quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:45 schreef Smoofie het volgende:
Het wordt tijd dat Nederland 4% van het BNP in defensie gaat steken en weer eens ballen toont. De aanval op de tweede kamer heeft dat wel laten zien.
Ik ben Nederlander genoeg om mij bijtijds bij het winnende kamp aan te sluitenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Paar Koerden zitten nu in het gebouw van de Tweede Kamer.
Einde der tijden ik zeg het je.
Klotemof.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben Nederlander genoeg om mij bijtijds bij het winnende kamp aan te sluiten
Wijkers zijn over het algemeen wel irritant.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geleuter altijd tussen die onzinnige inteeltdorpen...
Jup, Ferguson is nu ook in NL.quote:Politie schiet in Haagse Schilderswijk
Ken er maar eentje en die is inderdaad irritantquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wijkers zijn over het algemeen wel irritant.
Ik was niet serieus met het gros, maar nederland moet zeker meer ballen laten zie qua defensie(en politie). En dan bedoel ik vooral, meer investeren en niet naïef lopen doen denkend dat er nooit meer (grote) conflicten komen met betrekking tot de EU/NATO.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nederland moet ballen tonen op andere fronten, niet op het gebied van defensie.
Gewoon de Nederlandse defensie onder Duitsland scharen. Duitsland verantwoordelijk voor de defensie van Nederland. Dromen mag gelukkigquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik was niet serieus met het gros, maar nederland moet zeker meer ballen laten zie qua defensie(en politie). En dan bedoel ik vooral, meer investeren en niet naïef lopen doen denkend dat er nooit meer (grote) conflicten komen met betrekking tot de EU/NATO.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon de Nederlandse defensie onder Duitsland scharen. Duitsland verantwoordelijk voor de defensie van Nederland. Dromen mag gelukkig
Tijd voor een nieuw Pruisisch bewind.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]. Gelukkig gaat alles bij de defensie van Duitsland geweldig...
Tja weet je wat het is, je kan toch niet opboksen tegen Duitsland, Engeland en Frankrijk bijvoorbeeld. En landen als Denemarken en België gaan ons echt niet aanvallen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik was niet serieus met het gros, maar nederland moet zeker meer ballen laten zie qua defensie(en politie). En dan bedoel ik vooral, meer investeren en niet naïef lopen doen denkend dat er nooit meer (grote) conflicten komen met betrekking tot de EU/NATO.
EUropa moet gewoon de US of A kant opgaan. Groot uniform leger. Technologie hebben wequote:Op maandag 6 oktober 2014 23:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw Pruisisch bewind.
Het gaat niet om een mogelijke oorlog binnen de EU. En ook in die landen is de trend om altijd als eerst te bezuinigen op defensie omdat er geen "vijand" meer is. Echter, zie China en zie Rusland. Of andere conflicten waarbij Europese(lees nederlandse) belangen worden geschaad en we niets kunnen doen omdat we geen bommem meer hebben of onze apaches verroest zijn. Heel Europa moet meer investeren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tja weet je wat het is, je kan toch niet opboksen tegen Duitsland, Engeland en Frankrijk bijvoorbeeld. En landen als Denemarken en België gaan ons echt niet aanvallen.
Er moet een defensie zijn van enig niveau, maar ik heb liever dat ze het geld aan andere dingen besteden dan.
Ik snap best dat in deze tijden er gesneden wordt in dingen als defensie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het gaat niet om een mogelijke oorlog binnen de EU. En ook in die landen is de trend om altijd als eerst te bezuinigen op defensie omdat er geen "vijand" meer is. Echter, zie China en zie Rusland. Of andere conflicten waarbij Europese(lees nederlandse) belangen worden geschaad en we niets kunnen doen omdat we geen bommem meer hebben of onze apaches verroest zijn. Heel Europa moet meer investeren.
dat lijkt me ook wel primaquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:32 schreef Smoofie het volgende:
Maar ik ben ook voorstander van een gedeelde noord-europees leger.
Ik heb geprobeerd de header te behouden kapi.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd gvd, ben ik even weg en veranderen ze de hele FP.
Napo! Je bent er weer ouwe boef.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd de header te behouden kapi.
Die is geband. Geen idee hoe groot hij is eigenlijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Post de grote HMF hier nog wel eens?
Heb weer college he? Beetje soggen. Zit je nog steeds op de KuT?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Napo! Je bent er weer ouwe boef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |