Nja zeg,,, hater!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
Waaaat vuile topickaapster![]()
De liefde is over
Touché.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waren er meerdere opties van quoten dan?
Ja maar ik zei al in het vorige topic dat ik ook best een mooi meisje kan zijn.quote:
112.quote:
Dat klopt, dat vinden zijn vrienden ook!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar ik zei al in het vorige topic dat ik ook best een mooi meisje kan zijn.
De mijne vond ik dan toch beterquote:
I man, I!quote:
87 wel?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
Ik ga niet bij alle nummertjes 39 aanbellen hoor
oh, ja dan kan ik je niet verder helpen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik nog weinig mee he
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
Ik ga niet bij alle nummertjes 39 aanbellen hoor
Moet hij ook bij jou aanbellen dan?quote:
Zo gemeen. Bied er een keer iemand zich vrijwillig aan, wil jij niet.quote:
Red jij dat wel Fax?quote:
Jij kan geen 39 scherpe opmerkingen op 1 avond maken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar dat lukt me niet allemaal op 1 avond hoor
Nouja soms zijn ze iets botterquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij kan geen 39 scherpe opmerkingen op 1 avond maken?
Valt mij enorm tegen dit!
Dat mag ook.quote:
Omdat hij moeite heeft met op het scherpst van de snede te blijven?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom heeft Faxie altijd een mes mee?
Dan kan 'ie de bochten afsnijdenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat hij moeite heeft met op het scherpst van de snede te blijven?
^5quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kan 'ie de bochten afsnijden
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:33 schreef qwerty789 het volgende:
Ik ga slapen. Weltrusten lieve mensen
.
Bah, lieve mensen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:33 schreef qwerty789 het volgende:
Ik ga slapen. Weltrusten lieve mensen
.
Ik zou willen zeggen dat dat een Belgenmop is, maar die gaan jullie inkoppen natuurlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kan 'ie de bochten afsnijden
"Je bent toch Belg?"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen dat dat een Belgenmop is, maar die gaan jullie inkoppen natuurlijk
Ik kan niet goed voetballen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen dat dat een Belgenmop is, maar die gaan jullie inkoppen natuurlijk
Jij hebt helemaal niet zo'n sexy Belgisch accent, dus die zou ik niet inkoppen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |