Daar ben ik ook van op de hoogte geloof mequote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ik reageerde op ToniB en zijn post, en niet op jou en wat jij weet.
Mooiquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:14 schreef ToniB het volgende:
[..]
Daar ben ik ook van op de hoogte geloof me
nee ze hadden de afspraak aan het begin van de Pianista trail maar zijn dus afgezet door taxi bij Casa Pedro. Daar ontstond verwarring en vroegen ze of dit de ingang/begin was. Omdat de meiden niet goed Spaans spraken zijn ze de verkeerde trail opgestuurd maar al snel hadden ze dat door en keerden terug naar Casa Pedro en gingen op een steen zitten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze vragen naar de Pianista als ze toch al opgepikt zouden worden bij CP en naar de Pianista gebracht zouden worden?
Uiteraard nog even afgezien van andere dingen waar ik zo mijn vraagtekens bij heb.
Ok, dus jij gelooft dat de eerste tijdlijn klopt en dat de tweede tijdlijn fout zit (of was jij degene die dat eerder vandaag al zei?)quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:18 schreef ToniB het volgende:
[..]
nee ze hadden de afspraak aan het begin van de Pianista trail maar zijn dus afgezet door taxi bij Casa Pedro. Daar ontstond verwarring en vroegen ze of dit de ingang/begin was. Omdat de meiden niet goed Spaans spraken zijn ze de verkeerde trail opgestuurd maar al snel hadden ze dat door en keerden terug naar Casa Pedro en gingen op een steen zitten.
geeft niks hoor maar soms ga ik even terug naar het begin dan verval ik al snel in herhalingen over kleine zaken die hier al zo vaak besproken zijn. Ik post af en toe want moet er echt voor gaan zitten maar lees iedere letter mee. Zelfs lang voordat ik lid werd hier. De zaak houd mij heel erg bezig zoals velen van jullie en welk scenario er ook blijkt te kloppen het is allemaal even gruwelijk. Soms denk ik ja ze zijn verdwaald maar daarbij komen dan zoveel vragen, zoveel toevalligheden en opeenstapelingen van bad luck.... Er kloppen dingen niet.....Ik zie nog steeds een man met een baseball cap en rugzak op 1 van de donkere foto's en misschien zelfs wel een 2e persoon op de rug gezien. Aan heel veel mensen in mijn omgeving heb ik gevraagd wat zij zien zonder info te geven. 8 van de 10 zien duidelijk de man met pet. Vandaar dat ik nog steeds uitga van een misdrijf. Ik probeer nu te kijken of het mogelijk is 13.00 uur taalschool tot 18-18/30 rode auto en in de tussentijd taxi/ resto/ verkeerde pad/ juiste pad/ top/ 1e Q en weer terug. Tijd van camera laat ik hierbij los.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi
Dan las ik je post vast verkeerd.
Moet zeggen dat ik ziekjes ben en een wattenhoofd heb..
Heel herkenbaar!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:43 schreef ToniB het volgende:
[..]
geeft niks hoor maar soms ga ik even terug naar het begin dan verval ik al snel in herhalingen over kleine zaken die hier al zo vaak besproken zijn. Ik post af en toe want moet er echt voor gaan zitten maar lees iedere letter mee. Zelfs lang voordat ik lid werd hier. De zaak houd mij heel erg bezig zoals velen van jullie en welk scenario er ook blijkt te kloppen het is allemaal even gruwelijk. Soms denk ik ja ze zijn verdwaald maar daarbij komen dan zoveel vragen, zoveel toevalligheden en opeenstapelingen van bad luck.... Er kloppen dingen niet.....Ik zie nog steeds een man met een baseball cap en rugzak op 1 van de donkere foto's en misschien zelfs wel een 2e persoon op de rug gezien. Aan heel veel mensen in mijn omgeving heb ik gevraagd wat zij zien zonder info te geven. 8 van de 10 zien duidelijk de man met pet. Vandaar dat ik nog steeds uitga van een misdrijf. Ik probeer nu te kijken of het mogelijk is 13.00 uur taalschool tot 18-18/30 rode auto en in de tussentijd taxi/ resto/ verkeerde pad/ juiste pad/ top/ 1e Q en weer terug. Tijd van camera laat ik hierbij los.
ik denk aan de tijdlijn 13.00 uur vertrek taalschoolquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dus jij gelooft dat de eerste tijdlijn klopt en dat de tweede tijdlijn fout zit (of was jij degene die dat eerder vandaag al zei?)
Dank.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:52 schreef ToniB het volgende:
[..]
ik denk aan de tijdlijn 13.00 uur vertrek taalschool
maar ben je het met me eens dat het wel zou kunnen 13.00 vertrek taalschool-18.00/18.30 indien er een auto in het spel was die hun een heel stuk het pad op konden krijgen. (niet die rondweg maar een zandpad zag ik in AFK)quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank.
Ik zelf ga uit van de laatste tijdlijn.
Nee, want volgens mijn tijdlijn zijn ze om 13:00 uur al op de Mirador. Dat strookt niet met elkaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:02 schreef ToniB het volgende:
[..]
maar ben je het met me eens dat het wel zou kunnen 13.00 vertrek taalschool-18.00/18.30 indien er een auto in het spel was die hun een heel stuk het pad op konden krijgen. (niet die rondweg maar een zandpad zag ik in AFK)
de vraag was niet of je het met me eens bent maar of het qua tijdspanne theoretisch zou kunnen kloppen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, want volgens mijn tijdlijn zijn ze om 13:00 uur al op de Mirador. Dat strookt niet met elkaar.
8 van 10 mensen zien een man met pet?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:43 schreef ToniB het volgende:
[..]
geeft niks hoor maar soms ga ik even terug naar het begin dan verval ik al snel in herhalingen over kleine zaken die hier al zo vaak besproken zijn. Ik post af en toe want moet er echt voor gaan zitten maar lees iedere letter mee. Zelfs lang voordat ik lid werd hier. De zaak houd mij heel erg bezig zoals velen van jullie en welk scenario er ook blijkt te kloppen het is allemaal even gruwelijk. Soms denk ik ja ze zijn verdwaald maar daarbij komen dan zoveel vragen, zoveel toevalligheden en opeenstapelingen van bad luck.... Er kloppen dingen niet.....Ik zie nog steeds een man met een baseball cap en rugzak op 1 van de donkere foto's en misschien zelfs wel een 2e persoon op de rug gezien. Aan heel veel mensen in mijn omgeving heb ik gevraagd wat zij zien zonder info te geven. 8 van de 10 zien duidelijk de man met pet. Vandaar dat ik nog steeds uitga van een misdrijf. Ik probeer nu te kijken of het mogelijk is 13.00 uur taalschool tot 18-18/30 rode auto en in de tussentijd taxi/ resto/ verkeerde pad/ juiste pad/ top/ 1e Q en weer terug. Tijd van camera laat ik hierbij los.
ToniB, waar zie jij die man met de pet precies?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:43 schreef ToniB het volgende:
[..]
Geen idee. Dan moet je het gebied goed kennen denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:18 schreef ToniB het volgende:
[..]
de vraag was niet of je het met me eens bent maar of het qua tijdspanne theoretisch zou kunnen kloppen.
beetje links midden heb ik al eens gepost met foto. Zit nu mobiel....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
ToniB, waar zie jij die man met de pet precies?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee. Dan moet je het gebied goed kennen denk ik.
En waarom weer terug om 18:00 uur - 18:50 uur? En terug wáár?ivm die rode auto!
Maar wat is er na het teruggaan gebeurd dan? Want zij en hun spullen zijn wél na de Mirador/CD gevonden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:57 schreef ToniB het volgende:
Sorry wilde jou post niet aanpassen wat deed ik fout? Oh zie het al...
Denk jij dat de tijd van de fotocamera gewoon verkeerd staat of dat er mee geknoeid is?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:52 schreef ToniB het volgende:
[..]
ik denk aan de tijdlijn 13.00 uur vertrek taalschool
ik denk dat die daar pas weken later zijn verspreid door 1 of meerdere mensen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar wat is er na het teruggaan gebeurd dan? Want zij en hun spullen zijn wél na de Mirador/CD gevonden.
ik denk gewoon verkeerd. 2uur verschil valt niet zo op.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:13 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Denk jij dat de tijd van de fotocamera gewoon verkeerd staat of dat er mee geknoeid is?
En zo ja, door wie?
Schrik me dood!, ik was iets vergeten. De kans op een misdrijf met zo'n eindresultaat moet op dezelfde manier onafhankelijk geschat worden. Als iets twee oorzaken kan hebben, die beide erg onwaarschijnlijk zijn, is het toch één van die twee. Volgens jou is die kans hier groot. Maar hoe is daar een schatting van te maken?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:32 schreef Poekje01 het volgende:
er zijn legio voorbeelden met bronnen van drugsgerelateerde voorvallen, criminele bendeoorlogen, moorden, drugsrunners, geweldsmisdrijven, overvallen op toeristen, expats, enz. enz in en rondom Boquete en de provincie Chiriqui. Juist omdat er daar zo veel gebeurd, maakt dat de kans op betrokkenheid van een dergelijke partij m.i. groot.
Een voorbeeld, op 30 augustus rijden 3 jongeren in een auto met 5 zich te pletter in Chiriqui, tegen een brug.
Hadden, schrik niet, 75 kg drugs (cocaine) bij zich. Europese straatwaarde, ik zeg, Europese straatwaarde, 4,5 miljoen euro. Is toch spannender dan een Aeorobics klasje s'avonds. Tsja, als je dan op weg bent met zn allen naar een powerboat ad kust bij Bocas del Toro, zal er wel een uitgelaten stemming zijn geweest in de auto... misschien met hier en daar een lijntje, of een lekker Crispy sigaretje... ?? enneh... waar laat je een stash van 75 kilo c? Misschien wel in een hutje ergens, voordat je vertrekt? Iig. niet bij mams op de slaapkamer denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |