Niet als het goed wordt uitgevoerd. Een halve maand is toch geen straf voor een recidivist? Daar zouden best wat klapjes bovenop mogen dan. Klapjes of maandjes/jaren. Het is heel simpel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Weer een mooi voorbeeld van wat ik zeg: Rechtsspraak is prima, behalve voor mensen die van kindermisbruik worden beschuldigd of hiervoor worden veroordeeld.
Ligt wat mij betreft aan de aard van de aanranding. Als hij het meisje vol in het kruis greep ben ik met je eens dat 2 weekjes wat aan de korte kant is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet als het goed wordt uitgevoerd. Een halve maand is toch geen straf voor een recidivist? Daar zouden best wat klapjes bovenop mogen dan. Klapjes of maandjes/jaren. Het is heel simpel.
Een halve maand cel voor een recidivist gaat hem ervan weerhouden om het nog een keer te doen? En biedt enig soelaas aan de ouders? Wat denk je zelf? Hoe zou overigens de gemiddelde Bulgaar reageren als je aan zijn dochter zit denk je?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:33 schreef Dven het volgende:
Inderdaad. Mensen lekker helemaal de bek in elkaar trappen. Dat lost ongetwijfeld veel op
Luchten doet het zeker.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:33 schreef Dven het volgende:
Mensen lekker helemaal de bek in elkaar trappen. Dat lost ongetwijfeld veel op
Ah ja. Het is dus óf een halve maand cel óf iemand helemaal de kanker intrappen. Logiach, wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een halve maand cel voor een recidivist gaat hem ervan weerhouden om het nog een keer te doen?
Ah ja. Laten we het strafrecht baseren op wat de ouders het liefste zien. Dus wanneer je de dochter of zoon van een vergevingsgezind persoon iets aandoet dan kom je er zeer goed vanaf, doe je het bij iemand die je het liefst helemaal de tyfus in elkaar getrapt ziet worden waarna je 50 jaar de cel inboet om vervolgens de doodstraf door middel van vierendelen moet ondergaan dan heb je simpelweg wat meer pech. Kan gebeuren joh.quote:En biedt enig soelaas aan de ouders?
Wat de neuk heeft de gemiddelde bulgaar hier nu weer mee te maken?quote:Wat denk je zelf? Hoe zou overigens de gemiddelde Bulgaar reageren als je aan zijn dochter zit denk je?
Die eist 25 euro van je.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:36 schreef Richestorags het volgende:
Hoe zou overigens de gemiddelde Bulgaar reageren als je aan zijn dochter zit denk je?
Oke henk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:51 schreef El_Matador het volgende:
Kinderen niet (meer) beschermen. Het lijkt wel Neerlands Trots. Naast mooi faalvoetbal, watermanagement en hard fietsen.
Gelukkig lossen Colombianen en ik weet zeker ook Bulgaren dat beter op dan trieste kinderloze dan wel -hatende trolletjes op een forumpje.
Uiteindelijk staat of valt alles bij de kwaliteit van de behandeling en, aangezien autisme nog altijd ongeneeslijk is, de duur ervan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:33 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ligt wat mij betreft aan de aard van de aanranding. Als hij het meisje vol in het kruis greep ben ik met je eens dat 2 weekjes wat aan de korte kant is.
Hij wordt wel verplicht behandeld nu, als dat in een gesloten kliniek is, is hij ook wel wat langer van de straat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |