Onze kindjes zijn dwars Kwak, de mijne is ook van bibi naar bbbi gegaan afgelopen week.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
En als klap op de vvuiurpijl was kind vorige week nog bibi, en nu weer bbbi, ondanks alle bekkenpijn, heupaids en steken in mijn vagijn.
Dus toen heb ik in de auto heel hard gehuild op weg naar huis
Op de UD breken gewoon mijn vliezen vanzelf, kom ik met 5cm ontsluiting in t ziekenhuis, puf ik zeer sereen de laatste 5 cm in 3 uur weg en pers ik dat kint er in 5 persweeen uit, allright?
*zen*
I know, dat scenario was ook maar een grapjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:56 schreef Skittles het volgende:
[..]
Onze kindjes zijn dwars Kwak, de mijne is ook van bibi naar bbbi gegaan afgelopen week.
Het komt allemaal goed.Je hebt de tijd, echt. Wat de bevalling betreft.. daar kan helaas niemand een uitspraak over doen. Het kan dat het volgens het boekje gaat, maar ook zomaar anders dan je had gehoopt. Dat geldt voor iedereen jammer genoeg.
Ga maar lekker aan de hachee met dat ovengerecht met moeilijke naam![]()
Dikke knuffel!
Volgens mij komt de tweede er over het algemeen snel achteraan hoor. En mochten de weeën wegvallen, dan is er altijd nog een infuus met oxytocine dat ze op je waaknaald aan kunnen sluiten en dan komen de weeën als het goed is weer op gang.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:47 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja met Linda heb ik contacthad haar bevallingsverhaal destijds ook gelezen maar dat durf ik nu niet zo goed meer.
Als er 1 baby geboren is, is de weg vaak wel vrij. Vooral als ze beide goed liggen. Maargoed we moeten toch afwachten.
Het idee dat je een bepaalde 'tijd' hebt zegmaar vind ik vervelend. Al begrijp ik het heel erg goed want de baarmoeder gaat na baby1 al samentrekken en dat is voor baby2 niet zo prettig.
Omg, RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:06 schreef DagenNachtdromer het volgende:
O oh... heb net de mogelijkheid van een drie meter hoge opblaasbare kinderwagen binnengelaten. Mijn sm smste of wij al aan versiering hadden gedacht, nee dus. En toen bood ze aan het voor ons te doen en ik heb ja gezegd![]()
Ohhh dat zou wel super zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, ik zie net mijn overbuurvrouw die vorig jaar een doodgeboren kindje had met een mapje van de verloskundige in haar auto stappenik hoop zo dat alles goed gaat dit keer en ze er ook nog van kan genieten!
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:13 schreef Crumpette het volgende:
ik krijg net het contract voor mijn laatste klus, en zonder dat we het er over hebben gehad, betalen ze me voor deze klus als volwaardig koorlid- ipv op "jong talent" tariefik weet niet of het op een foutje berust of niet, maar i'll take it!
![]()
misschien ook dat ik nu moeder wordt dat ze dan vinden dat ze me ook maar als volwassene moeten betalenen terecht.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]yessss! Bij het N.K.K.?
Ik kreeg trws in t ziekenhuis telefoon van de directeur van de school dat ik per afstudeerdatum een vast contract krijg in de hoogste schaaldat ik dat nu vast wist, dat t geregeld is zodra t diploma er is, met terugwerkende kracht
Dus die ooievaar gaat de soep in?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn echtgenoot is onze versiering aan het afmaken nu
Ooit bij een sollicitatie mijn humor aangegeven op de vraag waar ze zich bij mij aan zouden kunnen gaan ergeren. Werkgever gaf toen nog als antwoord dat humor juist een sterk punt is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:17 schreef Radyhyn het volgende:
Mooi meegenomen Crump!
Wauw goed nieuws Kwak!
Nikooos.. droogkloot!![]()
gemakzucht en een pesthumeur denk ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:13 schreef kwakz0r het volgende:
ben ik even blij dat mijn moeder zich al heeft uitgeleefd op een slinger vlaggetjes voor als baby er is, gehaakt uiteraard
Waarom zei je geen nee DnD?
Ah herkenbaarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Ooit bij een sollicitatie mijn humor aangegeven op de vraag waar ze zich bij mij aan zouden kunnen gaan ergeren. Werkgever gaf toen nog als antwoord dat humor juist een sterk punt is.
Daar denken sommige mensen die mij kennen echt anders over
ja maar jouw voortuin is ook te grootquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:24 schreef AwayTL het volgende:
![]()
goednieuws en leuk nieuws en kip.
Ik ben kapot. Kan geen greintje info meer bij. Word nu intern verbouwd op de wc en ik pak lekker even mn rustmomentje.
De versiering wordt gelukkig door de vrienden geregeld in deze contrije. Wij krijgen weer een ooijevaar en een baby elmo. De vorige keer ook 2 dagen voor de bevalling een landingsbaan, die overigens nog steeds op de weg te zien is daar. Gelukkig zijn we verhuisd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |