Dat vindt Overmars helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij op mannen valt.
Jeuj! Maandag weer één!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:09 schreef Antaris het volgende:
Maar zijn die kwalificatiewedstrijden nu eindelijk eens voorbij?
Ik hoop echt dat NL niet door gaat.
Beter voor jou toch hahahahahahahhaahhaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hebben er pas 2 gehad, dus duurt nog wel evenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:09 schreef Antaris het volgende:
Dus je wil dat al die kutonderbrekingen voor niets zijn en Nederland ontbreekt op het enige leuke aan interlandvoetbal: een eindtoernooi?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:09 schreef Antaris het volgende:
lel hes gay !! XDquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Want zonder Nederland is er spontaan geen eindtoernooi meer ofzo?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus je wil dat al die kutonderbrekingen voor niets zijn en Nederland ontbreekt op het enige leuke aan interlandvoetbal: een eindtoernooi?
Het maakt het een stuk minder leuk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Want zonder Nederland is er spontaan geen eindtoernooi meer ofzo?
Dat is zo'n argument voor de carnavaljosti's. Die mogen ook een keer verdwijnen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het maakt het een stuk minder leuk.
Heb jij natuurlijk veel last van daar op je kamertje in Leiden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is zo'n argument voor de carnavaljosti's. Die mogen ook een keer verdwijnen.
Zeker weten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij natuurlijk veel last van daar op je kamertje in Leiden.
Vermeergod.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Kenneth Vermeer bij Oranje na afhaken Krul
Groetjes.
Wat een onzin. Niemand is zo'n pure liefhebber dat ie met evenveel plezier kijkt naar Frankrijk - Zwitserland als naar Nederland - Zwitserland. En ik kijk alle wedstrijden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is zo'n argument voor de carnavaljosti's. Die mogen ook een keer verdwijnen.
Ik kijk liever naar Frankrijk - Zwitserland dan naar NL - Zwitserland, dan kan je tenminste kijken naar het voetbal ipv 3000 onderbrekingen van mensen die nooit voetbal kijken maar dan opeens wel..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Niemand is zo'n pure liefhebber dat ie met evenveel plezier kijkt naar Frankrijk - Zwitserland als naar Nederland - Zwitserland. En ik kijk alle wedstrijden.
Het enige voetbalteam waar ik me verbonden mee voel, waar ik oprecht voor juich en waar ik om kan huilen is Feyenoord.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Niemand is zo'n pure liefhebber dat ie met evenveel plezier kijkt naar Frankrijk - Zwitserland als naar Nederland - Zwitserland. En ik kijk alle wedstrijden.
Zo jij bent stoer. Jij kijkt vaker voetbal dan anderen, respect! Je bent echt een zeer bijzonder mens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Frankrijk - Zwitserland dan naar NL - Zwitserland, dan kan je tenminste kijken naar het voetbal ipv 3000 onderbrekingen van mensen die nooit voetbal kijken maar dan opeens wel..
Dat bedoel ik helemaal niet, maar als jij dat zo wil interpreteren, veel plezier ermee johquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo jij bent stoer. Jij kijkt vaker voetbal dan anderen, respect! Je bent echt een zeer bijzonder mens.
Als iets kenkersaai is, is dat het welquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:29 schreef exile79 het volgende:
Waardeloos inderdaad. Gelukkig morgenmiddag nog f1, tenminste nog iets..
Zondag zonder voetbal is sowieso al kanjersaai. Ik moet op de achtergrond toch íets op tv hebben terwijl ik op fok en 9gag blader?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als iets kenkersaai is, is dat het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |