Jezus crack rustig maarquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en? Nogmaals, waarom zou ik geld lenen als ik zelf geld hebdan moet ik alsnog betalen hoor. Verandert daar niks aan
Ik ben echt helemaal rustig, maar oke.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus crack rustig maarEn je zegt net zelf dat je geen geld hebt, maar laat maar
Oh kan ook. En je moet het alleen terugbetalen als je het ook kan terugbetalen dus het risico is nou niet heel groot ofzo.quote:
Lenen bij DUO is gewoon te doen, maar als je zelf geld hebt kan je beter niet doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh kan ook. En je moet het alleen terugbetalen als je het ook kan terugbetalen dus het risico is nou niet heel groot ofzo.
Hoef je niet elke maand duizend euro te lenen al is het maar 200.
Al wat gehoord over de wachtrij van 4 voor je overigens?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal rustig, maar oke.
En ik zeg nergens dat ik geen geld heb. Lees nog maar een keer wat ik zei
Vrijdagavond werken bij een horeca bedrijf oid en je hebt nog 2 dagen vrij in de week.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het zou wel kunnen maar ik denk niet dat ik mn opleiding dan vol hou. Ik zie niet in hou ik dan moet leren en hoe ik dan nog mn familie en vrienden moet zien
Maarja, deels is het ook kijken hoe het straks echt gaat
Nee oke, geen inkomen is anders dan geen geld. dat klopt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal rustig, maar oke.
En ik zeg nergens dat ik geen geld heb. Lees nog maar een keer wat ik zei
Werken voor dat kanker geld.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrijdagavond werken bij een horeca bedrijf oid en je hebt nog 2 dagen vrij in de week.
insoquote:
Haha, nee. Maar mensen konden tot vandaag laten weten of ze nog steeds interesse haddenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al wat gehoord over de wachtrij van 4 voor je overigens?. Nu je toch volledig rustig ben durf ik het spannende onderwerp aan te snijden
Ja, zoiets zou nog wel kunnen. Ik hoop dat het kan dat ik beetje iets hebquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrijdagavond werken bij een horeca bedrijf oid en je hebt nog 2 dagen vrij in de week.
Dan snap je nu hopelijk ook dat ik dus niet hoef te lenenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee oke, geen inkomen is anders dan geen geld. dat klopt.
Gelukkig staan onze stoeltjes al 3 jaar gereserveerd.quote:
Ik snap het ook wel. Maar het blijft wel heel krap allemaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar mensen konden tot vandaag laten weten of ze nog steeds interesse hadden. Dus wie weet
[..]
Ja, zoiets zou nog wel kunnen. Ik hoop dat het kan dat ik beetje iets heb. En er kan nog wel een avondje in de week vanaf. Ik ga er niet van uit (hoop ik
!!!!!!) dat ik echt iedere avond moet leren
[..]
Dan snap je nu hopelijk ook dat ik dus niet hoef te lenen
Wat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel. Maar het blijft wel heel krap allemaal.
Dat vind ik wel triest. En totaal niet nodig.quote:
Klinkt goed. Nu maar duimen dan ervan uitgaande dat je niet bereid bent om zelf de concurrenten uit de weg te ruimenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar mensen konden tot vandaag laten weten of ze nog steeds interesse hadden. Dus wie weet
leven zonder inkomen is kaka of je moet onderhouden worden zoals ikquote:
Nou je gaat nu al je inkomen gebruiken voor de komende jaren right?quote:
hoe laat is het daarquote:
Je gaat nooit meer een betere lening krijgen en mensen lenen hun hele leven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik wel triest. En totaal niet nodig.
Een gebrek aan een goede oven is een groot gemis voor een chef als ik helaas.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof over je oven....
Je kunt ook een x kip in braadzak maken als je kip droog is
Waarom is dat triest?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet wie de concurrenten zijn of eigenlijk ook niet óf het wel concurrenten zijn want geen idee hoe het er van binnen uit ziet. Misschien mega pauperquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt goed. Nu maar duimen dan ervan uitgaande dat je niet bereid bent om zelf de concurrenten uit de weg te ruimen
Ik help mee als je je bedenkt hoor.
Waarschijnlijk gaat het over 1,5 jaar incl vakantiesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je gaat nu al je inkomen gebruiken voor de komende jaren right?
Waarom niet? Goedkoopste lening die je ooit zult krijgenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dom wellicht, maar wel een eigen keuze en derhalve alles behalve triest. Al kan ik mensen die maximaal bijlenen om op vakantie te kunnen gaan wel minder serieus nemen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind geld lenen alleen normaal voor je studie of voor een huis.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Goedkoopste lening die je ooit zult krijgen
Waarom vinden mensen het wel normaal om geld te lenen voor een auto maar is lenen voor je toekomst dan weer raar
kuch aldoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dom wellicht, maar wel een eigen keuze en derhalve alles behalve triest. Al kan ik mensen die maximaal bijlenen om op vakantie te kunnen gaan wel minder serieus nemen.
Ik deed het voor Braziliaanse grill arrangementen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dom wellicht, maar wel een eigen keuze en derhalve alles behalve triest. Al kan ik mensen die maximaal bijlenen om op vakantie te kunnen gaan wel minder serieus nemen.
Waarom?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind geld lenen alleen normaal voor je studie of voor een huis.
Omdat ik bij andere dingen denk van 'spaar dan nog maar even door'.quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij daar ook?
Gezellig.
nee maar kon niet slapen echt kaka al hele vakantiequote:
Dubbele standaard dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ik bij andere dingen denk van 'spaar dan nog maar even door'.
Haha, dat is waarquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet wie de concurrenten zijn of eigenlijk ook niet óf het wel concurrenten zijn want geen idee hoe het er van binnen uit ziet. Misschien mega pauper![]()
. Maarja, als ik nog geen eens kan/mag komen kijken dan voelt het wel als verliezen
Wat?quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, dat is waar. Het blijven immers oudere huurwoningen. Laat ik het zo stellen. Ik hoop oprecht voor je dat je uberhaupt de keuze krijgt om het af te wijzen.
Ontspanning us goed voor de studieresultaten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit stond dus totaal niet in mijn post tenzij je het echt totaal uit zijn verband rukt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ontspanning us goed voor de studieresultaten.
Je kan ook lekker thuis blijven wonen, nominaal studeren en een kutleven hebben.
Ja want als je thuis blijft wonen heb je ook meteen een kutlevenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ontspanning us goed voor de studieresultaten.
Je kan ook lekker thuis blijven wonen, nominaal studeren en een kutleven hebben.
gewoon investeren maak je winstquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap zelf gewoon niet goed waarom je geld zou lenen als student omdat de rente laag is. Het is alsnog rente en je moet alsnog meer terug betalen dan dat je hebt geleend. Daarbij hou ik gewoon niet van schulden.
Dat zou echt super slim zijn (als het lukt), maar ik durf dat niet.quote:
voor boelers is geen plaats op tvquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:55 schreef supersof het volgende:
waarom is er geen mannelijke hollands next topmodel
Je hoeft echt weinig rendement te halen om winst te maken. Weet de rente% niet precies in Nederland, maar dat was echt weinig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zou echt super slim zijn (als het lukt), maar ik durf dat niet.
Ik raaskal ook naar wat. Neem mij alsjeblieft niet serieusquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit stond dus totaal niet in mijn post tenzij je het echt totaal uit zijn verband rukt.
Hoezo wil je je opgeven xD xD xDquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:55 schreef supersof het volgende:
waarom is er geen mannelijke hollands next topmodel
zou dat echt wel leuk vinden hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
voor boelers is geen plaats op tv
op een showtje van paul de leeuw en die faggot van goede tijden na
Alsnog, niks voor mijquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hoeft echt weinig rendement te halen om winst te maken. Weet de rente% niet precies in Nederland, maar dat was echt weinig.
Paar ton sparen voor een huis.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:56 schreef Typisch het volgende:
''Ik houd niet van schulden'' is ook echt iets raars, hoe ga je dat doen met een hypotheek dan?
Je krijgt meer rente op.spaarrekening dan dat het kostquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap zelf gewoon niet goed waarom je geld zou lenen als student omdat de rente laag is. Het is alsnog rente en je moet alsnog meer terug betalen dan dat je hebt geleend. Daarbij hou ik gewoon niet van schulden.
Ze doen het soms wel gemengd toch? Engelse of Amerikaanse ofzo?quote:
Boven de 20k moet je alsnog belasting gaan betalenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je krijgt meer rente op.spaarrekening dan dat het kost
neequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo
waar jij dan voor kijkt is ook al genoeg op internet te vinden
Echt belachelijk jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Boven de 20k moet je alsnog belasting gaan betalen
Oh kan wel, maar nog niet in nederlandquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze doen het soms wel gemengd toch? Engelse of Amerikaanse ofzo?
heb je dat al?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:56 schreef Typisch het volgende:
''Ik houd niet van schulden'' is ook echt iets raars, hoe ga je dat doen met een hypotheek dan?
In UK niet toch.quote:
En gedoe met minder toeslagen. Gelukkig ga ik het uitgeven in Zuid Amerikaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is echt helemaal niets mis met schulden zolang je de (maandelijkse) lasten kunt betalen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..].. Ik zei net al dat ik schulden zelf alleen normaal vind bij een huis of een studie. Helaas ben ik niet zo rijk dat ik een huis in een keer kan betalen of zo dom dat ik mn hele leven een huis blijf huren. Dus weinig keus.
Maar om terug te komen het 'ik houd niet van schulden', daar hou ik niet van. Ook niet bij een hypotheek maar daar heb je bijzonder weinig keus.
bitch you guessed itquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:59 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)93810&type=2&theater
wat wordt er nou gezegd na: homecoming?
Ik zeg niet dat er iets mis mee is, ik zeg dat ik er niet van hou.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is echt helemaal niets mis met schulden zolang je de (maandelijkse) lasten kunt betalen.
Die bankmakerij over het begrip schuld is echt ongegrond.
Geen idee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
In UK niet toch.
Dwingt gewoon om geld elders te bewaren dan spaarrekening met alle gevolgen van dien.
ohquote:
Ken dichterbij nog wel iemand in Bulgarije die wel op je geld wil passen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En gedoe met minder toeslagen. Gelukkig ga ik het uitgeven in Zuid Amerika
ja wel leukquote:
Dus jij vindt wel dat er iets mis mee is, anders zou je er niet niet van houden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er iets mis mee is, ik zeg dat ik er niet van hou.
Had je gelezen over die Roemenen in Nederland.quote:
in woonwagenkamp zekerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je gelezen over die Roemenen in Nederland.
Ze willen hier niet werken omdat ze hoge levensstandaard hebben dan Polen
Als jij dat zo wil zien, dan mag dat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus jij vindt wel dat er iets mis mee is, anders zou je er niet niet van houden.
Ik ging lopend naar de bus en onderweg begon het KEIHARD te regenenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:48 schreef Toto69 het volgende:
Raar weer hierdikke hagelbui net en nu volop zon
Dat is toch gewoon zo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als jij dat zo wil zien, dan mag dat.
Check dit:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |