SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Noem je me nou een newb?quote:
Nee joh, Naruto valt op zich nog wel mee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Naruto ben ik mee gestopt, te langdradig. Daarna manga gaan lezen maar ook daar afgehaakt. Bleach trok me niet zo. Attack on Titan is wel apart.De rest moet ik nog proberen.
Ja, wellicht wanneer ik een aantal films tegelijkertijd op zet.quote:
hey lekkertjequote:
Heb nog nooit van je gehoord dus jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Noem je me nou een newb?
[..]
Nee joh, Naruto valt op zich nog wel mee.
Attack on Titan vind ik goed, al lees ik vaker de manga dan dat ik de anime kijk van de namen die ik noemde.
Geloof me, ik heb alles van eerste Naruto gezien en ik denk de helft van Shippuden. Maar het duurde gewoon te lang.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Noem je me nou een newb?
[..]
Nee joh, Naruto valt op zich nog wel mee.
Attack on Titan vind ik goed, al lees ik vaker de manga dan dat ik de anime kijk van de namen die ik noemde.
wat?quote:
Godverdomme, kan me zelfs herinneren dat ik maanden geleden nog samen met je hier postte.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb nog nooit van je gehoord dus ja
Ik geloof je, er zitten ook fillers in, die sla ik standaard over.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb alles van eerste Naruto gezien en ik denk de helft van Shippuden. Maar het duurde gewoon te lang.
Dat idee had ik wel toen ik keek, ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Ondergewaardeerde TT. Korra heeft ook wel wat, maar focust te veel op tienerliefde. Ook hadden ze te weinig tijd om de personages te ontwikkelen omdat het eigenlijk maar 1 seizoen zou zijn met totaal 12 afleveringen.
Fillers zijn idd fucked up.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Godverdomme, kan me zelfs herinneren dat ik maanden geleden nog samen met je hier postte.
[..]
Ik geloof je, er zitten ook fillers in, die sla ik standaard over.
ahquote:
Sorry danquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Godverdomme, kan me zelfs herinneren dat ik maanden geleden nog samen met je hier postte.
[..]
Ik geloof je, er zitten ook fillers in, die sla ik standaard over.
oh sorryquote:
Is goede serie, ook als je niet echt van anime houdt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah
heb ik niet zoveel van gezien
anime vind ik maar niks
maatjes van mij zijn nu begonnen aan Deathnote, worden er helemaal blij van ofzo
avatar anime noemenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah
anime vind ik maar niks
maatjes van mij zijn nu begonnen aan Deathnote, worden er helemaal blij van ofzo
Waarom doe je standaard kut tegen mensen die hier nieuw komen posten?quote:
hipsterquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom doe je standaard kut tegen mensen die hier nieuw komen posten?
?quote:
heyquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:22 schreef Samzz het volgende:
Ik vind mezelf nu niet echt een newbie...
ja man zijn nerdjesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah
anime vind ik maar niks
okay okayquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goede serie, ook als je niet echt van anime houdt.
fokkie is ogquote:
Snap ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
okay okay
naja voorlopig nog genoeg gespeelde series te kijken voordat ik dat aanbod aan moet gaan boren
preciesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja man zijn nerdjes
gelukkig doen wij coole dingen toch
Ik snap echt geen kut van wat je zegt.quote:
Ooit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
hey
jij had ooit eens wat met stevenmac toch?
even gedownload om te checken, ga ik wel goedkoop op de kop tikken ergens dit jaar denk ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:23 schreef wietparkiet het volgende:
heb je shadows of mordor al gespeeld typje
Ohja dat :squote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
precies
net nog Dust: An Elysian Tail gespeeld
voor de eckte alfamannetjes
Gewoon doen. Zijn 32(?) afleveringen van elk 25 minuten oid. Ben je niet meer dan 8 uur mee bezig. Ondanks dat ik nauwelijks anime kijk vind ik dat toch een geweldige serie.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
okay okay
naja voorlopig nog genoeg gespeelde series te kijken voordat ik dat aanbod aan moet gaan boren
Alsof ik serieus ben, pleasequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Klein pikkie, lastig territorium afbakenen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
en ik drink stroh 80 met colaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ohja dat :s
Ik ging net voetbaltrainen
Je doet het wel vaker. En sommige mensen blijven om die reden weg hier.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klein pikkie, lastig territorium afbakenen.
Ik vind lange series juist chill.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon doen. Zijn 32(?) afleveringen van elk 25 minuten oid. Ben je niet meer dan 8 uur mee bezig. Ondanks dat ik nauwelijks anime kijk vind ik dat toch een geweldige serie.
Het is niet serieus hoor!quote:
Dat zal wel meevallenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Je doet het wel vaker. En sommige mensen blijven om die reden weg hier.
gvd gvd wat een baas ben jij!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
en ik drink stroh 80 met cola
ik ben zo alfa gvd
Ongetwijfeldquote:
Nou ik ging bijna alweer weg.quote:
Fas is om die reden ook gestopt met hier posten volgens mij.quote:
Om 1 user die kut doet?quote:
Die deed kut tegen mij hoor?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Fas is om die reden ook gestopt met hier posten volgens mij.
wie is fas en waarom trekt zij zich iets aan van fok-itquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Fas is om die reden ook gestopt met hier posten volgens mij.
Ik heb Fokkie's geslachtsdeel nog niet gezien. Wel z'n borsthaar. Niets mis mee.quote:
ga wegquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
wij doen altijd kut tegen nieuwe eigenlijk
zie hoe weinig dit mij boeit #likeabossquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt net 2 9 darters in één potje gemist
stinho en rens vinden dit leuk
Ach nee, ik wilde editten, gaat dat schijtding quotenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"hallo met kut met wie spreek ik"
kijk naar mijn pohi skklquote:
Volgens mij had je gezegd dat ze op moest kankeren of zo?quote:
Ik houd niet van borsthaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb Fokkie's geslachtsdeel nog niet gezien. Wel z'n borsthaar. Niets mis mee.
wie is wijquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
Terug naar de keuken ja toch haha xdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij had je gezegd dat ze op moest kankeren of zo?
Oh, daar kan ik niet zo mee zitten, eigenlijk. In mijn hoofd wordt jij altijd gelinkt met VBL-SC. Dat is veel erger.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sorry, in mijn hoofd zul je altijd direct gelinkt worden met steven.
onaardig hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
Nooit gezegd.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij had je gezegd dat ze op moest kankeren of zo?
Omdat het leuk is?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
Dan was het iemand anders, excuses.quote:
Daar hebben ze tegenwoordig ook internet, schandalig eigenlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Terug naar de keuken ja toch haha xd
somsquote:
#vblneversurrenderquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik niet zo mee zitten, eigenlijk. In mijn hoofd wordt jij altijd gelinkt met VBL-SC. Dat is veel erger.
Nou ja, ik kan geen andere reden bedenkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
soms
vul anders het lijstje uit de OP inis leuk
Omdat we autisten zijn en niet om kunnen gaan met veranderingenquote:
Samzz, jij bent goed in topics kapen en users wegpesten, dat zou jij moeten weten?quote:
Oh dit is echt niet grappig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
kut is wel leuk ja
nieuwe users niet
hahahahohoahaihai
Valide.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat we autisten zijn en niet om kunnen gaan met veranderingen
jaaaa leuk!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan geen andere reden bedenken. Ik zal het even doen, moment mal.
Daarom zeg ik, omdat het leuk is?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Samzz, jij bent goed in topics kapen en users wegpesten, dat zou jij moeten weten?
Mond dicht over VBL Kutwijfquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik niet zo mee zitten, eigenlijk. In mijn hoofd wordt jij altijd gelinkt met VBL-SC. Dat is veel erger.
Samzz shined zo hard dat iedereen wordt verblind en niet meer kan typen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Samzz, jij bent goed in topics kapen en users wegpesten, dat zou jij moeten weten?
Ik heb ook topicskapen en vervelend doen tegen users op mijn strafblad, wil je nu aub ook tegen mij praten?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Elan was.quote:
Ja maar het staat er vragend.quote:
VBL? Vlaamse Basketballiga?quote:
This message is Sheldon approvedquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat we autisten zijn en niet om kunnen gaan met veranderingen
Nee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb ook topicskapen en vervelend doen tegen users op mijn strafblad, wil je nu aub ook tegen mij praten?
wowquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
typisch
weepee
dragon age origins is nu gratis op origin
Ik zie grtd inderdaad als de hoek van de bank waar niemand anders mag zittenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
This message is Sheldon approved
[ afbeelding ]
Maar vertel, waar hadden we het maanden geleden over?quote:
ohquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
typisch
weepee
dragon age origins is nu gratis op origin
Die heb ik ja.quote:
Ik mag al blij zijn dat ik me überhaupt jou username nog herkende. Dus vraag niet te veel van me.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar vertel, waar hadden we het maanden geleden over?
Niet overdrijvenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Samzz shined zo hard dat iedereen wordt verblind en niet meer kan typen.
Nee.quote:
Ah, dan ben ik vereerdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Die heb ik ja.
[..]
Ik mag al blij zijn dat ik me überhaupt jou username nog herkende. Dus vraag niet te veel van me.
weenie, zal nog wel even zo zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
wow
hoe lang?
wilde die nog even gaan spelen namelijk voordat het nieuwe deel uit kwam
Pluspuntjes voor je filmsmaak dan maar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:33 schreef Samzz het volgende:
Naam: Samzz
Leeftijd: 27
Religie: Wat?
Burgerlijke staat: Ongehuwd.
Hoogst genoten opleiding: HBO.
Woonplaats/provincie: Twente
Voetbalclub: Wat?
Favoriete eten: Pizza.
Favoriete drankje: Water.
Favoriete film: Reservoir Dogs.
Voorkeur muziekgenre: Classic Rock
Lievelingsdier: Lastig te bepalen
Lievelingskleur: Roze. En groen.
Politieke voorkeur: Democratisch.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:33 schreef Samzz het volgende:
Ben jij 27? Jezus wat oud.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:33 schreef Samzz het volgende:
hoezo water???? metquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:33 schreef Samzz het volgende:
jij moet dit lijstje ook invullenquote:
Mooi. Die eerst even uitspelen en dan misschien toch maar eens dat gedrocht van een deel 2 uitzitten. Schijnt op het einde weer wat over de mages te gaan las ik, ben ik nooit aan toe gekomen maar dat vond ik één van de leukste stukjes lore van DA:O.quote:
Oh, dank je. Kan ik tenminste slapen vannacht.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pluspuntjes voor je filmsmaak dan maar.
Ja, ik ben ook oud. Gelukkig word ik altijd jonger geschat. Meestal. Soms.quote:
Iedereen lacht mij altijd uit als ik water zegquote:
weet je waar jc ook voor staat?quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:33 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet nieuw, dus die heb ik al eens gedaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jij moet dit lijstje ook invullen
er is toch wel wat lekkerders dan water?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dank je. Kan ik tenminste slapen vannacht.
[..]
Ja, ik ben ook oud. Gelukkig word ik altijd jonger geschat. Meestal. Soms.
[..]
Iedereen lacht mij altijd uit als ik water zeg. Trauma's joh.
waar danquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw, dus die heb ik al eens gedaan.
Ben jij al 27? Had ik niet gemerkt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:33 schreef Samzz het volgende:
nee hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw, dus die heb ik al eens gedaan.
en ongehuwd tochquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Enige positieve wat ik in al deze dingen zie is ''En groen.''.
Echt bizar oud ook gewoon.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een favo drankje. Water drink ik het meest. En bier invullen is zo afgezaagd.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
er is toch wel wat lekkerders dan water?
sof superhosselaarquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Graag gedaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ja ik ben oudquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben jij al 27? Had ik niet gemerkt.
Ik ben jong van geestquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Graag gedaan.
Je bent na Elan wel de oudste user in dit topic dus het gemiddelde wordt wel flink omhoog gegooid.
ja jezus christusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Johan Cruijff
Julias Caesar
Jezus Christus
Ja. Dat zegt m`n oma ookquote:
wat ben jij cynisch geworden zegquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oma-Nijn op fok. misschien ken je haar.quote:
Ergens rond topic 2400 ofzo.quote:
Ja hoor.quote:
Hoe 'hoog' was het gemiddelde dan..?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Graag gedaan.
Je bent na Elan wel de oudste user in dit topic dus het gemiddelde wordt wel flink omhoog gegooid.
Hmmm... Ik ben niet zo goed met namen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oma-Nijn op fok. misschien ken je haar.
12 en een halfquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe 'hoog' was het gemiddelde dan..?
jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat ben jij cynisch geworden zeg
godverdomme hé
16quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je wilt bereiken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat vinden jullie van Gaius als kindernaam?
Mijn erfenis voor de wereld.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je wilt bereiken.
quote:
Ja wat is het nou?!quote:
Toch jammer. Ik vond jou de leukste van VBL.quote:
Uhm.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Gaat ie mee gepest worden. Of hij moet net zo tof worden als Baltar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat vinden jullie van Gaius als kindernaam?
Die zit in Utopia. En in een dronken bui heb ik haar als oma erkent en vice versa.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik ben niet zo goed met namen.
Jeetje.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch jammer. Ik vond jou de leukste van VBL.
Shit, dan krik ik het gemiddelde ook omhoog...quote:
toen was dat lijstje er nog niet hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ergens rond topic 2400 ofzo.
[..]
Ja hoor.
Hoe oud zijt gij dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Shit, dan krik ik het gemiddelde ook omhoog...
Wat is Utopia?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zit in Utopia. En in een dronken bui heb ik haar als oma erkent en vice versa.
THIS IS UTOPIAA LETS MAKE A STORY TO TELLLquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat ie mee gepest worden. Of hij moet net zo tof worden als Baltar.
Jammer dit.quote:
Nee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
THIS IS UTOPIAA LETS MAKE A STORY TO TELLL
Nooit gezien?
De fout ligt toch echt bij jou, je had dat lijstje beter in moeten vullen dan had ik niet zo hoeven reageren.quote:
Ja. Voor een Bull Mastif of zoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel een vette naam voor een huisdier.
O.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
toen was dat lijstje er nog niet hoor
Oh. Een groep gefaalde mensjes in de samenleving worden op een onbewoond terrein gezet en dan gaan ze een eigen samenleving opbouwen. Soort Goeie tijden slechte tijden alleen dan met echte mensenquote:
Ik heb er niet echt mijn best op gedaan, nee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
De fout ligt toch echt bij jou, je had dat lijstje beter in moeten vullen dan had ik niet zo hoeven reageren.
Ik dacht dat jij 30 was of zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:43 schreef aeque het volgende:
[..]
O.
Bij deze dan...
Naam: aeque
Leeftijd: 26
Religie:-
Burgerlijke staat: -
Hoogst genoten opleiding: HBO
Woonplaats/province: Omg. Rotterdam
Voetbalclub: -
Favoriete eten: Gyros
Favoriete drankje: Bier
Favoriete film: Te veel keuze![]()
Voorkeur muziekgenre: Ook teveel keuze![]()
Lievelingsdier: -
Lievelingskleur: Oranje
Politieke voorkeur: -
Afgekeurdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:43 schreef aeque het volgende:
[..]
O.
Bij deze dan...
Mooi geloof, dat -.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:43 schreef aeque het volgende:
[..]
O.
Bij deze dan...
Hoezo een minnetje bij politiek? Dat staat hier hoog in het vaandelquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:43 schreef aeque het volgende:
[..]
O.
Bij deze dan...
quote:
Oké. Ga ik niet kijken dusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh. Een groep gefaalde mensjes in de samenleving worden op een onbewoond terrein gezet en dan gaan ze een eigen samenleving opbouwen. Soort Goeie tijden slechte tijden alleen dan met echte mensen
Jammer dat het zo moest lopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt mijn best op gedaan, nee.
Socialisme ftw.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo een minnetje bij politiek? Dat staat hier hoog in het vaandel
Ik zal mezelf in slaap huilen vannacht.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer dat het zo moest lopen.
Het lag aan jou en niet aan mij.
alles waar een - staat, staat hier hoog in het vaandelquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hi5quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal mezelf in slaap huilen vannacht.
Het is best pijnlijke tv ja. Er kwam ook een zwerver daar die zijn hele leven op blote voeten liep. Topshowquote:
Ik schenk nog een glaasje in om mijn ware gevoelens te onderdrukken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal mezelf in slaap huilen vannacht.
Voor het leger? Geen idee.quote:
Jij ook bedankt.quote:
Ik heb geen voorkeur voor een partij, ik heb mijn eigen mening en aangezien er nooit 1 partij daar op aansluit heb ik daar niks ingevuld.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik keur je moeder goedquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik keur aeque goed, hij is hosselbaas
Stem je wel?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor het leger? Geen idee.
[..]
Jij ook bedankt.
[..]
Ik heb geen voorkeur voor een partij, ik heb mijn eigen mening en aangezien er nooit 1 partij daar op aansluit heb ik daar niks ingevuld.
Dus je hebt nog nooit gestemd?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor het leger? Geen idee.
[..]
Jij ook bedankt.
[..]
Ik heb geen voorkeur voor een partij, ik heb mijn eigen mening en aangezien er nooit 1 partij daar op aansluit heb ik daar niks ingevuld.
Een glaasje watquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik schenk nog een glaasje in om mijn ware gevoelens te onderdrukken.
waterquote:
Ligt eraan of er een partij op dat moment bij mijn mening past.quote:
Dat klinkt vies.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stroh 80 met cola.Heb niks anders meer in huis op wat flessen wijn na.
Nee. maar als ik geen partij zou vinden die bij me past zou ik niet snel naar het stemhokje gaanquote:
Vandaag weer even in huis gehaald.quote:
Dan moet je goed kijken want ik zie toch wel degelijk verschil.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:48 schreef supersof het volgende:
UI's van samz en aqueasawd lijken te veel op elkaar dus zie ze als een user nu
ja dm's staan er ook half voorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet je goed kijken want ik zie toch wel degelijk verschil.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:49 schreef Fok-it het volgende:
Paul er ook nog bij. Dat kan ik echt niet aan.
die moet je negerenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:49 schreef Fok-it het volgende:
Paul er ook nog bij. Dat kan ik echt niet aan.
Tripel.quote:
Betekent niet dat ie nooit gestemd heeftquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. maar als ik geen partij zou vinden die bij me past zou ik niet snel naar het stemhokje gaan
Misschien moet je een bril kopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:48 schreef supersof het volgende:
UI's van samz en aqueasawd lijken te veel op elkaar dus zie ze als een user nu
Goede zaak.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tripel.
[..]
Betekent niet dat ie nooit gestemd heeft.
[..]
Misschien moet je een bril kopen.
ik zet ze aan die kantquote:
En jij?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tripel.
[..]
Betekent niet dat ie nooit gestemd heeft.
[..]
Misschien moet je een bril kopen.
Jou herinner ik me ook nog van maanden geleden.quote:
quote:
Zeker. Ik heb wel een beetje bierkennis.quote:
Ik weet niet eens of het wel echt democratisch isquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij?
Democratisch als voorkeur kom je natuurlijk wel makkelijk vanafwe leven ten slotte niet in Noord-Korea
Hoi wietparkietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:50 schreef wietparkiet het volgende:
Samzz heeft een pin up girl en aquanogwattes een casttebandje
ging niet door, dm welquote:
Drink het ook nauwelijks, maar op zijn tijd vind ik het wel echt lekker. Vaak koop ik een fles, die andere dan opdrinken en dan kan ik hem vullen met water.quote:
Wiezoe? Van de filmmeet in Utrecht?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Jou herinner ik me ook nog van maanden geleden.
Hoe ziet hij eruit?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoi paul
ik zag je laatst lopen in zeist
jammer ditquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:52 schreef wietparkiet het volgende:
Grapje, dan had ik je wel aangesproken
HEY PAUL VAN HET FOK!FORUM
Zo zie ik hem wel jaquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoi paul
ik zag je laatst lopen in zeist
quote:
slomequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:52 schreef wietparkiet het volgende:
Grapje, dan had ik je wel aangesproken
HEY PAUL VAN HET FOK!FORUM
Klopt, ik hoor het al heel m'n levenquote:
Mensen noemen me altijd Jamai hee. Best wel apart hoor als mensen dat overal tegen je roepen heequote:
Hallo Paultje.quote:
Lijkt me ook vervelend die stemmen in je hoofd.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen noemen me altijd Jamai hee. Best wel apart hoor als mensen dat overal tegen je roepen hee
gaat vanzelf wel overquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt, ik hoor het al heel m'n leven, ofeeh vanaf begin idols
Sup?quote:
Joden lopen altijd wegquote:
ben kwart rotterdams sukkelquote:
Echt?quote:
* Fera pakt de popcornquote:
ja man, heb ook familie in de HW tochquote:
Oh in dat gevalquote:
Oh jewquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh in dat geval
ik wil dat er gestopt wordt met grapjes over duitsers en hitler want mijn voorouders waren duits en ik vind dat niet leuk
Bij HW denk ik aan HeatWavequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man, heb ook familie in de HW toch
Hoeksche Waard representquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man, heb ook familie in de HW toch
Daar ben ik ooit wel eens geweest, geloof ik.quote:
Nee nee ik nietquote:
Teateauquote:
Jep. Vroeger Klaaswaalquote:
Kloptquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens mij heb je dat dan al eens verteld
Elan woont in Klaaswaal
ja, laatst nog familiefeestquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar zat ik op school.
Mooie tijden gvdgvd.
Welke school zat je?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar zat ik op school.
Mooie tijden gvdgvd.
kom je wel eens centrum? van zeistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |