Dit is wel herkenbaar, ik heb wel eens geprobeerd met een preek op te lopen, dat was wel beter, maar gewoon geen dopjes in mijn oren, dat werkt voor mij ook het best. Geniet ik ook meer van de omgeving trouwensquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:43 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zou helemaal gestoord worden van 4 uur muziek lang lopen met muziek in mijn oren.
Vooral dat laatste, lekker genieten van wat je omgeving te bieden heeft.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dit is wel herkenbaar, ik heb wel eens geprobeerd met een preek op te lopen, dat was wel beter, maar gewoon geen dopjes in mijn oren, dat werkt voor mij ook het best. Geniet ik ook meer van de omgeving trouwens
Dat is ook altijd wel leuk ja, al ben ik dan vaak zo'n aso die nog een praatje met de medelopers maakt waardoor je die voetstappen niet meer hoortquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Vooral dat laatste, lekker genieten van wat je omgeving te bieden heeft.
Alles horen, van drukke stadsgeluiden tot vogels e.d. in de natuur.
En wat altijd een glimlach op mijn gezicht tovert is als je aan een evenement meedoet, en loopt ergens in een stroom van een boel lopers waar weinig tot geen (of stil) publiek staat, en je niets anders hoort dan het geluid van de vele voetstappen om je heen en iedereen lekker in zichzelf met zijn / haar eigen race bezig is
Helemaal eens! Ik deed gisteren een klein rondje Brussel en ik vond t heel fijn om alle overstekende auto's aan te horen komen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:43 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zou helemaal gestoord worden van 4 uur muziek lang lopen met muziek in mijn oren.
Bij de Loch Ness Marathon staat onderweg nauwelijks publiek, dus dat was wel fijnquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:22 schreef Devv het volgende:
Ik vraag mij af of mensen die met muziek lopen nog iets van hun omgeving meekrijgen. Het lijkt mij namelijk vrij vervelend om de mensen langs de kant niet te kunnen horen. Dat maakt toch ook een groot deel uit van de hele beleving van een wedstrijd lopen. Je moet het verder zelf weten, maar het zou niets voor mij zijn.
Dat, en tijdens een wedstrijd is het soms ook handig om contact te kunnen hebben met medelopers: om te vragen wat hun plannen zijn en dat soort dingenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:22 schreef Devv het volgende:
Ik vraag mij af of mensen die met muziek lopen nog iets van hun omgeving meekrijgen. Het lijkt mij namelijk vrij vervelend om de mensen langs de kant niet te kunnen horen. Dat maakt toch ook een groot deel uit van de hele beleving van een wedstrijd lopen. Je moet het verder zelf weten, maar het zou niets voor mij zijn.
Ghehe, ik haalde van de week een loopster in, die duidelijk met dopjes in liep, want ze schrok nogal duidelijk toen ik voorbij kwam zettenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:22 schreef Devv het volgende:
Soms kan het zo simpel zijn he. En daarnaast... Iedereen z'n voorkeur.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:40 schreef YUR het volgende:
Of je zet je muziek niet zo hard, dan krijg je ook gewoon alles mee
Ik zou het een beetje laten afhangen van de omstandigheden. Als er 40 mensen op een smalle weg achter dezelfde pacer aanwillen is het vaak eerder irritant dan een zegen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:10 schreef Stefanovic83 het volgende:
Aanhaken bij een pacing team; doen of niet?
Dit, in Rotterdam op de Waranda was het achter de 4:15 pacers nauwelijks beloopbaarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou het een beetje laten afhangen van de omstandigheden. Als er 40 mensen op een smalle weg achter dezelfde pacer aanwillen is het vaak eerder irritant dan een zegen.
Op een HM zou ik de eerste km's lekker op eigen tempo lopen en dan op basis van de vorm van de dag aanhaken bij een pacer.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:10 schreef Stefanovic83 het volgende:
De 2-uur pacer bij de HVL ging er als een haas vandoor. Ze finishte volgens mij rond 1:56 of zo.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Op een HM zou ik de eerste km's lekker op eigen tempo lopen en dan op basis van de vorm van de dag aanhaken bij een pacer.
4 minuten is wel echt te veel. Dat had diegene toch echt al eerder moeten merken aan de gemiddelde snelheid/kilometertijden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De 2-uur pacer bij de HVL ging er als een haas vandoor. Ze finishte volgens mij rond 1:56 of zo.
Nee. Ik zou er liever net voor blijven lopen...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:10 schreef Stefanovic83 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |