Iets met vlaams sperma in dr mond ofzo.quote:
quote:
Kom kom art, niets mis met wat romantiek op zijn tijdquote:
Yukquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Iets met vlaams sperma in dr mond ofzo.
Maar niet 38000 topics achter elkaarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Kom kom art, niets mis met wat romantiek op zijn tijd
Wat dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yuk. Vlaamse mannen zijn bijna allemaal lelijk.
Ze zei het zelf, ik kan er ook niks aan doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
proef je niks vanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, precies zoals ik het zeg. Het valt me op dat de meeste mannen in België niet knap zijnquote:
En toch heb je er een, of is dat geen belg?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, precies zoals ik het zeg. Het valt me op dat de meeste mannen in België niet knap zijn.
Ik en mijn lover uit GRTD.quote:
Ik heb geen Belg?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef aeque het volgende:
[..]
En toch heb je er een, of is dat geen belg?
Then, how do you knowquote:
Een tukker?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen Belg?
[..]
Then, how do you know?
Kwam ze weer ter sprake?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Iets met vlaams sperma in dr mond ofzo.
Weet hep dat ook?quote:
Dat was dan ook mijn vraag.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen Belg?
[..]
Then, how do you know?
Als hij je lover wil zijn, moet hij wel met je vrienden zijn.quote:
Ik weet het ook niet zeker, het was een aanname.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen Belg?
[..]
Then, how do you know?
Thijs weet meteen wie ik bedoel.quote:
Ik dacht dat dat zich misschien uitte in iets kenmerkends qua uiterlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, precies zoals ik het zeg. Het valt me op dat de meeste mannen in België niet knap zijn.
Hep is die lover uit GRTD.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet hep dat ook?
[..]
Dat was dan ook mijn vraag.
Niet per se iets specifieks of zo. Ze zijn gewoon niet echt aantrekkelijk of zo. Vind ik dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat zich misschien uitte in iets kenmerkends qua uiterlijk.
Doordeweeks niet. Mag ik hopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar hep heeft nu toch wel iemand om te doen?
Rare jongens, die Katukkers.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met die katwijkers
Heeft 'ie een zusje?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met die katwijkers
Ja. Maar die is 5 en heel schattig. Ik moet er niet aan denken.quote:
Het zál je maar overkomen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:37 schreef BoyTox het volgende:
1 keer, mijn eerste liefde. Zijn ouders vonden mij maar niks. Hij zou een scooter krijgen als hij het uitmaakte, wat hij dus ook deed![]()
Ik was net 16 en iedere keer als ik hem op zijn rot scooter zag rond rijden voelde ik mijn maag omdraaien. Kan niet geloven dat ik me ooit slecht heb gevoeld over zo'n loser.
Top wedstrijd weer!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:09 schreef Royco1 het volgende:
Bam, 2 9 darters in 1 partij, en dat bij een dubbel in toernooi![]()
![]()
Scooters zijn voor tokkies.quote:
Uitmaken via een FOK! Slowchat lijkt mij een graadje erger.. :pquote:
Awel, zo moeilijk is dat niet zunne.quote:
Wie heeft dat gedaan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Uitmaken via een FOK! Slowchat lijkt mij een graadje erger.. :p
Is dat eens gebeurd of zo?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Whutquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zit ze überhaupt nog op fok?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Awel, zo moeilijk is dat niet zunne.
Jij hebt een scooter?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom niet haten op mijn Kymco DJ Y50 Feer
Niet dat ik weet. Hoewel ik eens met een ex in een topic van haar ruzie maaktequote:
Och, dat zou mij ook kunnen overkomen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Hoewel ik eens met een ex in een topic van haar ruzie maakte
Jij date met vrouwen op Fok!?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och, dat zou mij ook kunnen overkomen.Emoties, he.
Ah, bedankt voor de updatequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:17 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ze sekst er alleen mee. Daten is zo 2013.
Daten is al weer uit? Fijn dat je me dat even verteld Twi.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:17 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ze sekst er alleen mee. Daten is zo 2013.
Geen idee, ik denk eerder op een Luikse wafel.quote:
Daar moet je niet op zitten, dat is zonde.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk eerder op een Luikse wafel.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk eerder op een Luikse wafel.
Als haar aars zo groot is dan kan ze ze nog zelf drukken ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar moet je niet op zitten, dat is zonde.
feel the lovequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als haar aars zo groot is dan kan ze ze nog zelf drukken ook.
Wat ben ik gemeen vanavond.
Het motiefje wordt wel moeilijk hoor denk ik..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als haar aars zo groot is dan kan ze ze nog zelf drukken ook.
Wat ben ik gemeen vanavond.
I feel... cold.quote:
Met zo'n dijk in het midden...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het motiefje wordt wel moeilijk hoor denk ik..
Dan wordt ie plat denk ik.
lekker goedkoop wonenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:26 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ik mijn werkgever maar voor ga stellen om naar Groningen te verhuizen.
Jij houdt wel van een beetje trilling?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:26 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ik mijn werkgever maar voor ga stellen om naar Groningen te verhuizen.
Titanic?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
I feel... cold.
Kudos voor diegene die hem kent.
[..]
Met zo'n dijk in het midden...
Misschien cellulitis.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het motiefje wordt wel moeilijk hoor denk ik..
Dan wordt ie plat denk ik.
Is het daar gezelliger ja?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:26 schreef twi het volgende:
jammer dan, geen kudos voor mijquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
I feel... cold.
Kudos voor diegene die hem kent.
[..]
Met zo'n dijk in het midden...
Geen idee, nooit geweest. Maar daar koop je voor het huis waar je hier net aan een aftands appartementje krijgt een vrijstaand huis met garage.quote:
Barbossa, Pirates 1.quote:
Of een aambeienpatroonquote:
Klopt, maar daar zijn redenen voor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:28 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, nooit geweest. Maar daar koop je voor het huis waar je hier net aan een aftands appartementje krijgt een vrijstaand huis met garage.
Wordt het slecht weer dan?quote:
Gratis massage (lees: aardbeving).quote:
Ik heb toch liever een andere massagequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gratis massage (lees: aardbeving).
Weet niet of die er in Groningen ook zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een andere massage
Morgen de hele dag een goede wind aan de kust, en zonnig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wordt het slecht weer dan?
Dacht dat morgen wel nog okay zou worden en daarna pas weer minder?
Als je maar betaalt vast wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet niet of die er in Groningen ook zijn.
Nee, tenzij je echt ergens last van zou hebben ofzo,quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij komt me toch wel gratis masseren?
Beetje jammer weer dit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, tenzij je echt ergens last van zou hebben ofzo,
en zelfs dan zou ik echt nog ijs als betaling verwachten eigenlijk.
Want jij hebt de verwachting dat mensen jou gewoon zomaar gratis massages gaan geven als jij dat wilt?quote:
Zo zou het wel moeten zijn ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want jij hebt de verwachting dat mensen jou gewoon zomaar gratis massages gaan geven als jij dat wilt?
Oh, sorry dat het niet zo is dan (en good to knowquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo zou het wel moeten zijn ja.
Ik zou dat voor jou ook gewoon doen.
Maar nu wil ik natuurlijk ook ijs als beloning natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, sorry dat het niet zo is dan (en good to know_)
Ik heb nog wel ergens ijsblokjes in de vriezer ofzoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar nu wil ik natuurlijk ook ijs als beloning natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |