abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145327599
Volle maan heeft meer in het alternatieve circuit een belangrijke rol, echt wetenschappelijk zal het niet bewezen zijn. Ik vind de theorieën in elk geval wel erg interessant. Het heeft invloed op water, en aangezien het lichaam ook uit zoveel procent water bestaat, geloof ik er wel een beetje in. :)

Domper hierzo. Verloskundige belde net, de dienstdoende verloskundige doet op dit moment twee bevallingen tegelijkertijd :o :{ En ik word dus niet gestript. Morgenochtend zal het nu waarschijnlijk gebeuren, al had de andere verloskundige dan wel veel visites. Lekker dan. Als ik straks maar begeleiding heb bij mijn bevalling :X Maar dus weer een dag later. Geen idee of ze het op zaterdag ook doen, want anders kan ik poging 3 wel vergeten.
pi_145327606
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer, ik had gehoopt op een mooie theorie :')
We kunnen er wel 1 verzinnen en voor waarheid aannemen als je dat wilt? :+

De volle maan zorgt voor meer licht en in de natuur is dat veiliger dan in het pikkedonker bevallen (want stel je voor dat je aangevallen wordt!). Je lichaam komt meer tot rust en maakt grote(re) hoeveelheden oxytocine aan. En wat heb je nodig voor een bevalling? Juist, oxytocine! Et voilá - meer bevallingen.
/Dikkeduim.
pi_145327668
Ik ga sinds afgelopen week pas elke week, afspraken waren:
9 termijnecho
15 controle
19 SEO
21 2e poging SEO
21 gesprek verpleegkundige over bevallen in t ziekenhuis
25 controle en echo
30 controle
30 intake diabetespoli
32 diabetespoli exit
32 groei echo
34 controle
36 groei echo
37 controle
38 anaestesioloog en controle

:')

Gesprek met anaesthesioloog was er een uit de categorie "weet u wel hoe gevaarlijk bevallen is als je obees bent. We willen je eigenlujk meteen een ruggeprik geven want dat is majkelijker dan met spoed als je toch een ks moet en die kans is GROOT"

Dus ik ben er echt van opgeknapt.

;(
Kwak
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:31:06 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_145327680
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:28 schreef Skittles het volgende:

[..]

We kunnen er wel 1 verzinnen en voor waarheid aannemen als je dat wilt? :+

De volle maan zorgt voor meer licht en in de natuur is dat veiliger dan in het pikkedonker bevallen (want stel je voor dat je aangevallen wordt!). Je lichaam komt meer tot rust en maakt grote(re) hoeveelheden oxytocine aan. En wat heb je nodig voor een bevalling? Juist, oxytocine! Et voilá - meer bevallingen.
/Dikkeduim.
O+ O+ O+
disclaimer
pi_145327791
Volgende afspraak is controle over 25 minuten. Meh. Hoop op een beetje positieve gyn!

Tel is bijna leeg. Ik ga maar haken...
Kwak
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:33:30 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_145327804
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
9 termijnecho
15 controle
19 SEO
21 2e poging SEO
25 controle en echo
30 controle
30 intake diabetespoli
32 diabetespoli exit
32 groei echo
34 controle
36 groei echo
37 controle

Gesprek met anaesthesioloog was er een uit de categorie "weet u wel hoe gevaarlijk bevallen is als je obees bent. We willen je eigenlujk meteen een ruggeprik geven want dat is majkelijker dan met spoed als je toch een ks moet en die kans is GROOT"

;(
Ah, bij jou zijn ze ook al zo subtiel O+

Mijn gyn had vandaag de fraaie uitspraak: "Als je het tòch thuis wil proberen is de kans 30% dat je het thuis afmaakt en 70% dat je alsnog met de ambulance wordt afgevoerd"

En deze constatering is enkel gefundeerd op mijn P95 kind :') En ik moest er om huillachen, maar mijn behoefte aan een thuisbevalling is onderhand wel succesvol om zeep geholpen :')
disclaimer
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:33:45 #207
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_145327818
quote:

;(
Nou ja zeg! :(
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:34:18 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_145327844
Hopelijk is je gyn inderdaad wat aardiger Kwak! :*
disclaimer
pi_145327846
quote:

;(
:o Lekker dan... Gelukkig mag je daar nog altijd zelf over beslissen :7.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_145327877
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mijn gyn had vandaag de fraaie uitspraak: "Als je het tòch thuis wil proberen is de kans 30% dat je het thuis afmaakt en 70% dat je alsnog met de ambulance wordt afgevoerd"

En deze constatering is enkel gefundeerd op mijn P95 kind :') En ik moest er om huillachen, maar mijn behoefte aan een thuisbevalling is onderhand wel succesvol om zeep geholpen :')
:* maar zo'n ritje naar t ziekenhuis is niet per sé een spoedritje he? Snap t heel goed. Voel me bijkans alweer schuldig dat ik het heb gewaagd om zwanger te worden...

(Bii vragen, bel je vk)
Kwak
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:36:07 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_145327918
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:* maar zo'n ritje naar t ziekenhuis is niet per sé een spoedritje he? Snap t heel goed. Voel me bijkans alweer schuldig dat ik het heb gewaagd om zwanger te worden...

(Bii vragen, bel je vk)
dan moet die knekwurst niet praten over "met een ambulance afvoeren" :'( _O-
disclaimer
pi_145327919
Klinkt als een fijne anesthesioloog Kwak :') Succes bij de gyn :*
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:36:23 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_145327931
gelukkig kon mijn vk er ook om lachen :')
disclaimer
pi_145327943
Kut nu zit ik te huilen in de espressobar. Even resetten. Het komt allemaal wel goed.
Kwak
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:36:58 #215
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_145327948
quote:
9 termijnecho
15 controle
19 SEO
21 2e poging SEO
25 controle en echo
30 controle
30 intake diabetespoli
32 diabetespoli exit
32 groei echo
34 controle
36 groei echo
37 controle

;(
serieus? Wat lullig zeg. -O- verder geen idee van hoe de risico's liggen maar iets meer nuance zou leuk zijn geweest.
Waarom is de kans groter?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:37:07 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_145327956
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:36 schreef kwakz0r het volgende:
Kut nu zit ik te huilen in de espressobar. Even resetten. Het komt allemaal wel goed.
Tuurlijk komt het goed!
Stelletje apen :N
disclaimer
pi_145327966
quote:

;(
ja whatever :{w , dan kun je ook ff bij alle andere afdelingen langs: sporten/lopen/stress ervaren/ALLES is namelijk mogelijkerwijs gevaarlijk, en al helemaal als obees! Dit niet om vervelend te doen :+ maar om het in perspectief te zetten. :*

conclusie: wat een hork.
pi_145327992
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan moet die knekwurst niet praten over "met een ambulance afvoeren" :'( _O-
Hij heeft vast geen gewone auto. Gaat elke dag met de amberlamps naar het ziekenhuis.
Kwak
pi_145328013
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die kansen bij een eerste kindje ook ongeveer 30% thuis en 70% in ziekenhuis, en maar heel zelden dat er een ambulance aan te pas moet komen. Stom dat hij je P95 kind erbij betrekt terwijl het gewoon de gemiddelde percentages zijn ;(
Disclaimer: Dat is mij tenminste verteld bij een voorlichtingsmiddag in het ziekenhuis.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:39:14 #220
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_145328030
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig kon mijn vk er ook om lachen :')
persoonlijk heb ik drie grote kinders gebaard. Weliswaar niet thuis maar toch. En zonder complicaties verder. Dus het kán wel. Echt en heus.
Oh en ik ging met de auto van de huisarts naar het ziekenhuis. Achteraf (bij bevalling 3) zei de verloskundige dat hartslagdippen vaak voorkomt bij dikke babies omdat die lang hoog blijven zitten en dan zo het geboortekanaal inschieten?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:39:22 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_145328038
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:38 schreef Skittles het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die kansen bij een eerste kindje ook ongeveer 30% thuis en 70% in ziekenhuis, en maar heel zelden dat er een ambulance aan te pas moet komen. Stom dat hij je P95 kind erbij betrekt terwijl het gewoon de gemiddelde percentages zijn ;(
Disclaimer: Dat is mij tenminste verteld bij een voorlichtingsmiddag in het ziekenhuis.
Ach, mijn man hoeft iig geen bevalbed te monteren. :')
disclaimer
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:40:11 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_145328063
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:39 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

persoonlijk heb ik drie grote kinders gebaard. Weliswaar niet thuis maar toch. En zonder complicaties verder. Dus het kán wel. Echt en heus.
ja, mijn vk heeft ook drie negenponders gebaard en die heeft ongeveer het formaat van Phaidra, dus ik denk ook best dat het kan. Ik heb in elk geval nog steeds vertrouwen in mezelf _O-
disclaimer
pi_145328075
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

serieus? Wat lullig zeg. -O- verder geen idee van hoe de risico's liggen maar iets meer nuance zou leuk zijn geweest.
Waarom is de kans groter?
Want suiker (dat ze goed zin maakt niet uit) dus groot kind (heb ik volgens de echos en het voelen niet) maar dat kunnen ze toch slecht zien door mijn vet. En obese mensen kunnen minder goed bevallen blijkbaar, net als gymles op school (zei hij niet maar so kwam het over).

Whatever. Ik zie het wel en laat me niet zomaar epiduraliserendingesen.
Kwak
pi_145328107
ik heb inmiddels maar besloten voor poliklinisch geloof ik.. Als alles goedgaat kan ik gewoon in het geboortehotel, op mijn gemakje, met mijn eigen vk. En (8> vind het een wat fijner idee, voor een eerste. Uiteraard is er ook een deel van mij dat het daar wel mee eens is.. ach toe maar dan.

en goedzo kwak! T komt allemaal wel goed hoor. En dan heb je een zoon! O+
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:41:26 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_145328110
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Want suiker (dat ze goed zin maakt niet uit) dus groot kind (heb ik volgens de echos en het voelen niet) maar dat kunnen ze toch slecht zien door mijn vet. En obese mensen kunnen minder goed bevallen blijkbaar, net als gymles op school (zei hij niet maar so kwam het over).

Ja, ik kan me wel voorstellen dat als het heel lang duurt je puf misschien wat sneller op is. Maar dat lijkt me meer iets om op dat moment te bekijken en niet op voorhand al te bepalen. Misschien flubbert ie wel moeiteloos naar buiten :7
disclaimer
pi_145328148
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, ik kan me wel voorstellen dat als het heel lang duurt je puf misschien wat sneller op is. Maar dat lijkt me meer iets om op dat moment te bekijken en niet op voorhand al te bepalen. Misschien flubbert ie wel moeiteloos naar buiten :7
ja, en daar valt toch moeilijk wat over te zeggen? Misschien doe je over ontsluiten 5 uur, misschien 25 :'). volgens mij is hoe moe je bent tijdens de uitdrijving van veeeeel meer dingen afhankelijk. (disclaimer)
pi_145328160
Oh en ik bedenk me net: bij die 70% die uiteindelijk toch in het ziekenhuis bevalt zit er een groot deel die uiteindelijk toch kiest voor pijnmedicatie en daarom naar het ziekenhuis moeten. Niet omdat er een complicatie optreedt.
pi_145328187
Lekker subtiel SQ en kwakzOr :{

Mijn gyn kon me ook zo goed opvrolijken toen we het over de 2.15u persen hadden. Daar hoef je je nu geen zorgen om te maken hoor. We wachten max 30min voor baby nr 2.
(en gezien baby2 groot is :'( ..) ik wil het niet weten }:|
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:43:21 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_145328192
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:42 schreef Crumpette het volgende:

[..]

ja, en daar valt toch moeilijk wat over te zeggen? Misschien doe je over ontsluiten 5 uur, misschien 25 :'). volgens mij is hoe moe je bent tijdens de uitdrijving van veeeeel meer dingen afhankelijk. (disclaimer)
ik heb ook al drie cm zonder 1 krampje. Zeg nooit nooit 8-)
disclaimer
pi_145328229
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb ook al drie cm zonder 1 krampje. Zeg nooit nooit 8-)
:D lekkere voorsprong daar! :9
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:44:24 #231
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_145328231
quote:

[..]

maar je kan toch per ongeluk wel een goede conditie hebben? Gelukkig ben je nog zelf de baas.
pi_145328233
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:42 schreef Skittles het volgende:
Oh en ik bedenk me net: bij die 70% die uiteindelijk toch in het ziekenhuis bevalt zit er een groot deel die uiteindelijk toch kiest voor pijnmedicatie en daarom naar het ziekenhuis moeten. Niet omdat er een complicatie optreedt.
En misschien de duur van gebroken vliezen? Dat je na max zoveel uur ook naar het ziekenhuis moet?
Er zijn zoveel factoren!
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:44:32 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_145328236
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:43 schreef Zoë23 het volgende:
Lekker subtiel SQ en kwakzOr :{

Mijn gyn kon me ook zo goed opvrolijken toen we het over de 2.15u persen hadden. Daar hoef je je nu geen zorgen om te maken hoor. We wachten max 30min voor baby nr 2.
(en gezien baby2 groot is :'( ..) ik wil het niet weten }:|
Was dat niet Lindametwatcijfers die eerst de kleine en daarna de grote er uit perste? Volgens mij scheelden die een ruime kilo. Maar daar ging het ook gewoon goed bij. Heb je haar al ervaringen gevraagd?
disclaimer
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:45:01 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_145328265
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:44 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

En misschien de duur van gebroken vliezen? Dat je na max zoveel uur ook naar het ziekenhuis moet?
Er zijn zoveel factoren!
poepen in het vruchtwater :9
disclaimer
pi_145328334
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:44 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Er zijn zoveel factoren!
O ja dat ook natuurlijk net als poepen in het vruchtwater, maar ik bedoelde meer te zeggen dat het dus niet een "gedwongen" ziekenhuisopname is en juist een eigen keuze om toch ingestuurd te worden.
pi_145328392
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Was dat niet Lindametwatcijfers die eerst de kleine en daarna de grote er uit perste? Volgens mij scheelden die een ruime kilo. Maar daar ging het ook gewoon goed bij. Heb je haar al ervaringen gevraagd?
Ja met Linda heb ik contact :) had haar bevallingsverhaal destijds ook gelezen maar dat durf ik nu niet zo goed meer.

Als er 1 baby geboren is, is de weg vaak wel vrij. Vooral als ze beide goed liggen. Maargoed we moeten toch afwachten.
Het idee dat je een bepaalde 'tijd' hebt zegmaar vind ik vervelend. Al begrijp ik het heel erg goed want de baarmoeder gaat na baby1 al samentrekken en dat is voor baby2 niet zo prettig.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:49:22 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_145328447
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:47 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Ja met Linda heb ik contact :) had haar bevallingsverhaal destijds ook gelezen maar dat durf ik nu niet zo goed meer.

Als er 1 baby geboren is, is de weg vaak wel vrij. Vooral als ze beide goed liggen. Maargoed we moeten toch afwachten.
Het idee dat je een bepaalde 'tijd' hebt zegmaar vind ik vervelend. Al begrijp ik het heel erg goed want de baarmoeder gaat na baby1 al samentrekken en dat is voor baby2 niet zo prettig.
ja, je lichaam denkt natuurlijk dat het klaar is. Baby gelanceerd, rusten.
Maar dan moet je er nog 1. Lijkt me raar!
disclaimer
pi_145328456
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:47 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

maar dat moet toch ook, dat samentrekken? Anders is de "druk" er ineens af? Baby 2 moet nog wel naar buiten komen natuurlijk O+
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:52:28 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_145328560
Oh, en even nog op Hilmo reageren: een bevalling gaat altijd vòòr visites he! En natuurlijk krijg jij gewoon begeleiding! En strippen doen ze ook op zaterdag. Ik kan me je teleurstelling voorstellen, maar probeer toch te ontspannen, dan heb je de meeste kans dat het vanzelf los gaat. :*
disclaimer
pi_145328634
Lijkt me ook raar SQ Maargoed de gyn zal me hierbij begeleiden..spannend..

Crumpette
Ja klopt! Soms nemen de weeën af en dat is ook weer niet handig. Maar er is iets met het samentrekken van de baarmoeder en de werking van de placenta die dan minder is (minder zuurstof/voedingsstoffen voor baby2?). Misschien een andere vorm van samentrekken dan bij weeën dat weet ik niet precies.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 14:02:48 #241
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_145328959
Crump, moet je een plekje in het geboortehotel reserveren dan? Of in ieder geval aangeven dat je dat ziet zitten?

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik met Vince op enig punt al een keuze heb moeten maken waar iets plaats zou gaan vinden. Lijkt me ook een beetje lastig als je niet weet hoe het gaat lopen. Dit muv zeker weten dat je toch naar het ziekenhuis wil en de opties van een bevalbad etc.

Maar een gyn of vk gaat toch niet er naast staan met nanananana ik zei het toch ;( .

Of kan ik dat straks verwachten als ik er toch terecht kom :P.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_145329036
Wat een rare opmerkingen van jullie gynaecologen :? :*

SD een kleine wesley Sneijder in je buik klinkt goed toch! En geen zorgen als het allemaal gewoon binnen de normaalwaarden valt :*

Hilmo wat balen van de drukte vandaag..
pi_145329088
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:02 schreef AwayTL het volgende:
Crump, moet je een plekje in het geboortehotel reserveren dan? Of in ieder geval aangeven dat je dat ziet zitten?

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik met Vince op enig punt al een keuze heb moeten maken waar iets plaats zou gaan vinden. Lijkt me ook een beetje lastig als je niet weet hoe het gaat lopen. Dit muv zeker weten dat je toch naar het ziekenhuis wil en de opties van een bevalbad etc.

Maar een gyn of vk gaat toch niet er naast staan met nanananana ik zei het toch ;( .
nouja, "reserveren", je moet je inschrijven en aangeven wanneer je bent uitgerekend, maar dat is vrijblijvend. We mogen komen rondkijken, willen we ws zaterdag even gaan doen. We moeten dan even bellen en vragen of het kan, qua drukte. Verder is het handig als je al ingeschreven bent bij het betreffende ziekenhuis.

verder snap ik je nananana niet helemaal?
pi_145329148
quote:

[..]

De pijnstillingsruggenprik is volgens mij anders dan de ks-ruggenprik. Enige voordeel is dan dat de naald al in je rug zit (bespaart wat tijd). Maar als jij buiten kantooruren bevalt moet er toch eerst een team worden opgesnord, spoed of niet. Ik snap de hele fuzz dus niet zo... Stomme hork :|
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 8 oktober 2014 @ 14:08:42 #245
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_145329215
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:05 schreef Crumpette het volgende:

[..]

nouja, "reserveren", je moet je inschrijven en aangeven wanneer je bent uitgerekend, maar dat is vrijblijvend. We mogen komen rondkijken, willen we ws zaterdag even gaan doen. We moeten dan even bellen en vragen of het kan, qua drukte. Verder is het handig als je al ingeschreven bent bij het betreffende ziekenhuis.

verder snap ik je nananana niet helemaal?
Dat ze alle situaties uittekenen die voor kunnen komen en dat je daarom misschien beter meteen naar het ziekenhuus kan gaan. Deze was ook niet perse naar jou gericht hoor.

Maar ik vind dat door de specialisten toch wel bizarre uitspraken worden gedaan over wat er gaat gebeuren als de bevalling is begonnen. Verbaas ik me wel wat over eigenlijk.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_145329329
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:02 schreef AwayTL het volgende:

Of kan ik dat straks verwachten als ik er toch terecht kom :P.
Ze vinden het vaak wel prettig om enig zicht te hebben op de drukte in een bepaalde periode. Maar je mag altijd op het moment zelf een definitieve keuze maken :).
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 8 oktober 2014 @ 14:12:59 #247
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_145329413
Ah ja nvm, ik ben wat wazig. Typ vanaf het werk. Ben niet zo duidelijk.

Ik verbaas me er over dat er rampscenario's worden aangedragen, terwijl je in de regel zat tijd heb om tijdens de bevalling nog te beslissen wat je precies wil (en waar).

En ik bedoel niet dat jullie zelf met die scenario's komen overigens.
pi_145329813
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:12 schreef AwayTL het volgende:
Ah ja nvm, ik ben wat wazig. Typ vanaf het werk. Ben niet zo duidelijk.

Ik verbaas me er over dat er rampscenario's worden aangedragen, terwijl je in de regel zat tijd heb om tijdens de bevalling nog te beslissen wat je precies wil (en waar).

En ik bedoel niet dat jullie zelf met die scenario's komen overigens.
oh, ja, nee, komt niet van de professionals hoor. Uiteraard doe ik op dat moment lekker wat ik wil. Ik zou kiezen voor het geboortehotel, gek genoeg 'juist' voor het ontspannen idee dat ik niet meer hoef te verplaatsen mocht er iets misgaan. Zelfs als je wordt overgedragen, blijf je daar op dezelfde plek (als ik me niet vergis). Verder is het daar wel relaxt, bijna alles kan. Ze hebben alleen geen bad, maar dat is dan maar zo. Papa mag ook blijven slapen enzo.
pi_145330111
Spees, gefeliciteerd! *O* Hopelijk herstel je snel.

En omg wat een horken die gyns. Je vraagt je toch af waarom ze dit beroep hebben gekozen? :o
Home is where the O+ is...
  woensdag 8 oktober 2014 @ 14:37:44 #250
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_145330224
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:34 schreef Cwen het volgende:
Spees, gefeliciteerd! *O* Hopelijk herstel je snel.

En omg wat een horken die gyns. Je vraagt je toch af waarom ze dit beroep hebben gekozen? :o
Door het internet is het voor iedereen lastig beoordelen wat er precies speelt in je zwangerschap of tijdens je bevalling.Daarom is het 't beste dat voor alle medische adviezen je eigen arts of verloskundige geraadpleegd wordt. Zij kunnen ook je eventuele vragen prima beantwoorden. Een zwangerschap is al verwarrend genoeg. Daarbij is gebruik van je gezonde verstand altijd aan te raden.

Prima.. Maar niet zo lief :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')