Iets met vlaams sperma in dr mond ofzo.quote:
quote:
Kom kom art, niets mis met wat romantiek op zijn tijdquote:
Yukquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Iets met vlaams sperma in dr mond ofzo.
Maar niet 38000 topics achter elkaarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Kom kom art, niets mis met wat romantiek op zijn tijd
Wat dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yuk. Vlaamse mannen zijn bijna allemaal lelijk.
Ze zei het zelf, ik kan er ook niks aan doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
proef je niks vanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, precies zoals ik het zeg. Het valt me op dat de meeste mannen in België niet knap zijnquote:
En toch heb je er een, of is dat geen belg?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, precies zoals ik het zeg. Het valt me op dat de meeste mannen in België niet knap zijn.
Ik en mijn lover uit GRTD.quote:
Ik heb geen Belg?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef aeque het volgende:
[..]
En toch heb je er een, of is dat geen belg?
Then, how do you knowquote:
Een tukker?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen Belg?
[..]
Then, how do you know?
Kwam ze weer ter sprake?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Iets met vlaams sperma in dr mond ofzo.
Weet hep dat ook?quote:
Dat was dan ook mijn vraag.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen Belg?
[..]
Then, how do you know?
Als hij je lover wil zijn, moet hij wel met je vrienden zijn.quote:
Ik weet het ook niet zeker, het was een aanname.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen Belg?
[..]
Then, how do you know?
Thijs weet meteen wie ik bedoel.quote:
Ik dacht dat dat zich misschien uitte in iets kenmerkends qua uiterlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, precies zoals ik het zeg. Het valt me op dat de meeste mannen in België niet knap zijn.
Hep is die lover uit GRTD.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet hep dat ook?
[..]
Dat was dan ook mijn vraag.
Niet per se iets specifieks of zo. Ze zijn gewoon niet echt aantrekkelijk of zo. Vind ik dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat zich misschien uitte in iets kenmerkends qua uiterlijk.
Doordeweeks niet. Mag ik hopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar hep heeft nu toch wel iemand om te doen?
Rare jongens, die Katukkers.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met die katwijkers
Heeft 'ie een zusje?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met die katwijkers
Ja. Maar die is 5 en heel schattig. Ik moet er niet aan denken.quote:
Het zál je maar overkomen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:37 schreef BoyTox het volgende:
1 keer, mijn eerste liefde. Zijn ouders vonden mij maar niks. Hij zou een scooter krijgen als hij het uitmaakte, wat hij dus ook deed![]()
Ik was net 16 en iedere keer als ik hem op zijn rot scooter zag rond rijden voelde ik mijn maag omdraaien. Kan niet geloven dat ik me ooit slecht heb gevoeld over zo'n loser.
Top wedstrijd weer!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:09 schreef Royco1 het volgende:
Bam, 2 9 darters in 1 partij, en dat bij een dubbel in toernooi![]()
![]()
Scooters zijn voor tokkies.quote:
Uitmaken via een FOK! Slowchat lijkt mij een graadje erger.. :pquote:
Awel, zo moeilijk is dat niet zunne.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |