Net toevallig hele pagina's over de Microsoft Design Principles/Guidelines gelezen. Er is wel over nagedacht, maar ik vind de interface persoonlijk niks.quote:
Damn zeun, sickening.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En soort tweede scherm.
Ik vind die windows feuntjes wel nice. Interface werkt lekker.quote:
Ieder zijn eigen voorkeur natuurlijk. Ben zelf een grote fan van de tilesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net toevallig hele pagina's over de Microsoft Design Principles/Guidelines gelezen. Er is wel over nagedacht, maar ik vind de interface persoonlijk niks.
Ga ga, met je Micro$oft.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik vind die windows feuntjes wel nice. Interface werkt lekker.
Maargoed micro$oft dus toch maar niet
Nee we moeten nog 10 jaar en een babyshowerquote:
Moet wel zeggen dat de Windows Store enorm gegroeid is de afgelopen tijdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nee we moeten nog 10 jaar en een babyshower![]()
Maar srs ik vond de store en het aantal apps tegenvallen, net als de mogelijkheid om wat dieper in het systeem te graven zoals bij android wel kan.
welke heb je nu?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:38 schreef Klokov het volgende:
Welke telefoon raden jullie mij aan, ~150 budget.
Yep. Ik vind het bijvoorbeeld fijn om fabriek apps er af te smijten of zelfs een andere Rom(software) . Zeg maar zelfde merk auto, ander type/fabrikant.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:59 schreef G.R.S. het volgende:
Ik kan geen mening geven over het tweede gedeelte. Met Android kun je sowieso meer tweaken toch?
Kan je uitleggen wat een bukakke is?quote:
Eerst een nieuwe Macbook. Nu een LG G3. Stufi brand in je zakken ofnie?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Had hem gisteren in de hand, voelt wel solid aan. Ga zelf toch voor de LG G3 volgende week.
Zoek gwoon een fillumpie voor jou en JB same nomsayyiin''quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
wat een kut suggesties
ik heb niets aan jullie
Jij en je kettlebellsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend pls, heb je mijn suggesties gelezen? Enter the Kettlebell van Pavel Tsatsouline.
Test de camera ff uit op jezelf en post hier het resultaat!quote:
Met stufi red je dat niet zo eenvoudig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:21 schreef McNulty het volgende:
Eerst een nieuwe Macbook. Nu een LG G3. Stufi brand in je zakken ofnie?
doe je bijbeunen als gigolo?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met stufi red je dat niet zo eenvoudig.
Geen 4G hebbenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef Klokov het volgende:
Zou nu deze fixen als mijn huidige stuk gaat: klik link
Laters
Maatje van me heeft em, ding is echt razendsnel. Ik meen dat ze ook met een kleiner toestel willen komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die OnePlus One ziet er idd goed uit, Henk.
Ben van iPhone 4s naar Samsung S5 overgestapt, bevalt me nog steeds goedquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik zoek ook nog een nieuwe mob, iphone 4s loopt bijna af..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |