Ik ben blij voor je.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:29 schreef hatsaflats het volgende:
Onweer! Ben ik niet voor jan doedel aan het spijbelen van trainen
waarom niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben enorm aan het twijfelen, wil daar supergraag mijn eerste ultra lopen, en weet niet of dat haalbaar is in 2015.
Ik ook voor mezelfquote:
inderdaad, laten we het gewoon opdoeken en weer bij topic #1 beginnen... ik denk nog met weemoed terug aan de dagen hier dat je met een HM op je palmares een absolute eindbaas wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:47 schreef YUR het volgende:
Ja, eigenlijk is dit topic gewoon compleet ontspoord
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:47 schreef YUR het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:06 schreef SEMTEX het volgende:
174km gelopen in september, zegt Endomondo.
Children of the Nightquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:56 schreef Serinde het volgende:
LT gefeliciteerd!
Yuki, mooi verslag. En fijn dat de powersong hielp. Welke heb je uiteindelijk gebruikt.![]()
Ik ga hier de wind maar eens trotseren voor mijn kleine dinsdag-rondje. Hopen dat mijn blaren voldoende hersteld zijn.
Moblo: het is wel mooi schoon nu. En de huid er omheen ziet er ook goed uit. Toch nog iets positiefs.......
Ik geloof na vandaag ook niet meer in voorspellingen van oa weeronline, buienalarm en buienradar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ook voor mezelfalle voorspellingen (ok, knmi, weeronline en buienradar) zeiden dat het relatief droog zou blijven hier, maar daar geloofde ik niet zo in. Gelukkig maar, want het heeft hier net zo pleurishard geonweerd dat ik echt niet op de baan had willen hupsen. Die ook nog eens glad wordt van nattigheid.
We hebben nu al een stuk of 10, 12 marathon veteranen rondlopen in dit topic... and counting. In 2014 komen er in totaal zo'n 7 marathonlopers in dit topic bijquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:47 schreef YUR het volgende:
Ah vandaar dat je ging hakken bij de finishquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Children of the Night
Lekker gelopen? Hoe ging 't met de blaren?
Veteranen? Wie dan? Ik geloof niet dat er veel zijn met 5 of meer marathons...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We hebben nu al een stuk of 10, 12 marathon veteranen rondlopen in dit topic... and counting. In 2014 komen er in totaal zo'n 7 marathonlopers in dit topic bij
De HM Llaollao inschrijving is al veel langer open en doet niet onder voor de Eiger qua landschapquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:44 schreef Guard het volgende:
Vrijdag opent de inschrijving voor de Eiger Ultra trail, even een sfeerbeeldje erbij en iedereen wil inschrijven toch?
[ afbeelding ]
Het wordt tijd dat er ook mensen komen verhalen die zich richten op de 800 meter of zo. Dat zou wel verfrissend zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, laten we het gewoon opdoeken en weer bij topic #1 beginnen... ik denk nog met weemoed terug aan de dagen hier dat je met een HM op je palmares een absolute eindbaas was
tellen trainingsrondjes ook mee?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Veteranen? Wie dan? Ik geloof niet dat er veel zijn met 5 of meer marathons...
Ik wil jou best als marathonveteraan meetellen, maar dan kom ik in dit topic nog niet tot zo veel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tellen trainingsrondjes ook mee?
We tellen wel veel Evy-veteranenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik wil jou best als marathonveteraan meetellen, maar dan kom ik in dit topic nog niet tot zo veel.
Ja ben jarig, mijn birthday run was fijn en net lekker sushi laten bezorgen! En nu ga ik de hele avond met mijn vriend het bordspel spelen wat ik van hem heb gekregen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:45 schreef Quoi het volgende:
Ja LT ben je nu jarig of niet?
Ik heb nog pijn in mijn pootjes, maar heb wel zin om naar de club te gaan. Achteraan hobbelen maar. Eerste x dat meneer weer loopt trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |