en ik drink stroh 80 met colaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ohja dat :s
Ik ging net voetbaltrainen
Je doet het wel vaker. En sommige mensen blijven om die reden weg hier.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klein pikkie, lastig territorium afbakenen.
Ik vind lange series juist chill.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon doen. Zijn 32(?) afleveringen van elk 25 minuten oid. Ben je niet meer dan 8 uur mee bezig. Ondanks dat ik nauwelijks anime kijk vind ik dat toch een geweldige serie.
Het is niet serieus hoor!quote:
Dat zal wel meevallenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Je doet het wel vaker. En sommige mensen blijven om die reden weg hier.
gvd gvd wat een baas ben jij!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
en ik drink stroh 80 met cola
ik ben zo alfa gvd
Ongetwijfeldquote:
Nou ik ging bijna alweer weg.quote:
Fas is om die reden ook gestopt met hier posten volgens mij.quote:
Om 1 user die kut doet?quote:
Die deed kut tegen mij hoor?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Fas is om die reden ook gestopt met hier posten volgens mij.
wie is fas en waarom trekt zij zich iets aan van fok-itquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Fas is om die reden ook gestopt met hier posten volgens mij.
Ik heb Fokkie's geslachtsdeel nog niet gezien. Wel z'n borsthaar. Niets mis mee.quote:
ga wegquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
wij doen altijd kut tegen nieuwe eigenlijk
zie hoe weinig dit mij boeit #likeabossquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt net 2 9 darters in één potje gemist
stinho en rens vinden dit leuk
Ach nee, ik wilde editten, gaat dat schijtding quotenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"hallo met kut met wie spreek ik"
kijk naar mijn pohi skklquote:
Volgens mij had je gezegd dat ze op moest kankeren of zo?quote:
Ik houd niet van borsthaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb Fokkie's geslachtsdeel nog niet gezien. Wel z'n borsthaar. Niets mis mee.
wie is wijquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
Terug naar de keuken ja toch haha xdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij had je gezegd dat ze op moest kankeren of zo?
Oh, daar kan ik niet zo mee zitten, eigenlijk. In mijn hoofd wordt jij altijd gelinkt met VBL-SC. Dat is veel erger.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sorry, in mijn hoofd zul je altijd direct gelinkt worden met steven.
onaardig hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
Nooit gezegd.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij had je gezegd dat ze op moest kankeren of zo?
Omdat het leuk is?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
Dan was het iemand anders, excuses.quote:
Daar hebben ze tegenwoordig ook internet, schandalig eigenlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Terug naar de keuken ja toch haha xd
somsquote:
#vblneversurrenderquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik niet zo mee zitten, eigenlijk. In mijn hoofd wordt jij altijd gelinkt met VBL-SC. Dat is veel erger.
Nou ja, ik kan geen andere reden bedenkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
soms
vul anders het lijstje uit de OP inis leuk
Omdat we autisten zijn en niet om kunnen gaan met veranderingenquote:
Samzz, jij bent goed in topics kapen en users wegpesten, dat zou jij moeten weten?quote:
Oh dit is echt niet grappig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
kut is wel leuk ja
nieuwe users niet
hahahahohoahaihai
Valide.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat we autisten zijn en niet om kunnen gaan met veranderingen
jaaaa leuk!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan geen andere reden bedenken. Ik zal het even doen, moment mal.
Daarom zeg ik, omdat het leuk is?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Samzz, jij bent goed in topics kapen en users wegpesten, dat zou jij moeten weten?
Mond dicht over VBL Kutwijfquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik niet zo mee zitten, eigenlijk. In mijn hoofd wordt jij altijd gelinkt met VBL-SC. Dat is veel erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |