Inderdaad, hoogtijd om dat ontwikkelde smoelwerk eens verder te gaan ontwikkelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:35 schreef TwentyFourr het volgende:
'Zodanig ontwikkeld dat ik geen forum nodig heb'
Tijd voor een knokploegbezoekje
Uit wie bestaat de FOK! knokploeg ook alweer?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:35 schreef TwentyFourr het volgende:
'Zodanig ontwikkeld dat ik geen forum nodig heb'
Tijd voor een knokploegbezoekje
Braddiequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Uit wie bestaat de FOK! knokploeg ook alweer?
We besteden het uit aan verschillende organisaties: Hell's Angels, Satudarah, Big Frank, dat soort groepjes.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:37 schreef ntm het volgende:
Chroestjovquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Wisselende diensten, afhankelijk van notes, posts, topics, locatie e.d.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh, laat maar zitten dan. Dat zal z'n beeld wat hij al heeft van de gemiddelde FOK!user alleen maar bevestigen.quote:
Chroestjov.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:40 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Chroestjov
Ik
Dat is het eigenlijk wel genoeg, nog nooit problemen mee gehad overigens
Ik zou me doodschamen als mensen wisten dat ik op FOK! zitquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Niemand komt ooit te weten ik FOK!.Neem ik mee m'n graf in.
Serieus?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Niemand komt ooit te weten ik FOK!.Neem ik mee m'n graf in.
Ik kan het altijd wel goed uit leggen zonder de naam te noemen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:41 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als mensen wisten dat ik op FOK! zit
Stel, STEL, je krijgt ooit een vriendin via FOK!. Dan moet je het wel uitleggen. Dat moment visualiseer ik nu. Nee, dat gaat echt nooit gebeuren.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:41 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als mensen wisten dat ik op FOK! zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |