Jaaaaaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vond ik zo tof aan hoogzwanger zijn. 24/7 leven alsof het pakjesavond is
Ik kan nog altijd niet zonder te huilen dit liedje meezingen:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Schilder er maar een leuk plaatje op, want die emmer, die hou je![]()
Ik zit weemoedig half te janken als ik überhaupt aan de hele periode terugdenk!
Je vergeet de zielige mannen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:58 schreef Zolena het volgende:
Over huilen, pakjesavond en secretsanta's enzo.
'Het is een goede jongen hoor, hij kan alleen niet uit de bak blijven'quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb altijd wel te doen met die barende tieners. Die kunnen daar echt niet mee omgaan![]()
ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
'Het is een goede jongen hoor, hij kan alleen niet uit de bak blijven'
Jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja.
ook de telefoon gewoon opnemen
Ja, zo lekker recht geknipt ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:37 schreef Crumpette het volgende:
ik loop een kwartier achter hoor, (on demand ftw) maar wtf voor een bezem heeft die VK voor dr gezicht hangen bij wijze van pony?
Yay, verse baby! Gefeliciteerd, dat is lekker vlot gegaan!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:43 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Ha dames, even niet biijgelezen, maar vanmiddag is onze zoon L geboren. Vannacht om 4 uur braken de vliezen. Uiteindelijk supersnel gegaan. Om 11 uur 5 cm ontsluiting, om 12.30 8 cm en om 1 uur in 2 persweeen ( thuis) geboren. ( net geen 4 kg)...
Iedereen die nog moet veel succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |