Een mooie klus voor de legers van de islamitische landen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo complex is het niet. Genocide voorkomen ja of nee.
Is al te ver voor zo'n gebouw, moeten jij of ik eens proberen om zo naar binnen te gaan, het is een no go, hoezeer ik ze snap.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze zitten in de lobby man, verder komen ze niet
Onzin. VS was dus achterlijk tijdens WO 2?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:43 schreef sp3c het volgende:
en als je geen angst hebt voor oorlog voeren in een vreemd land dan ben je niet dapper maar achterlijk
ja zo complex is het wel, doe ff niet zo raar manquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo complex is het niet. Genocide voorkomen ja of nee.
Die doen in hun eentje toch niets. Althans niet op de voorgrond.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Een mooie klus voor de legers van de islamitische landen.
dat staat er nietquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onzin. VS was dus achterlijk tijdens WO 2?
Ze hebben ook al weken de tijd gehad om er over na te denken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja zo complex is het wel, doe ff niet zo raar man
de militairen er krijgen alleen al is een hersenkraker
ok manquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze hebben ook al weken de tijd gehad om er over na te denken.
nee dat staat er niet, doe niet zo vervelendquote:
Een mooie taak voor Amerika om ze aan te sturen. Tevens een perfect gebaar van de islamitische landen dat ze extremisme van hun geloofsgenoten zouden willen aanpakken. En het scheelt mogelijke aanslagen in het vredige en welvarende Nederland.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die doen in hun eentje toch niets. Althans niet op de voorgrond.
Waarom denk je dat ze een atoombom gooiden op Japan? Ze waren doodsbang voor een oorlog in het land zelf. Dat had waarschijnlijk nog een jaar geduurd en meer dan 100.000 levens gekost.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onzin. VS was dus achterlijk tijdens WO 2?
Dan zal de VS toch eerst even moeten inzien dat Turkije onbetrouwbaar is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Een mooie taak voor Amerika om ze aan te sturen. Tevens een perfect gebaar van de islamitische landen dat ze extremisme van hun geloofsgenoten zouden willen aanpakken. En het scheelt mogelijke aanslagen in het vredige en welvarende Nederland.
Dan grijpen ze uiteindelijk nog in. Laat misschien, maar niet te laat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze een atoombom gooiden op Japan? Ze waren doodsbang voor een oorlog in het land zelf. Dat had waarschijnlijk nog een jaar geduurd en meer dan 100.000 levens gekost.
En tot december 41 wilde de VS zich niet bemoeien met de oorlog in Europa. Er was een heel sterke isolationistische beweging. Alleen door Pearl Harbor en doordat Hitler de oorlog verklaarde gingen ze zich ermee bemoeien.
Dat doe ik niet. Van Dale erbij gepakt, m.i. is het laf, jij vergadert liever door tot een besluit niet meer nodig is. Gaan we niet uitkomen denk ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat staat er niet, doe niet zo vervelend
er staat nergens wat ik liever doe, dat heb ik nog niet gezegdquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Van Dale erbij gepakt, m.i. is het laf, jij vergadert liever door tot een besluit niet meer nodig is. Gaan we niet uitkomen denk ik.
Wat zou jij dan doen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
er staat nergens wat ik liever doe, dat heb ik nog niet gezegd
feit is dat het niet laf is om niet direct zonder reden militairen over de grens te gooien, dat is klinkklare onzin ... leuk voor in het cafe aan het einde van de avond maar het slaat echt helemaal nergens op
Nou, zo hosanna hoeven we het niet te zien hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Een mooie taak voor Amerika om ze aan te sturen. Tevens een perfect gebaar van de islamitische landen dat ze extremisme van hun geloofsgenoten zouden willen aanpakken. En het scheelt mogelijke aanslagen in het vredige en welvarende Nederland.
ze gaan echt wel een besluit nemen hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat zou jij dan doen?
Ik zeg dan ook dat men een besluit had moeten nemen. Niet eeuwig blijven vergaderen.
En dan te bedenken dat Jordanië niet eens in haar eigen nieuws wil hebben dat onze F16's daar staan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:53 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou, zo hosanna hoeven we het niet te zien hoor.
Als IS S.A. binnen zou vallen zullen de duizenden prinsen hun leventje niet zeker zijn en is Mekka een rokende puinhoop, komt een behoorlijk stuk eigenbelang bij hoor.
Gelijk ook de reden waarom ze krampachtig vol willen houden dat het ECHT niets met de islam te maken heeft hoor, als het dat wel zou zijn maakt het dat voor bv de V.A.E. en S.A. Onmogelijk om mee te vechten.
En dan toezien hoe daar die bevolking afgeslacht wordt?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze gaan echt wel een besluit nemen hoor
ik zou niets doen tot Turkije iets doet (tegen ISIS) want het is/wordt vooral hun probleem, niet de onze
Turkije wacht sowieso af tot Kobani is uitgemoord.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze gaan echt wel een besluit nemen hoor
ik zou niets doen tot Turkije iets doet (tegen ISIS) want het is/wordt vooral hun probleem, niet de onze
Dat is het ook natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:56 schreef agter het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Jordanië niet eens in haar eigen nieuws wil hebben dat onze F16's daar staan.
Ik vind het allemaal zeer bedenkelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |