dat is waarschijnlijk ook gebeurd hequote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Is er ooit een Marokkaan in elkaar geslagen door Nederlanders die opgehitst waren door Wilders? Aan de incidenten te zien heeft juist iemand de Marokkanen opgehitst.
Deze neem je inderdaad gewoon lekker achterop de snelbinder mee naar school.quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:22 schreef Webschip het volgende:
Waarom wordt Sywert eigenlijk uitgenodigd?
Of het "pics van je zusje?" hier op FOK!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:25 schreef DrDentz het volgende:
'Heb je daar pixels van?' is de 65+ versie van Pics or it didnt happen.
Duindorp ben je nu al vergeten? Gebeurde wat, een kleine maand na de uitspraken van Wilders? Een rechter zou dat kunnen interpreteren als een gevolg van Wilders' uitspraken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Is er ooit een Marokkaan in elkaar geslagen door Nederlanders die opgehitst waren door Wilders? Aan de incidenten te zien heeft juist iemand de Marokkanen opgehitst.
Tsja die gaven in Probleemwijken 2004 2005 ofzo al aan dat ze geen buitenlanders in hun wijk willen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:26 schreef Kinshima het volgende:
[..]
Duindorp ben je nu al vergeten? Gebeurde wat, een kleine maand na de uitspraken van Wilders? Een rechter zou dat kunnen interpreteren als een gevolg van Wilders' uitspraken.
Maar daarom ook de vraag van what's-his-face: hoe maak je hard dat dat kwam door wat Wilders heeft gezegd? Want voor Wilders bestond ook al Marokkanenhaat. Heel lastig.
Veruit de meeste gasten voegen niets toe, ze zitten daar om hun mening te verkondigen. En dat heeft hij gedaanquote:
Mij vragen ze niet hoor. Maar ik vind het wel ergelijk waarom ze praatpoppen uitnodigen die amper komen kijken en niets toevoegen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat voeg jij toe?
Laat die billenface lekker met rust joh.
Kwijtgeraakt toen hij moest rennen op de Noordpool voor die stropersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Wimquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Kwijtgeraakt toen hij moest rennen op de Noordpool voor die stropers
En nog warrig ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:31 schreef Kinshima het volgende:
[..]
Veruit de meeste gasten voegen niets toe, ze zitten daar om hun mening te verkondigen. En dat heeft hij gedaan
is weer begonnen! vrijdagavond!quote:
Haha, faal.quote:
Do normal man.quote:
haha jaloersquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
Je Bent al weer bezig.
Raar hoofd heeft ze trouwens.
quote:
daar komt efebofilie dus van.quote:
Als niemand dat kutpaard wil draaien doet Giel het wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:39 schreef StephanL het volgende:
Met Tim Knol weet je zeker dat je hits scoort
We zijn nu al lang weer met andere dingen bezig, zoals Bente.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:40 schreef Kinshima het volgende:
Kan iemand overigens iets voor mij verduidelijken?
Die Rob Wijnberg vertelde dat vrijheid van meningsuiting voor iedereen moet gelden, als voorbeeld noemde hij de pedopartij. Hij zei toen ook iets als "dat is iets waar ik het mee eens ben". Maar het was voor mij niet duidelijk of hij bedoelde dat hij het eens is met dat de leeftijd voor seks aangepast moest worden of enkel dat de pedopartij daarvoor moet kunnen strijden.
De bewoordingen die hij gebruikte, namelijk "ik ben het ermee eens", klinkt alsof hij ook vindt dat de leeftijd voor seks aangepast moet worden.
Godver, ik zet weer ff wat Slayer op hoor, ter compensatie ofzo.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:40 schreef Kinshima het volgende:
Kan iemand overigens iets voor mij verduidelijken?
Die Rob Wijnberg vertelde dat vrijheid van meningsuiting voor iedereen moet gelden, als voorbeeld noemde hij de pedopartij. Hij zei toen ook iets als "dat is iets waar ik het mee eens ben". Maar het was voor mij niet duidelijk of hij bedoelde dat hij het eens is met dat de leeftijd voor seks aangepast moest worden of enkel dat de pedopartij daarvoor moet kunnen strijden.
De bewoordingen die hij gebruikte, namelijk "ik ben het ermee eens", klinkt alsof hij ook vindt dat de leeftijd voor seks aangepast moet worden.
Dat telt niet als ze er 18 uit ziet.quote:
Maakt dat uit dan? Kun je niet over oudere items praten in dit topic? Ik had eerst online gezocht of ik zelf iets kon vinden hierover, voordat ik de vraag hier stelde, maar ik vond niets dat specifiek hierover ging.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
We zijn nu al lang weer met andere dingen bezig, zoals Bente.
Hij is 3 jaar jonger dan mijn moeder. Die komt bij mij de trap niet meer op. Petje af.quote:
Ik vind dit oproepen tot haat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:42 schreef Kinshima het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan? Kun je niet over oudere items praten in dit topic? Ik had eerst online gezocht of ik zelf iets kon vinden hierover, voordat ik de vraag hier stelde, maar ik vond niets dat specifiek hierover ging.
Dus heb je eindelijk je eigen slaapkamerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is 3 jaar jonger dan mijn moeder. Die komt bij mij de trap niet meer op. Petje af.
Die lust er wel pap van iddquote:
Als ik dan geil word van Halina, word ik dan ook geil van Rob?quote:
Een stem met karakter zegt nog niet dat je kunt zingen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een stem met karakter, geen Bente.
Nog niet zo lang geleden geweldig in het Gelredome.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Paul Mccartney kan ook echt niet meer, zijn stem is gewoon weg.
Jij zat achter het doel?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden geweldig in het Gelredome.
kan echt niet die man, maar hij is zogenaamd een held.quote:
Er zijn heeeeel veel mensen die kunnen zingen bij The Voice, Popstars, Got Talent, er is maar 1 Dylan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Een stem met karakter zegt nog niet dat je kunt zingen natuurlijk.
Met een stapelbed. M'n broer van 47 mag bovenin.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dus heb je eindelijk je eigen slaapkamer
Ik vind die hele Dylan geen moer aan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er zijn heeeeel veel mensen die kunnen zingen bij The Voice, Popstars, Got Talent, er is maar 1 Dylan.
Die heeft net als Halina een spleetje. Alleen op een andere plek.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik dan geil word van Halina, word ik dan ook geil van Rob?
[/deep]
Mwah, She is wel een aardig nummer. Niet briljant maar wel aardig. Al is het wat soft, meer feedback is beter.quote:
Hurricane vind ik wel leuk. Daar blijft het wel beetje bijquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind die hele Dylan geen moer aan.
LOquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft net als Halina een spleetje. Alleen op een andere plek.
LO
Lager Onderwijs, kan je niet iedereen kwalijk nemen.quote:
Nee in de stoelgang.quote:
quote:
Nog 16 dagen dan ga ik hem zien in San Fransisco!quote:
Beste allertijden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:51 schreef Specularium het volgende:
Stop maar met Lucky.
Het waren mooie tijden.
Inderdaad weer matig, makkelijk scoren.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:51 schreef Specularium het volgende:
Stop maar met Lucky.
Het waren mooie tijden.
twitter:tweethenny twitterde op donderdag 09-10-2014 om 12:57:34@Lucky_TV mag nu wel eens ophouden over onze Koning! Ik heb ook nog altijd last van mijn 'doodscene' door v d Pavert http://t.co/3o4GLLzfwK reageer retweet
Heb een paar bootlegs van een kennis gekregen laats.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog 16 dagen dan ga ik hem zien in San Fransisco!
Albino negroïde mensen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Ho wat creepy, wat zijn dat voor beelden
Zijn laatste album was in ieder geval geweldigquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Paul Mccartney kan ook echt niet meer, zijn stem is gewoon weg.
Vast wel, maar de laatste paar keer dat ik hem tijdens een concert (op tv) zag klonk het nergens meer naar,quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn laatste album was in ieder geval geweldigWeet niet hoeveel ze daar aan sleutelen natuurlijk.
Ik vond deze wel leukquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:51 schreef Specularium het volgende:
Stop maar met Lucky.
Het waren mooie tijden.
Jalalalala, dat klopt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:03 schreef Specularium het volgende:
Stiekem kan Malalala helemaal niks.
Irritant kind.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:03 schreef Specularium het volgende:
Stiekem kan Malalala helemaal niks.
en gamen op je PS4quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
gewoon lekker tv kijken in je cel toch
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het houdt wel veel mensen bezig, die Telegraaftabloid..
ik herkende hem eerst nietquote:
Ja duh, zijn adelborstenquote:
ooohquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja duh, zijn adelborstenDie beginnen net.
adelborsten en joksquote:
quote:
Is dit tijdens de tweede wereldoorlog?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
Dit was het station van Den Helder in 1961:
[ afbeelding ]
nee eerste wereldoorlog geloof ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit tijdens de tweede wereldoorlog?
Gebouwd in 1958.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit tijdens de tweede wereldoorlog?
Hahaha dan loop je alweer zo'n 4 plaatsen achter, als je nog naar Salou gaat is er bijna niks meer te doen, t.o.v. toen. Cancun of weer Ibiza was the place to be dit jaar.quote:
Jahoor. Pubers gaan naar Cancunquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha dan loop je alweer zo'n 4 plaatsen achter, als je nog naar Salou gaat is er bijna niks meer te doen, t.o.v. toen. Cancun of weer Ibiza was the place to be dit jaar.
Rijke pubers, arme pubers redden de stadsgrens nog amper van hun eigen stad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jahoor. Pubers gaan naar Cancun
tussen de 900.000 en 1.100.000quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoeveel kijkers trekt DWDD doorgaans nog?
Geen idee, maar je kan er bijna niet omheen zo goed is die geprogrammeerd nu, en Mathijs is dit seizoen stil dus die is ook tevreden over het tijdsslot.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoeveel kijkers trekt DWDD doorgaans nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |