Ik heb mijn 15k niet gekregenquote:
Waar ik meer op doelde was dat ik juist schrijf dat de clubs en multiplayer het spel nog het meest interessant maken. En volgens mij heb ik het nooit over de next-gen ervaring gehad.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, maar je komt hier posten dus mag ik het toch vragen?
Maar goed, ik heb m even vlug doorgelezen, je klaagt over het feit dat ''zolderkamerautisten'' een gedeelte van het spel niet kunnen spelen omdat je minstens 1 vriend nodig hebt om een club te maken.
Let wel, we hebben het hier over een game die vanaf het begin als ''multiplayer-centered'' is aangekondigd...
Dan dit stukje :
[..]
In elke racegame zit tegenwoordig de ideale racelijn die je kunt volgen, ga jij lopen klagen over dat het te makkelijk is om een bocht door te gaan omdat er gekleurde vlaggen bij staan die aangeven hoe scherp de bocht is?
Ik snap het niet hoor, maar het kan aan mij liggen...
Nee dat was Pheno inderdaad die met dat afgrijselijke ''nextgen-ervaring'' aan kwam zetten, my bad.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:08 schreef StefanW het volgende:
[..]
Waar ik meer op doelde was dat ik juist schrijf dat de clubs en multiplayer het spel nog het meest interessant maken. En volgens mij heb ik het nooit over de next-gen ervaring gehad.
Ideale racelijn (die af en toe in DC ook zit) zegt nog niets over hoe hard je moet afremmen voor een bocht en hoe snel je weer gas kan/mag geven.
Als ik in track 1 drie bochten doorheb en ik merk bij track 2 dat de 'groene' bochten in track 2 hetzelfde rem/gas-patroon hebben als in track 1, net als de 'gele' en 'rode' bochten, dan haak ik af.
Daar kan ik niets aan doen, dat deed Sony.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee dat was Pheno inderdaad die met dat afgrijselijke ''nextgen-ervaring'' aan kwam zetten, my bad.
Maar je hebt nog steeds niet uitgelegd wat het voor jou inhoudt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar kan ik niets aan doen, dat deed Sony.
Die kon je uitschakelen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In Forza had je ook een racelijn die wel aangaf wanneer je moest remmen, die zit godzijdank niet in DC.
Dat deed ik dan ook altijd.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die kon je uitschakelen?
Ik blijf in racegames de AI een beetje matig vinden (PGR, Forza 3, 4 en Horizon).. Daar zouden ze met de nextgens iets aan kunnen doen?
Blijft sowieso moeilijk om dat goed te krijgen: Als het te agressief en 'menselijk' is, dan kan dat gaan storen. Als het te veel AI is, als in iedere tegenstander rijdt gewoon steeds de perfecte lijn en wijkt daar niet of nauwelijks vanaf, dan is het ook niet goed.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die kon je uitschakelen?
Ik blijf in racegames de AI een beetje matig vinden (PGR, Forza 3, 4 en Horizon).. Daar zouden ze met de nextgens iets aan kunnen doen?
Daar sluit ik me bij aan. Time-trials (in bij voorkeur rally-games) zijn het tofst!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Blijft sowieso moeilijk om dat goed te krijgen: Als het te agressief en 'menselijk' is, dan kan dat gaan storen. Als het te veel AI is, als in iedere tegenstander rijdt gewoon steeds de perfecte lijn en wijkt daar niet of nauwelijks vanaf, dan is het ook niet goed.
Ik vond de eerste GRID erg goed, qua tegenstand. Iedere race was spannend en uitdagend.
Het liefst speel ik trouwens gewoon rally-games waarbij je gewoon tegen de track en de tijd speelt, ipv tegen andere racers. Gewoon puur en alleen skill-based door schitterende levels knallen, proberen een top tijd neer te zetten. Voor mij is dat de essentie van racen.
Je moet in deze tijd toch wel een AI kunnen maken die zich aan de gebruiker aanpast? Pleur desnoods 160000000 profielen van bestaande coureurs waar de ai een racepersoonlijkheid van maakt ofzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Blijft sowieso moeilijk om dat goed te krijgen: Als het te agressief en 'menselijk' is, dan kan dat gaan storen. Als het te veel AI is, als in iedere tegenstander rijdt gewoon steeds de perfecte lijn en wijkt daar niet of nauwelijks vanaf, dan is het ook niet goed.
Ik vond de eerste GRID erg goed, qua tegenstand. Iedere race was spannend en uitdagend.
Het liefst speel ik trouwens gewoon rally-games waarbij je gewoon tegen de track en de tijd speelt, ipv tegen andere racers. Gewoon puur en alleen skill-based door schitterende levels knallen, proberen een top tijd neer te zetten. Voor mij is dat de essentie van racen.
Jammer dat de Dirt serie zo verneukt wordt met die 'Xtreme' crap erin, en ook veels te korte tracks voor de rally-races.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:20 schreef Bolters het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan. Time-trials (in bij voorkeur rally-games) zijn het tofst!
Ik geloof niet dat er mensen DC met GT of Forza vergeleken. Voor vrijwel iedereen is het overduidelijk dat dat zeer verschillende games zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:27 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ga Driveclub sowieoso halen. Juist omdat het geen Forza en GT is.
Men vergelijkt ze steeds, maar je kan Destiny ook niet vergelijken met CoD bijvoorbeeld.
Ieder zijn mening ofcourse, maar ik denk dat ik er wel veel plezier mee ga hebben.
Het hele probleem zijn de hypes die worden gecreerd. Ik vraag me af wat het gemiddelde cijfer geweest zou zijn van Destiny en DC als de hypetrain deels op het rangeerterrein was gebleven...
moet ik gaan verzinnen wat Sony ermee bedoelde? Dat is de omgekeerde wereld.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar je hebt nog steeds niet uitgelegd wat het voor jou inhoudt.
Meer met een Need for Speed denk ik, toen die games nog niet open wereld waren.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:31 schreef KneusTeun het volgende:
DC kan je wel met Forza horizon serie vergelijken toch? allebei meer arcade achtige games.
Een reviewer die zich gek laat maken door hypes is sowieso geen goede reviewer. Je moet je mening over het product geven, niet over de beloftes van de uitgevers.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:29 schreef HostiHawaii het volgende:
Kan niet editten? Oh well...
Je zou games als Destiny en DC moeten laten reviewen door iemand die immuum is voor hypes. Want de lage cijfers komen deels door teleurstellingen die voortkomen uit niet of deels waargemaakte PR bullcrap.
Just my 10 cents.
Qua gameplay idd meer arcade, maar DC is lineaire tracks volgens mij, en Forza Horizon is 1 grote open hub waarin je kunt racen. Wat dat betreft dus niet echt vergelijkbaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:31 schreef KneusTeun het volgende:
DC kan je wel met Forza horizon serie vergelijken toch? allebei meer arcade achtige games.
Laat maar....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
moet ik gaan verzinnen wat Sony ermee bedoelde? Dat is de omgekeerde wereld.
Deze quote is triest en lachwekkend tegelijk:quote:There was a lot pressure on Evolution Studios to deliver a state-of-the-art flagship title that defined the PS4's next-generation credentials - a racing game that blurs the line between arcade and simulation while boasting the latest graphical features only possible on higher-end hardware. Despite some teething problems earlier in development, this is a feat that DriveClub manages to accomplish. Indeed, the game has benefitted from a remarkable makeover: from scrappy contender to visually polished technological showcase for PlayStation 4 hardware. The attention to detail and complex effects work is undeniably superb, while the handling model delivers an experience to suit both casual players and the more hardcore driving fans looking for something different from the likes of Gran Turismo or Forza Motorsport.
For all its rendering accomplishments, DriveClub is actually best viewed more as an evolution of an old-school arcade racing game, as opposed to a state-of-the-art simulation. In gameplay terms, the lack of open world exploration and use of fixed tracks may seem a little behind the times, but the use of carefully designed point-to-point routes and traditional tracks suit the social aspect of the game, which revolves around challenging other players while winning events to increase status for yourself and your club.
In that sense, DriveClub comes across as an updated take on the classic arcade racer, played out at a global level, with both competitive and collaborative gameplay at the very heart of the experience. The handling model makes the game easy to pick up and play, while the relentless AI on higher difficulty settings keeps single-player races interesting as you constantly battle to stay in first place.
Of course, while the game is finally on retail shelves this week, development of DriveClub is an on-going process, and we are promised a range of features in the coming months via post-launch updates. The first of these adds dynamic weather to the game, adding another layer of uncertainty to driving conditions while no doubt showcasing even more of Evolution's tech - something we'll take a look at in the near future. Photo and replay modes are also on their way.
It's fair to say that we had more fun with the game than Mike did in the Eurogamer review, but there are areas where we agree that the game falls a little short: the penalties and driving restrictions can sap the fun out of the most intense moments, and perhaps there is a lack of soul and charisma at the heart of the game. But for us, the combination of the arcade-style handling and the often beautiful visuals delivers an experience well worth checking out.
quote:In gameplay terms, the lack of open world exploration and use of fixed tracks may seem a little behind the times
''Het is geen open world racer dus niet bij de tijd''quote:
Omdat het niet toevoegen van een open wereld een bewuste keuze is geweest. Daar kun je blij of boos om zijn, maar daar kun je de gameplay niet op veroordelen.quote:
Precies!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:02 schreef Principia het volgende:
[..]
Omdat het niet toevoegen van een open wereld een bewuste keuze is geweest. Daar kun je blij of boos om zijn, maar daar kun je de gameplay niet op veroordelen.
Maar ik heb nog steeds nergens gelezen wat dan beloofd is en wat er uiteindelijk niet in zit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:02 schreef HostiHawaii het volgende:
Als reviewer moet je die beloftes wel in acht nemen vind ik, op basis van die info worden immers artikelen geschreven en die kan je niet ineens verwerpen en vervolgens met een frisse blik naar het product kijken.
Ikzelf ben nooit gevoelig geweest voor hypes, maar gamingsites melden elk nieuwtje. Dat de helft vervolgens niet wordt waargemaakt, moet wel meegenomen worden in het eindoordeel.
Als consument heb je de keuze, als reviewer een plicht.
Je kunt je driver wel customizen ja, geen idee hoe diep dat gaat nog.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:05 schreef Yi-Long het volgende:
Kun je in Drive Club wel een echt lijkende avatar enzo maken?
Als een game zo draait om mensen en jouw rol in een club, dan hoort dat wel gewoon allemaal goed uitgewerkt te zijn, zodat je ook echt een persoonlijkheid kunt zijn. Niet zo'n steriele bende als in bijvoorbeeld Home. Als ik met vrienden in een Club zit, en ik kijk tijdens het racen naar rechts naar de auto naast me, dan wil ik gewoon de persoon achter het stuur herkennen als mijn vriend en hoe die er in het echt uit ziet, of zoals hij in ieder geval zijn avatar heeft gemaakt.
Het moet qua content en gameplay in ieder geval niet minder brengen dan last-gen racers in hetzelfde genre...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar ik heb nog steeds nergens gelezen wat dan beloofd is en wat er uiteindelijk niet in zit.
''Nextgen experience'' telt niet want niemand kan uitleggen wat daarmee wordt bedoeld.
Er zijn een paar stickers op een auto te plakken en je avatarmogelijkheden moet je unlocken. Maar eigen foto's oid mag niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:05 schreef Yi-Long het volgende:
Kun je in Drive Club wel een echt lijkende avatar enzo maken?
Als een game zo draait om mensen en jouw rol in een club, dan hoort dat wel gewoon allemaal goed uitgewerkt te zijn, zodat je ook echt een persoonlijkheid kunt zijn. Niet zo'n steriele bende als in bijvoorbeeld Home. Als ik met vrienden in een Club zit, en ik kijk tijdens het racen naar rechts naar de auto naast me, dan wil ik gewoon de persoon achter het stuur herkennen als mijn vriend en hoe die er in het echt uit ziet, of zoals hij in ieder geval zijn avatar heeft gemaakt.
Maar verder, wat zijn je ervaringen, veel beter dan 14?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb mijn 15k niet gekregenWaardoor het best lastig is op het begin bij mycareer omdat ik dus niks kan upgraden
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt je driver wel customizen ja, geen idee hoe diep dat gaat nog.
Het merendeel reviews is positief...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Ben trouwens ook benieuwd hoe de developers nu omgaan met de matige reviews en feedback vanuit de community, en of ze nu flink hun best gaan doen om deze game nog wel echt geweldig te maken, of gewoon nu die DLC eruit pompen en verder meteen flink focussen op een veel betere sequel die ze over 2 jaar uitbrengen...
Daar is dus nog ruimte voor verbetering, zullen we maar zeggen...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn een paar stickers op een auto te plakken en je avatarmogelijkheden moet je unlocken. Maar eigen foto's oid mag niet.
Waarom? MOET elke racegame 1.000.000 stickers hebben om op je auto te plakken?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daar is dus nog ruimte voor verbetering, zullen we maar zeggen...
Scoort rond de 7-7.5 gemiddeld toch? Dat is natuurlijk ok, maar lang niet zo goed als waar ze op mikten, namelijk een nieuwe AAA-franchise. Dus wat dat betreft zal dat teleurstellend zijn voor ze, neem ik aan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het merendeel reviews is positief...
(inb4 ''ja maar niet superpositief)
Dat ze hun best gaan doen om de game beter te maken is ook allang bekend:
[ afbeelding ]
Nee,helemaal niet. Het ging me meer om de avatar-customization, maar qua auto's moet je gewoon lekker de kleurtjes en patronen aan kunnen passen enzo. Het hoeft echt niet zo uitgebreid als bij Forza ofzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom? MOET elke racegame 1.000.000 stickers hebben om op je auto te plakken?
Dat weet ik niet, ze hebben er nog niet op gereageerd.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Scoort rond de 7-7.5 gemiddeld toch? Dat is natuurlijk ok, maar lang niet zo goed als waar ze op mikten, namelijk een nieuwe AAA-franchise. Dus wat dat betreft zal dat teleurstellend zijn voor ze, neem ik aan.
Volgens mij kun je een cultureel artifact moeilijk beschouwen los van de cultuur, en in dit geval lijkt het daar tekort te schieten. Biedt dezelfde driveatar maar met minder expressie mogelijkheden. Dezelfde race-ervaring maar minder ruimte voor exploratie, etc.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Het is geen open world racer dus niet bij de tijd''
Ik wil helemaal geen open world racer...
Waarom wordt de game niet beschouwd om wat het is ipv wat het niet is.
Maar dan beoordeel je de game dus niet op wat het is maar op wat het niet is, en dat lijkt mij niet de juiste insteek.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij kun je een cultureel artifact moeilijk beschouwen los van de cultuur, en in dit geval lijkt het daar tekort te schieten. Biedt dezelfde driveatar maar met minder expressie mogelijkheden. Dezelfde race-ervaring maar minder ruimte voor exploratie, etc.
En een puur genregame hebben we sinds de SNES tijd eigenlijk al niet meer gehad. Sindsdien is alles compound genre.
Een game die rond de 7 scoort noem ik 'matig ontvangen'. Dan kan het natuurlijk nog steeds een leuke game voor veel mensen zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ze hebben er nog niet op gereageerd.
Maar je claimde dat de game matig is ontvangen maar dat valt dus wel mee.
Als je alleen beoordeelt op sec de game en wat het is, dan krijg je zulk soort reviews:quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar dan beoordeel je de game dus niet op wat het is maar op wat het niet is, en dat lijkt mij niet de juiste insteek.
Rond de 7,5.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Een game die rond de 7 scoort noem ik 'matig ontvangen'. Dan kan het natuurlijk nog steeds een leuke game voor veel mensen zijn.
Zal m straks eens lezen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je alleen beoordeelt op sec de game en wat het is, dan krijg je zulk soort reviews:
http://www.destructoid.co(...)sy-xiii-179178.phtml
Door m te kopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:22 schreef poker4lifee het volgende:
hoe kan ik driveclub nu al downloaden? Mensen in m'n lijst spelen 't al maar zie hem zelf nog niet staan als ik erop zoek
ohquote:
Ik vind het juist een pluspunt!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:35 schreef HostiHawaii het volgende:
Geen uitgebreide tuning/ customisation is een grote domper voor velen, maar dit zat bij PGR (de enige game waar je deze een beetje mee kan vergelijken imo) had dit ook niet toendertijd en persoonlijk vind ik dat niet erg.
Nee, nu zijn er mensen die net een betere auto hebben vrijgespeeld voor die track waardoor je daardoor verliestquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het juist een pluspunt!
Want nu kies je een auto en een baan en is het enige dat je jou sneller (of langzamer) maakt dan een ander, je skills.
Niet dat de ander een betere/slechtere afstelling van zijn auto heeft, of dat de ander een motorblok heeft gekocht wat pas na 20 uur spelen vrij komt etc.
Je kiest dezelfde auto natuurlijk....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, nu zijn er mensen die net een betere auto hebben vrijgespeeld voor die track waardoor je daardoor verliest
Mwah... ik vind dat je een destiny best mag afrekenen op wat de game gekost heeft, en wat voor werk men uiteindelijk heeft afgeleverd. Ik denk dat als ze een fatsoenlijk loot-systeem hadden gehad en de eerder aangekondigde gebieden niet uit de main game hadden gesloopt om vervolgens als DLC aan te bieden (terwijl die content al op je bluray staatquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:27 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ga Driveclub sowieoso halen. Juist omdat het geen Forza en GT is.
Men vergelijkt ze steeds, maar je kan Destiny ook niet vergelijken met CoD bijvoorbeeld.
Ieder zijn mening ofcourse, maar ik denk dat ik er wel veel plezier mee ga hebben.
Het hele probleem zijn de hypes die worden gecreerd. Ik vraag me af wat het gemiddelde cijfer geweest zou zijn van Destiny en DC als de hypetrain deels op het rangeerterrein was gebleven...
Weet je hoeveel geld en tijd dat kost?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je moet in deze tijd toch wel een AI kunnen maken die zich aan de gebruiker aanpast? Pleur desnoods 160000000 profielen van bestaande coureurs waar de ai een racepersoonlijkheid van maakt ofzo.
Tsjonge jonge..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Weet je hoeveel geld en tijd dat kost?Dat kan je allemaal beter besteden aan mooie graphics omdat mensen anders je game niet kopen.
Ja komop, dat soort lelijke games zou ik op m'n telefoon nog niet spelen.quote:
De mensen die ervoor betaald hebben krijgen voorrang.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:55 schreef kreuk050 het volgende:
Vind het echt schandalig dat die gratis plus versie van driveclub er vandaag niet is....
Toevallig net gekeken en zie niksquote:
Heh jammer, kom er verder vandaag niet aan toe.quote:
Ze zijn er al, Spelunky, Pix the Cat en Dust An Elysian Tail, je moet alleen even op naam zoeken zoals Yi-Long zei.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:19 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Komt vanavond denk ik, en Driveclub wat later.
De Plus upgrade kun je gelijk spelen. (na het downloaden dan)quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:33 schreef janrad het volgende:
Nou zie ik DC voor 39,99 in de store staat, maar kan ik die gelijk al spelen of is dat puur de upgrade voor de gratis ps+ editie ? Of moet ik voor de bundel gaan ?
Das mooi en ik zie dat je nu ook via paypal kan betalen, das nog mooier.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De Plus upgrade kun je gelijk spelen. (na het downloaden dan)
Dat gaat trouwens wel tegen de regels van dit topic in natuurlijk...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze zijn er al, Spelunky, Pix the Cat en Dust An Elysian Tail, je moet alleen even op naam zoeken zoals Yi-Long zei.
Uitzonderingen op regels.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat gaat trouwens wel tegen de regels van dit topic in natuurlijk...
Tegen belachelijke prijzen in de Amerikaanse beta. Dus laat ze dat maar eerst fixenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:25 schreef Ixnay het volgende:
Is het inmiddels al mogelijk om via gaikai ps3 games te streamen op de ps4?
En enorme input lag.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegen belachelijke prijzen in de Amerikaanse beta. Dus laat ze dat maar eerst fixen
Vandaar ook dat ik niets heb met al die onzin over 'the cloud' enzo, wanneer het over extra kracht voor videogames enzo gaat. Theoretisch leuk en aardig, maar in de praktijk ben je natuurlijk flink gebonden en afhankelijk van verbindingen en snelheden etc etc. Nou zou dat voor bijvoorbeeld een JRPG weinig uitmaken, maar voor alle games waar je gewoon snelle reactie wilt hebben, lijkt het me, zeker in de nabije toekomst hier in NL, nog vrij onwerkbaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:56 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
En enorme input lag.
Je zit eigenlijk gewoon een video van je game te kijken terwijl je knopjes indrukt waarbij de input doorgestuurd wordt naar de server van Sony, en dan terug naar je Playstation. Slecht systeem.
Uh nee, waarom zou ik dat moeten?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kiest dezelfde auto natuurlijk....
Nou ja, heb hem nu maar gehaald voor 40 euro in de store, vanavond spelen. Anders had ik hem eerst even gratis geprobeerd.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
De mensen die ervoor betaald hebben krijgen voorrang.
Klagen over iets wat gratis is
Ik wacht daar ook op ja. Duurt alleen zo langquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:54 schreef 44rdbei het volgende:
Over een week komt de The Evil Within uit. Daar heb ik wel zin zien.....
Inmiddels staan ze gewoon bij PS+ alleen voor ledenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze zijn er al, Spelunky, Pix the Cat en Dust An Elysian Tail, je moet alleen even op naam zoeken zoals Yi-Long zei.
Is idd. een goede marketing truc. Gelukkig ben ik de eerste tijd zonder PS4quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:37 schreef KneusTeun het volgende:
Ook wel een slim plan om DC PS+ versie uit te stellen, nu zijn er meer mensen die de game kopen.....
Uitspelen en weer door hequote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:53 schreef jackson het volgende:
Ross, mooi om te zien dat je alles een paar uur speelt en weer verkoopt
Multiplayer is ie ook tof...fucking chaos. Tweede level is verreweg het moeilijkst btw. Kan je aanraden om vooral bommen in te slaan en zsm een shotgun en een cape/jetpack te regelen als je hem ui wil spelen!!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Spelunky is echt leuk(en heel erg lastig
)
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:13 schreef Bolters het volgende:
Ik eerste race DC er op zitten. Ik vind hem heerlijk spelen, geweldig gevoel voor snelheid en mooie graphics
Had al aardig wat moeite met die derde race net, in een mini 3.05 halen bij die time trial in de bergenquote:
De demo is uitgesteld wegens technische storingen. Komt op een later moment (wanneer is nog onduidelijk)quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:37 schreef Massief het volgende:
Ik zie die gratis demo nergens staan van DC. Welke moet je nu nemen? Zie season pass, plus upgrade en nog een maar dat is niks.
Lees is uitgesteld zodat het beter uitkomt kwa marketing.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:38 schreef Bolters het volgende:
[..]
De demo is uitgesteld wegens technische storingen. Komt op een later moment (wanneer is nog onduidelijk)
Dat is me ontgaan. Dus iedereen hier die hem speelt heeft hem gekocht. Kan je wel via die plus upgrade het hele spel binnen halen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:38 schreef Bolters het volgende:
[..]
De demo is uitgesteld wegens technische storingen. Komt op een later moment (wanneer is nog onduidelijk)
Wilde net zeggen. Alle betaalde versies doen het wel, maar de gratis versie.. oeps nee sorry bugquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:39 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Lees is uitgesteld zodat het beter uitkomt kwa marketing.
Jep, dat kan wel en dan kun je direct spelenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:44 schreef Massief het volgende:
[..]
Dat is me ontgaan. Dus iedereen hier die hem speelt heeft hem gekocht. Kan je wel via die plus upgrade het hele spel binnen halen?
Jep, zeker waarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Alle betaalde versies doen het wel, maar de gratis versie.. oeps nee sorry bug
Jep, zeker waarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Alle betaalde versies doen het wel, maar de gratis versie.. oeps nee sorry bug
Wat ook waar is is dat het eject probleem wereldwijd bekent is en Sony nog geen permanente oplossing heeft hiervoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:48 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jep, zeker waar
[..]
Jep, zeker waar
Het uitgooien van discs bedoel je dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wat ook waar is is dat het eject probleem wereldwijd bekent is en Sony nog geen permanente oplossing heeft hiervoor.
Ja heb alles geprobeerd. Vind het maar niks hoe Sony hier oplossingen neerzet terwijl ze maar tijdelijk helpen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:52 schreef Bolters het volgende:
[..]
Het uitgooien van discs bedoel je dan?
Ik heb er gelukkig geen last van *klopt af*. Bij jou uit het niets begonnen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja heb alles geprobeerd. Vind het maar niks hoe Sony hier oplossingen neerzet terwijl ze maar tijdelijk helpen.
Waarschijnlijk hopen ze dat iedereen dat doet. Maar ik kan et geld wel missen dus schijt, straks ff aangooien.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:48 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jep, dat kan wel en dan kun je direct spelen
Uit het niets begonnen idd. heb melding gemaakt bij Sony hiervan. Ik heb tot nu toe nog geen reactie gehad van Sony. Ik heb een rma aangemaakt voor de PS4 deze wordt morgen opgehaald.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:55 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig geen last van *klopt af*. Bij jou uit het niets begonnen?
Wat een $@%&, Kut Sony!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:39 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Lees is uitgesteld zodat het beter uitkomt kwa marketing.
Sony kan der niks aan doen de ontwikkelaar van het spel wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wat een $@%&, Kut Sony!
Gaat volgens mij gewoon door.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:32 schreef Massief het volgende:
Iemand die weet wat er gebeurt als je halverwege een download je ps4 uit zet? Gaat die dan weer verder als je hem aanzet of helemaal opnieuw..
Zet hem in stand-by en met de instellingen instellen dat die door mag gaan met downloaden dacht ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:32 schreef Massief het volgende:
Iemand die weet wat er gebeurt als je halverwege een download je ps4 uit zet? Gaat die dan weer verder als je hem aanzet of helemaal opnieuw..
Snap niet waarom men daar zo blij mee is. Als je FIFA 15 nu op marktplaats zet krijg je er toch wel een eurootje of 35/40 voor? Voor 50 heb je de nieuwe CoD straks.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:04 schreef videonatic het volgende:
fifa 15 ingeruild bij gamemania voor een pre order op de nieuwe CoD voor 20,-
Dit is de beste oplossing idd. tenzij je een stroomkiller hebt (knop om een elektriciteit circuit uit te schakelen) dan heb je er niks aanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zet hem in stand-by en met de instellingen instellen dat die door mag gaan met downloaden dacht ik.
Met geluk zelfs meerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap niet waarom men daar zo blij mee is. Als je FIFA 15 nu op marktplaats zet krijg je er toch wel een eurootje of 35/40 voor? Voor 50 heb je de nieuwe CoD straks.
Geen gezeik met mensen die je game 'kopen' maar niet betalen. Geen gezeik met pakketjes die 'nooit aangekomen zijn'. enz enz. Maar inderdaad, voor het geld hoef je het niet te doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap niet waarom men daar zo blij mee is. Als je FIFA 15 nu op marktplaats zet krijg je er toch wel een eurootje of 35/40 voor? Voor 50 heb je de nieuwe CoD straks.
De werknemer achter de toonbank zal wel krampachtig gekeken hebben terwijl ie daarna hartelijk in de lach schootquote:
Voor die winkels is dat echt goede handel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De werknemer achter de toonbank zal wel krampachtig gekeken hebben terwijl ie daarna hartelijk in de lach schoot
Heel kut!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Uit het niets begonnen idd. heb melding gemaakt bij Sony hiervan. Ik heb tot nu toe nog geen reactie gehad van Sony. Ik heb een rma aangemaakt voor de PS4 deze wordt morgen opgehaald.
Ik vind het niet klantvriendelijk van Sony.
Waarom nu al ingeruild? Beviel 'ie je niet?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:04 schreef videonatic het volgende:
Idd. Ik zal je vertellen dat deze melding begin september al gedaan is bij Sony. Nu is het pak en beet 1 maand verder. Ik ben overgestapt om gezeik te voorkomen qua ontwerpfouten van consoles maar dit is volgens mij ook een ontwerpfout. Volgende keer toch maar een XBOX omdat de service van Microsoft toch een stuk beter is.quote:
Waardeloos dat je zo'n ervaring met Sony hebt. Hopelijk snel beterschap vanuit de fabrikant.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:05 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Idd. Ik zal je vertellen dat deze melding begin september al gedaan is bij Sony. Nu is het pak en beet 1 maand verder. Ik ben overgestapt om gezeik te voorkomen qua ontwerpfouten van consoles maar dit is volgens mij ook een ontwerpfout. Volgende keer toch maar een XBOX omdat de service van Microsoft toch een stuk beter is.
Ik verkoop al tijden games waar ik op uitgekeken ben op Ebay, laten betalen met paypal en geen enkel probleem gehad….echt nooit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geen gezeik met mensen die je game 'kopen' maar niet betalen. Geen gezeik met pakketjes die 'nooit aangekomen zijn'. enz enz. Maar inderdaad, voor het geld hoef je het niet te doen.
Gelukkig,quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:18 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik verkoop al tijden games waar ik op uitgekeken ben op Ebay, laten betalen met paypal en geen enkel probleem gehad….echt nooit.
Driveclub?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:30 schreef LeaderRoel het volgende:
Duurt het bij jullie ook zo lang om de auto's en tracks te downloaden in het spel, of ligt dat aan mij?
Wat is de timelapse optie dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Die timelapse optie bij single events
Oh en ik weet niet of StefanW nog meeleest, maar waar je het vandaan haalt dat de motorgeluiden superslecht zijn..?
Ik hoor een userreview aankomenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Die timelapse optie bij single events
Oh en ik weet niet of StefanW nog meeleest, maar waar je het vandaan haalt dat de motorgeluiden superslecht zijn..?
Je kunt kiezen hoelaat het is als je begint met racen en dan de tijd bv. 60 x zo snel laten gaan, zodat bv de zon op komt nadat je in het donker bent begonnen.quote:
Misschien maak ik die nog wel, maar eerst langer spelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik hoor een userreview aankomen
Gaaf!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt kiezen hoelaat het is als je begint met racen en dan de tijd bv. 60 x zo snel laten gaan, zodat bv de zon op komt nadat je in het donker bent begonnen.
[..]
Misschien maak ik die nog wel, maar eerst langer spelen.
COD..wanneer kappen ze eens met het uitbrengen van nieuwe delen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:04 schreef videonatic het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem gehad aan en had binnen 2 weken splinternieuwequote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:05 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Idd. Ik zal je vertellen dat deze melding begin september al gedaan is bij Sony. Nu is het pak en beet 1 maand verder. Ik ben overgestapt om gezeik te voorkomen qua ontwerpfouten van consoles maar dit is volgens mij ook een ontwerpfout. Volgende keer toch maar een XBOX omdat de service van Microsoft toch een stuk beter is.
Als niemand het meer koopt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:11 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
COD..wanneer kappen ze eens met het uitbrengen van nieuwe delen?
Ik geef ze nu via partychat door aan een maatje en andersomquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:04 schreef Bolters het volgende:
[..]
Gaaf!
Het is alleen jammer dat we nog geen tijden kunnen vergelijken doordat online niet mogelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |