Belgen zijn meester in onopvallend zijn. Dat is een cultuur an sich geworden. Ze zullen nergens ter wereld hun kop boven het maaiveld uitsteken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Belgen vallen niet erg op nee. Volgens mij kom je ze ook weinig tegen in het buitenland. Ik snap 't ook niet.
Allemaal Nederlandersquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:29 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jan van Eyck? Peter Paul Rubens? Anthony van Dyck? Jacob Jordaens? Jan Brueghel? Magritte? James Ensor? Allemaal niet bekend?
Wally is toch die afvalrobot?quote:
Wat je van de lange historie aan geweldige motorcrossers en wielrenners.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 03:11 schreef Faxie het volgende:
Christophe Tack staat 1e op de PKRA ranglijst. Kitesurfen is dat.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:29 schreef Gripper het volgende:
Mensen die al die lekkere industriebieren van InBev helemaal fantastisch vinden
Als je het over Belgische bieren hebt, dan bedoel je natuurlijk bier zoals val dieu, de Rochefort 8&10 bieren, orval, en andere lekkere brouwsels die bij onooglijk kleine brouwerijtjes en kloosters in de Ardennen vandaan komen
Hue hue huequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moeten ze op A-viertjes gaan spelen.
En die kale met die bril.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor de verandering ben ik het met je eens. Trouwens, er zijn uitzonderingen, ik had een Vlaamse collega met bizar goeie humor maar gortdroog (zelden grappig maar ik lag dagelijks slap van het lachen met hem).
Trouwens, ze maken bij vlagen wel hele goeie humoristische programma's. Het geslacht De Pauw, en de panters of zo, gingen ze zo belspelletjes/call tv ontmaskeren waardoor ze verboden werden in Belgie.
quote:Is er leven op pluto
kun je dansen op de maan
is der een plaats tussen de sterren
waar ik heen kan gaan
Ik kan zo boos worden hierom!! !quote:
OK. IK ken niemandquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:15 schreef Techno het volgende:
Neem bands als Ghinzu, dEUS, Millionaire, Hooverphonic, Evil Superstars, Black Box Revelation, Soulwax, Front 242, Creature with the Atom Brain, K's Choice, etc
Milk inc. meer iets voor je?[quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK. IK ken niemand.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je vergelijkt appels met peren.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:15 schreef Techno het volgende:
Vreemd trouwens dat nagenoeg niemand muziek heeft genoemd.
Neem bands als Ghinzu, dEUS, Millionaire, Hooverphonic, Evil Superstars, Black Box Revelation, Soulwax, Front 242, Creature with the Atom Brain, K's Choice, etc.Oké, toegegeven, ze hebben ook die irritante Stromae
![]()
Wij moeten het doen met Kane, Direct, Anouk, Borsato, Lange Frans, Afrojack, Zanger Rinus, Kraantje Pappie en De Toppers.
Ook qua uitgaan is het beter bij onze zuiderburen gesteld. Clubs die gelijkwaardig zijn aan La Rocca, Café D'Anvers en de Fuse heb je gewoon niet (meer) in Nederland. En hadden we (veelal betere en goedkopere) muziekfestivals in BE al genoemd?
Lijkt me duidelijk dat je qua muziek beter af bent in België.
Het mooiste vind ik nog wel dat Jupile zo een armetierige verpauperde voorstad van Luik is. En daar staat dan hun fabriek. Met de trein vanuit Maastricht ga je dwars tussen de fabrieksgebouwen door.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:10 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb ik ook zo'n beetje al het positieve gehad.
Jupilerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:10 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb ik ook zo'n beetje al het positieve gehad.
Ik had het al genoemd!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:15 schreef Techno het volgende:
Vreemd trouwens dat nagenoeg niemand muziek heeft genoemd.
Neem bands als Ghinzu, dEUS, Millionaire, Hooverphonic, Evil Superstars, Black Box Revelation, Soulwax, Front 242, Creature with the Atom Brain, K's Choice, etc.Oké, toegegeven, ze hebben ook die irritante Stromae
![]()
Wij moeten het doen met Kane, Direct, Anouk, Borsato, Lange Frans, Afrojack, Zanger Rinus, Kraantje Pappie en De Toppers.
Ook qua uitgaan is het beter bij onze zuiderburen gesteld. Clubs die gelijkwaardig zijn aan La Rocca, Café D'Anvers en de Fuse heb je gewoon niet (meer) in Nederland. En hadden we (veelal betere en goedkopere) muziekfestivals in BE al genoemd?
Lijkt me duidelijk dat je qua muziek beter af bent in België.
Oh, wat ook nog niet opgemerkt was, de Belgen hebben (inmiddels) een liberaler softdrugsbeleid dan Nederland (dit laatste met dank aan Opstelten en Teeven).
Dus ja, België
Ik kan The Urban Dance Squad ook met De Radios vergelijk of Claw Boys Claw met Clouseauquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zijn dit soort topics sowieso, wat is je punt precies?
scherp Bbach. Sommige reacties zijn idd wel erg treurig. Ik kan Vlaanderen erg waarderen, Wallonië ben ik minder bekend.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:41 schreef BBach het volgende:
Belg meldt zich. Heel mooie samenvatting van België die getuigt van veel kennis ter zake. Gelukkig zijn er de nuchtere Nederlanders die onze plaats in de wereld zo goed kunnen duiden.
Ik vergelijk de music-scene in zijn algeheel, dus van alternatief tot dance. Van club tot festival. En dan doet België het toch echt een stuk beter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:29 schreef tong80 het volgende:
Ik kan The Urban Dance Squad ook met De Radios vergelijk of Claw Boys Claw met Clouseau
Ik ga zo legge. Ben erg moe. Kom er morgen op trerug. Trusten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vergelijk de music-scene in zijn algeheel, dus van alternatief tot dance. Van club tot festival. En dan doet België het toch echt een stuk beter.
Welterusten tong, je hebt hebt het verdiend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga zo legge. Ben erg moe. Kom er morgen op trerug. Trusten.
Ik vind het inderdaad een beetje onverdiend ongepastquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:37 schreef komrad het volgende:
[..]
scherp Bbach. Sommige reacties zijn idd wel erg treurig. Ik kan Vlaanderen erg waarderen, Wallonië ben ik minder bekend.
Vraag: voel jij je Belg of Vlaming ? Want alle gekheid op het spreekwoordelijke stokje daargelaten, zou een wat meer nationale identiteit niet slecht zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |