ik...
voor 1 keer zou het wel leuk zijn :P
  vrijdag 10 juli 2015 @ 21:51:16 #129
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_154233461
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:38 schreef Evertjan het volgende:

[..]

hij zal nog wel eens achter zijn oren krappen of hij niet te snel is weg gegaan bij 3FM. Ik denk dat BNN hem nu graag in de middag had gezet als opvolger van Coen en Sandra
Ik denk eerder dat 538 zich nog eens afvraagt waarom ze C+S hebben gehaald, terwijl ze al een uitstekende optie in huis hadden.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_154247016
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:51 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat 538 zich nog eens afvraagt waarom ze C+S hebben gehaald, terwijl ze al een uitstekende optie in huis hadden.
Nou ja, de directeur die ze heeft aangenomen is onlangs de laan uitgestuurd.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_154259560
Yep Frank doet het erg goed! Jammer dat hij ruimte moet maken voor Coen en Sander. Alleen jammer dat 538 wat muziek betreft een verschrikkelijk station is. En zijn er dan leuke DJ's die wat leuks te vertellen hebben dan mag dat nooit zo heel lang.
pi_154260415
http://www.radiofreak.nl/(...)Sander-op-Radio-538/

quote:
Het radioprogramma van Coen Swijnenberg en Sander Lantinga op Radio 538 gaat toch 'De Coen & Sander Show' heten. 538 meldde vrijdagmiddag in een persbericht dat de nieuwe middagshow 'Coen en Sander' gaat heten, maar dat klopt niet volgens Coen Swijnenberg.

"We gaan gewoon 'De Coen & Sander Show' maken op Radio 538. Het kan zijn dat de naam nog niet officieel is vrijgegeven. Daarover zijn afspraken gemaakt tussen BNN/VARA en Radio 538", meldt Swijnenberg aan RadioFreak. BNN/VARA bezit vermoedelijk nog de rechten van de naam 'Coen & Sander Show'.

Het nieuwe middagprogramma van Swijnenberg en Lantinga, dat maandag 17 augustus van start gaat op Radio 538, krijgt ook een visueel aspect: de show is in de vorm van visual radio volledig te zien en te horen op TV538 en via de webcam. 538 omschrijft de nieuwe middagshow als 'een luchtig en gevarieerd middagprogramma'.

"Het moment dat we op 17 augustus de eerste plaat instarten op Radio 538 is al vaak door m'n hoofd gegaan. Dan kunnen we ons nieuwe huis officieel bewonen. De dozen worden nu uitgepakt en de meubels in elkaar gezet", zegt Coen Swijnenberg.
"Eindelijk na al dat wachten en een lange hete zomer, heb ik extra veel zin om aan de slag te gaan en nieuw hoofdstuk aan onze carrière te voegen. Het is een eer om dat hoofdstuk samen met de 538-luisteraars te schrijven", voegt Sander Lantinga eraan toe.

Middag verjongen
Swijnenberg en Lantinga maakten op 29 mei 2015 hun laatste uitzending op 3FM. Sindsdien is het duo op vakantie en bezig met de voorbereiding van hun nieuwe middagshow op 538. De twee moeten de middag bij de commerciële zender gaan verjongen.

Tot 17 augustus presenteert Menno de Boer nog de middagshow op Radio 538. 'De Middag Show met Menno' volgt de 'Frank en Middag Show' op die vrijdag voor het laatst te horen was. Die show volgde op zijn beurt weer 'Ruuddewild.nl' op, na het vertrek van Ruud de Wild bij 538 eind april.
pi_154291082
Ontzettend Dikke Ochtend Frank op 538!!!!
  maandag 13 juli 2015 @ 09:05:30 #134
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_154291694
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 07:31 schreef Evertjan het volgende:
Ontzettend Dikke Ochtend Frank op 538!!!!
Weer genieten vanochtend :)

Wie doet nu de 4-7 show?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 13 juli 2015 @ 09:29:20 #135
194695 franklop
Fran knock
pi_154291984
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:05 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Weer genieten vanochtend :)

Wie doet nu de 4-7 show?
menno de boer. Staat 2 posts boven je ;)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_154292061
De Frank & Ochtendshow is _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_154307090
Was lachen gieren brullen vanochtend
pi_154307172
Bertolf was ook leuk om te horen. Poosje niks van gehoord
pi_154309000
quote:
2s.gif Op maandag 13 juli 2015 19:08 schreef Evertjan het volgende:
Was lachen gieren brullen vanochtend
Ik ga de weken koesteren dat de Frank en Ochtend show te horen zal zijn op 538, nu en in de toekomst O+
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_154309255
Eversgod is ook leuk natuurlijk maar Frank mag hem van mij gauw opvolgen
pi_154309421
Ik vind Jelte ook echt leuk als sidekick. Maar Robert Jensen is de broer van Frank Dane?!?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 13 juli 2015 @ 20:14:41 #142
194695 franklop
Fran knock
pi_154309483
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:12 schreef kalinhos het volgende:
Maar Robert Jensen is de broer van Frank Dane?!?
yup
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_154309496
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:12 schreef kalinhos het volgende:
Ik vind Jelte ook echt leuk als sidekick. Maar Robert Jensen is de broer van Frank Dane?!?
Yep, Frank is de jongere broer.

Hij heet dan ook Frank Jensen.

Dane is een "artiestennaam", een verwijzing naar de deense roots van 1 van zijn ouders.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Frank_Dane
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_154335016
Die moppentrommel komt nog niet echt lekker van de grond in de ochtend zeg maar _O-
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_154344375
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 17:22 schreef kalinhos het volgende:
Die moppentrommel komt nog niet echt lekker van de grond in de ochtend zeg maar _O-
mwah toch nog 1min20
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 17 juli 2015 @ 08:56:37 #146
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_154407879
Vakantievragen met Chris :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_154410307
En de eerste keer dat iemand de moppentrommel volhield :D

Gaat Frank dus dalijk als Evers terug is en Koen en Sander komen, gewoon alleen nog maar de Frank en Vrijdagshow weer doen of wat is eigenlijk het plan met hem?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 17 juli 2015 @ 11:29:42 #148
194695 franklop
Fran knock
pi_154410322
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:28 schreef kalinhos het volgende:
En de eerste keer dat iemand de moppentrommel volhield :D

Gaat Frank dus dalijk als Evers terug is en Koen en Sander komen, gewoon alleen nog maar de Frank en Vrijdagshow weer doen of wat is eigenlijk het plan met hem?
Of gewoon zijn lunchprogramma weer oppakken..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_154410332
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:28 schreef kalinhos het volgende:
En de eerste keer dat iemand de moppentrommel volhield :D

Gaat Frank dus dalijk als Evers terug is en Koen en Sander komen, gewoon alleen nog maar de Frank en Vrijdagshow weer doen of wat is eigenlijk het plan met hem?
Gewoon zijn eigen programma Dane doet het elke werkdag tussen 12 en 2 's middags
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 25 juli 2015 @ 15:16:04 #150
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_154624861
Ik vind hem wel top eigenlijk. Een van de leukere 538-jocks.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_154899307
Minder dan 2 weken tot coen en sander goden _O_

En niet meer van mijn centen!! *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_154913791
Coen is weer op vakantie btw
pi_154979347
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 23:52 schreef Evertjan het volgende:
Coen is weer op vakantie btw
Tsja

Ik ga ook als ik bij mijn nieuwe werkgever begin in de 1e week na 3 dagen werken weer op vakantie
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_154979348
Geintje natuurlijk
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Sport / Supervogel maandag 10 augustus 2015 @ 14:28:44 #155
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_155077150


#ishetal17augustus _O_
pi_155081048
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:28 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]

#ishetal17augustus _O_
Hebben ze een oefenuitzending gedaan?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155084135
quote:
5s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:22 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Hebben ze een oefenuitzending gedaan?
toch doet die Mark Labrand het ook wel aardig nu tussen 16.00-19.00
pi_155094452
quote:
Aardig van ze

quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 17:39 schreef Evertjan het volgende:

[..]

toch doet die Mark Labrand het ook wel aardig nu tussen 16.00-19.00
geen idee ik zit in frankrijk
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155103702
Ondertussen heeft Frank Dane zijn contract verlengd bij 538 voor de komende 3 jaar
pi_155112162
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 01:57 schreef Evertjan het volgende:
Ondertussen heeft Frank Dane zijn contract verlengd bij 538 voor de komende 3 jaar
*O* *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:01:49 #162
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_155112540
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 01:57 schreef Evertjan het volgende:
Ondertussen heeft Frank Dane zijn contract verlengd bij 538 voor de komende 3 jaar
Frank verdient de middagshow.

Weg met die Coen en Sander :(
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_155115328
coen twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 14:04:03 Het zou best kunnen dat Sander en ik eerder terug zijn op je radio dan maandag. De vraag is alleen of je er iets van meekrijgt… @538 #vaaghè reageer retweet
pi_155129650
quote:
Als ik dit zo luister, bekruipt mij een gevoel dat dit programma to-taal niet gaat matchen met 538.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 12 augustus 2015 @ 06:27:05 #166
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_155141637
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 06:27 schreef Pino112 het volgende:
:')
Volgens mij hebben ze vannacht een proefuitzending gemaakt
pi_155149256
Vallen ze door de mand?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 16:43:12 #169
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_155152182
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:40 schreef Evertjan het volgende:
en hopelijk nodig hij broer Robert uit om samen een show te doen in de ochtend
en Jan Paparazzi voor de telefoonterreur _O_

Clown Bassie _O-
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 12 augustus 2015 @ 16:49:11 #170
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_155152329
http://t.co/N7VPeiJsZl

quote:
Maar spijt van de overstap naar Radio 538 zal ik nooit krijgen."
Zegt Coen, kijkende naar z'n bankrekening.
pi_155152378
quote:
9s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:49 schreef Pino112 het volgende:
http://t.co/N7VPeiJsZl

[..]

Zegt Coen, kijkende naar z'n bankrekening.
het zit je wel dwars volgens mij
pi_155168621
Voor alle vrijgezelle dames goed nieuws Edwin Evers is weer vrijgezel
  donderdag 13 augustus 2015 @ 09:19:01 #173
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_155171544
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 02:09 schreef Evertjan het volgende:
Voor alle vrijgezelle dames goed nieuws Edwin Evers is weer vrijgezel
pics van z'n ex?
pi_155172371
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:19 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

pics van z'n ex?
geen idee stond een stukje op de prive pagina van de Telegraaf
pi_155175620
quote:
9s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:49 schreef Pino112 het volgende:
http://t.co/N7VPeiJsZl

[..]

Zegt Coen, kijkende naar z'n bankrekening.
Pino, aangezien koen en sander pas sinds 1 augustus in dienst zijn is het salaris nog niet gestort :T
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155175654
quote:
4s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:21 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Pino, aangezien koen en sander pas sinds 1 augustus in dienst zijn is het salaris nog niet gestort :T
ga jij eens vakantie houden
pi_155176890
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:19 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

pics van z'n ex?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_155186682
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 02:09 schreef Evertjan het volgende:
Voor alle vrijgezelle dames goed nieuws Edwin Evers is weer vrijgezel
Evers heeft dus een topvakantie :{
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155187521
quote:
9s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:12 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Evers heeft dus een topvakantie :{
Geloof ook dat het niet echt gezellig samen wonen is met iemand die doordeweeks om 21:00 naar bed gaat. Plus dan in het weekend op tournee met de band
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:23:59 #180
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_155201786
Chris Zeegers _O_ _O-
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_155204434
De naam al geeft een brevet af van "ik ben helemaal niet leuk met die aangeleerde lach en stupide grapjes"

  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:10:51 #182
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_155204872
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:52 schreef Iwanius het volgende:
De naam al geeft een brevet af van "ik ben helemaal niet leuk met die aangeleerde lach en stupide grapjes"

Ik vond hem heel grappig en naturel en bovendien niet gespeend van een gezonde dosis zelfspot.

Uiteraard zaten Frank en Jelte en hem wel op je jutten door om alles wat Zeegers zei in lachen uit te barsten.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_155205338
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:13 schreef franklop het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoop voor 'm dat die sjaal geshopt is :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_155205431
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:10 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik vond hem heel grappig en naturel en bovendien niet gespeend van een gezonde dosis zelfspot.

Uiteraard zaten Frank en Jelte en hem wel op je jutten door om alles wat Zeegers zei in lachen uit te barsten.
juist door dat laatste ben ik ze beetje zat aan het worden...
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:15:25 #185
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_155218506
quote:
9s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:12 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Evers heeft dus een topvakantie :{
Vorig jaar ook al niet, toen was zijn vader net overleden. :{
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_155284842
Edwin Evers is weer terug
  maandag 17 augustus 2015 @ 07:27:16 #187
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_155284892
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 07:09 schreef Evertjan het volgende:
Edwin Evers is weer terug
En C&S beginnen vandaag!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 17 augustus 2015 @ 08:38:23 #188
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_155285307
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 07:27 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

En C&S beginnen vandaag!
Ik weet nog steeds niet of dat nou positief is. Ik luisterde nooit naar ze op 3FM. Ik zal ze maar een kans geven anders ga ik wel naar Niek op Q-music.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 17 augustus 2015 @ 09:19:44 #189
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_155285733
Coen en Sander zitten nu bij Evers.
Vanmiddag de 1e show van Coen en Sander c_/ *O*
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 17 augustus 2015 @ 09:22:58 #190
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_155285769
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_155294329
Half uurtje _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:03:40 #192
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155295514
*O*

Oh ja, geen ANWB filelezers ;(
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155295556
Wat een armoe dat ze dat zelf op moeten lezen.
pi_155295584
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:04 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een armoe dat ze dat zelf op moeten lezen.
Nee joh, nieuwe uitdaging je weet toch.
pi_155295606
En straks weer BJ Cune op de radio *O*
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_155295636
Ik krijg ADHD van deze vormgeving.
pi_155295651
Boys are back in town :')
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:11:08 #198
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_155295767
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:07 schreef opperkleurder het volgende:
Boys are back in town :')
Best wel popi jopie op de visual radio.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:11:18 #199
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155295771
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:07 schreef opperkleurder het volgende:
Boys are back in town :')
Prima nummer
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:11:59 #200
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_155295790
Deze jingle :')
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:12:23 #201
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155295806
Wat een kutjingle :') beetje niveautje voor Gerard Joling-fans :@
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155295810
Aah de vormgeving heeft zich mooi aangepast aan het station. :')
  Redactie Sport / Supervogel maandag 17 augustus 2015 @ 16:14:00 #203
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_155295864
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:06 schreef ChatGirl het volgende:
En straks weer BJ Cune op de radio *O*
Waarom?
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:14:34 #204
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_155295885
Hè, leuk *O*
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_155295904
Wat. Een. Vernieuwend. Item.
pi_155295982
Aan alles kan je horen dat ze commercieel zijn gegaan, wat een slechte jingles
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:18:11 #207
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155296020
Ach, een voordeel, alle stations draaien dezelfde baggermuziek. Of ze nou bij 3FM of 538 zitten :@
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155296165
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ach, een voordeel, alle stations draaien dezelfde baggermuziek. Of ze nou bij 3FM of 538 zitten :@
Ik dacht precies hetzelfde :D
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_155296197
;(
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 augustus 2015 @ 16:24:15 #210
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_155296236
De Boer :')
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_155296251
De Boertjes ;(
¯ _(ツ)_/¯
pi_155296254
2004 belde.
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:25:19 #213
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155296276
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:22 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Ik dacht precies hetzelfde :D
In dat opzicht is Frank van de Lende wel een welkome afwisseling _O_
Ik vind alleen z'n programma saai en hem ook niet prettig om naar te luisteren :@
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155296428
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:25 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

In dat opzicht is Frank van de Lende wel een welkome afwisseling _O_
Ik vind alleen z'n programma saai en hem ook niet prettig om naar te luisteren :@
Inderdaad. Aan het einde van de dag wil ik gewoon niksige items en slap geouwehoer horen, en C&S deden dat (voor mij althans) jaren leuk op 3FM.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:29:33 #215
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155296456
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:28 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Inderdaad. Aan het einde van de dag wil ik gewoon niksige items en slap geouwehoer horen, en C&S deden dat (voor mij althans) jaren leuk op 3FM.
Eens :Y.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:30:20 #216
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155296493
Oh ja, reclame :') godverdomme wat kut is dat aan de commerciële zenders :@
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155296509
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ja, reclame :') godverdomme wat kut is dat aan de commerciële zenders :@
:Y
pi_155296522
Op de webcam ze laten de clips zien tijdens een nummer , dus dat is ook niet echt meer boeiend om op te zetten
¯ _(ツ)_/¯
pi_155296619
Geen Rene van de ANWB :'( :'(
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:34:38 #220
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155296643
Als je al die teringfiles elke keer moet voorlezen dan krijg je toch per direct spijt :@
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155296667
Ach, als ik miljoenen verdien op m'n 38e wil ik ook wel files voorlezen. ^O^
¯ _(ツ)_/¯
pi_155296671
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
Als je al die teringfiles elke keer moet voorlezen dan krijg je toch per direct spijt :@
Ze houden 10 minuten spreektijd per uur over.
pi_155296783
Dit is wel een enorme kutplaat trouwens }:|
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_155296784
Ik dacht de eerste keer dat dit de nieuwe PSB was.
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:45:23 #225
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_155296968
Sjon :r
pi_155297060
Coen en Sandergoden _O_ _O_ _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155297069
De harde schijf _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155297076
De superturbocrazytophit harde schijf
pi_155297078
Oja vernieuwing. ^O^ Super Turbo Crazy Tophit -> Harde Schijf
pi_155297105
Dit nummer horen we al weken op 3FM.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 17 augustus 2015 @ 16:50:01 #231
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_155297115
quote:
9s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Oja vernieuwing. ^O^ Super Turbo Crazy Tophit -> Harde Schijf
if Harde Schijf
then Alarmschijf
pi_155297140
topshowtje hoor

veel bekende gezichten eindelijk hier *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:54:29 #233
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155297257
Fax
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155297259
Hai wolfjen O+
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_155297263
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:54 schreef SilentChaos het volgende:
Fax
:D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155297279
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
Hai wolfjen O+
Hallon

Ik ben de -Hans- van deze reeks

:')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155297321
oeh je kan gratis appen naar 538 :D :D :D :D :D :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155297325
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:06 schreef ChatGirl het volgende:
En straks weer BJ Cune op de radio *O*
Owja, die gaat ook cashen idd.
pi_155297341
quote:
99s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:56 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Owja, die gaat ook cashen idd.
Roel van Velzen gespot

want die is dalijk live op 538
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155297352
ikwilvanmijnautoaf.nl
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155297384
quote:
99s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:56 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Owja, die gaat ook cashen idd.
Hij zat deze maand krap bij kas, want hij ging z'n auto verkopen.

Verkapte zie-mij-eens-fb-vrienden-met-bj-cune-zijn post
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_155297388
-voer hier een random webwinkel in-.nl

De reclame op 538 is wel :')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155297597
Lost in the LIDL
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155297746
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:06 schreef wolfrolf het volgende:
Lost in the LIDL
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_155297871
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 17 augustus 2015 @ 17:20:10 #246
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155297979
De muziek is ook weinig anders dan 3FM...
Wat meer wat over 3FM zegt dan 538 overigens...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155298112
Hoi basgitarist van Van Velzen O+
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_155298170
Wat een kutstream met reclame en als je hem stopt moet je weer opnieuw die reclame aanhoren bij het aanzetten :')
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 17 augustus 2015 @ 17:30:59 #249
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_155298263
Goh, Win met de zin komt terug. Net als Q en Veronica met hun geluidsactie.
pi_155298353
Borstharen van Sander wapperen zijn t-shirt uit
pi_155298374
Coen kan na 538 zo aan de slag bij de ANWB
pi_155298407
Hannelore in da hizzah
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155298625
Cool Kids *O* *O*
pi_155298641
Bieber? _O- _O-
pi_155298705
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:42 schreef Evertjan het volgende:
Bieber? _O- _O-
Die draaien ze ook gewoon op 3FM hoor.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_155298750
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:44 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Die draaien ze ook gewoon op 3FM hoor.
weet ik
pi_155298793
leuke jingles :P
pi_155299047
Gotye _O_
pi_155299920
Major lazer op
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155300194
ff eten ''koken''
pi_155300264
gaat BJ Cune straks dan ook weer nieuws voorlezen tijdens de Coen en Sander Show??
pi_155300283
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:33 schreef Evertjan het volgende:
gaat BJ Cune straks dan ook weer nieuws voorlezen tijdens de Coen en Sander Show??
nee dat was niet het plan
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_155301211
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:33 schreef franklop het volgende:

[..]

nee dat was niet het plan
o jammer
pi_155301996
De einde van de show jingle is errrug matig hoor.

Sowieso moeten C&S duidelijk nog in de nieuwe vormgeving groeien.

Het voelt mij nog teveel als opgewarmde oude soep...
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 17 augustus 2015 @ 19:28:26 #265
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155302125
Mooi verwoord broer!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 augustus 2015 @ 20:37:55 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_155304683
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:33 schreef Evertjan het volgende:
gaat BJ Cune straks dan ook weer nieuws voorlezen tijdens de Coen en Sander Show??
Hij gaat toch de nieuwsredactie daar optuigen enzo?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_155305662
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Hij gaat toch de nieuwsredactie daar optuigen enzo?
hij gaat henk blok aftuigen XD

en daarna bij evers zitte lol
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155307061
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:59 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

hij gaat henk blok aftuigen XD

en daarna bij evers zitte lol
Ik las 'afzuigen' :@
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_155307281
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:59 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

hij gaat henk blok aftuigen XD

en daarna bij evers zitte lol
LEAVE HENK BLOK ALONE!!!
pi_155308546
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:24 schreef wolfrolf het volgende:
De einde van de show jingle is errrug matig hoor.

Sowieso moeten C&S duidelijk nog in de nieuwe vormgeving groeien.

Het voelt mij nog teveel als opgewarmde oude soep...
WAT EEN VERNIEUWING WAT EEN VERNIEUWING!
pi_155311092


Mag deze in de OP?

[ Bericht 6% gewijzigd door Evertjan op 17-08-2015 23:21:11 ]
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 17 augustus 2015 @ 23:28:12 #272
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_155311660
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:33 schreef franklop het volgende:

[..]

nee dat was niet het plan
Wat gaatie dan doen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_155316020
Niels is jarig alweer 40 jaar waar blijft de tijd
pi_155316274
Kylie Jenner is 18 geworden :9
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155320908
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:24 schreef wolfrolf het volgende:
De einde van de show jingle is errrug matig hoor.

Sowieso moeten C&S duidelijk nog in de nieuwe vormgeving groeien.

Het voelt mij nog teveel als opgewarmde oude soep...
Maar dat is het toch ook.

Oude doos, nieuwe verpakking alleen zij verdienen meer dan waar ze eerst zaten. Al dat gelul over "wij gaan ons opnieuw uitvinden"is allemaal BS met een grote B om de indruk te geven dat men iets anders gaan doen dan voorheen want niet gebeurd want ze hebben alles al eerder gedaan dus blijft er weinig nieuws meer over.

Omhoog gevallen magazijn jongens ( op die enkele na) die alleen maar populistische radiokreten kunnen slaken,nergens verantwoording voor willen afleggen en denken dat ze origineel zijn met hun "shock and jock"radio dat tig jaar eerder al in de USA werd gedaan en wat zij alleen maar gekopieerd hebben naar het polderformaat voor NL.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2015 12:33:21 ]
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:35:32 #276
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155320983
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:11 schreef wolfrolf het volgende:
Kylie Jenner is 18 geworden :9
Wie!?
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155321683
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:35 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Wie!?
Google haar maar
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155321996
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:35 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Wie!?
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:17:19 #279
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155322085
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:13 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Niet mijn ding... jij kijkt alleen maar naar die tieten :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155325251
Over 40 minuten c&s show aflevering 2 *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155326283
Het is weer tijd voor onze vrienden in de middag *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155326311
Kensington _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:04:59 #283
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155326333
Ik dacht heel even dat ik 3FM nog op had staan...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155326350
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ik dacht heel even dat ik 3FM nog op had staan...
:D :')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155326360
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ik dacht heel even dat ik 3FM nog op had staan...
Was je even in de wa a a a a aar
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:07:39 #286
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155326410
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:05 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Was je even in de wa a a a a aar
:')
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155326454
Gordon grapje XD XD XD
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:17:56 #288
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155326667
_O-
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155326679
Oh god :')

Wel weer vantevoren opgenomen :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:19:41 #290
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155326730
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:18 schreef wolfrolf het volgende:
Oh god :')

Wel weer vantevoren opgenomen :')
Verdomme :')
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:22:26 #291
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_155326819
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:18 schreef wolfrolf het volgende:
Oh god :')

Wel weer vantevoren opgenomen :')
Best wel slecht, is dit coen en sander niveau?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_155326941
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:22 schreef PirE het volgende:

[..]

Best wel slecht, is dit coen en sander niveau?
Nee, dit is ver van het oude niveau.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155327519
'Nieuw'. Dit nummer is al 3 maanden uit :')
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:49:41 #294
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155327588
Staat 3FM weer op? gvd... Dotan :r
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:50:57 #295
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155327633
Verdomme, dat tussenstuk :')

Ooooooooh
Ooooooooooh
even wat galm erbij
ooooooooooooooh
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155328630
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:18 schreef wolfrolf het volgende:
Oh god :')

Wel weer vantevoren opgenomen :')
Coen en Sander doen ook live gesprekken, ze hebben maar 2 gesprekken opgenomen. Het gesprek met Evers moest wel worden opgenomen en het gesprek met de receptie is vast opgenomen voor de zekerheid, het zou stomme radio zijn als er niet opgepakt wordt bijvoorbeeld. Coen en Sander bellen 9/10 keer live, net als bij 3FM. Daar namen ze ook een enkele keer wat op (zoals de Helpdesk en Kaboutertje Dopvleugel) :{w
pi_155329241
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:18 schreef wolfrolf het volgende:
Oh god :')

Wel weer vantevoren opgenomen :')
Haters back off
pi_155329266
Hannelore heeft wel een klik met Sander
pi_155329511
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:42 schreef Evertjan het volgende:
Hannelore heeft wel een klik met Sander
leuk :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155330435
Coen en Sander openen met Kensington en nu weer een andere van ze.
pi_155330554
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:22 schreef Holenmens het volgende:
Coen en Sander openen met Kensington en nu weer een andere van ze.
Ook dat is Radio 538 _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')