Iets met vlaams sperma in dr mond ofzo.quote:
quote:
Kom kom art, niets mis met wat romantiek op zijn tijdquote:
Yukquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Iets met vlaams sperma in dr mond ofzo.
Maar niet 38000 topics achter elkaarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Kom kom art, niets mis met wat romantiek op zijn tijd
Wat dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yuk. Vlaamse mannen zijn bijna allemaal lelijk.
Ze zei het zelf, ik kan er ook niks aan doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
proef je niks vanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, precies zoals ik het zeg. Het valt me op dat de meeste mannen in België niet knap zijnquote:
En toch heb je er een, of is dat geen belg?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, precies zoals ik het zeg. Het valt me op dat de meeste mannen in België niet knap zijn.
Ik en mijn lover uit GRTD.quote:
Ik heb geen Belg?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef aeque het volgende:
[..]
En toch heb je er een, of is dat geen belg?
Then, how do you knowquote:
Een tukker?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen Belg?
[..]
Then, how do you know?
Kwam ze weer ter sprake?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Iets met vlaams sperma in dr mond ofzo.
Weet hep dat ook?quote:
Dat was dan ook mijn vraag.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen Belg?
[..]
Then, how do you know?
Als hij je lover wil zijn, moet hij wel met je vrienden zijn.quote:
Ik weet het ook niet zeker, het was een aanname.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen Belg?
[..]
Then, how do you know?
Thijs weet meteen wie ik bedoel.quote:
Ik dacht dat dat zich misschien uitte in iets kenmerkends qua uiterlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, precies zoals ik het zeg. Het valt me op dat de meeste mannen in België niet knap zijn.
Hep is die lover uit GRTD.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet hep dat ook?
[..]
Dat was dan ook mijn vraag.
Niet per se iets specifieks of zo. Ze zijn gewoon niet echt aantrekkelijk of zo. Vind ik dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat zich misschien uitte in iets kenmerkends qua uiterlijk.
Doordeweeks niet. Mag ik hopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar hep heeft nu toch wel iemand om te doen?
Rare jongens, die Katukkers.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met die katwijkers
Heeft 'ie een zusje?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met die katwijkers
Ja. Maar die is 5 en heel schattig. Ik moet er niet aan denken.quote:
Het zál je maar overkomen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:37 schreef BoyTox het volgende:
1 keer, mijn eerste liefde. Zijn ouders vonden mij maar niks. Hij zou een scooter krijgen als hij het uitmaakte, wat hij dus ook deed![]()
Ik was net 16 en iedere keer als ik hem op zijn rot scooter zag rond rijden voelde ik mijn maag omdraaien. Kan niet geloven dat ik me ooit slecht heb gevoeld over zo'n loser.
Top wedstrijd weer!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:09 schreef Royco1 het volgende:
Bam, 2 9 darters in 1 partij, en dat bij een dubbel in toernooi![]()
![]()
Scooters zijn voor tokkies.quote:
Uitmaken via een FOK! Slowchat lijkt mij een graadje erger.. :pquote:
Awel, zo moeilijk is dat niet zunne.quote:
Wie heeft dat gedaan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Uitmaken via een FOK! Slowchat lijkt mij een graadje erger.. :p
Is dat eens gebeurd of zo?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Whutquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zit ze überhaupt nog op fok?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Awel, zo moeilijk is dat niet zunne.
Jij hebt een scooter?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom niet haten op mijn Kymco DJ Y50 Feer
Niet dat ik weet. Hoewel ik eens met een ex in een topic van haar ruzie maaktequote:
Och, dat zou mij ook kunnen overkomen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Hoewel ik eens met een ex in een topic van haar ruzie maakte
Jij date met vrouwen op Fok!?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och, dat zou mij ook kunnen overkomen.Emoties, he.
Ah, bedankt voor de updatequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:17 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ze sekst er alleen mee. Daten is zo 2013.
Daten is al weer uit? Fijn dat je me dat even verteld Twi.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:17 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ze sekst er alleen mee. Daten is zo 2013.
Geen idee, ik denk eerder op een Luikse wafel.quote:
Daar moet je niet op zitten, dat is zonde.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk eerder op een Luikse wafel.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk eerder op een Luikse wafel.
Als haar aars zo groot is dan kan ze ze nog zelf drukken ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar moet je niet op zitten, dat is zonde.
feel the lovequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als haar aars zo groot is dan kan ze ze nog zelf drukken ook.
Wat ben ik gemeen vanavond.
Het motiefje wordt wel moeilijk hoor denk ik..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als haar aars zo groot is dan kan ze ze nog zelf drukken ook.
Wat ben ik gemeen vanavond.
I feel... cold.quote:
Met zo'n dijk in het midden...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het motiefje wordt wel moeilijk hoor denk ik..
Dan wordt ie plat denk ik.
lekker goedkoop wonenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:26 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ik mijn werkgever maar voor ga stellen om naar Groningen te verhuizen.
Jij houdt wel van een beetje trilling?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:26 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ik mijn werkgever maar voor ga stellen om naar Groningen te verhuizen.
Titanic?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
I feel... cold.
Kudos voor diegene die hem kent.
[..]
Met zo'n dijk in het midden...
Misschien cellulitis.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het motiefje wordt wel moeilijk hoor denk ik..
Dan wordt ie plat denk ik.
Is het daar gezelliger ja?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:26 schreef twi het volgende:
jammer dan, geen kudos voor mijquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
I feel... cold.
Kudos voor diegene die hem kent.
[..]
Met zo'n dijk in het midden...
Geen idee, nooit geweest. Maar daar koop je voor het huis waar je hier net aan een aftands appartementje krijgt een vrijstaand huis met garage.quote:
Barbossa, Pirates 1.quote:
Of een aambeienpatroonquote:
Klopt, maar daar zijn redenen voor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:28 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, nooit geweest. Maar daar koop je voor het huis waar je hier net aan een aftands appartementje krijgt een vrijstaand huis met garage.
Wordt het slecht weer dan?quote:
Gratis massage (lees: aardbeving).quote:
Ik heb toch liever een andere massagequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gratis massage (lees: aardbeving).
Weet niet of die er in Groningen ook zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een andere massage
Morgen de hele dag een goede wind aan de kust, en zonnig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wordt het slecht weer dan?
Dacht dat morgen wel nog okay zou worden en daarna pas weer minder?
Als je maar betaalt vast wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet niet of die er in Groningen ook zijn.
Nee, tenzij je echt ergens last van zou hebben ofzo,quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij komt me toch wel gratis masseren?
Beetje jammer weer dit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, tenzij je echt ergens last van zou hebben ofzo,
en zelfs dan zou ik echt nog ijs als betaling verwachten eigenlijk.
Want jij hebt de verwachting dat mensen jou gewoon zomaar gratis massages gaan geven als jij dat wilt?quote:
Zo zou het wel moeten zijn ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want jij hebt de verwachting dat mensen jou gewoon zomaar gratis massages gaan geven als jij dat wilt?
Oh, sorry dat het niet zo is dan (en good to knowquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo zou het wel moeten zijn ja.
Ik zou dat voor jou ook gewoon doen.
Maar nu wil ik natuurlijk ook ijs als beloning natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, sorry dat het niet zo is dan (en good to know_)
Ik heb nog wel ergens ijsblokjes in de vriezer ofzoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar nu wil ik natuurlijk ook ijs als beloning natuurlijk
Oh pak ik die wel tijdens de massage.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens ijsblokjes in de vriezer ofzo
Ik zou ook wel heel raar staan te kijken wanneer jij het probleem zou zienquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Nee ik ZIE het echt niet...
Nee, dat is niet handig, dan krijg ik dezelfde issues die Samzz heeft.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh pak ik die wel tijdens de massage.
dat komt omdat jij iets hoort over tepelsquote:
Ik sluit me aan bij Art, ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat is niet handig, dan krijg ik dezelfde issues die Samzz heeft.
Niet handig.
Inderdaadquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat komt omdat jij iets hoort over tepels
Hoe doe jij dat zonder onderontwikkeld over te komen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch vind ik het ook weleens lastig om uit te leggen hoe ik sommige mensen heb leren kennen.
Via internet? Wordt wel steeds normaler.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch vind ik het ook weleens lastig om uit te leggen hoe ik sommige mensen heb leren kennen.
Dat lukt me dus nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat zonder onderontwikkeld over te komen?
"Hallo! Ja ik kwam even uit de bosjes, want zag dat je het koud hebt. I'll help a a lady in distress anytime"quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou ook wel heel raar staan te kijken wanneer jij het probleem zou zien.
Dan denken ze dat ik Kaneel ken via een datingsitequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Via internet? Wordt wel steeds normaler.
Lijkt me best een eerlijke deal eigenlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, tenzij je echt ergens last van zou hebben ofzo,
en zelfs dan zou ik echt nog ijs als betaling verwachten eigenlijk.
Ben jij nu haar advocaat?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt me best een eerlijke deal eigenlijk
Ik denk dat je al lang opgevreten was door de hond.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
"Hallo! Ja ik kwam even uit de bosjes, want zag dat je het koud hebt. I'll help a a lady in distress anytime"
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan denken ze dat ik Kaneel ken via een datingsite
Of ik de hond *altijd trek*quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je al lang opgevreten was door de hond.
denken dat fok iets anders is dan datquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan denken ze dat ik Kaneel ken via een datingsite
Ok, ik zal mijn B&J ijs wel delen met je hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, hij herkent gewoon de waarde van mijn aanbod.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
denken dat fok iets anders is dan dat
Delen? Ho ho, niemand heeft iets over delen gezegd hoor!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, ik zal mijn B&J ijs wel delen met je hoor.
Ik kreeg net nog een DM van Aque, wil hij meer van me dan praten over het darten?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is ook echt een player via de DM he...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kreeg net nog een DM van Aque, wil hij meer van me dan praten over het darten?
FOK! is veeeeeel meer dan dat heurquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kreeg net nog een DM van Aque, wil hij meer van me dan praten over het darten?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Delen? Ho ho, niemand heeft iets over delen gezegd hoor!
Ik speel nog even hard to getquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is ook echt een player via de DM he...
Not that i know, maar voor onderhandelen heb je geen advocaat nodigquote:
En wie was de vorige dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb mijn black book bij de vorige laten liggen, geen idee dus meer nu,
Sowieso moet je iets over hebben voor een goede massage. Voor niets gaat de zon op. Ik bied meestal andersom een massage aanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, hij herkent gewoon de waarde van mijn aanbod.
Nouquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik hoorde net nog wat Twi dat daten zo 2013 is!
Ja dat zeggen ze allemaal, en dadelijk laat jij me weer iets tekenen als ik dronken ben waardoor Yvie recht heeft op al mijn ijs.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:50 schreef yats het volgende:
[..]
Not that i know, maar voor onderhandelen heb je geen advocaat nodig
This sounds good!!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze allemaal, en dadelijk laat jij me weer iets tekenen als ik dronken ben waardoor Yvie recht heeft op al mijn ijs.
Eentje hoorden we zaterdag iets overquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb mijn black book bij de vorige laten liggen, geen idee dus meer nu,
Gewoon seksen en daarna klaar.quote:
Je hebt me door..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die had ik al gratis weg gegevenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso moet je iets over hebben voor een goede massage. Voor niets gaat de zon op. Ik bied meestal andersom een massage aan
en wat is het nieuwe daten dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik hoorde net nog wat Twi dat daten zo 2013 is!
en tijdens zegt ze: "oh ja Lex, scoor!"quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon seksen en daarna klaar.
Met Yvie_lu kan je toch niet daten. Na de seks moet ze eredivisie voetbal zien...
Ieuw Lex, dan heb ik echt geen zin meer.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
en tijdens zegt ze: "oh ja Lex, scoor!"
Of F1quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Met Yvie_lu kan je toch niet daten. Na de seks moet ze eredivisie voetbal zien...
Dat is toch juist een pluspunt?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sowieso niets mis met massages uitdelenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die had ik al gratis weg gegeven
Uit de goedheid van mijn hart, en als dank willen ze dan zelf het onderste uit de kan hebben.
Ik dacht laat ik de grootste debiel uit de selectie noemenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ieuw Lex, dan heb ik echt geen zin meer.
Bedankt voor het meedenken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:56 schreef Faxie het volgende:
Trouwens, je kan toch gewoon reverse cowgirl doen en TV kijken tegelijk?
Dat laatste.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken.
Waren we vergeten dat ik een non ben, of is dat deel voor de handigheid maar even vergeten?
Welterusten Samzzquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:57 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, zo koud. Ik ga slapen denk ik
.
Niet echt. Beter een drankje en dan ronde 2...quote:
Dat kan toch na het voetbal.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet echt. Beter een drankje en dan ronde 2...
Dat vertelde pinkdwarf tijdens het wandelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dan ook hoor.
Ben ook wel benieuwd nu.
quote:
Dat was geen date. Had ik haar ook al uitgelegd, mja zij hoort graag wat ze wil horenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vertelde pinkdwarf tijdens het wandelen.
ja... anders is er niet zoveel aan he ... we kunnen overigens wel een klooster beginnenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waren we vergeten dat ik een non ben, of is dat deel voor de handigheid maar even vergeten?
Nee, ik zou niet durven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb al welterusten gezegd dus nu kun je niet meer terug he
Ja?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Fax geeft je nog wel een nachtzoen
Ja, maar waar?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wel meer dan datquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah, dat had ik dan weer gemistquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat was geen date. Had ik haar ook al uitgelegd, mja zij hoort graag wat ze wil horen
Gaan jullie dan bier brouwen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja... anders is er niet zoveel aan he ... we kunnen overigens wel een klooster beginnen
Nonnen hebben ook hun behoeftesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een Fok-kloosterquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja... anders is er niet zoveel aan he ... we kunnen overigens wel een klooster beginnen
Dan is mijn zin weg, door het zien van die tokkies op de tribunes. En het slechte voetbal...quote:
Wij krijgen dan toch wel korting he?quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Wij krijgen dan toch wel korting he?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een Fok-klooster
Met Zuster Klaagbaak en Moeder Overste Feedback.
Dan is het prima.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Dat kan niet want we hebben al geen winstoogmerk dus...
Sinds wanneer mag jij dat bepalen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit, je mag nog 5 minuutjes blijven.
Probeer een levenquote:
komt door het afvallen.... wss ook meer beweging gehadquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn voeten.
Ze zijn warm.
Wat is dit!
Welterustenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Viel me zomaar inquote:
Een leven... Wat moet ik ermee doen? Een leven nemen?quote:
Royco deelt ze uitquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil ook wel een gratis massage.
Art ff bellen danquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk door het hardlopen en het warme douchen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
komt door het afvallen.... wss ook meer beweging gehad
Oh jij hebt die memo gemist?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag jij dat bepalen?
Ah, de warmte die ik je stuurde heeft je bereikt?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn voeten.
Ze zijn warm.
Wat is dit!
He dat is mijn taak om te zeggen.quote:
Er van genieten?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een leven... Wat moet ik ermee doen? Een leven nemen?
Ze zijn hier veel te snel kerelquote:
Kom maar langsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Mooi!quote:
Nou Straw lijkt mij niet iemand die dat doet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik deel niks meer uit, jullie maken er toch alleen maar misbruik van.
Inderdaad gemist ja. Sociaal van jou hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh jij hebt die memo gemist?
Danny heeft mij gevraagd om hier wat meer structuur aan te brengen, dus op tijd naar bed zodat er ook 's morgens iets meer leven is hier. Dat we een beetje een gezond ritme krijgen.
sexy. het is sexyquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn voeten.
Ze zijn warm.
Wat is dit!
vooruit van mij op je neus.... omdat ik zo geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldigben *kuckuch*quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee wil ik niet van faxie
Hoiquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
oh wowquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vooruit van mij op je neus.... omdat ik zo geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldigben *kuckuch*
Ja jij leek mij ook niet iemand die dat zou doenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou Straw lijkt mij niet iemand die dat doet.
[..]
Inderdaad gemist ja. Sociaal van jou hoor.
Dan kan die massage uitdelen er ook nog wel bij als je toch zo goed bezig bent.
ik heb geen voetfetisj hoorquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou Straw lijkt mij niet iemand die dat doet.
Ik doe dat toch ook helemaal niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja jij leek mij ook niet iemand die dat zou doen
Ja ja, en natuurlijk heb je ook nog eisen qua ijs.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik doe dat toch ook helemaal niet.
Ik maak er geen misbruik van. Ik heb alleen gezegd dat als je er 1 terug wilt, dan ik de mijne dan graag ruil tegen ijs.
Dat was alles
Ja, er is maar 1 soort ijs, dus dat is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja, en natuurlijk heb je ook nog eisen qua ijs.
Dat wil ik best een keer doen, maar niet meer vanavond. Ik zit hier al lekker in mijn pyama na een warme douchequote:
Nou vooruit dan, je krijgt het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, er is maar 1 soort ijs, dus dat is niet zo moeilijk.
En ik weet gewoon hoe goed die ruil is.
Ik snap dat jij nu denkt dat dat een crappy deal is, maar dat is dus helemaal niet zo
Niet per se, maar wel een erogene zone bij mij.quote:
Ik word altijd happy van vers gelakte tenen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelakte teentjes. Alleen zo verdomde irritant om te doen.
Dank u.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, je krijgt het voordeel van de twijfel.
Hij geloofde mij ook al nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, er is maar 1 soort ijs, dus dat is niet zo moeilijk.
En ik weet gewoon hoe goed die ruil is.
Ik snap dat jij nu denkt dat dat een crappy deal is, maar dat is dus helemaal niet zo
De billen van Alexis Texas zijn pas geilquote:
ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet per se, maar wel een erogene zone bij mij.
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
De billen van Alexis Texas zijn pas geil
Nee, want ik snap dat ook niet. Al betreft het teennagels voor mij. Vingernagels kan nog wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:13 schreef Royco1 het volgende:
Is het een heel erge botte, onwetende opmerking als ik zeg dat ik nooit zo goed snap wat vrouwen mooi vinden aan gelakte nagels?
Ik ben niet zo van de voeten, maar vrouwelijke voeten met gelakte nagels vind ik dan wel weer mooi.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:13 schreef Royco1 het volgende:
Is het een heel erge botte, onwetende opmerking als ik zeg dat ik nooit zo goed snap wat vrouwen mooi vinden aan gelakte nagels?
Kan je tegen kietelen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet per se, maar wel een erogene zone bij mij.
Je moet de jouwe ook niet lakken Roy.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:13 schreef Royco1 het volgende:
Het was geen succes bij de vrouwen nee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet de jouwe ook niet lakken Roy.
Roze is niet je kleur?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was geen succes bij de vrouwen nee.
Ja die zou je wel achter op de motor willen hebben he?quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welterusten Zuster Engelquote:
Niet alleen achterop de motorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja die zou je wel achter op de motor willen hebben he?
Voor de cultuurbarbaren die niet weten waar we het over hebben: Google afbeeldingen maar met als zoekterm haar naam
Al doende leert men.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was geen succes bij de vrouwen nee.
Hoeft niet.quote:
Geen F'noord tenue geprobeerd te maken op je grote teen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had ze rood, zwart, geel, roze en blauw.
De kleuren van de originele power rangers.
Nee.quote:
Oh dat kan ik nog wel een keer proberen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen F'noord tenue geprobeerd te maken op je grote teen?
Ah, dr heeft iemand geGoogledquote:
Zal wel niks wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:20 schreef Royco1 het volgende:
Over Power Rangers gesproken, wat vinden we hier eigenlijk van de nieuwe film die er aan zit te komen?
Een soort van prequel op de originele serie
Komt die er ja? Ik keek vroeger wel eens die oude serie, maar niet meer dan dat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:20 schreef Royco1 het volgende:
Over Power Rangers gesproken, wat vinden we hier eigenlijk van de nieuwe film die er aan zit te komen?
Een soort van prequel op de originele serie
Ah, incl gebleekte anus zie ik. Goede kont ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja staat gepland voor 2016.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt die er ja? Ik keek vroeger wel eens die oude serie, maar niet meer dan dat.
Heb haar hier en in kpd vaker gepost. Jij vond haar tieten te klein.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:22 schreef yats het volgende:
Ik duik er ook maar eens in nu mijn telefoon ook de geest gegeven heeft. Welterusten!
Sorry hoor. Ik dacht dat dit een SC was waar we dingen met elkaar deelden.quote:
Mwah...Ik ben meer een borstenman geloof ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel benieuwd. Michael Bay regisseert?quote:
Ja kan wel kloppen. Maarja, daar kijken haar fans toch niet naar...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb haar hier en in kpd vaker gepost. Jij vond haar tieten te klein.
Google jij dan maar Gianna Michaelsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:23 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah...Ik ben meer een borstenman geloof ik
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel benieuwd. Michael Bay regisseert?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry hoor. Ik dacht dat dit een SC was waar we dingen met elkaar deelden.
Dat vind ik juist mooi bij haar; grote kont maar bescheiden borsten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja kan wel kloppen. Maarja, daar kijken haar fans toch niet naar...
quote:
Jij snapt het.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vind ik juist mooi bij haar; grote kont maar bescheiden borsten.
Ik vind ze allebei mooi: grote kont en borstenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
huhquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Delen is prima, zolang het maar geen ijs is
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
als we toch aan het delen zijn
hebberdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Delen is prima, zolang het maar geen ijs is
Ik voel me ook kut.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik voel me kut, heel kut. Ik zit blind voor me uit te staren en er gaat zoveel door mijn hoofd heen dat ik geen enkele gedachte ook echt snap.
whatsup?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me ook kut.
Vast niet zo kut als jij, maar toch.
Knuf.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik voel me kut, heel kut. Ik zit blind voor me uit te staren en er gaat zoveel door mijn hoofd heen dat ik geen enkele gedachte ook echt snap.
Nog even een hug voor jullie dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me ook kut.
Vast niet zo kut als jij, maar toch.
Knuf.
Hormonen voornamelijk. En stomme mensen.quote:
Trusten bae.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:30 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Nog even een hug voor jullie dan.
Nu ga ik toch ook echt naar bed. Trusten!
die kuthormonen toch altijdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Hormonen voornamelijk. En stomme mensen.
Een peertje?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, echt fucking vervelend.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die kuthormonen toch altijd
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |