Die kom ik niet vaak tegen. Zelf vind ik A Wizard A True Star zijn beste.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:36 schreef chansadres het volgende:
96 Todd Rundgren - Something / Anything? (1972) USA
quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Arvo Pärt
Autechre![]()
wacht, de hele lijst 18 andere albums in je lijst die ik ken, zijn ook tof
Kwestie van album downloaden en daarna de naam van de map kopiëren in je lijst (heb de platen ook in de kast staan, maar downloaden gaat sneller dan het album naar MP3/FLAC omzetten).quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:00 schreef cafca het volgende:
Prima lijst, het is alleen Lust for Life.
Of is dit een weergave van een concert waarbij hij dit album integraal heeft gespeeld?
Die was ik dus vergeten. Maar mooi dat hij toch nog voorbij komtquote:21 - Moondog - Moondog [1969] - 1969
damn finequote:
BoAquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:12 schreef BatardNoix het volgende:
[..]
damn finestaat aardig wat in dat ik heb of had kunnen hebben, leuke BoA keuze ook, had er bij mij ook nog wel bijgekund samen met de eerste van Masada String Trio, maar ja, ik had er zo ook al drie...
Prima lijst!quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:15 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Ach, what the fuck... je hebt ook gelijk ook (en daarnaast was ik al voor 90% klaar).
Om het mezelf wat moeilijker te maken (geen 10 platen van Pearl Jam in de top-30) heb ik geprobeerd van elke band maar één plaat te plaatsen.
Hier mijn lijst van dit jaar:
Book of Angelsquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:28 schreef Gehenna het volgende:
[..]
BoAof bedoel je Boards of Canada? In principe kan elk album van hun op die plek worden ingewisseld wat mij betreft, gewoon teveel leuks gemaakt
(net als zoveel andere in de lijst)
Ik bedenk me nu wel dat ik gewoon niet één hiphop album erin heb staan, ook wel weer schandalig... maarja volgende jaar nieuwe kansen
Ja maar een ander vindt jouw nr 999 en 1000 weer enorm goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik denk niet dat ik veel verder kom dan een 200 topalbums. Ik kan vast wel een top 1000 maken maar ik weet bijna zeker dat ik de nummer 1000 gewoon overall niet sterk vind misschien zelfs slecht.
Die is beter dan die van mij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:04 schreef Norrage het volgende:
Lekker lijstjes weer, met name Gehenna natuurlijk
Dat heb ik bij die van jouquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is beter dan die van mij.
soort van...
Er staat zoveel in wat ik nog moet luisteren... Karma, Dopethrone, sowieso alles van Coil...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat heb ik bij die van jou
een beetje
ohja tuurlijkquote:
Mijn lijstje is beter dan die van jou? Hoe kan zoiets nou beter zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is beter dan die van mij.
soort van...
Dat was natuurlijk ook een beetje het punt met mijn "soort van"quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:26 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mijn lijstje is beter dan die van jou? Hoe kan zoiets nou beter zijn![]()
Nou DAT is dus een extreem goed album.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:22 schreef Gewas het volgende:
[..]
Nou DAT is dus een extreem goed album.Ben hem naar aanleiding van jouw lijstje nu aan het luisteren.
Yeahquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
En je had gelijk, Filosofem staat erin
Masters of Reality heb ik ook helemaal grijs gedraaid. Maar op één of andere manier heb ik de laatste tijd vaker 'zin' in Vol. 4 dan de rest. In principe zou elke klassieke Sabbath plaat daar ongeveer kunnen staanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:51 schreef Gewas het volgende:
[..]
Yeah
Filosofem had eigenlijk best in mijn lijstje gekund. Zo'n lijstje is (bij mij) wel heel afhankelijk aan mijn stemming.
Wat vind je van Master of Reality van Black Sabbath? Dat is altijd mijn favo album geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |