Onderwijsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Belgie haters.![]()
-Ze hebben goedkoop OV
-Onderwijs is beter geregeld dan hier.
Haten op Belgische onderwijs.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onderwijs
Lekker belangrijk.
Idd, ze janken niet om Zware Piet, ze hebben Dag Sinterklaas (met die ene Bart) en Studio 100quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:42 schreef Miracle_Drug het volgende:
In België janken ze niet om Zwarte Piet. En België heeft Bart Peeters
Ik denk dat Nederland begint aan de kant bij dat blauwe bord "Nederland''quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:55 schreef Robuustheid het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag van de dag: waar is Belgie, en waar begint Nederland?
Dit dus. En dan vergeet je er nog wel een paar. Atmoz (helaas dicht), Versuz, Noxx......quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:15 schreef Techno het volgende:
Ook qua uitgaan is het beter bij onze zuiderburen gesteld. Clubs die gelijkwaardig zijn aan La Rocca, Café D'Anvers en de Fuse heb je gewoon niet (meer) in Nederland. En hadden we (veelal betere en goedkopere) muziekfestivals in BE al genoemd
Zillion, Cherrymoon, Illusion, The Oh...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:19 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Dit dus. En dan vergeet je er nog wel een paar. Atmoz (helaas dicht), Versuz, Noxx......
Jij de mijne ook niet, stuk Belgisch stront.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:24 schreef misteriks het volgende:
maar TS is mijn kostbare tijd dat zeker niet waard
Lmao, vriend van me uit BE word altijd boos als ik hierover begin omdat mensen die door BE rijden geen belasting hoeven te betalen xdquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:55 schreef Robuustheid het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag van de dag: waar is Belgie, en waar begint Nederland?
jezus zegquote:
K3 misschien ken je die welquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK. IK ken niemand.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |