meen je dat nou? Godsammequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Zeg SQ, over dat synchroonbevallen. Hoe staat het met jouw vliezen? Hier geen strippoging meer nodig morgen.
En, was het glittervruchtwater?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Zeg SQ, over dat synchroonbevallen. Hoe staat het met jouw vliezen? Hier geen strippoging meer nodig morgen.
late reactie maar die commode kijkt wat angstigquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:14 schreef Radyhyn het volgende:
And now for something completely different....
Kamer update
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bedankt... nu zie ik een gezicht in de commode...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:38 schreef Nikooos het volgende:
[..]
late reactie maar die commode kijkt wat angstig
ik ook, vandaar dat ik het deeldequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
En bedankt... nu zie ik een gezicht in de commode...
komt goed, je kunt dit! Bijna je meisje ontmoetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Nog geen echte weeën. Wel misselijk van spanning. Ben toch best bang ineens voor wat er gaat komen dus ik probeer mijn mindset te veranderen nu. Eng jonge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |