meen je dat nou? Godsammequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Zeg SQ, over dat synchroonbevallen. Hoe staat het met jouw vliezen? Hier geen strippoging meer nodig morgen.
En, was het glittervruchtwater?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Zeg SQ, over dat synchroonbevallen. Hoe staat het met jouw vliezen? Hier geen strippoging meer nodig morgen.
late reactie maar die commode kijkt wat angstigquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:14 schreef Radyhyn het volgende:
And now for something completely different....
Kamer update
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bedankt... nu zie ik een gezicht in de commode...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:38 schreef Nikooos het volgende:
[..]
late reactie maar die commode kijkt wat angstig
ik ook, vandaar dat ik het deeldequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
En bedankt... nu zie ik een gezicht in de commode...
komt goed, je kunt dit! Bijna je meisje ontmoetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Nog geen echte weeën. Wel misselijk van spanning. Ben toch best bang ineens voor wat er gaat komen dus ik probeer mijn mindset te veranderen nu. Eng jonge
Je weet hoe dit werkt, Nog even en je gaat je meisje kunnen knuffelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Nog geen echte weeën. Wel misselijk van spanning. Ben toch best bang ineens voor wat er gaat komen dus ik probeer mijn mindset te veranderen nu. Eng jonge
Mindset: je hebt straks (bijna!) je dochter!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:58 schreef Spees_Eend het volgende:
zet 'm op Spees. Hopelijk ben je gauw in 'the Zone' bijna tijd om je dochter te ontmoeten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Dus...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:53 schreef geppie het volgende:
[..]
De dochters van sq en spees natuurlijk![]()
![]()
Gefeliciteerd WMIKveel geluk!
Lekker toch!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 06:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat spannend, Spees! Hoop dat alles goed gaat!
En sorry voor de slechte slapers, maar ik ben zo blij met mijn bizar goeie nacht.. Pas om kwart voor zes wakker, ik voel me zo uitgerust nu.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |