Dit dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daarom gaat al dat showbizz-gezeik ook volledig langs me heen. Zal me een reet roesten waar al die vervelende mensen zich mee bezig houden, zo lang ik er maar geen last van heb - lees: zo weinig mogelijk van mee krijg.
Die hebben een afkoopsom in hun zak gestoken van Rachel om hun mond dicht te houden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Nathalie en Melvin mochten niet bij de plechtigheid zijn en krijgen niks van de poen!!
Kijk mijn post ff na.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Hazes deed die Rachel al toen ze 12 was, ook niet fris.
quote:André Hazes werd ooit weggekaapt door de familie Van Galen. Dochter Rachel moest en zou met hem trouwen. Rachel werd door haar ouders op haar 12e/13e seksueel aangeboden aan onze Andre.
Denk er nog eens goed over na.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
Die dochter is best lekker, zou haar wel raken.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
Die dochter is best lekker, zou haar wel raken.
quote:
Dit is Dré hè. Even voor de duidelijkheid, dit is geen chick. Ziet er wellicht wat vrouwelijk uit, maar dat maakt het niet minder gay.quote:
Ik zie nu al mn piemel in plaats van die microfoonquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:34 schreef kanca het volgende:
[..]
Denk er nog eens goed over na.
[ afbeelding ]
Sprekend haar vader.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:34 schreef kanca het volgende:
[..]
Denk er nog eens goed over na.
[ afbeelding ]
quote:De Ree memoreert hoe Rachel volgens hem al op 14-jarige leeftijd een relatie aanging met de toen nog met Ellen Wolf gehuwde Hazes. ‘Rachel werd Ellen opgedrongen als kindermeisje. Het was ook Rachel die voorkwam dat Melvin later een normaal contact met zijn vader kon onderhouden. Nog veel later hebben we ontdekt dat brieven van mij aan André, waarin ik aandrong op beter contact tussen Melvin en zijn vader, niet zijn aangekomen. Hetzelfde geldt voor de vele verjaardagskaarten die Melvin naar zijn vader stuurde. André heeft ze nooit onder ogen gekregen. Overigens hebben Melvin en Nathalie enkele maanden voor Andrés dood goede gesprekken gehad met hun vader.
Een klap op die dikke aso bek van haar. Dat zou ik haar geven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:26 schreef KraantjeFappie het volgende:
Ik zou Roxeanne geven. Maar ja, dat zegt niet zo veel.
Verder een zeer terechte klacht.
...en dan ga je gezellig op wintersport in Zwitserland met je familie en wie zit er naast je in het vliegtuig en in hetzelfde hotel en zorgen overal voor overlast? Juist...de familie Hazes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daarom gaat al dat showbizz-gezeik ook volledig langs me heen. Zal me een reet roesten waar al die vervelende mensen zich mee bezig houden, zo lang ik er maar geen last van heb - lees: zo weinig mogelijk van mee krijg.
Er is iets goed mis met de mentaliteit van ons volk als een alcoholistische tokkie zo verschrikkelijk wordt verafgood.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:38 schreef A.Jensen het volgende:
Vind het nóg klachtwaardiger dat Andre Hazes nog steeds in het nieuws is, meet dan 10 jaar dood volgens mij en nog steeds moet je zijn gezeik aanhoren.
En dan bestaat er ook nog eens een musical erover...jezus.
En dat dus. Zangers\acteurs\artiesten of wat dan ook die onverwachts en\of te vroeg doodgaan worden altijd overdreven omhoog geprezen. Nou weten we het welquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:52 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Er is iets goed mis met de mentaliteit van ons volk als een alcoholistische tokkie zo verschrikkelijk wordt verafgood.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:26 schreef KraantjeFappie het volgende:
Ik zou Roxeanne geven. Maar ja, dat zegt niet zo veel.
Verder een zeer terechte klacht.
Maar wat een lichaamquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:30 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Gelukkig voor haar. Als je ziet hoe haar moeder (44) eruitziet.
[ afbeelding ]
Dit dus. Rachel en de kids teren gewoon op het succes van hun vader; geef ze eens ongelijk. Wat pas écht raar is, is dat die vent na z'n dood nog populairder is dan hij ooit bij leven was.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:52 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Er is iets goed mis met de mentaliteit van ons volk als een alcoholistische tokkie zo verschrikkelijk wordt verafgood.
Net als Johnny De Mol en Rick Brandsteder zeg maar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:25 schreef KraantjeFappie het volgende:
Ik heb altijd een vorm van respect voor mensen die met zo min mogelijk creativiteit, inspanning en doorzettingsvermogen toch redelijk succesvol zijn. Zo ook voor onze grote vriend Dré Jr. Hij kan in principe niks (volgens mij?) en lijkt toch van zijn "zoon van" imago te kunnen leven.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:30 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Gelukkig voor haar. Als je ziet hoe haar moeder (44) eruitziet.
[ afbeelding ]
haha dit iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:26 schreef Syntos het volgende:
Logisch dat we nog nooit contact hebben gelegd met buitenaardse wezens.
Ze pikken onze tv signalen op en zien dat soort tragedie voorbij komen.
johnny komt wel sympathiek over, zwakkeren helpen enzoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net als Johnny De Mol en Rick Brandsteder zeg maar.
Je hoeft de televisie maar aan te zetten en je komt ze tegen. Het is een plaag.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:56 schreef Aberella het volgende:
Volgens mij ligt dit echt aan jou, ik hoor namelijk nooit iets over dit soort mensen.
Dit heb ik ook ooit gelezen. Bizar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:17 schreef kanca het volgende:
André Hazes werd ooit weggekaapt door de familie Van Galen. Dochter Rachel moest en zou met hem trouwen. Rachel werd door haar ouders op haar 12e/13e seksueel aangeboden aan onze Andre.
Mijn stiefmoeder van 67 ziet er nog jonger uit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Is die nog maar 44? Ik dacht meer 54 of zo.
bronquote:André Hazes werd oraal bevredigd door schoonmoeder!
De moeder van Rachel had seks met André Hazes. Ja, eleganter kan Roddelvrouw het niet uitdrukken. In een onthullend boek van de voormalig manager van André Hazes, Jos van Zoelen, worden een hoop geheimen onthuld. Met name over de komst van Rachel in zijn leven, op dertienjarige leeftijd, en de rol van haar op geld en macht beluste moeder Friedel in het hele gebeuren.
Toen Rachel van Galen dertien jaar oud was, ontmoette ze André voor het eerst. De opnames van Op Volle Toeren vonden plaats in Uden, de woonplaats van Rachel. Vanwege de aanhoudende regen werd er geschuild in een voetbalkantine. Haar moeder had haar gestimuleerd contact te zoeken met André en binnen een mum van tijd zat kleine Rachel bij hem op schoot. Haar ouders moesten weg maar Rachel mocht blijven. Ze werd later door André thuisgebracht. Later zei hij: 'Dat is wel een lekker wijffie.'
Stap twee was het door ma Friedel wegwerken van de wettige echtgenote van André. Die kreeg telefoontjes met de tekst 'ik lig met je vent in bed'. Terwijl Rachel het bedwerk moest doen, pleegde haar moeder die telefoontjes. Totdat André op een ochtend beneveld wakker werd en Friedel haar mond op andere wijze aanwendde om André in de familie te houden.
Uiteindelijk kreeg Rachel/Friedel haar zin, Rachel werd de volgende mevrouw Hazes. Pijnlijk voor zijn ex-vrouw Ellen en ook voor de kinderen, Nathalie en Melvin, uit Andrés eerste huwelijk. Voor hen was geen plaats meer in het nieuwe gezin. Nathalie schijnt wel eens een halve dag voor het hek te hebben gestaan met een zelf gespaard cadeautje voor André. Hij was gewoon thuis maar niemand deed open.
IK GELOOF ER NIKS VAN.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 02:31 schreef Pulzzar het volgende:
Bah, en zo'n vieze slappe zak die met dertienjarige meisjes neukt wordt door Nederland zo vereerd. Ironisch, het soort mensen wat fan is van André Hazes zijn hetzelfde soort mensen die zonder er bij te hoeven denken roepen dat pedo's allemaal op een eiland moeten gaan wonen en daar massaal afgeschoten moeten worden.
Het is een feit dat Rachel 13 was toen André Hazes met haar een relatie kreeg.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |