SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Noem je me nou een newb?quote:
Nee joh, Naruto valt op zich nog wel mee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Naruto ben ik mee gestopt, te langdradig. Daarna manga gaan lezen maar ook daar afgehaakt. Bleach trok me niet zo. Attack on Titan is wel apart.De rest moet ik nog proberen.
Ja, wellicht wanneer ik een aantal films tegelijkertijd op zet.quote:
hey lekkertjequote:
Heb nog nooit van je gehoord dus jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Noem je me nou een newb?
[..]
Nee joh, Naruto valt op zich nog wel mee.
Attack on Titan vind ik goed, al lees ik vaker de manga dan dat ik de anime kijk van de namen die ik noemde.
Geloof me, ik heb alles van eerste Naruto gezien en ik denk de helft van Shippuden. Maar het duurde gewoon te lang.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Noem je me nou een newb?
[..]
Nee joh, Naruto valt op zich nog wel mee.
Attack on Titan vind ik goed, al lees ik vaker de manga dan dat ik de anime kijk van de namen die ik noemde.
wat?quote:
Godverdomme, kan me zelfs herinneren dat ik maanden geleden nog samen met je hier postte.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb nog nooit van je gehoord dus ja
Ik geloof je, er zitten ook fillers in, die sla ik standaard over.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb alles van eerste Naruto gezien en ik denk de helft van Shippuden. Maar het duurde gewoon te lang.
Dat idee had ik wel toen ik keek, ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Ondergewaardeerde TT. Korra heeft ook wel wat, maar focust te veel op tienerliefde. Ook hadden ze te weinig tijd om de personages te ontwikkelen omdat het eigenlijk maar 1 seizoen zou zijn met totaal 12 afleveringen.
Fillers zijn idd fucked up.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Godverdomme, kan me zelfs herinneren dat ik maanden geleden nog samen met je hier postte.
[..]
Ik geloof je, er zitten ook fillers in, die sla ik standaard over.
ahquote:
Sorry danquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Godverdomme, kan me zelfs herinneren dat ik maanden geleden nog samen met je hier postte.
[..]
Ik geloof je, er zitten ook fillers in, die sla ik standaard over.
oh sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |