Jaaaaaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vond ik zo tof aan hoogzwanger zijn. 24/7 leven alsof het pakjesavond is
Ik kan nog altijd niet zonder te huilen dit liedje meezingen:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Schilder er maar een leuk plaatje op, want die emmer, die hou je![]()
Ik zit weemoedig half te janken als ik überhaupt aan de hele periode terugdenk!
Je vergeet de zielige mannen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:58 schreef Zolena het volgende:
Over huilen, pakjesavond en secretsanta's enzo.
'Het is een goede jongen hoor, hij kan alleen niet uit de bak blijven'quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb altijd wel te doen met die barende tieners. Die kunnen daar echt niet mee omgaan![]()
ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
'Het is een goede jongen hoor, hij kan alleen niet uit de bak blijven'
Jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja.
ook de telefoon gewoon opnemen
Ja, zo lekker recht geknipt ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:37 schreef Crumpette het volgende:
ik loop een kwartier achter hoor, (on demand ftw) maar wtf voor een bezem heeft die VK voor dr gezicht hangen bij wijze van pony?
Yay, verse baby! Gefeliciteerd, dat is lekker vlot gegaan!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:43 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Ha dames, even niet biijgelezen, maar vanmiddag is onze zoon L geboren. Vannacht om 4 uur braken de vliezen. Uiteindelijk supersnel gegaan. Om 11 uur 5 cm ontsluiting, om 12.30 8 cm en om 1 uur in 2 persweeen ( thuis) geboren. ( net geen 4 kg)...
Iedereen die nog moet veel succes!
gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:43 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Ha dames, even niet biijgelezen, maar vanmiddag is onze zoon L geboren. Vannacht om 4 uur braken de vliezen. Uiteindelijk supersnel gegaan. Om 11 uur 5 cm ontsluiting, om 12.30 8 cm en om 1 uur in 2 persweeen ( thuis) geboren. ( net geen 4 kg)...
schouderdystocie.... baby kwam er niet uit, was best heftigquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:45 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Sq en tante s... als jullie zulke nieuwsgierig makende opmerkingen maken laat dan ookeffe weten waarom!!! Voor de tv loze dames![]()
Heftige bevalling, schoudertje bleef hangen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:45 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Sq en tante s... als jullie zulke nieuwsgierig makende opmerkingen maken laat dan ookeffe weten waarom!!! Voor de tv loze dames![]()
Jaa gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:43 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje WMIK!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:43 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Het leek mijn bevalling welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Heftige bevalling, schoudertje bleef hangen.
ik.moest ook aan jou denken iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:51 schreef geppie het volgende:
[..]
Het leek mijn bevalling wel![]()
alleen moest ik op handen en knieen toen lukte het wel!
Het moment dat je baby wordt afgevoerdhet leek wel drie uur maar uit het nagesprek met de gyn was het 'maar' tien minuten.
ik moest ook aan jou denkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:51 schreef geppie het volgende:
[..]
Het leek mijn bevalling wel![]()
alleen moest ik op handen en knieen toen lukte het wel!
Het moment dat je baby wordt afgevoerdhet leek wel drie uur maar uit het nagesprek met de gyn was het 'maar' tien minuten.
ook een jongen, en dan komt de meisjestsunamiquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:52 schreef Nikooos het volgende:
3 zoontjes op een rij. Wat gaat de volgende worden?
De dochters van sq en spees natuurlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:52 schreef Nikooos het volgende:
3 zoontjes op een rij. Wat gaat de volgende worden?
Oh echt? Ik verzamel vaak wat klachten en bespreek ze in 1x. Mag ook gewoon. Staat wel 10 min per afspraak en zit daar eigenlijk altijd wel ruim onder geloof ik. Maar de meesten niet, zat laatst dus weer een uur in de wachtkamer. Ja, 3 kwartier tot een uur is daar normaal.. En dan kreeg ik laatste keer ook nog eens een neusspray tegen allergie die ik mag gebruiken, maar bij Farmacotherapeutisch Kompas staat het bij hoge doses bij dieren wél schadelijk is gebleken. Dus durf ik em toch niet te gebruikenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:40 schreef DJMO het volgende:
hebben jullie last van de klepperitus ofzo?? gisteren ging het ook al zo hard![]()
ik heb gelukkig een andere neusspray gekregen, hopelijk slaat die snel aan. Omdat ik maar een 'enkele' afspraak had, kon ik de pijn in m'n onderrug/stuitje/bilspieren niet meer bespreken, dat moest ik maar voor de gyn bewaren vrijdag
daarom, hilmo mag soberso eerst hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:56 schreef Nikooos het volgende:
Hilmo en DnD zitten ook nog met jongens in de pijpleiding
Ja maar de meiden gaan voordringenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:56 schreef Nikooos het volgende:
Hilmo en DnD zitten ook nog met jongens in de pijpleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |