twitter:MikeKaltoft twitterde op dinsdag 18-11-2014 om 06:18:22Chris Horner has signed a contract for next year, agent Baden Cooke confirms. Team name to be revealed in a few days time. reageer retweet
Gewoon lekker naar CCCquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:08 schreef Momo... het volgende:
Astana zou wel typisch zijn, maar ik verwacht eigenlijk niveau lager.
Ethiopië.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:33 schreef TheArt het volgende:
Grmay, de kampioen van Eritrea, tekent bij Lampre.
Uhh ja dat bedoelde ik. Niet dat kampioen van Ethiopië worden heel ingewikkeld is.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ethiopië.
Lachwekkend wel. Waar is Lampre mee bezig?
zou dat niets te maken hebben met de uci punten die hij heeft in de continental tour ?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ethiopië.
Lachwekkend wel. Waar is Lampre mee bezig?
Alle prachtige overwinningen ten spijt, Van Hummel is er niet in geslaagd een ploeg voor 2015 te vinden. Savio had eerder al aangegeven dat de prioriteit van de ploeg ligt bij de Italiaanse koersen. Die bevatten veelal klimwerk, iets waar Van Hummel niet erg bedreven in is. De eerste zestien op het rooster van Androni zijn dan vooral renners die dat wel aankunnen. Zou hij extra budget vinden, dan was het behouden van Van Hummel een optie, maar de tijd heeft anders geleerd.quote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Ondanks prachtige overwinningen dit jaar in de rondes van Venezuela, Langkawi en Azerbaidjan heeft Hummeltje nog geen ploeg voor volgend jaar
Onbegrijpelijk
Dat is wel jammer, ik had hem nog wel eens in een grote ronde willen zien.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:52 schreef wimderon het volgende:
Hornertje waarschijnlijk naar Airgas - Safeway. Dus alleen in eigen land (en Azië) shinen volgend jaar.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, ik had hem nog wel eens in een grote ronde willen zien.
quote:Some see this as a potential farewell ride for Horner; however both he and his agent Baden Cooke have indicated that if he did compete with a smaller team in 2015, that it would be done with a view to being part of a bigger setup the following year.
vooruit kijken naar 2016quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |