abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:26:51 #51
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_145345292
De ' :') ' is niet toereikend in dit geval
pi_145353627
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 18:44 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

:D Is die nog maar 44? Ik dacht meer 54 of zo.
Mijn stiefmoeder van 67 ziet er nog jonger uit. :')
pi_145353641
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:28 schreef renwan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gast :')
Het lijkt Roseanne bar wel.

pi_145353710
quote:
André Hazes werd oraal bevredigd door schoonmoeder!
De moeder van Rachel had seks met André Hazes. Ja, eleganter kan Roddelvrouw het niet uitdrukken. In een onthullend boek van de voormalig manager van André Hazes, Jos van Zoelen, worden een hoop geheimen onthuld. Met name over de komst van Rachel in zijn leven, op dertienjarige leeftijd, en de rol van haar op geld en macht beluste moeder Friedel in het hele gebeuren.

Toen Rachel van Galen dertien jaar oud was, ontmoette ze André voor het eerst. De opnames van Op Volle Toeren vonden plaats in Uden, de woonplaats van Rachel. Vanwege de aanhoudende regen werd er geschuild in een voetbalkantine. Haar moeder had haar gestimuleerd contact te zoeken met André en binnen een mum van tijd zat kleine Rachel bij hem op schoot. Haar ouders moesten weg maar Rachel mocht blijven. Ze werd later door André thuisgebracht. Later zei hij: 'Dat is wel een lekker wijffie.'

Stap twee was het door ma Friedel wegwerken van de wettige echtgenote van André. Die kreeg telefoontjes met de tekst 'ik lig met je vent in bed'. Terwijl Rachel het bedwerk moest doen, pleegde haar moeder die telefoontjes. Totdat André op een ochtend beneveld wakker werd en Friedel haar mond op andere wijze aanwendde om André in de familie te houden.

Uiteindelijk kreeg Rachel/Friedel haar zin, Rachel werd de volgende mevrouw Hazes. Pijnlijk voor zijn ex-vrouw Ellen en ook voor de kinderen, Nathalie en Melvin, uit Andrés eerste huwelijk. Voor hen was geen plaats meer in het nieuwe gezin. Nathalie schijnt wel eens een halve dag voor het hek te hebben gestaan met een zelf gespaard cadeautje voor André. Hij was gewoon thuis maar niemand deed open.
bron

Bah, en zo'n vieze slappe zak die met dertienjarige meisjes neukt wordt door Nederland zo vereerd. Ironisch, het soort mensen wat fan is van André Hazes zijn hetzelfde soort mensen die zonder er bij te hoeven denken roepen dat pedo's allemaal op een eiland moeten gaan wonen en daar massaal afgeschoten moeten worden.
pi_145355654
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 02:31 schreef Pulzzar het volgende:

Bah, en zo'n vieze slappe zak die met dertienjarige meisjes neukt wordt door Nederland zo vereerd. Ironisch, het soort mensen wat fan is van André Hazes zijn hetzelfde soort mensen die zonder er bij te hoeven denken roepen dat pedo's allemaal op een eiland moeten gaan wonen en daar massaal afgeschoten moeten worden.
IK GELOOF ER NIKS VAN.
5 Ferrari's op videoband!
pi_145355815
Wie geeft een neuk om dat volk. Er een topic over openen is net zo goed meedoen met de aandachtscarrousel.
:')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_145356915
Vooral die zoon, wat een debiel is dat zeg. :')
Blub
pi_145374772
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 09:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
IK GELOOF ER NIKS VAN.
Het is een feit dat Rachel 13 was toen André Hazes met haar een relatie kreeg.

En dit soort mensen is fan van André Hazes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')