En dan nog minder presteren dan ons nationale elftal. Das gewoon dubbel faal.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Belgie heeft anders wel een nationaal voetbalelftal waar Nederland U tegen zegt
En Belgisch bier
Dat is wel jammer inderdaad, want op papier zijn die Belgen minstens zo goed.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan nog minder presteren dan ons nationale elftal. Das gewoon dubbel faal.
Belgische bonbonsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
Bier maken
Festivals
Kinderen in kelders verstoppen
Pedo's laten ontsnappen
Ah. De man die van een beetje zand in z'n oog gaat huilen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:16 schreef LudoSanders het volgende:
Eén Jean Claude van Damme voor je topic.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah. De man die van een beetje zand in z'n oog gaat huilen.
BOEHOEHOE.
Als ik een Belgische vriendin zou hebben zou ik binnen een week huiselijk geweld vertonenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:26 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Belgische humor is zoveel beter dan Nederlandse.
En Belgische accenten klinken erg geil.
Niet gevestigd in België dus telt nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:20 schreef Igen het volgende:
[..]
InBev, de grootste brouwerij ter wereld
De "Global Headquarters" zit in Leuven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet gevestigd in België dus telt niet![]()
Tevens een merger
Belgische humor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:26 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Belgische humor is zoveel beter dan Nederlandse.
En Belgische accenten klinken erg geil.
Ik ook, maar dan omdat haar kop tegen alles aan zou stoten van t neuken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik een Belgische vriendin zou hebben zou ik binnen een week huiselijk geweld vertonen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |