Primewire . agquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Link van die andere site? Ik wilde ook zo gaan kijken.
Thanks.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Primewire . ag
Heeft ook veel pop-ups, maar tot op heden nog nooit waarschuwingen van malware ed. gehad. Op die site van hem had ik dat bij de eerste klik al te pakken.
Wow. Al lang geen South Park gekeken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:53 schreef 2Happy4U het volgende:
http://streamonline.me/so(...)-cissy/#.VDaK5vl_u2Y
@Kaneelstokje
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Van dat kokosbeleg is ook wel lekker
Niet dat ik het ooit eet ofzo
Even een teiltje pakken brbquote:
Ik zal jou eens kokos :$quote:
Ja!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:48 schreef Paxcon het volgende:
Ama, ik heb het even niet meer meegekregen maar jullie mogen de kat dus houden van de andere bewoners?
Fascinerende username heb jijquote:
Dankjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mooi
En lief dat jullie die arme kat een nieuw leven hebben gegeven
Uit het asiel?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
DankjeDat zei de digitale dierenarts hier ook al
Waar heb je hem dan vandaan?quote:
Of bounty'squote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je die arme poes maar geen kokosmelk geeft.
Inderdaad, maar er doen hier een paar mensen net alsof dat lekker is.quote:
ik altijdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, maar er doen hier een paar mensen net alsof dat lekker is.
Heb nog nooit bij zo'n doos celebrations mensen voor de bounty's zien gaan.
Nee chocola aan een kat is sowieso niet het meest verstandige besluit wat een baasje kan nemenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, maar er doen hier een paar mensen net alsof dat lekker is.
Heb nog nooit bij zo'n doos celebrations mensen voor de bounty's zien gaan.
trollquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
had net ff uurtje geslapen, belt mijn vader, ik neem op, zeg hoi en hij hing opbelt niet eens terug
alsof hij wist dat ik aan het slapen was
Johannes ik heb nasi gemaakt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je die arme poes maar geen kokosmelk geeft.
Picsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Johannes ik heb nasi gemaakt.
Als je het op hebt kan je er geen foto's meer van nemen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit nu te eten. Als ik het op heb
Ik heb al foto's genomen tijdens het bereidenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het op hebt kan je er geen foto's meer van nemen.
Van zijn maaginhoud. Maar of dat voor smakelijke inspiratie zorgt weet ik nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het op hebt kan je er geen foto's meer van nemen.
Oké dan ga ik deze pagina elke seconde refreshen, de auto-update is niet goed genoeg met deze nasipics in het vooruitzicht.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al foto's genomen tijdens het bereiden
net even terug gebeld, blijkbaar dacht hij dat het mijn voicemail was en hing hij gelijk op na hoiquote:
dan kan je een ban krijgen hequote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké dan ga ik deze pagina elke seconde refreshen, de auto-update is niet goed genoeg met deze nasipics in het vooruitzicht.
Rawr.quote:
Straatkatje.quote:
Oh schattigquote:
Pfoe. Het heeft gesmaakt hoor, vriend Johannes.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké dan ga ik deze pagina elke seconde refreshen, de auto-update is niet goed genoeg met deze nasipics in het vooruitzicht.
Yesquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe. Het heeft gesmaakt hoor, vriend Johannes.
Ik heb mijn buikje rond gegeten.
Ik pak even mijn telefoon en kabeltje. Ik zal de foto's niet resizen, zodat je optimaal kunt genieten
The things I do for nasiquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
dan kan je een ban krijgen he
voor paar minuten
Ik ben niet zo van de Dierenbescherming.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh schattig
Je moet de dierenbescherming eens liken op fb. Krijg je ook vaak leuke beestjes te zien
En zielige
Je gerecht voor roerbakmie was in elk geval een groot succes, ik neem aan dat iedereen die al gezien heeft.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:13 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd
Ben altijd bereid om aan m'n eigen recept te sleutelen
Oh apart.. Je zou denken dat die organisaties gewoon goed samen zouden gaan met 1 missie zeg maar.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de Dierenbescherming.
Klinkt raar, maar was een concurrerende organisatie voor de Dierenambulance waar ik werkte. Tenminste, dat vond de Dierenbescherming. Samenwerking zat er niet in voor hen.
Voor de zekerheid post ik hem gewoon nog een keerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gerecht voor roerbakmie was in elk geval een groot succes, ik neem aan dat iedereen die al gezien heeft.
O, vast wel. Misschien in andere regio's ook beter. Maar ja, er werken mensen dus dan is er altijd wel iets te zeiken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh apart.. Je zou denken dat die organisaties gewoon goed samen zouden gaan met 1 missie zeg maar.
Ze doen goed werk hoorwas laatst ook mooie reportage op tv van
Het water loopt me weer in de mondquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voor de zekerheid post ik hem gewoon nog een keer
[ afbeelding ]
1 opmerking vooraf. Er zit géén pindasaus bij. Ik had geen pindakaas meer in huis, helaas.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het water loopt me weer in de mond
Meh. Paprika.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voor de zekerheid post ik hem gewoon nog een keer
[ afbeelding ]
Maak jij je pindasaus op pindakaas basis?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 opmerking vooraf. Er zit géén pindasaus bij. Ik had geen pindakaas meer in huis, helaas.
Paprika, courgette en prei, met liefde gesnedenquote:
Zou eigenlijk wel donateur willen worden maja ik support WNF al en KWF Dus wordt beetje teveel andersquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
O, vast wel. Misschien in andere regio's ook beter. Maar ja, er werken mensen dus dan is er altijd wel iets te zeiken.
Geen vlees of vis?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maak jij je pindasaus op pindakaas basis?
[..]
Paprika, courgette en prei, met liefde gesneden
Courgette en prei helemaal prima. Paprika is echt vies.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Paprika, courgette en prei, met liefde gesneden
Je hoeft ook niet aan alles te geven. Dat is onmogelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel donateur willen worden maja ik support WNF al en KWF Dus wordt beetje teveel anders
Altijd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan verzamelen we de ingrediënten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik steun de KNGF want dan krijg je boekjes met foto's van schattige hondjes.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel donateur willen worden maja ik support WNF al en KWF Dus wordt beetje teveel anders
Ah klinkt goedquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
Pindakaas met ketjap en sambal.
De eerste stap is om een lekker kookmuziekje op te zetten.
Ik koos hiervoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan verzamelen we de ingrediënten!Je plaatjes zijn doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Altijd.
Ik koos hiervoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan verzamelen we de ingrediënten!Kaneel's nasi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dat vind ik ook heel mooi inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik steun de KNGF want dan krijg je boekjes met foto's van schattige hondjes.
[..]
Altijd.
Ik koos hiervoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan verzamelen we de ingrediënten!Dat de plaatjes het niet doen is een beetje een teleurstelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze openen in een apart tabblad helpt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat de plaatjes het niet doen is een beetje een teleurstelling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wortel raspen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prei in tweeën snijden en daarna in kleine ringen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rijst staat inmiddels uit te lekken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vreemd. Ik zal er eens naar kijken, Paxje.quote:Alleen geen vlees of satesaus dit keer.quote:
RIP.Sorry vriend Johannes.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat de plaatjes het niet doen is een beetje een teleurstelling.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan zetten we de rijst op.
Dit duurt altijd eventjes. Dus doe gerust wat anders met je tijd. Ik heb een kopje gezonde groene thee gedronken, om me te helpen met afvallen.
Als de rijst een tijdje kookt, kun je alvast wat groente gaan snijden.
De ui:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wortel raspen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prei in tweeën snijden en daarna in kleine ringen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rijst staat inmiddels uit te lekken:even quoten zodat de plaatjes wel te zien zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteindelijk kan ik de plaatjes wel zien als ik ze in een ander tabblad open gelukkigquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd. Ik zal er eens naar kijken, Paxje.
[..]
Alleen geen vlees of satesaus dit keer.
RIP.
[..]
Sorry vriend Johannes.![]()
![]()
Dan moet je die kopen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:27 schreef Paxcon het volgende:
Zo'n snijmes zou ik ook wel willen hebben![]()
quote:![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Vegetarisch is prima. Zonder pindasaus is wel jammer.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd. Ik zal er eens naar kijken, Paxje.
[..]
Alleen geen vlees of satesaus dit keer.
RIP.
[..]
Sorry vriend Johannes.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
De rijst staat te dampen, de pan voor de eitjes staat al klaar.
Nu gaan we de boemboe (van de delicatessenwinkel) lekker fruiten in 2 eetlepels olie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens mag de groente er bij. Eerst de ui, dan de prei, dan de wortel en tot slot 2 tenen knoflook met de knoflookpers. Op die manier is er meer oppervlakte, waardoor er meer smaak is. De geur van knoflook die bakt, heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu kan er schepje voor schepje rijst worden toegevoegd. Niet te veel ineens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Plaatje buiten de spoiler.
O, fixed.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Pindasaus is een must ja, en anders chilisausquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Vegetarisch is prima. Zonder pindasaus is wel jammer.
Kip eigenlijk ook
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Het probleem is bij de volgende plaatjes niet meer aanwezig. Maar bedanktquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
even quoten zodat de plaatjes wel te zien zijnHet is een goed mes. Het snijdt alle groentes die ik wil mooi fijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:27 schreef Paxcon het volgende:
Zo'n snijmes zou ik ook wel willen hebbenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
De rijst staat te dampen, de pan voor de eitjes staat al klaar.
Nu gaan we de boemboe (van de delicatessenwinkel) lekker fruiten in 2 eetlepels olie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens mag de groente er bij. Eerst de ui, dan de prei, dan de wortel en tot slot 2 tenen knoflook met de knoflookpers. Op die manier is er meer oppervlakte, waardoor er meer smaak is. De geur van knoflook die bakt, heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu kan er schepje voor schepje rijst worden toegevoegd. Niet te veel ineens!Wat voor rijst eet je erbij? Zilvervliesrijst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Chilisaus op nasi, nah. Dat is geen nasi meer.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pindasaus is een must ja, en anders chilisaus
Kip eigenlijk ook
Naanbrood met chilisausquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Chilisaus op nasi, nah. Dat is geen nasi meer.
We zouden zaterdag ook Indiaas kunnen etenmaar is wel veel werk en veel ingrediënten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik had niet een hele bounty en een grotebkit kat chunky moeten eten voor het avond etenmisselijk nu bah
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
ripquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:35 schreef supersof het volgende:
Ik had niet een hele bounty en een grotebkit kat chunky moeten eten voor het avond etenmisselijk nu bah
![]()
Surinaamse rijst.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor rijst eet je erbij? Zilvervliesrijst?Alles voor de smaak, Johannes.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dit ook erg diep:
[..]
Je weet wat ze zeggen. Een ei, hoort er bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een klein beetje beter en zout over het ei. Smullen.
Opscheppen doe je natuurlijk met je uit karbouwenhoorn gesneden lepel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens even aankleden met wat komkommer en atjar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we kunnen eten.
Dank u voor de aandacht.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ben je vies dik ofzo?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:35 schreef supersof het volgende:
![]()
ja ripquote:
Over een uur ben ik doodOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Surinaamse rijst.
[..]
Alles voor de smaak, Johannes.
Je weet wat ze zeggen. Een ei, hoort er bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een klein beetje beter en zout over het ei. Smullen.
Opscheppen doe je natuurlijk met je uit karbouwenhoorn gesneden lepel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens even aankleden met wat komkommer en atjar:Kunstig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we kunnen eten.
Dank u voor de aandacht.![]()
![]()
nee juist niet anders was ik wel misselijk geweest tochquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Surinaamse rijst.
[..]
Alles voor de smaak, Johannes.
Opscheppen doe je natuurlijk met je uit karbouwenhoorn gesneden lepel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens even aankleden met wat komkommer en atjar:Lekkerder dan normale rijst? Nooit gegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we kunnen eten.
Dank u voor de aandacht.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: