Je bent nog niet rechtuit. De lezer moet telkens gissen wat je bedoelt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jij geeft al bijna zelf antwoord op je vraag:
[..]
Wat verbieden? Een jochie op een foto die geen schmink op zijn gezicht heeft ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bent nog niet rechtuit. De lezer moet telkens gissen wat je bedoelt.
zeg het nou gewoon direct.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wat verbieden? Een jochie op een foto die geen schmink op zijn gezicht heeft ?
Wat verbieden? Een jochie op een foto die schmink op zijn gezicht heeft ?
Zoek het verschil.
Ach ja..... dat is normaal in deze topicserie...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk zielige vergelijking in dit topic zeg.
welnee... dat houd deze topicserie gaande.... maar je kunt niet jouw pointe direct zeggen ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Gewoon jammer dat er 5 posts nodig zijn om dit te begrijpen.
Dan mogen negers ook niet klagen over slavernij. En jij mag niet klagen over je geestelijke beperking. Met je vergelijkingen. Godverdomme wat laagquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ach ja..... dat is normaal in deze topicserie...
Maar het punt is dat het onzin is dat mensen pas mogen klagen als ze het monopolie hebben op iets.
Dat is een nonargument.
Nee, het houdt alleen maar in dat ook uit- en afbeeldingen van andere buitenaardse wezens dan marsmannetjes groen kunnen zijn, net zoals er ook karakters, typetjes en uitbeeldingen anders dan negers zwart kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jaja joden hebben ook niet het monopolie om massaal vermoord te worden..
Dus klagen mag pas als men dat monopolie wel heeft ?
Wat heeft dat er mee te maken....?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan mogen negers ook niet klagen over slavernij.
Shit... hoe weet je nou van mijn geestelijke beperking? Of roep je maar wat denigrerends ?quote:En jij mag niet klagen over je geestelijke beperking. Met je vergelijkingen. Godverdomme wat laag
Goed lezen... Ik stel een vraag.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:54 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, het houdt alleen maar in dat ook uit- en afbeeldingen van andere buitenaardse wezens dan marsmannetjes groen kunnen zijn, net zoals er ook karakters, typetjes en uitbeeldingen anders dan negers zwart kunnen zijn.
Snap alleen niet waarom je me nu woorden in de mond left betreffende het klagen??? Heb ik ergens gezegd dat 'wie dan ook' pas bij een monopolie mag klagen? Zo ja, dan mag je me dat aanwijzen.![]()
Voor de verder rest mag natuurlijk iedereen klagen wanneer hij wil en over wat hij wil.
Oude topics, meen me er wat van te herinneren. Vandaar dat ik ook nooit zo fel op jou in ga.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:59 schreef Bluesdude het volgende:
Shit... hoe weet je nou van mijn geestelijke beperking? Of roep je maar wat denigrerends ?
Vervolgens ging jij het hebben over genocide op joden en dan ga je mij aanvallen dat de vergelijking niet coherent is?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken....?
Het ging over het non-argument van een monopolie hebben op een huidskleur
Hij kan er toch niets aan doen dat hij zo is?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oude topics, meen me er wat van te herinneren. Vandaar dat ik ook nooit zo fel op jou in ga.
Dat weet ik, maar er zijn grenzen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij kan er toch niets aan doen dat hij zo is?
en daar komt de jodenhatende aap uit de mouw. vuilak.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jaja joden hebben ook niet het monopolie om massaal vermoord te worden..
Dus klagen mag pas als men dat monopolie wel heeft ?
Nee, ik zeg in feite dat de kleur er niet toe doet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Goed lezen... Ik stel een vraag.
Je geeft wel de indruk dat wie niet het monopolie heeft op de kleur zwart niet mag klagen.
Mooi... dat is dus opgelost. Men mag dus wel klagen van jou als het gaat om het imiteren van de eigen persoon op basis van een huidskleur.
Dus men mag best klagen van je. Natuurlijk doet de kleur van Piet er wel toe. Heel Nederland maakt zich er druk over.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:26 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, ik zeg in feite dat de kleur er niet toe doet.
Dat men klaagt OMDAT hij zwart is is het goed recht van de klager, maar dat is dan een persoonlijke issue van die klager want:
Lees de zin nog eens.....en formuleer het anders.quote:Iedereen die bepaalt dat dingen niet mogen omdat het een bepaalde kleur heeft is dan ook racistisch t.o.v. die kleur bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |