Je gerecht voor roerbakmie was in elk geval een groot succes, ik neem aan dat iedereen die al gezien heeft.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:13 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd
Ben altijd bereid om aan m'n eigen recept te sleutelen
Oh apart.. Je zou denken dat die organisaties gewoon goed samen zouden gaan met 1 missie zeg maar.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de Dierenbescherming.
Klinkt raar, maar was een concurrerende organisatie voor de Dierenambulance waar ik werkte. Tenminste, dat vond de Dierenbescherming. Samenwerking zat er niet in voor hen.
Voor de zekerheid post ik hem gewoon nog een keerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gerecht voor roerbakmie was in elk geval een groot succes, ik neem aan dat iedereen die al gezien heeft.
O, vast wel. Misschien in andere regio's ook beter. Maar ja, er werken mensen dus dan is er altijd wel iets te zeiken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh apart.. Je zou denken dat die organisaties gewoon goed samen zouden gaan met 1 missie zeg maar.
Ze doen goed werk hoorwas laatst ook mooie reportage op tv van
Het water loopt me weer in de mondquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voor de zekerheid post ik hem gewoon nog een keer
[ afbeelding ]
1 opmerking vooraf. Er zit géén pindasaus bij. Ik had geen pindakaas meer in huis, helaas.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het water loopt me weer in de mond
Meh. Paprika.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voor de zekerheid post ik hem gewoon nog een keer
[ afbeelding ]
Maak jij je pindasaus op pindakaas basis?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 opmerking vooraf. Er zit géén pindasaus bij. Ik had geen pindakaas meer in huis, helaas.
Paprika, courgette en prei, met liefde gesnedenquote:
Zou eigenlijk wel donateur willen worden maja ik support WNF al en KWF Dus wordt beetje teveel andersquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
O, vast wel. Misschien in andere regio's ook beter. Maar ja, er werken mensen dus dan is er altijd wel iets te zeiken.
Geen vlees of vis?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maak jij je pindasaus op pindakaas basis?
[..]
Paprika, courgette en prei, met liefde gesneden
Courgette en prei helemaal prima. Paprika is echt vies.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Paprika, courgette en prei, met liefde gesneden
Je hoeft ook niet aan alles te geven. Dat is onmogelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel donateur willen worden maja ik support WNF al en KWF Dus wordt beetje teveel anders
Altijd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan verzamelen we de ingrediënten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik steun de KNGF want dan krijg je boekjes met foto's van schattige hondjes.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel donateur willen worden maja ik support WNF al en KWF Dus wordt beetje teveel anders
Ah klinkt goedquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
Pindakaas met ketjap en sambal.
De eerste stap is om een lekker kookmuziekje op te zetten.
Ik koos hiervoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan verzamelen we de ingrediënten!Je plaatjes zijn doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Altijd.
Ik koos hiervoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan verzamelen we de ingrediënten!Kaneel's nasi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dat vind ik ook heel mooi inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik steun de KNGF want dan krijg je boekjes met foto's van schattige hondjes.
[..]
Altijd.
Ik koos hiervoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan verzamelen we de ingrediënten!Dat de plaatjes het niet doen is een beetje een teleurstelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze openen in een apart tabblad helpt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat de plaatjes het niet doen is een beetje een teleurstelling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wortel raspen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prei in tweeën snijden en daarna in kleine ringen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rijst staat inmiddels uit te lekken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: