Inderdaad, hoogtijd om dat ontwikkelde smoelwerk eens verder te gaan ontwikkelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:35 schreef TwentyFourr het volgende:
'Zodanig ontwikkeld dat ik geen forum nodig heb'
Tijd voor een knokploegbezoekje
Uit wie bestaat de FOK! knokploeg ook alweer?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:35 schreef TwentyFourr het volgende:
'Zodanig ontwikkeld dat ik geen forum nodig heb'
Tijd voor een knokploegbezoekje
Braddiequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Uit wie bestaat de FOK! knokploeg ook alweer?
We besteden het uit aan verschillende organisaties: Hell's Angels, Satudarah, Big Frank, dat soort groepjes.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:37 schreef ntm het volgende:
Chroestjovquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Wisselende diensten, afhankelijk van notes, posts, topics, locatie e.d.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh, laat maar zitten dan. Dat zal z'n beeld wat hij al heeft van de gemiddelde FOK!user alleen maar bevestigen.quote:
Chroestjov.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:40 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Chroestjov
Ik
Dat is het eigenlijk wel genoeg, nog nooit problemen mee gehad overigens
Ik zou me doodschamen als mensen wisten dat ik op FOK! zitquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Niemand komt ooit te weten ik FOK!.Neem ik mee m'n graf in.
Serieus?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik kan het altijd wel goed uit leggen zonder de naam te noemen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:41 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als mensen wisten dat ik op FOK! zit
Stel, STEL, je krijgt ooit een vriendin via FOK!. Dan moet je het wel uitleggen. Dat moment visualiseer ik nu. Nee, dat gaat echt nooit gebeuren.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:41 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik zal morgen thuisblijven als ik jou was.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Chroestjov.Held op sokken.
Nja, heb m'n beste vriend ooit het examenforum laten zien paar jaar terug. Maar nu, met KLB en posthistory. Nee.quote:
Je hoeft je natuurlijk niet per se als een mongool te gedragen hierquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:41 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Je hoeft je username niet per se te zeggen toch, en als je een vaste vriendin krijgt is het wel zo handig. Of je moet telkens in het geheim FOK!ken ofzoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nja, heb m'n beste vriend ooit het examenforum laten zien paar jaar terug. Maar nu, met KLB en posthistory. Nee.Echt niet.
Inderdaad nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Stel, STEL, je krijgt ooit een vriendin via FOK!. Dan moet je het wel uitleggen. Dat moment visualiseer ik nu. Nee, dat gaat echt nooit gebeuren.
Doe ik ook niet. Genoeg andere mensen doen dat echter wel dus doet al m'n inspanningen tenietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:45 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je hoeft je natuurlijk niet per se als een mongool te gedragen hier
Eensquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
FOK! is sowieso een aflopende zaak bij mij. Kan me niet voorstellen dat ik met een vaste vriendin en eindfase studie/carrière nog hier zou zitten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Je hoeft je username niet per se te zeggen toch, en als je een vaste vriendin krijgt is het wel zo handig. Of je moet telkens in het geheim FOK!ken ofzo
Tijdens kantooruren.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
FOK! is sowieso een aflopende zaak bij mij. Kan me niet voorstellen dat ik met een vaste vriendin en eindfase studie/carrière nog hier zou zitten.
Gezien z'n gedrag denk ik dat FOK! zijn perfecte biotoop is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:51 schreef Jellereppe het volgende:
Laat hem een account aanmaken. Dan kan hij het zelf ervaren.
Het ene moment zit je wetenschappelijke artikelen door te pluizen, andere moment zit je Braddie de grond in te stampen. Dan moet er toch iets grondig mis zijn gegaan in je ontwikkeling.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Chroestjov.Held op sokken.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:49 schreef TwentyFourr het volgende:
Er niet eerlijk voor durven uit komen dat je op FOK! zitKlapjosti ben je dan
Van jou vraag ik me af of jij überhaupt wel eens communiceert met mensen. Maar goed, je moeder zal je wel nemen zoals je bent.quote:
Wie denk je dat het is? Hij zou hier wel passen. In een niet te nader noemen subforum zitten meer van die kortzichtige mensen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:52 schreef Lothiriel het volgende:
Gezien z'n gedrag denk ik dat FOK! zijn perfecte biotoop is.
Nee dat kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:52 schreef pussycatdoll het volgende:
Heb je het ook over mij gehad? Over onze heftige Dexting (DM sex)
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan het altijd wel goed uit leggen zonder de naam te noemen.
Als je enkel zegt via internet klinkt het alsof je elkaar via Secondlove of iets anders wat nog viezer is dan FOK! hebt gevonden.
En alleen maar jongelui en nerds.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef ntm het volgende:
[..]
En er zitten ook alleen mannen op dit forum toch?
He feederbeatlequote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:10 schreef voederbietel het volgende:
Ik zou ook pisnijdig zijn als er iemand zou reageren met vijf smileys.
Ok feyenoordfan92, bedankt voor je marginale bijdrage.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:55 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Van jou vraag ik me af of jij überhaupt wel eens communiceert met mensen. Maar goed, je moeder zal je wel nemen zoals je bent.
TS is niet "zodanig" ontwikkeld dat ze geen forum nodig heeft.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:32 schreef ntm het volgende:
Dus ik vertel wel eens wat over het FOK! forum aan mijn vriend (hoe leg je dit forum in godsnaam ook uit aan iemand zonder autistisch over te komen, vooral Klaagbaak). Alleen hij begrijpt het niet, denkt dat er alleen autisten en nerds hier zitten. Oke, er zitten genoeg rare mensen hier maar dat maakt het juist zo leuk
(afgezien van de kutkloontjes
) Dit heb ik als laatste ontvangen van mijn vriend via Whatsapp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Nu negeert hij meKlacht: Niet-FOK!kers die FOK! niet begrijpen. Wie herkent deze klacht? Of zijn er ook mensen die het verbergen voor zijn/haar partner?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
FOK! is sowieso een aflopende zaak bij mij. Kan me niet voorstellen dat ik met een vaste vriendin en eindfase studie/carrière nog hier zou zitten.
O ja, ''wanneer het echte leven begint''quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Mensen met een partnerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
Mensen vertellen hun partners wat ze allemaal op internet uitspoken?
Waarom zou je daar ook over hebben?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn vriendin weet volgens mij wel dat ik op FOK! zit, maar ik heb het er verder nooit over
Het is alsof je vreemdgaat jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Je hoeft je username niet per se te zeggen toch, en als je een vaste vriendin krijgt is het wel zo handig. Of je moet telkens in het geheim FOK!ken ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Daarom, ik hoef niet elke hersenscheet met haar te delenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom zou je daar ook over hebben?
Rustige jongen Michielos?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:40 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Chroestjov
Ik
Dat is het eigenlijk wel genoeg, nog nooit problemen mee gehad overigens
Jij zeker niet neequote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom, ik hoef niet elke hersenscheet met haar te delen
Dat heeft elke rechts rakker, niets nieuws onder de zonquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elke gedachte die ik heb is puur goud
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat heeft elke rechts rakker, niets nieuws onder de zon
"Haha ik zag zo'n topic waar deadprez een grappige opmerking tegen voederbietel maakte en eend zei toen van haha dat deed hoth ook en bozehaas is dik"quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom zou je daar ook over hebben?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
"Haha ik zag zo'n topic waar deadprez een grappige opmerking tegen voederbietel maakte en eend zei toen van haha dat deed hoth ook en bozehaas is dik"
ik las hoth en ook bozehaas is dikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
"Haha ik zag zo'n topic waar deadprez een grappige opmerking tegen voederbietel maakte en eend zei toen van haha dat deed hoth ook en bozehaas is dik"
Ik heb laatst gezegd dat BozeHaas dik wasquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stoer manquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik heb laatst gezegd dat BozeHaas dik was
haha goed verhaalquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:56 schreef mergbot het volgende:
Ik had laatst wel vertelt over dat topic van zon meisje die wilde samenwonen en de vriend het huis moest betalen en de vriend er te lang over na moest wachten. Toen was het huis verkocht , zij boos en haar vriend voor alles en nogwat uitmaatke
ja maar dan de boel voorlezen natuurlijk anders komt het niet overquote:
Ik ga niet kijken, moet je je klacht in eerste instantie maar duidelijk makenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
ben ik toch heb trouwens uitleg gegeven over mijn klacht
haha ja oke nee dan wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:59 schreef mergbot het volgende:
[..]
ja maar dan de boel voorlezen natuurlijk anders komt het niet over
maar ik ga het topic niet voor je opzoeken
de klacht was duidelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, moet je je klacht in eerste instantie maar duidelijk maken
hihiquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja oke nee dan wel.
jammer man had graag gezien
Je hebt hem blijkbaar uitgelegd dus zo duidelijk was het allemaal nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
de klacht was duidelijk.
Dat je die tandpasta niet kent
jammerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik las hoth en ook bozehaas is dik
was niet boos
de uitleg is niet relevant voor de klachtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hebt hem blijkbaar uitgelegd dus zo duidelijk was het allemaal niet
Ze weet niets over onze plannen bby.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
Mensen vertellen hun partners wat ze allemaal op internet uitspoken?
Ik weet ook niets over onze plannen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze weet niets over onze plannen bby.
Niet terugkrabbelen nu.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet ook niets over onze plannen.
Dit, ik zou het ook nooit vertellen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Als je het gewoon zo objectief bekijken, dan is FOK! ook gewoon triest. Beetje met random mensen praten op een forum, niet eens een chat, over de grootste onzin.
Weet jouw vrouw wel wat jij hier allemaal uitkraamtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:51 schreef Pharkus het volgende:
ik verbaas me er soms toch over wat voor gesprekken mensen met elkaar hebben.
Tuurlijk niet, maar het verschilt niet veel met wat ik thuis op de bank uitkraam.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:55 schreef Aberella het volgende:
[..]
Weet jouw vrouw wel wat jij hier allemaal uitkraamt
Op de een of andere manier krijgt zo'n uitspraak door hem te gebruiken een geheel tegenovergestelde semantische waarde.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
'Maar ben wel zodanig ontwikkeld dat ik geen forum nodig heb'
Jeetje, als je zoiets leest dan voel je toch wel even een geweldig intense steek in de linkerzijde van je borst.
'Ik ben echt geen maagd hoor'quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijgt zo'n uitspraak door hem te gebruiken een geheel tegenovergestelde semantische waarde.
Ik vind het bijna iets aandoenlijks hebben. Kinderen (alhoewel sommige volwassenen daar ook last van blijven houden) vertonen zulk soort gedrag nog weleens als ze iets niet hebben wat hun vriendje of vriendinnetje wel heeft. Dan geven ze soms zo'n reactie 'nou en, ik vind het lekker toch stom'. Zo'n gevoel krijg ik erbij.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijgt zo'n uitspraak door hem te gebruiken een geheel tegenovergestelde semantische waarde.
Ik kan me voorstellen dat de aantrekkingskracht van een Nederlands forum voor iemand die uit IJsland komt wat minder is, ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:39 schreef snakelady het volgende:
Mijn vriend kent Fok! wel,weet ook dat ik hier kom en hij heeft zelfs een account maar de aantrekkingskracht begrijpt hij echt niet.
Maar hij doet er gelukkig niet moeilijk over.
Dat heb ik ook verteld.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:56 schreef mergbot het volgende:
Ik had laatst wel vertelt over dat topic van zon meisje die wilde samenwonen en de vriend het huis moest betalen en de vriend er te lang over na moest wachten. Toen was het huis verkocht , zij boos en haar vriend voor alles en nogwat uitmaatke
Niet alleen dat, hij ziet de reacties meer zoals op 9gag, veel zeiken puur om het zeiken, en dat trekt hem niet aan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de aantrekkingskracht van een Nederlands forum voor iemand die uit IJsland komt wat minder is, ja.
Ja sommige dingen in R&P zijn gewoon bijna te mooi om niet te vertellen eigenlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:56 schreef mergbot het volgende:
Alle mannen zijn wel een beetje kind, toch Frank?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het bijna iets aandoenlijks hebben. Kinderen (alhoewel sommige volwassenen daar ook last van blijven houden) vertonen zulk soort gedrag nog weleens als ze iets niet hebben wat hun vriendje of vriendinnetje wel heeft. Dan geven ze soms zo'n reactie 'nou en, ik vind het lekker toch stom'. Zo'n gevoel krijg ik erbij.
halve mummie?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:39 schreef Fascination het volgende:
Gvd, weer de bevestiging dat ik onderontwikkeld ben.
Hij heeft aan fappen op chatroulette persoonlijk genoeg.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:54 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Deze vraag is volgens mij al vaker gesteld: wat was de aanleiding voor je vriend om te zeggen dat hij geen forum nodig heeft?
Dat is zeker zo. Daarom weet ik ook zeker dat hij zich hier kostelijk zou vermaken, dat weet hij natuurlijk zelf net zo goed, maar kennelijk schaamt hij zich er een beetje voor.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Alle mannen zijn wel een beetje kind, toch Frank?
Hij dacht dat er allemaal jonge mensen hier zitten, 15-jarigen enzoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:54 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Deze vraag is volgens mij al vaker gesteld: wat was de aanleiding voor je vriend om te zeggen dat hij geen forum nodig heeft?
Vogeltjesdans weet het toch vaak voor elkaar te krijgen om hier het ongelijk in te bewijzen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar je bent nooit ergens te oud of te volwassen voor.
En toch zou je 'm missen als hij ineens verdwenen zou zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vogeltjesdans weet het toch vaak voor elkaar te krijgen om hier het ongelijk in te bewijzen.
Ik mis 'em nu ook al, hij is er niet zo vaak meerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En toch zou je 'm missen als hij ineens verdwenen zou zijn.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het bijna iets aandoenlijks hebben. Kinderen (alhoewel sommige volwassenen daar ook last van blijven houden) vertonen zulk soort gedrag nog weleens als ze iets niet hebben wat hun vriendje of vriendinnetje wel heeft. Dan geven ze soms zo'n reactie 'nou en, ik vind het lekker toch stom'. Zo'n gevoel krijg ik erbij.
Nooooo, ik weet hoe haan eruitziet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:51 schreef Kiid het volgende:
Ik acht de kans niet geheel onmogelijk dat je vriend haan33 is die er gewoon niet voor wil uitkomen dat hij op FOK! zit en dat jij erachter komt wie het is.
Wat was jouw uitleg van dit forum?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:32 schreef ntm het volgende:
Dus ik vertel wel eens wat over het FOK! forum aan mijn vriend (hoe leg je dit forum in godsnaam ook uit aan iemand zonder autistisch over te komen, vooral Klaagbaak).
Nouja ik had een beetje uitgelegd wat er te vinden is, zoals tv (mensen praten daar over series/programma's) en wat er bijv. te vinden is in klb, & lif & r&p. Het is soms zo dat ik dingen lees, of grappige foto's/opmerkingen zie, als hij dan vraagt waar ik het van heb vind ik het raar om dan 'gewoon van internet' te zeggenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:30 schreef Dagoernie het volgende:
[..]
Wat was jouw uitleg van dit forum?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:21 schreef dustbrain het volgende:
Ik ben zodanig ontwikkeld dat ik geen facebook nodig heb, Straks ben ik zodanig ontwikkeld dat ik in de kelder kan zitten in het donker zonder eten of drinken.
We moeten even praten als je zo thuis komt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:10 schreef TheMechanic het volgende:
Geen last van. Vriendin weet vrijwel niets over computers en het zou me niet verbazen als ze niet eens weet wat een forum precies is.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:25 schreef Aberella het volgende:
We moeten even praten als je zo thuis komt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:56 schreef mergbot het volgende:
Vreemd is dat he.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
En toch zou je 'm missen als hij ineens verdwenen zou zijn.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:37 schreef ntm het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |