quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:53 schreef Saind het volgende:
oh wacht wat lul ik nee niet
ik dacht dat je vroeg of ik het ken
Goedzo, buitenstaanders worden niet echt gewaardeerdquote:
Tyfus feyenoorders, ik maak ze allemaal af daar op die kermis.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Goedzo, buitenstaanders worden niet echt gewaardeerd
Iedereen in dit dorp is minimaal 1,80, ergo jij komt daar dus niet bij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tyfus feyenoorders, ik maak ze allemaal af daar op die kermis.
Gast, ik heb airmax met extra verhoging.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Iedereen in dit dorp is minimaal 1,80, ergo jij komt daar dus niet bij.
hehe, leuk op de woonboot van je.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, ik heb airmax met extra verhoging.
Als er een gat komt kan ik drijven door de extra luchtkussen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hehe, leuk op de woonboot van je.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Goedzo, buitenstaanders worden niet echt gewaardeerd
jij bent dus een zigeneur op water, een pinda én joodsquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als er een gat komt kan ik drijven door de extra luchtkussen.
Je kent wel leuk diequote:
Zigeuner vind ik een beetje een belediging, noem me dan een nomad die zijn plekje op het water heeft gevonden. Ik haat alles wat met kampers en roma te maken heeft. Pinda en jood is alleen maar superieur aan de rest, ik word dan ook soms de nieuwe messiah genoemd, door god zelf.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent dus een zigeneur op water, een pinda én joods
jeetje, jij stond ook niet vooraan toen god de levens uitdeelde
Is in Volendam ook zo denk ikquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je kent wel leuk dieopzetten maar het is echt zo. Heel normaal hoor.
Oh, bij ons op de zaterdag, turken vs nederlanders. Altijd lachen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef Saind het volgende:
[..]
bij ons in geldermalsen werden er altijd mensen neergestoken op de vrijdag
in West-Friesland gaan ze wat gemoedelijker met elkaar om dan. Alleen in hoorn ooit iemand doodgestokenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je kent wel leuk dieopzetten maar het is echt zo. Heel normaal hoor.
In Geldermalsen zijn het vooral Marokkanen en Molukkers uit culliequote:Op maandag 6 oktober 2014 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, bij ons op de zaterdag, turken vs nederlanders. Altijd lachen.
Enige waar die molukkers goed in zijn, marokkanen neerslaan. Goede eigenschap.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:11 schreef Saind het volgende:
[..]
In Geldermalsen zijn het vooral Marokkanen en Molukkers uit cullie
Wijkers komen vaak bij ons, die worden dan ook gewoon de deur gewezen door de deurwippers.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
in West-Friesland gaan ze wat gemoedelijker met elkaar om dan. Alleen in hoorn ooit iemand doodgestoken
Wat zijn Wijkers? Ik leer van alles vanavond.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wijkers komen vaak bij ons, die worden dan ook gewoon de deur gewezen door de deurwippers.
Okéquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zigeuner vind ik een beetje een belediging, noem me dan een nomad die zijn plekje op het water heeft gevonden. Ik haat alles wat met kampers en roma te maken heeft. Pinda en jood is alleen maar superieur aan de rest, ik word dan ook soms de nieuwe messiah genoemd, door god zelf.
Jullie moeten als dorpelingen niet zo stoer doen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wijkers komen vaak bij ons, die worden dan ook gewoon de deur gewezen door de deurwippers.
Randstedelingenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jullie moeten als dorpelingen niet zo stoer doen.
Heej niet zo brutaal he?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Randstedelingenwat een raar volk woont daar zeg
Raar volk woont toch vooral in Brabant en west-friesland.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Randstedelingenwat een raar volk woont daar zeg
Mensen uit wijk aan zee gok ikquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zijn Wijkers? Ik leer van alles vanavond.
Alcohol is hier een veel groter probleemquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:16 schreef Smoofie het volgende:
Enige gebieden waar er Meth is en GHB verslaving een probleem is.
Noordzee aan zeequote:Op maandag 6 oktober 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja of Katwijk aan Zee? Of een andere 'aan zee'
Huh het staat letterlijk in mijn postquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja of Katwijk aan Zee? Of een andere 'aan zee'
Nou je zei gok ikquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Huh het staat letterlijk in mijn post
Daarom maakte ik ook het grapje.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Huh het staat letterlijk in mijn post
Klopt. En voordat ebola Europa bereikte ook al.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ebola heeft Europa bereikt. We gaan allemaal dood.
Goeie!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt. En voordat ebola Europa bereikte ook al.
Paar Koerden zitten nu in het gebouw van de Tweede Kamer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ebola heeft Europa bereikt. We gaan allemaal dood.
150 manquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Paar Koerden zitten nu in het gebouw van de Tweede Kamer.
Einde der tijden ik zeg het je.
Is toch idioot dat je daar zo binnen komtquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Paar Koerden zitten nu in het gebouw van de Tweede Kamer.
Einde der tijden ik zeg het je.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Is toch idioot dat je daar zo binnen komtLekkere bewaking daar zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |