One does not make jokes about the holy bookquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend pls, heb je mijn suggesties gelezen? Enter the Kettlebell van Pavel Tsatsouline.
Dima, srs. Wat heb je nou bereikt met de vrouwtjes? Beter doe je een keer watquote:
Bij deze 1 view erbijquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:09 schreef Klokov het volgende:
Goede nieuwe aanwinst in het kettlebelltopic trouwens, dacht eerst dat het een kloon was
Ben wel benieuwd hoeveel lurkers er zijn trouwens. Binnenkort is die gereekst en is het zichtbaar. Wie maakt deze even met Russische vlag?quote:
Mijn huidige is een Note 2 man. Te groot kan niet voor mij. Ik wil juist iets kleiner.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb een Xperia Z2 - te groot. Denk dat ik 'm ga verkopen. Verder wel retesnelle telefoon. Misschien is de Xperia Z3 Compact wat voor je, soortelijke specs maar wel van normaal formaat. M'n vader heeft 'm nu ook.
Ik koop wel gewoon een 5S ofzo.
Haha hoe is het nou om de hele dag een koelkast in je zak te hebben?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn huidige is een Note 2 man. Te groot kan niet voor mij. Ik wil juist iets kleiner.
Mattie, wat is een 5S?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb een Xperia Z2 - te groot. Denk dat ik 'm ga verkopen. Verder wel retesnelle telefoon. Misschien is de Xperia Z3 Compact wat voor je, soortelijke specs maar wel van normaal formaat. M'n vader heeft 'm nu ook.
Ik koop wel gewoon een 5S ofzo.
Prima.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha hoe is het nou om de hele dag een koelkast in je zak te hebben?
Hahah dacht je me even te pakken te hebben hè, Klokie.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mattie, wat is een 5S?
edit: Iphone dus, dacht dat je S5 bedoelde
WTF man, kreeg je die bij je Libelle abonnement ofzo?quote:
Oke man, helaas.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hahah dacht je me even te pakken te hebben hè, Klokie.
NOU NEE DUS.
[..]
WTF man, kreeg je die bij je Libelle abonnement ofzo?
Sowieso Samsungs, allemaal wijventelefoons met die lelijke ronde hoeken.![]()
/opinie
Je stelt me teleur hier Yuri.
+1 voor de libellequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hahah dacht je me even te pakken te hebben hè, Klokie.
NOU NEE DUS.
[..]
WTF man, kreeg je die bij je Libelle abonnement ofzo?
Sowieso Samsungs, allemaal wijventelefoons met die lelijke ronde hoeken.![]()
/opinie
Je stelt me teleur hier Yuri.
Ja, had zelf ook naar die P7 gekeken. Gwn doen mattie.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:33 schreef Klokov het volgende:
Ik ga Huawei kopen als mijn huidige telefoon mij verlaat. Heb ik je goedkeuring VMSDRk?
Een Sony ja, maar is me te groot.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:34 schreef Verbosity het volgende:
[..]
+1 voor de libelle
Dus jij hebt een sony of nokia?
Onderweg naar huis alvast de PS4 aanzetten en laten warmdraaien zekerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:34 schreef VMSDKR het volgende:
Maar ik kan m'n PS4 ermee bedienen, so I got that going for me, which is nice.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Onderweg naar huis alvast de PS4 aanzetten en laten warmdraaien zeker
Damn, dat is wel nice man.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En soort tweede scherm.
Ja, lijkt me ook wel tof. Heb nog niet zo'n ding, geen idee of ze al uit zijn ook trouwens, maar zeker tof als je bijv, met de trein reist ofzo.quote:
http://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons/sony/xperia-m2quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:38 schreef Klokov het volgende:
Welke telefoon raden jullie mij aan, ~150 budget.
Als je het aandurft om uit China iets te laten komen heb je voor dat geld een behoorlijk telefoontjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:38 schreef Klokov het volgende:
Welke telefoon raden jullie mij aan, ~150 budget.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |