Nja zeg,,, hater!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
Waaaat vuile topickaapster![]()
De liefde is over
Touché.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waren er meerdere opties van quoten dan?
Ja maar ik zei al in het vorige topic dat ik ook best een mooi meisje kan zijn.quote:
112.quote:
Dat klopt, dat vinden zijn vrienden ook!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar ik zei al in het vorige topic dat ik ook best een mooi meisje kan zijn.
De mijne vond ik dan toch beterquote:
I man, I!quote:
87 wel?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
Ik ga niet bij alle nummertjes 39 aanbellen hoor
oh, ja dan kan ik je niet verder helpen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik nog weinig mee he
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
Ik ga niet bij alle nummertjes 39 aanbellen hoor
Moet hij ook bij jou aanbellen dan?quote:
Zo gemeen. Bied er een keer iemand zich vrijwillig aan, wil jij niet.quote:
Red jij dat wel Fax?quote:
Jij kan geen 39 scherpe opmerkingen op 1 avond maken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar dat lukt me niet allemaal op 1 avond hoor
Nouja soms zijn ze iets botterquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij kan geen 39 scherpe opmerkingen op 1 avond maken?
Valt mij enorm tegen dit!
Dat mag ook.quote:
Omdat hij moeite heeft met op het scherpst van de snede te blijven?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom heeft Faxie altijd een mes mee?
Dan kan 'ie de bochten afsnijdenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat hij moeite heeft met op het scherpst van de snede te blijven?
^5quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kan 'ie de bochten afsnijden
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:33 schreef qwerty789 het volgende:
Ik ga slapen. Weltrusten lieve mensen
.
Bah, lieve mensen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:33 schreef qwerty789 het volgende:
.
Ik zou willen zeggen dat dat een Belgenmop is, maar die gaan jullie inkoppen natuurlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kan 'ie de bochten afsnijden
"Je bent toch Belg?"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen dat dat een Belgenmop is, maar die gaan jullie inkoppen natuurlijk
Ik kan niet goed voetballen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen dat dat een Belgenmop is, maar die gaan jullie inkoppen natuurlijk
Jij hebt helemaal niet zo'n sexy Belgisch accent, dus die zou ik niet inkoppen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vind je dat sexy?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niet zo'n sexy Belgisch accent, dus die zou ik niet inkoppen.
Welterusten man/meid/inbetweenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:33 schreef qwerty789 het volgende:
.
Een Belgisch plaatje op de achtergrond? Bij de open haard?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vind je dat sexy?
Ik kan zo'n accent wel opzetten hoor
Geen zure mayo voor jou dus?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niet zo'n sexy Belgisch accent, dus die zou ik niet inkoppen.
Oker van Clouseauquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een Belgisch plaatje op de achtergrond? Bij de open haard?
Ja, saampjes bij de open haard?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een Belgisch plaatje op de achtergrond? Bij de open haard?
Haha ouch fax.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan je wel een keer een boek begrijpend lezen komen brengen hoor
Nee geen Clouseau...quote:
IJskoud deze damequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Touchéquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beter een boek Ingrijpend Lezen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kwam 'm toch brengen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moet boeken ook niet tegen je hoofd gooien
Mannen genoeg die niet veel beter zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zie je, vrouwen.. pfffff
veel te moeilijk en ingewikkeld.
Ik ben een gevoelige jongen hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je dan nu al pijn hebben?
ohwja, even vergeten.quote:
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mannen genoeg die niet veel beter zijn
Ik ben heel soms een klootzak, maar meestal wel lief hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ohwja, even vergeten.
Als je een klootzak was hadden we dit gesprek niet nodig gehad natuurlijk.
[..]
Ervaring mee?
Startmotor kapte ermee van de Rexquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hey Fax, wat las ik nou, ging de RX stuk? of was het de Kanarie?
Maar als ik op je val dan heb je nog meer pijn. Dat is niet handig voor een gevoelig iemand zoals jij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben heel soms een klootzak, maar meestal wel lief hoorKlootzak met mate. Net genoeg zodat je op me valt
Leuk garpje bij een Wankel zeker?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Startmotor kapte ermee van de Rex![]()
Nieuwe is onderweg al
Zo zwaar ben je niet volgens mijquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar als ik op je val dan heb je nog meer pijn. Dat is niet handig voor een gevoelig iemand zoals jij.
Ik zie jou eigenlijk meer als een klein lichtgewicht meisje, geen 10 tons bosmens..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar als ik op je val dan heb je nog meer pijn. Dat is niet handig voor een gevoelig iemand zoals jij.
Neuh, da's gewoon net als andere auto's. Alleen levert iets meer vermogen wellicht...2kWquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leuk garpje bij een Wankel zeker?Of is dat gelijk aan de normale motoren?
Hmm, dat zou ik niet weten, maar wel logisch vinden, aangezien hij veel meer in de rondte moet gooien dan een simpele krukas..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh, da's gewoon net als andere auto's. Alleen levert iets meer vermogen wellicht...2kW
Nou er zit ook een soort krukas in, maar die moet 3 keer rondgaan om een rotor 1 keer rond te laten gaan. Dus kan me voorstellen dat de startmotor wel krachtig moet zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, dat zou ik niet weten, maar wel logisch vinden, aangezien hij veel meer in de rondte moet gooien dan een simpele krukas..
Dat dus, iets minder simpelquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou er zit ook een soort krukas in, maar die moet 3 keer rondgaan om een rotor 1 keer rond te laten gaan. Dus kan me voorstellen dat de startmotor wel krachtig moet zijn.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:55 schreef aeque het volgende:
Gaan jullie nog even over auto's kletsen, ga ik mijn bed op zoeken.
Sorryquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Auto's
Slaap lekker aeque!
(gelukkig ging ik niet ook al een uur geleden naar bed)
En wij maar denken dat je een minderwaardigheidscomplex hebt,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, ik zou 1.5 uur geleden al gaan slapen. Maar ja!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Auto's
Slaap lekker aeque!
(gelukkig ging ik niet ook al een uur geleden naar bed)
Welterustenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:55 schreef aeque het volgende:
Gaan jullie nog even over auto's kletsen, ga ik mijn bed op zoeken.
Soms gaan dingen idd net iets anders dan verwachtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:59 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ach ja, ik zou 1.5 uur geleden al gaan slapen. Maar ja!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je een minderwaardigheidscomplex hebt,
terwijl je nu gewoon denkt dat jij mij wakker houdt![]()
Heerlijk, een groot ego!Shit, je neemt de wind uit m'n zeilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welterusten
Ik ga ook eens, slaap lekker allen
*Ninja vanish*
Halloquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:59 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ach ja, ik zou 1.5 uur geleden al gaan slapen. Maar ja!
Gelukkig wordt die er morgen weer ingeblazenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Shit, je neemt de wind uit m'n zeilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |