SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2014 22:10:20 ]![]()
Vind ik ook leuk, maar daarover verschilt mijn mening tegenover zo'n beetje die van ieder ander in dit topicquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een tight met een korte broek er over dan?
F means you're fucked![]()
schaamteloze repost:edit: gelukt.. alles ouder dan 1 maand eraf gegooid en geforced. Dubbele meuk (stuk of 6) eruit en klaarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:32 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik heb een loopje op mijn Garmin staan, die niet geupload wil worden.![]()
Iemand een idee hoe ik dit kan 'forceren'? Ik ken die functie op mijn klokje wel, maar dan gaat ie ALLES opnieuw oploaden. Ik wil dus alleen de een na laatste
[ Bericht 6% gewijzigd door Stefanovic83 op 08-10-2014 12:49:00 ]![]()
Gewoon dragen wat je zelf prima vindt, toch? Ik moet het nog uitvinden allemaalquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk, maar daarover verschilt mijn mening tegenover zo'n beetje die van ieder ander in dit topic![]()
![]()
Ik weet niet wie de beheerder is van het Fok! Endomondo team, maar ik heb een request verstuurd
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Ik ben sterk beinvloedbaarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gewoon dragen wat je zelf prima vindt, toch? Ik moet het nog uitvinden allemaal
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een roze tutu loopt lekker en is zeer cool tegenwoordig.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ben er gek genoeg voor...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een roze tutu loopt lekker en is zeer cool tegenwoordig.F means you're fucked![]()
Een lange tight onder een kort broekje heeft in mijn ogen een hoog zwarte pieten gehalte. Hiermede wil ik meteen aangeven dat ik niet wil discrimineren.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk, maar daarover verschilt mijn mening tegenover zo'n beetje die van ieder ander in dit topic
Alhoewel die negers over het algemeen een stuk harder lopen dan mij. Toch maar eens proberen zo'n korte broek over een lange tight.![]()
Ik zie dat het na vandaag weer warmer wordt, dus dan kunnen we weer gewoon kort-kort lopen. Overigens zou ik dat vandaag ook doen. Als ik zou lopen. Als je het koud krijgt, loop je maar wat harder ^^Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het is momenteel 13/14 graden. Zelfs voor mij is dat nog kort-kort. Ok, de regen maakt het kouder. Misschien wordt het later vandaag nog wel droog.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:42 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zie dat het na vandaag weer warmer wordt, dus dan kunnen we weer gewoon kort-kort lopen. Overigens zou ik dat vandaag ook doen. Als ik zou lopen. Als je het koud krijgt, loop je maar wat harder ^^![]()
Hier wel geloof (en hoop) ik, dus straks in kort-kort op padquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het is momenteel 13/14 graden. Zelfs voor mij is dat nog kort-kort. Ok, de regen maakt het kouder. Misschien wordt het later vandaag nog wel droog.
Ik heb eigenlijk bijna altijd een lange trainingsbroek aan. En dan ook nog zo´n "stoffen". Niet alleen met rennen (zomer en winter), maar ook met badminton in de hal binnen. Ik show mijn benen kennelijk niet graag
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
*kijkt naar buiten*
Meh, dat wordt 8KM lang-lang. Of lang-kort met een licht dun vestje eroverheen.
Edit: voor het geval jullie denken dat ik overdag in een lichtgevend vestje loop
Safety firstquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:47 schreef trolley het volgende:
*kijkt naar buiten*
Edit: voor het geval jullie denken dat ik overdag in een lichtgevend vestje loop
Ja, zeker waar, heb ik gister een blog over geschrevenquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Is er naast comfort nog een fysieke reden om lang-lang te lopen als het kouder is?
Bijvoorbeeld koude spieren, kans op blessures, dat soort dingen?
Gisteravond met korte broek, lange mouwen gelopen.. Prima te doen (krijg het niet snel koud door blote benen ofzo), maar heb alleen trainingsbroek voor lang/lang en dat vind ik toch minder relaxed lopen.
Toch ook maar handschoenen kopen, merkte dat je toch wel snel erg koude handen kan krijgen.![]()
is ook een optiequote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een tight met een korte broek er over dan?Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Onder de 14 graden doe ik bij een training bij de vereniging altijd lang - lang, omdat er daar nogal veel stil wordt gestaan (warmingup - rekken - loopscholing - kernprogramma).
Een wedstrijd doe ik kort - kort, tenzij het richting het vriespunt gaat. In principe gaat het toch hard en koel je niet af. Soms wel handschoenen, omdat ik bij wedstrijden wel koude handen kan krijgen.
Een duurloop hangt van de omstandigheden af. Als het een rustige duurloop is ben ik toch wel geneigd om onder de 10 graden in lang - lang te gaan. Bij een pittige duurloop kan dat ook nog wel kort - kort.
Lang - kort of kort-lang doe ik eigenlijk nooit.![]()
Ik weet wel wie er voor kort-kort-lang-kort lang-lang-lang lang-kort-lang gaat!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:15 schreef Wolve000 het volgende:
Ik weet wel wie er voor kort-kort-lang-kort lang-lang-lang lang-kort-lang gaat!
*padum pssssj*Ja doei.![]()
Zit ik ff op http://www.hardloopaanbiedingen.nl te kijken, zie ik dit:quote:De belangrijkste eigenschap van hardloopkleding voor heren is dat het gemaakt is van een polyestervezel (GEEN katoen) die een hoog ademend vermogen heeft. Of het nou een beha, shirt, broek of jack betreft, het moet altijd ademend zijn en het vocht/zweet en de warmte van je lijf kunnen afvoeren.
Ik heb geen moobs
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2014 13:26:35 ]![]()
Ik welquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zit ik ff op http://www.hardloopaanbiedingen.nl te kijken, zie ik dit:
[..]
Ik heb geen moobs
Het is echt te warm voor lang lang.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:47 schreef trolley het volgende:
*kijkt naar buiten*
3/4 tight en korte mouw is warm zat.
Bij meer dan 15 graden is zelfs dat vaak te warmSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik woon in Friesland, daar is het over het algemeen kouder dan de rest van NLquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het is echt te warm voor lang lang.
3/4 tight en korte mouw is warm zat.
Bij meer dan 15 graden is zelfs dat vaak te warm
Maar zonder gekheid, ik heb geen 3/4 tight. Alleen lang. En het regent hier al de hele dag, wat kort er ook niet prettiger op maakt. Dus ik ga lekker eigenwijs doen, en doe lang met korte mouw en dun vestje
Ik loop zo lang mogelijk in kort kort ( staat er nu net alsof ik me zelf tegenspreek haha)
Neem wel vaak een dun vestje mee om m'n middel, voor als ik nog eens stukje naar huis moet lopen.![]()
Vind het qua temperatuur nu wel echt lastig wat ik aan moet trekken. Als het droog is en de zon schijnt kan het prima in kort-kort, maar als het gaat regenen (en waaien en hagelen zoals gisteren) is met lange mouwen wel heel fijn. Loop liefst zo lang mogelijk in korte broek. Moet binnenkort toch maar even kijken voor hardloopkleding voor als het kouder wordt.![]()
CotNquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Children of the Night
Lekker gelopen? Hoe ging 't met de blaren?![]()
![]()
Zeker lekker![]()
En goed! Hoefde maar 3 km dus ik hoop dat het voor de training morgenavond op de baan echt goed hersteld is. En ik hoop dat mijn blaren een warmteprobleem zijn en dit de laatste keer was van 2014![]()
![]()
Alleen als de Ari in de maand zit lang, anders gewoon kort. Heerlijke tijd van het jaar om te lopen de herfst en winter![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:09 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, daar is het over het algemeen kouder dan de rest van NL
Maar zonder gekheid, ik heb geen 3/4 tight. Alleen lang. En het regent hier al de hele dag, wat kort er ook niet prettiger op maakt. Dus ik ga lekker eigenwijs doen, en doe lang met korte mouw en dun vestje
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb gisteren in lang-kort gelopen. 's Avonds is het flink koud, en vooral voor de lichaamsdelen die niet veel doen vind ik dat wel lekker
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo, dat was mijn dry needling experiment deel 1. Mag volgende week nog een keer
Ik heb me rot gelachen! En het deed best pijn/voelde irritant. Maar de pijn komt op een andere plek dan waar ze die naald erin duwen. Magic!
Ik vind het wel een beetje zweverig, dus ben benieuwd of het ook echt helpt.
Die kerel was wel heel grappig, die lachte net zo hard meeen hij vond het na 2 naaldjes prikken wel weer genoeg voor vandaag omdat ik aangaf dat mijn kont nog pijn deed.
Fysio was trouwens wel tevreden over mijn knie. Ik mag verder de afstand uitbreiden en de spier was er best goed aan toe. Jeej!
Moet wel oefeningen voor stabiliteit erbij gaan doen omdat ik zo stabiel ben als ehm... Een soepstengel ofzo
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hoezo zweverig? Het heeft niets met accupunctuur te maken he? Het gaat gewoon om het geven van een prikkel in een spierknoop waardoor die zich ineens heel erg aanspant en daarna hopelijk ontspant. Ik heb het één keer voor mijn rug gehad en vond het toen wel fijn, als normale massage niet diep genoeg kan komen. Maar 2 prikjes is wel weinig, volgens mij had ik er toen 20 of zo..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:56 schreef Murmeli het volgende:
Zo, dat was mijn dry needling experiment deel 1. Mag volgende week nog een keer
Ik heb me rot gelachen! En het deed best pijn/voelde irritant. Maar de pijn komt op een andere plek dan waar ze die naald erin duwen. Magic!
Ik vind het wel een beetje zweverig, dus ben benieuwd of het ook echt helpt.
Die kerel was wel heel grappig, die lachte net zo hard meeen hij vond het na 2 naaldjes prikken wel weer genoeg voor vandaag omdat ik aangaf dat mijn kont nog pijn deed.
Fysio was trouwens wel tevreden over mijn knie. Ik mag verder de afstand uitbreiden en de spier was er best goed aan toe. Jeej!
Moet wel oefeningen voor stabiliteit erbij gaan doen omdat ik zo stabiel ben als ehm... Een soepstengel ofzoIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben nu toch wel heel benieuwd hoe het Diederik Jekel zal vergaan bij de marathon van Amsterdam. Hij traint minder dan ik (zie https://www.endomondo.com/profile/16401301), terwijl ik niet voor een marathon train.![]()
Hij heeft wel 13 km gegolfdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben nu toch wel heel benieuwd hoe het Diederik Jekel zal vergaan bij de marathon van Amsterdam. Hij traint minder dan ik (zie https://www.endomondo.com/profile/16401301), terwijl ik niet voor een marathon train.
Ik zie trouwens bij één van zijn trainingen staan dat hij denkt dat een tijd van onder de 5 uur haalbaar is, want hij heeft 10km in 1.03 gelopen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De reportage wordt hier wel heroischer door. Als hij voldoende getraind had, dan komt het op tv echt over alsof iedereen het kan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben nu toch wel heel benieuwd hoe het Diederik Jekel zal vergaan bij de marathon van Amsterdam. Hij traint minder dan ik (zie https://www.endomondo.com/profile/16401301), terwijl ik niet voor een marathon train.![]()
Ik denk dat jij best de marathon van Amsterdam zou volbrengen hoor, als het echt echt echt moet (desnoods in 7 uur). De manier waarop hij het probeert of gaat doen, is echter wel 'gevaarlijk' met het oog op blessures en evt. erger (hartritmestoornissen of andere acute ongein).quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben nu toch wel heel benieuwd hoe het Diederik Jekel zal vergaan bij de marathon van Amsterdam. Hij traint minder dan ik (zie https://www.endomondo.com/profile/16401301), terwijl ik niet voor een marathon train.
Echter hoef je ook echt niet zo hard te trainen als iedereen hier doet voor een marathon, ik denk dat dit jaar diegene die een marathonliepen uit dit topic echt heel goed voorbereid waren tov een hoop deelnemers. De lat ligt hier aardig hoog!
Waarbij sommigen zoals La_Tramposa gerust 4/5x per week trainen, wat echt veel is.Met die hoeveelheid kilometers en zonder ziekte of ongemak moet die ook echt wel 3:45 kunnen lopen bijv.
Jack does it in real time...![]()
Ik loop juist liever in kort-lang eigenlijks dan lang-kort. Van de week had ik m'n lange tight aan, echt heerlijk met al die tocht die ik onderweg heb. Had het pas rond de 10 km écht warm dus was een prima keuze![]()
Heb wel een tijdje geleden handschoentjes gehaald, want koude handen heb ik als het afkoelt wel snel last van.![]()
Ik had me net bedacht dat ik ging proberen om een maand lang elke dag te hardlopen. En dan dus ook eventueel gewoon een rondje van 2.5km ofzo in de ochtend ofzo op slakkentempo. Soort challenge voor mezelf. En toen kreeg ik weer gigantische blaren![]()
![]()
Ja doei.![]()
Ja, dit was om ff te kijken hoe ik reageer geloof ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoezo zweverig? Het heeft niets met accupunctuur te maken he? Het gaat gewoon om het geven van een prikkel in een spierknoop waardoor die zich ineens heel erg aanspant en daarna hopelijk ontspant. Ik heb het één keer voor mijn rug gehad en vond het toen wel fijn, als normale massage niet diep genoeg kan komen. Maar 2 prikjes is wel weinig, volgens mij had ik er toen 20 of zo..
20 lijkt me wel veel, per naaldje was ie best lang aan het porren.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Maar die blaren krijg je vooral van langere rondjes toch? Dus misschien is dagelijks lopen wel een goede tactiek als ze weer geheeld zijn, maar dan nooit te lang zodat je een maand lang geen blaren krijgt en misschien wel dikkere huid door het elke dag lopen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
proberen om een maand lang elke dag te hardlopen. En dan dus ook eventueel gewoon een rondje van 2.5km ofzo in de ochtend ofzo op slakkentempo. Soort challenge voor mezelf. En toen kreeg ik weer gigantische blarenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, dat is inderdaad, naast gewoon een leuke challenge, een van de dingen die door m'n hoofd ging bij het bedenken van die challenge. IEdereen zegt ook altijd "Your feed need to toughen-up!"quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar die blaren krijg je vooral van langere rondjes toch? Dus misschien is dagelijks lopen wel een goede tactiek als ze weer geheeld zijn, maar dan nooit te lang zodat je een maand lang geen blaren krijgt en misschien wel dikkere huid door het elke dag lopen?dus misschien inderdaad met kleinere eindjes maar wel vaker dat ik meer eelt kweek!
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: