Trailer:quote:After witnessing his mother's strange murder, and his father being wrongly accused, Barry Allen is taken in by Detective West and his family. As Allen enters adulthood, he becomes a brilliant, yet socially awkward, crime scene investigator for the Central City Police Department, whose obsession with his tragic past causes him to become an outcast among his peers; he investigates numerous of cold cases, paranormal occurrences and scientific advancement that he can find, hoping that one of them will lead him to his mother's true killer. Allen tries to uncover the truth about his mother's murder and clear his father's name, which leads him to Harrison Wells' particle accelerator. When a severe storm causes the accelerator to explode, Allen is struck by lightning from the explosion, and enters a coma for nine months. When he wakes up, he discovers he has the ability to move at superhuman speeds, though he is not the only metahuman created in the wake of the explosion. As the violence related to metahuman criminals escalates, Allen vows to use his gift of speed to protect Central City with the help from a few close friends and associates who share his secrets while keeping his promise regarding his mother's murder
Vind dat er al behoorlijk veel gebeurt is in de eerste aflevering, het tempo zit er wel goed in. Het is natuurlijk nog even afwachten wat de serie verder zal brengen.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:37 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Vind dat er al behoorlijk veel gebeurt is in de eerste aflevering, het tempo zit er wel goed in. Het is natuurlijk nog even afwachten wat de serie verder zal brengen.
Voor een pilot is dat naar mijn mening, vanuit het oogpunt van de makers, wel belangrijk. Voor het vervolg van de serie is het juist een gevaar.quote:
Voor deze serie is het sowieso een pluspuntquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:45 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Voor een pilot is dat naar mijn mening, vanuit het oogpunt van de makers, wel belangrijk. Voor het vervolg van de serie is het juist een gevaar.
Ik moest lachen omdat het over The Flash gaatquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:45 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Voor een pilot is dat naar mijn mening, vanuit het oogpunt van de makers, wel belangrijk. Voor het vervolg van de serie is het juist een gevaar.
Karina snapt dit soort humorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor deze serie is het sowieso een pluspunt
quote:
ook al een tijd geleden gezien, vraag me af of deze aflevering precies hetzelfde was of dat ze er in de tussentijd nog wat aan veranderd hebben.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:48 schreef Karina het volgende:
OT: Tijdje terug heb ik de uitgelekte pre-release (of hoe heet dat) gezien, prima serie lijkt me. Denk dat ik nog een keer ga kijken want ik weet nu al niet meer precies hoe het gingKan me in ieder geval herinneren dat het me een beetje aan Smallville deed denken.
[..]
Hij is hetzelfde.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
ook al een tijd geleden gezien, vraag me af of deze aflevering precies hetzelfde was of dat ze er in de tussentijd nog wat aan veranderd hebben.
Opnieuw kijken is niet nodig denk ik, dit is zo een serie die belangrijke plotelementen nog wel eens extra naar voren brengt zodat ook de niet oplettende kijker het snapt
Tevens mijn vraag.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:17 schreef cva het volgende:
moet ik arrow gezien hebben voor dit te kunnen volgen ?
Ik ken hem van de Serie "Ed" dat draaide van 2000-2004 Ed (TV Series 2000–2004) - IMDbquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:51 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik was de hele tijd na aan het denken over waar de acteur die Harrison Wells speelt me toch zo bekend van voorkomt, maar hij speelde dus ook de broer van JD in Scrubs.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:17 schreef cva het volgende:
moet ik arrow gezien hebben voor dit te kunnen volgen ?
Hoeft niet per se. In Arrow komt Barry Allen maar heel even voor en de dingen die je hierbij over hem te weten komt worden ook weer verteld in de pilot van Flash.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tevens mijn vraag.
Ben alvast met Arrow begonnen.
Het dupliceren van die gast sloeg wel echt nergens op. Ook dat zijn kleding en wapen enz. ook gedupliceerd werden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:06 schreef H-k-n het volgende:
Aflevering 2 was een stuk beter dan de eerste.
Haha dat is wat ik me eigenlijk altijd afvraag op het moment dat er iemand in voor komt die kan dupliceren. Altijd worden er dingen mee vermenigvuldigd terwijl het alleen maar om het lichaam zou moeten gaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:48 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Het dupliceren van die gast sloeg wel echt nergens op. Ook dat zijn kleding en wapen enz. ook gedupliceerd werden.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:48 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Het dupliceren van die gast sloeg wel echt nergens op. Ook dat zijn kleding en wapen enz. ook gedupliceerd werden.
Multiplex is geen vijand van Flash,maar Firestorm.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Haha dat is wat ik me eigenlijk altijd afvraag op het moment dat er iemand in voor komt die kan dupliceren. Altijd worden er dingen mee vermenigvuldigd terwijl het alleen maar om het lichaam zou moeten gaan.
Deze aflevering was trouwens echt veel beter dan de eerste. Alleen dat dupliceren was inderdaad jammer.
vond ik juist niet. De pilot vond ik top en beter dan Arrow. Deze aflevering vond ik sommige karakters erg zwak (stiefvader van Barry bijv die opeens helemaal om is) en het oogde ook allemaal wat minder. Opzich logisch dat er meer aandacht aan een pilot besteedt wordt maar aflevering 2 heeft me niet overtuigdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:06 schreef H-k-n het volgende:
Aflevering 2 was een stuk beter dan de eerste.
Ik vond die omslag van zijn stiefvader ook wel heel slecht. Slecht gespeeld ook.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
vond ik juist niet. De pilot vond ik top en beter dan Arrow. Deze aflevering vond ik sommige karakters erg zwak (stiefvader van Barry bijv die opeens helemaal om is) en het oogde ook allemaal wat minder. Opzich logisch dat er meer aandacht aan een pilot besteedt wordt maar aflevering 2 heeft me niet overtuigd
Goeie vraagquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:36 schreef KapiteinKoala het volgende:
Maar mijn grote vraag na de 2e aflevering: Wat hebben ze gedaan met alle dode duplicaties die in het gebouw achter zijn gebleven?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Het was gewoon een typische Kage Bunshin no Jutsu gejat van de anime Naruto
Hoe kan jij de full season al binnen hebben als er pas 3 afleveringen zijn geweest ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
Dit is leuk!!!
ep 1t/m 3 back to back gekeken. Het, van Smallville gejatte, freak of the week concept ligt mij wel.
Wat ik tof vind is dat Barry direct zijn krachten heeft en hij niet onkwetsbaar is. Full season is binnen, dus dat wordt in elk geval nog een aflevering of 19 a 20 genieten!!!!
Haha jij bent echt een goeie garper.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hoe kan jij de full season al binnen hebben als er pas 3 afleveringen zijn geweest ?
Bedankt voor de compleet heldere en goede uitleg!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haha jij bent echt een goeie garper.
CW heeft een full season order gegeven
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:01 schreef DjinN het volgende:
[..]
Bedankt voor de compleet heldere en goede uitleg!
De wiki is tm aflevering 8 bijgewerkt:) Staat alleen nog geen uitzenddatum bij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Waarschijnlijk zijn ze met filmen pas bij aflevering 9 of 10 nu ofzo
Ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Hahaha ja zag het al aan zijn gezichtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:24 schreef Rockiejj het volgende:
Vond aflevering 3 echt goed, 9.1 ook op iMDB, veel opheldering en uitleg mbt de deeltjesversneller.
Ik denk dat Barry's pa trouwens al weet dat hij The Flash is en dat hij nog wel een aflevering of 16-17 vast zit..
Ik al niet toen hij naar bed ging met Elliot terwijl hij tegen JD deed alsof ze hem net gedumpt had.quote:
Ik wist wel dat hij die braillekamer niet voor niets had!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:08 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Ik al niet toen hij naar bed ging met Elliot terwijl hij tegen JD deed alsof ze hem net gedumpt had.
Driemaal raden aan wie Scofield die vlammenwerper geeft, de vorige keer liep het allemaal niet zo goed af toen ze wat samen deden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:38 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Lekkere aflevering.
Meyer Lensky en Michael Scofield in 1 aflevering. Waarvan grote kans dat we de laatste nog terug gaan zien. Altijd leuk ook trouwens om naar Felicity te kijken.
Maak me gek?:Dquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:46 schreef Tweek het volgende:
[..]
Driemaal raden aan wie Scofield die vlammenwerper geeft, de vorige keer liep het allemaal niet zo goed af toen ze wat samen deden.
Het is hem ook. Kun je.op internet vinden. Ook t bag komt over een paar afleveringen. En dan is er nog john abruzzi die nu in arrow speelt.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:14 schreef oliverqueen het volgende:
Plaats dat soort dingen voortaan in spoilertags aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh shit, hoe doe ik dat? hahaha..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:17 schreef Operc het volgende:
[..]
Plaats dat soort dingen voortaan in spoilertags aub.
[spoiler ] voor de tekst zetten, zonder de spatie na de r en [/spoiler ] na de tekst zetten, ook zonder spatie na de r.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:29 schreef oliverqueen het volgende:
[..]
Oh shit, hoe doe ik dat? hahaha..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. na de tekst zetten, ook zonder spatie na de r.![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:29 schreef oliverqueen het volgende:
[..]
Oh shit, hoe doe ik dat? hahaha..
quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:13 schreef Operc het volgende:
[..]
[spoiler ] voor de tekst zetten, zonder de spatie na de r en [/spoiler ] na de tekst zetten, ook zonder spatie na de r.
Deze post zou er dan dus zo uitzien:Of klikken opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. na de tekst zetten, ook zonder spatie na de r.
Uit dit rijtje
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Die stukjes kwamen uit seizoen 2 van Arrow toen Barry Allen werd geïntroduceerd.quote:Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik heb even een vraagje. Aflevering 4. Komt die Felicity () er ineens in. En in de "previously on the flash" zie je dan stukjes waarin zij zgn zat. Maar die ik me helemaal niet kan herinneren verder.. Was dat gewoon echt zo random of kwamen die stukjes uit Arrow ofzo? Want die stukjes kwamen niet uit afl 1, 2 of 3, dacht ik?
Ah, right-oquote:Op zondag 2 november 2014 20:56 schreef Operc het volgende:
[..]
Die stukjes kwamen uit seizoen 2 van Arrow toen Barry Allen werd geïntroduceerd.
Vervolgens zegt ze eind aflevering 3 van seizoen 3 van Arrow dat ze Barry gaat opzoeken en daarna zie je haar in aflevering 4 van The Flash. In aflevering 4 van Arrow komt ze halverwege weer binnenwandelen na haar treinreis terug.
Bedoel je mij? Ja sorry ben nieuw hierquote:Op zondag 2 november 2014 21:14 schreef wolfrolf het volgende:
Dayum! Zeer sterke 4e ep
En irritante spoilers boven mij. Kan een mod die niet in tags zetten, die user is blijkbaar een noob die de edit knop niet snapt.
Die blonde chickholy shit
Wentworth
ok ty , jammerquote:Op woensdag 5 november 2014 18:55 schreef Operc het volgende:
[..]
Nee, gok dat het met de verkiezingen te maken heeft.
wie of wat is de gele flash ? (zit nog maar aan aflevering 5 en herinner mij niet hem te kennen)quote:Op woensdag 19 november 2014 16:19 schreef Rumille het volgende:
Toffe serie tot nu toe. Geen gigantisch hoogstaand niveau, maar wel vermakelijk om bij te houden. Hopelijk stappen ze terzijnertijd af van het 'villain of the week'-model, zeker met het bronmateriaal (Rogues) en de ontwikkelingen omtrent de gele Flash, is dit goed mogelijk. Ik denk ook dat ze daar in het 2e seizoen meer mee bezig zullen houden.
De gele flash is overduidelijk Barry zelf, dat zie je elke aflevering.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:52 schreef cva het volgende:
[..]
wie of wat is de gele flash ? (zit nog maar aan aflevering 5 en herinner mij niet hem te kennen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot dusver doen ze het netjes wat betreft the villain of the week en tegelijkertijd de rode draad van het verhaal uiteenzetten. Wat niet wegneemt dat alles nog steeds wat campy overkomt. Desondanks vind ik het een leukere serie dan The Arrow, tot nu toe. Ik vind de crossover zelfs wat jammerlijk eigenlijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:19 schreef Rumille het volgende:
Toffe serie tot nu toe. Geen gigantisch hoogstaand niveau, maar wel vermakelijk om bij te houden. Hopelijk stappen ze terzijnertijd af van het 'villain of the week'-model, zeker met het bronmateriaal (Rogues) en de ontwikkelingen omtrent de gele Flash, is dit goed mogelijk. Ik denk ook dat ze daar in het 2e seizoen meer mee bezig zullen houden.
Dit dus.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:40 schreef Bomzor het volgende:
Als je wilt weten wie de gele Flash is, dan zou ik me in de comics gaan verdiepen. Dan word het pretty obvious wie de gele Flash is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door KapiteinKoala op 20-11-2014 00:45:11 ]
Dat was ook mijn vraagquote:Op zondag 2 november 2014 20:56 schreef Operc het volgende:
[..]
Die stukjes kwamen uit seizoen 2 van Arrow toen Barry Allen werd geïntroduceerd.
Vervolgens zegt ze eind aflevering 3 van seizoen 3 van Arrow dat ze Barry gaat opzoeken en daarna zie je haar in aflevering 4 van The Flash. In aflevering 4 van Arrow komt ze halverwege weer binnenwandelen na haar treinreis terug.
Ik geef der 1 seizoen dan moet ze er uit geschreven wordenquote:Op donderdag 27 november 2014 09:57 schreef DjinN het volgende:
Iris' bemoeienissen irriteren me. Elke keer zegt de Flash tegen haar "hou je er nou buiten" en zij blijft met die domme glimlach staan
Volgende week is er een cross-over tussen Arrow en The Flash, dus je hebt wat in te halen.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat was ook mijn vraag. Loop bij Arrow een half seizoen achter
Ik ken de strips niet maar ik vermoed dat het Welsh is.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:40 schreef Bomzor het volgende:
Als je wilt weten wie de gele Flash is, dan zou ik me in de comics gaan verdiepen. Dan word het pretty obvious wie de gele Flash is
De serie is intrigerend, maar ik hoop zoals veel anderen dat ze op een hoofdlijn overstappen voor wat betreft het verhaal.
Ik had het gezien ja.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:12 schreef Operc het volgende:
[..]
Volgende week is er een cross-over tussen Arrow en The Flash, dus je hebt wat in te halen.
Zal wel meevallen, al zul je wel Arrow moeten kijken om te zien hoe het afloopt. (Eerste deel is in The Flash, tweede tijdens Arrow.)quote:Op donderdag 27 november 2014 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
Prima ep weer.
Ik volg Arrow niet, dus ik hoop dat het volgende week niet onvolgbaar is
Dit dus. Maar ze is nog steeds niet zo erg als Laurel.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:57 schreef DjinN het volgende:
Iris' bemoeienissen irriteren me. Elke keer zegt de Flash tegen haar "hou je er nou buiten" en zij blijft met die domme glimlach staan
Iris dr bemoeienissen moeten we tolereren totdat ze erachter komt wie the flash is en ze geile neukseks gaan hebben, of gewoon zo close worden zonder dat, dat hij als the flash haar ff een goeie veeg geeftquote:Op donderdag 27 november 2014 23:54 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Dit dus. Maar ze is nog steeds niet zo erg als Laurel.
Nee...Laurel is een verschrikking....wat een kutpersonage....was ze in de comics ook zo bloedirritant?quote:Op donderdag 27 november 2014 23:54 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Dit dus. Maar ze is nog steeds niet zo erg als Laurel.
Handig gedaan. Zo scoren ze wel kijkers, denk ikquote:Op donderdag 27 november 2014 23:27 schreef Operc het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, al zul je wel Arrow moeten kijken om te zien hoe het afloopt. (Eerste deel is in The Flash, tweede tijdens Arrow.)
Klopt, al was het andersom logischer geweest (alleen zit er dan bijna een week tussen). The Flash is immers 'die nieuwe serie' die gepromoot moet worden lijkt me.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Handig gedaan. Zo scoren ze wel kijkers, denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |