En dan nog minder presteren dan ons nationale elftal. Das gewoon dubbel faal.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Belgie heeft anders wel een nationaal voetbalelftal waar Nederland U tegen zegt
En Belgisch bier
Dat is wel jammer inderdaad, want op papier zijn die Belgen minstens zo goed.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan nog minder presteren dan ons nationale elftal. Das gewoon dubbel faal.
Belgische bonbonsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
Bier maken
Festivals
Kinderen in kelders verstoppen
Pedo's laten ontsnappen
Ah. De man die van een beetje zand in z'n oog gaat huilen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:16 schreef LudoSanders het volgende:
Eén Jean Claude van Damme voor je topic.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah. De man die van een beetje zand in z'n oog gaat huilen.
BOEHOEHOE.
Als ik een Belgische vriendin zou hebben zou ik binnen een week huiselijk geweld vertonenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:26 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Belgische humor is zoveel beter dan Nederlandse.
En Belgische accenten klinken erg geil.
Niet gevestigd in België dus telt nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:20 schreef Igen het volgende:
[..]
InBev, de grootste brouwerij ter wereld
De "Global Headquarters" zit in Leuven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet gevestigd in België dus telt niet![]()
Tevens een merger
Belgische humor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:26 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
En Belgische accenten klinken erg geil.
Ik ook, maar dan omdat haar kop tegen alles aan zou stoten van t neuken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik een Belgische vriendin zou hebben zou ik binnen een week huiselijk geweld vertonen
Het echte hoofdkwartier zit in Sao Paulo en de CEO is een Braziliaanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:30 schreef Igen het volgende:
[..]
De "Global Headquarters" zit in Leuven.
1 woord: Foute Vriendenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Belgische humor..
Als er toch één ding is wat Belgen niet hebben, is het wel humor.
Grapjes over Belgen zijn inderdaad om te gieren.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:26 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Jan van Eyck? Peter Paul Rubens? Anthony van Dyck? Jacob Jordaens? Jan Brueghel? Magritte? James Ensor? Allemaal niet bekend?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
Valt het jullie ook op dat Belgen eigenlijk nergens goed in zijn?
... Kunst kennen ze niet, op die lelijke atoom in Brussel na.
...
ja die weten de gaten in de weg wel goed te ontwijkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Belgen zijn de beste rally-navigators wereldwijd.
nou ja, 'leuk'...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Studio 100. Gert Verhulet is een viezerik, maar laten we eerlijk zijn, er komen leuke kinderseries vandaan.
Ik wil wel een poging wagen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Belgen vallen niet erg op nee. Volgens mij kom je ze ook weinig tegen in het buitenland. Ik snap 't ook niet.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:26 schreef datismijnmening het volgende:
België![]()
Gewoon opstandige Nederlanders zijn het![]()
Hoog tijd dat België, Luxemburg en Zuid-Afrika gewoon weer Nederlands worden
Ik gok dat als ze begint te praten je zak direct slap isquote:
Pittig waar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:26 schreef datismijnmening het volgende:
België![]()
Gewoon opstandige Nederlanders zijn het![]()
Hoog tijd dat België, Luxemburg en Zuid-Afrika gewoon weer Nederlands worden
InBev - Stella Artois en tevens allergrootste bierbrouwer ter wereld.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
Valt het jullie ook op dat Belgen eigenlijk nergens goed in zijn?
Met sporten zijn ze waardeloos. Op wat wielrennertjes in het veld na, maar daar doen alleen maar Belgen in mee
Politiek is klote. Kunst kennen ze niet, op die lelijke atoom in Brussel na. Noem een bekende belgische multi-national (zie je wel, zonder google weet je het niet) ? Bekende Belgen in het buitenland, ik ken ze niet. Ohja wacht, homo Koen Wauters.
BelgenWat een falers.
De Belgen waren op het WK blij met een achtste plaats. Wij waren teleurgesteld dat we de finale niet haalden werden uiteindelijk derde.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Belgie heeft anders wel een nationaal voetbalelftal met een verdediging waar Nederland U tegen zegt
JCVD heeft bipolaire stoornis, minder bekend feitje over hem. Hoewel, feit. Het staat op wiki, dat maakt het nog niet waar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:16 schreef LudoSanders het volgende:
Eén Jean Claude van Damme voor je topic.
[ afbeelding ]
Moeten ze op A-viertjes gaan spelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is wel jammer inderdaad, want op papier zijn die Belgen minstens zo goed.
Die is zelfs in China geweestquote:
Voor de verandering ben ik het met je eens. Trouwens, er zijn uitzonderingen, ik had een Vlaamse collega met bizar goeie humor maar gortdroog (zelden grappig maar ik lag dagelijks slap van het lachen met hem).quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Belgische humor..
Als er toch één ding is wat Belgen niet hebben, is het wel humor.
Panamarenko.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:29 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jan van Eyck? Peter Paul Rubens? Anthony van Dyck? Jacob Jordaens? Jan Brueghel? Magritte? James Ensor? Allemaal niet bekend?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |