Of bounty'squote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je die arme poes maar geen kokosmelk geeft.
Inderdaad, maar er doen hier een paar mensen net alsof dat lekker is.quote:
ik altijdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, maar er doen hier een paar mensen net alsof dat lekker is.
Heb nog nooit bij zo'n doos celebrations mensen voor de bounty's zien gaan.
Nee chocola aan een kat is sowieso niet het meest verstandige besluit wat een baasje kan nemenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, maar er doen hier een paar mensen net alsof dat lekker is.
Heb nog nooit bij zo'n doos celebrations mensen voor de bounty's zien gaan.
trollquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
had net ff uurtje geslapen, belt mijn vader, ik neem op, zeg hoi en hij hing opbelt niet eens terug
alsof hij wist dat ik aan het slapen was
Johannes ik heb nasi gemaakt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je die arme poes maar geen kokosmelk geeft.
Picsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Johannes ik heb nasi gemaakt.
Als je het op hebt kan je er geen foto's meer van nemen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit nu te eten. Als ik het op heb
Ik heb al foto's genomen tijdens het bereidenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het op hebt kan je er geen foto's meer van nemen.
Van zijn maaginhoud. Maar of dat voor smakelijke inspiratie zorgt weet ik nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het op hebt kan je er geen foto's meer van nemen.
Oké dan ga ik deze pagina elke seconde refreshen, de auto-update is niet goed genoeg met deze nasipics in het vooruitzicht.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al foto's genomen tijdens het bereiden
net even terug gebeld, blijkbaar dacht hij dat het mijn voicemail was en hing hij gelijk op na hoiquote:
dan kan je een ban krijgen hequote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké dan ga ik deze pagina elke seconde refreshen, de auto-update is niet goed genoeg met deze nasipics in het vooruitzicht.
Rawr.quote:
Straatkatje.quote:
Oh schattigquote:
Pfoe. Het heeft gesmaakt hoor, vriend Johannes.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké dan ga ik deze pagina elke seconde refreshen, de auto-update is niet goed genoeg met deze nasipics in het vooruitzicht.
Yesquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe. Het heeft gesmaakt hoor, vriend Johannes.
Ik heb mijn buikje rond gegeten.
Ik pak even mijn telefoon en kabeltje. Ik zal de foto's niet resizen, zodat je optimaal kunt genieten
The things I do for nasiquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
dan kan je een ban krijgen he
voor paar minuten
Ik ben niet zo van de Dierenbescherming.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh schattig
Je moet de dierenbescherming eens liken op fb. Krijg je ook vaak leuke beestjes te zien
En zielige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |